Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:22 schreef raistlin6 het volgende:
ok, en nu hopen dat onze commentator het bij het rechte eind heeft en dat dit echt alleen maar tijd winnen is
Dat is normaal, is een van zijn zwakkere puntenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:26 schreef Komakie het volgende:
Verkerk beweegt toch niet echt lekker....
Ik bedoel dat hij minder beweegd dan normaal...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:27 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat is normaal, is een van zijn zwakkere punten
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:29 schreef Remzz het volgende:
Waarom zien die Nederlandse supporters er zo debiel uit
Das toch altijd zo....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:29 schreef Remzz het volgende:
Waarom zien die Nederlandse supporters er zo debiel uit
Inderdaad, straks weer lekker ergeren aan die kansloze voetbal nitwitsquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Das toch altijd zo....
Bij voetbal zijn ze nog veel debieler...
Neej zegt ie....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:32 schreef okee6 het volgende:
Gold voor Krajicek ook altijd, ging het wat minder, moest een betere service dat compenseren. Verkerk kan dat niet. Helaas
wegquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:33 schreef raistlin6 het volgende:
en weer een breakpoint
trugquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
weg
ja...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:34 schreef okee6 het volgende:
Zeven games op rij ?
Hij gaat hopelijk gelijk krijgenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:36 schreef raistlin6 het volgende:
maar ik heb eerder op de dag van een nos commentator geleerd dat een break pas telt wanneer je je eigen game erna houdt, dus het valt nog mee
Wie was er zo wijs???quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:36 schreef raistlin6 het volgende:
maar ik heb eerder op de dag van een nos commentator geleerd dat een break pas telt wanneer je je eigen game erna houdt, dus het valt nog mee
lol, daar ben ik de hele partij al mee bezigquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:38 schreef rubbereend het volgende:
zit nu bij elke bal te hopen dat hewitt m in t net slaat
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:38 schreef rubbereend het volgende:
Dat doe ik altijd bij Hewittquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:38 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
Dat "come on" wordt iedere keer irritanter
Inderdaad, de hele tijd dat eindeloze geschreeuw van hem.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een sukkeltje blijft die Hewitt toch
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een sukkeltje blijft die Hewitt toch
Starace pakt hem met 6-3quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
Starace-Safin: 5-3 in de 3e set.
Dat is niet onsportief. Dat wijzen naar de plek waar de bal terechtkomt als die uitgaat terwijl de lijnrechter al "out" geroepen heeft is onsportief.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:42 schreef Slomy het volgende:
[..]
Inderdaad, de hele tijd dat eindeloze geschreeuw van hem.
Zo onsportief
Heel irritant is dat jaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is niet onsportief. Dat wijzen naar de plek waar de bal terechtkomt als die uitgaat terwijl de lijnrechter al "out" geroepen heeft is onsportief.
ofdat een arm van hewitt eraf valt ofzoquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:44 schreef okee6 het volgende:
Nu moet het Horna virus weer toeslaan
lolquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:Come on Lleyton
Dat vind ik ook niet onsportief.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is niet onsportief. Dat wijzen naar de plek waar de bal terechtkomt als die uitgaat terwijl de lijnrechter al "out" geroepen heeft is onsportief.
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
COME ON![]()
![]()
![]()
Krijg je alleen als je het racket stuk gooitquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:47 schreef tukkeronline het volgende:
niet verwacht dat ie dit punt zo maken
en die Hewitt moet maar eens een waarschuwing krijgen
Dát is het hem. Hij doet het té vaak. Beleving is zeker niks mis mee, maar je moet het niet gaan overdrijven.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:47 schreef Komakie het volgende:Ik snap dat gezeur over Hewitt niet zo. Hij beleefd het tennis heel erg intens. Ik vind het allemaal wel mooi. Hoewel hij het ook weer niet te vaak moet doen.
Vind ik ook. Het is een opvliegend baasje, maar door z'n mentaliteit heeft hij wel al veel bereikt.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet onsportief.
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat Verkerk nog even kijkt naar die bal ofzo.
Ik snap dat gezeur over Hewitt niet zo. Hij beleefd het tennis heel erg intens. Ik vind het allemaal wel mooi. Hoewel hij het ook weer niet te vaak moet doen.
ik snap het wel, hij staat op het punt van een nederlander te winnen en dat is niet de bedoelingquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet onsportief.
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat Verkerk nog even kijkt naar die bal ofzo.
Ik snap dat gezeur over Hewitt niet zo. Hij beleefd het tennis heel erg intens. Ik vind het allemaal wel mooi. Hoewel hij het ook weer niet te vaak moet doen.
Mja maar het wordt altijd van Hewitt gezegd.....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik snap het wel, hij staat op het punt van een nederlander te winnen en dat is niet de bedoeling
Vorig jaar tegen Horna lukte het hem ook nog met 3 matchpoints tegen, maar Hewitt en 5-0 is toch andere koek.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:54 schreef raistlin6 het volgende:
verkerk gaat winnen denk ik mensen (ik denk dat serieus)
hij is alleen constanter....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:55 schreef okee6 het volgende:
Hewitt heeft het gewoon beter voor elkaar. Constanter, vechtlustiger, fitter, meer slagen in huis
Zijn dropshots en lobs vielen allemaal goedquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
hij is alleen constanter....
Om nou te zeggen dat Hewitt meer slagen in huis heeft
Ga jij nou maar eerst eens wat aan je tenniskennis doen...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:57 schreef okee6 het volgende:
Hij verliest het net als vorig jaar op zijn beweging en dat ligt niet enkel aan de fitheid
Kom maar op met je technisch rapportquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst eens wat aan je tenniskennis doen...
Met de wedstrijd van vandaag heeft ie dat zeker bewezen. De toeschouwers zullen geen spijt hebben van hun kaartje. Het had iets heroischer gekund, maar dan nog. Wat een tempo bij vlagenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:15 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
je hebt helemaal gelijk asskicker!!
Dat is gewoon de officiële site van het toernooi zelf..die kende nog niemand denk ikquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:47 schreef No-Li-Ta het volgende:
Dit is een vette site, live kun je alles overzien: http://www.rolandgarros.com/fr_FR/scores/index.html
geen spam
Ehm..... hij speelde 2 jaar terug niet nog bij het plaatselijke cluppie in Alphen hoor....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Jongens, wees niet al te teleurgesteld...in de toekomst zullen ze nog genoeg horen van Verkerk...hij kan alleen beter worden en vooral op Roland Garros...anderhalf jaar geleden had vrijwel niemand nog van Verkerk gehoord en speelde hij nog bij de plaatselijke cluppie in Alphen a/d Rijn en nu zijn we teleurgesteld als hij van Hewitt verliest in een goede strijd. Verkerk heeft al een fantastische opwaartse ontwikkeling meegemaakt de afgelopen jaar en dat kan alleen beter worden...dus kop op
Het verschil met andere Nederlandse spelers is wel dat Verkerk er op eens bij stond dankzij zijn zege in Milaan. Toch een aardig toernooi, met mooie overwinningen. Andere challengerspelers kwamen misschien zelfs eens door een ronde op een Grand Slam, maar zakten in de vergetelheid. Vervolgens nog die Verkerk hype na RG vorig jaar, waardoor de media zijn tennisclubje primair in beeld bracht. Dan ga je dat al gauw denkenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik hoor heel veel mensen van die rare opmerkingen maken maar Verkerk is al zijn hele leven bezig met te komen op het niveau waar hij nu is.
Klopt, maar ik hekel een beetje van mensen die een beetje stomme opmerkingen lopen te maken (hier bedoel ik trouwens niet zo zeer Asskicker14 mee...) over dat het een 1dags vlieg is of dat hij pas "net bezig" is.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het verschil met andere Nederlandse spelers is wel dat Verkerk er op eens bij stond dankzij zijn zege in Milaan. Toch een aardig toernooi, met mooie overwinningen. Andere challengerspelers kwamen misschien zelfs eens door een ronde op een Grand Slam, maar zakten in de vergetelheid. Vervolgens nog die Verkerk hype na RG vorig jaar, waardoor de media zijn tennisclubje primair in beeld bracht. Dan ga je dat al gauw denken
Met dit toernooi lijkt Verkerk toch een steady gravelspeler van wereldniveau te zijn (top 15 gravel?). Al die eerste rondes gaven eerst nog een soort van Sluiter indruk. Waar ie zich thuisvoelt wint ie
HOe zou dat toch kunnen geen spam?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:47 schreef No-Li-Ta het volgende:
Dit is een vette site, live kun je alles overzien: http://www.rolandgarros.com/fr_FR/scores/index.html
geen spam
Twee.quote:Costa - Malisse is net gestopt wegens duisternis: 4-6 6-4 6-2 5-5. Costa had 1 matchpoint.
quote:Op zondag 30 mei 2004 14:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Malisse is zeker niet kansloos tegen Hewiit
Dat is mooi!!quote:Op zondag 30 mei 2004 16:00 schreef tukkeronline het volgende:
Gewonnen met 6-3 6-0
Ook Nicole Thijssen is verder, 6-0 6-3
Maar als Coria naar behoren speelt, kan het ook heel erg snel afgelopen zijn.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:14 schreef mitt het volgende:
De knaller Escude - Coria is ook begonnen.
kan een fantastische wedstrijd worden
nouquote:Op zondag 30 mei 2004 16:59 schreef okee6 het volgende:
Zo Bjorkman/Woodbridge krijgen slaag van Malisse/O.Rochus 2-6
Ondertussen hebben Malisse en Rochus de wedstrijd gewonnen (4-6 2de set)quote:Op zondag 30 mei 2004 16:59 schreef okee6 het volgende:
Zo Bjorkman/Woodbridge krijgen slaag van Malisse/O.Rochus 2-6
Vage lui daarquote:Op zondag 30 mei 2004 19:16 schreef Butra het volgende:
Myskina dus gewonnen.
Op Eurosport laten ze Capriati - Schiavone zien ipv Moya - Robredo. Ze laten weer eens zien dat ze er helemaal niets van begrijpen bij die B-zender.
Ach ze begrijpen er bij zowel Eurosport als de NOS vrij weinig van...quote:Op zondag 30 mei 2004 19:16 schreef Butra het volgende:
Myskina dus gewonnen.
Op Eurosport laten ze Capriati - Schiavone zien ipv Moya - Robredo. Ze laten weer eens zien dat ze er helemaal niets van begrijpen bij die B-zender.
In de tiebreak? of in de 2e set?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:12 schreef Juan Zueco het volgende:
3-2 Moya
J.
Vooruit. In de tie-break. 7-7 nu.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:14 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
In de tiebreak? of in de 2e set?
Dacht het niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:21 schreef Komakie het volgende:
goh ze zijn eindelijk verstandig geworden bij Eurosport...
Moet jij eens uitrekenen waarmee je meer tijd kwijt bent. Naar een ingestorte terminal komen uit het tegenover liggende deel van Parijs of plankgas de rondweg opquote:Op zondag 30 mei 2004 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Verkerk gaat gewoon zelf rijdend in z'n dikke Audi naar huis, dat is eens wat anders dan vliegen..
Ik hoop met je mee.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:08 schreef mitt het volgende:
al denk ik wel dat Nalbandian gaat verliezen
housj-op manquote:Op maandag 31 mei 2004 13:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Hij moet toch tegen Safin?
Nalbandian - Gaudioquote:Op maandag 31 mei 2004 13:13 schreef zjroentje het volgende:Safin
![]()
Safin in de finale is sowieso zwaar OKquote:Op maandag 31 mei 2004 13:18 schreef zjroentje het volgende:
Ik hoop op een Safin - Moya finale.
De competitie wordt georganiseerd, daar hoeft Martin niks voor te doenquote:Op maandag 31 mei 2004 03:36 schreef okee6 het volgende:
Hij zal wel een competitiewedstrijd op gravel organiseren of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |