Dat zit goed. Heb mijn helm met kort haar gekocht, dus dat is geen probleemquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:47 schreef GizartFRL het volgende:
Hou je wel rekening met de helmmaat?
< Serieus.
Ik neem aan dat dat meestal alleen de eerste keer is, en afneemt naarmate je het vaker kaal scheert?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:48 schreef HAL9000S het volgende:
Houd rekening met mogelijke irritatie aan je hoofdhuid indien je het met een scheermesje gaat doen.
Da's een totáál onvergelijkbaar gevoel, tondeuse of scheermes.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:50 schreef Kebab het volgende:
Moet het echt helemaal kaal? Dan moet je veel scheerschuim, scherp scheermes en veel geduld hebben. Als je je hoofd echt spiegelglad wil hebben en je hebt een volle bos met dik stug haar ga je pijn lijden. Als je een tondeuse hebt kan je deze zonder opzetstuk gebruiken en dat geeft ook een goed resultaat en vooral snel en pijnloos.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:50 schreef Kebab het volgende:
Moet het echt helemaal kaal?
Ik heb heel dik stug haar met tig windborstels erin (de reden dus dat ik er een hekel aan hebquote:Dan moet je veel scheerschuim, scherp scheermes en veel geduld hebben. Als je je hoofd echt spiegelglad wil hebben en je hebt een volle bos met dik stug haar ga je pijn lijden. Als je een tondeuse hebt kan je deze zonder opzetstuk gebruiken en dat geeft ook een goed resultaat en vooral snel en pijnloos.
uiteraardquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:49 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat meestal alleen de eerste keer is, en afneemt naarmate je het vaker kaal scheert?
Ik heb het in het verleden een keer zonder opzetstuk kaal laten scheren, maar dat zag er bij mij juist niet uit... Ik denk dat glimmend kaal bij mij beter staatquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:55 schreef P-Style het volgende:
Ik doe me haar altijd net-niet-kaal!Tondeuse zonder opzet-kam. Dan blijft je haar toch nog 1mm. Heb me hoofd nog niet scheermes-kaal gedaan, maar ik denk dat ik 1mm bij mezelf beter vind staan dan glimmend kaal.
Precies, groeit het vanzelf weer aanquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
En als 't niet staat, wacht je 3 dagen...
Tja... de zomer hequote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:57 schreef Ingrate het volgende:
wat is het toch de laatste tijd met van die kapsel topics
Nou ik wel hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mesje moet goed scherp zijn, dan heb je verder nergens last mee.
* heeft vaak onderstaand op z'n hoofdquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:02 schreef 2cv het volgende:
Hou er rekening mee dat je hoofdhuid niets gewend is, dus als je met je kale koppie zonder hoofddeksel naar buiten gaat: eerst factor heel-veel er op.
Om vervolgens lekker op de EHBO te gaan zitten vanwege verziekte hoofdhuidquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:03 schreef erikh het volgende:
Gooi er anders een flinke hoeveelheid veet op ofzo
Dan denk ik dat je een kleindere helm moet kopen. Ik heb me nog nooit kaal geschoren van boven (van onder ook niet, mar dat doet er niet toe), maar ik merk wel altijd dat m'n helm losser zit nadat ik naar de kapper ben geweest.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:05 schreef PatrickM het volgende:
[..]
* heeft vaak onderstaand op z'n hoofdEn anders heb ik nog een zwarte muts liggen een een pet
[afbeelding]
m'n helm is nog vrij nieuw en klemt van alle kanten goed met m'n huidige kapsel. Gaat wel goed komenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je een kleindere helm moet kopen. Ik heb me nog nooit kaal geschoren van boven (van onder ook niet, mar dat doet er niet toe), maar ik merk wel altijd dat m'n helm losser zit nadat ik naar de kapper ben geweest.
Onderschat het knippen van je haar en het helm passen daarna niet hoor, er hoeft niet veel vanaf om je helm al heel wat ruimer te laten zittenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
m'n helm is nog vrij nieuw en klemt van alle kanten goed met m'n huidige kapsel. Gaat wel goed komen
Hoeft normaal gesproken maar om de dag hoor, van wat ik in mijn omgeving hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:42 schreef LowJoe het volgende:
Jeetje!En ik vind het al erg om me gewoon te scheren elke dag!Stel je voor,dan ook nog mijn hoofd elke dag!Na twee dagen zou ik gillend de deur uit rennen!
Wat een gelul zeg.quote:Op zondag 30 mei 2004 00:49 schreef Brennie het volgende:
Uit ander oud topic:
KNIP.
* heeft zojuist hoofd kaal geschoren...quote:Op zondag 30 mei 2004 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg.
Gewoon krabben met een scheermes, als er nog wat zit voel je het gewoon.![]()
Als je het irl mijn haar zou zien, zou je het wel begrijpen waarom ik het liever kaal heb...quote:Op maandag 31 mei 2004 19:36 schreef tonks het volgende:
Staat je geweldig![]()
ja nu nog wat kleur erop...en mss een btje vloerlak?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:36 schreef tonks het volgende:
Staat je geweldig![]()
die bovenste foto is veel leukerquote:Op maandag 31 mei 2004 19:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als je het irl mijn haar zou zien, zou je het wel begrijpen waarom ik het liever kaal heb...
superdik haar met tig windkammen erin
Met een gasbrander bedoel je ?quote:Op zondag 30 mei 2004 00:55 schreef Brennie het volgende:
Er zijn 2 oude topics hierover ( niet centraal), maar mogelijk zijn er nieuwe inventieve manieren..
Laat hem nog even open.
Ach... zal nog ff bij moeten trekken... iig ff flink insmeren met zonnebrandoliequote:Op maandag 31 mei 2004 19:55 schreef nXn het volgende:
[..]
ja nu nog wat kleur erop...en mss een btje vloerlak?
Ach ja.. wie weet ook qua verzorging.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Met een gasbrander bedoel je ?![]()
Ik denk dat scheren met een scheermes, een scheerapparaat of tondeuse de enige normale mogelijkheden zijn ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |