Tijd / net?quote:Op zondag 11 juli 2004 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanvond weer: Nederlands Trots, de Spyker
quote:Op zondag 11 juli 2004 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanvond weer: Nederlands Trots, de Spyker
Jeremy Clarkson jumps behind the wheel of an elite super-car, the Spyker C8 Spyder. Meanwhile Richard Hammond and James May test the Renault Scenic and the Ford C-Max, and Lionel Richie is the 'Star in a Reasonably Priced Car'.
2100 bbc 2quote:Op zondag 11 juli 2004 11:02 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Tijd / net?
komen waarschijnlijk een paar grappen over de "relaxte" Nederlanders die er vrolijk eentje roken en met een raar accent spreken.quote:Op zondag 11 juli 2004 11:17 schreef Joostve het volgende:
oh naar de spyker zijn we allemaal wel heel benieuwd denk
Die 2 agenten op de A'damse gracht die in hun politiegolfje zitten te blowen uit The Fast Showquote:Op zondag 11 juli 2004 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
komen waarschijnlijk een paar grappen over de "relaxte" Nederlanders die er vrolijk eentje roken en met een raar accent spreken.
Dan dit stukje:quote:Op zondag 11 juli 2004 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
een Donkervoort was IMHO ook intressant geweest.
Maar kijk een hoe de Duitse pers over de spyker schrijft
"Nicht schlecht, was die Nachbarn da auf vier Räder stellen. Fragt sich nur, ob es den Spyker auch mit Anhängerkupplung gibt ... "
http://www.stern.de/sport(...)l?id=139930&nv=ct_cb
quote:Dass Niederländer mehr können, als mit Wohnwagen europäische Autobahnen zu verstopfen, ist weitläufig anerkannt.
2200gmt, 2100CETquote:Op zondag 11 juli 2004 13:13 schreef aKra het volgende:
[..]
GMT?
20.00 BSTquote:Op zondag 11 juli 2004 13:13 schreef aKra het volgende:
[..]
GMT?
ik vraag me af hoe ze aan de spyker komenquote:Op zondag 11 juli 2004 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
komen waarschijnlijk een paar grappen over de "relaxte" Nederlanders die er vrolijk eentje roken en met een raar accent spreken.
Dat is het probleem van de NL auto programma's.... TG trekt zich daar niets van aan....quote:Op zondag 11 juli 2004 13:46 schreef Joostve het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe ze aan de spyker komen
als Spyker NL een spyker beschikbaar stelt voor het programma dan mogen ze hem niet de grond in boren natuurlijk. zou echt hele slechte reclame zijn voor spyker
Nee, de Europesche zomertijd is gelijk aan GMT.quote:Op zondag 11 juli 2004 13:36 schreef Hyperdude het volgende:
http://wwp.greenwichmeantime.com/:
"UK Time is now on British Summer Time
which is 1 hour ahead of GMT (GMT+1)."
dus 2200 hier bij ons op TV is 2100 BST en 1900 GMT
quote:Op zondag 11 juli 2004 13:47 schreef Xtreem het volgende:
ik raak de draad kwijt
Conclusie:
2100 onze tijd op bbc2
Ach, het boeit ook nauwelijks deze discussie, maar kijk eens op die link die ik hierboven geef.quote:Op zondag 11 juli 2004 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, de Europesche zomertijd is gelijk aan GMT.
ff na zitten denken, maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 11 juli 2004 13:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ach, het boeit ook nauwelijks deze discussie, maar kijk eens op die link die ik hierboven geef.
Of hier.
Of luister over 8 minuten naar het nieuws van 1200 uur op de BBC Worldservice (648 AM)
Ga ik zelf ook ff doen zodat ik zeker weet dat ik gelijk heb![]()
* Pietverdriet hart klopt vol verwachtingquote:Op zondag 11 juli 2004 20:14 schreef Jordy-B het volgende:
bijna tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |