Merciquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ziet er goed uit.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:34 schreef -Mzraki- het volgende:
Mooie dier foto'tjes btw Esmé
Dat mag, alleen begrijp ik niet waarom ik daar geld aan zou moeten verdienenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:07 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. Ik vond de streets wel oke, had trouwens alleen 1 nr. die je me had opgestuurd gehoord, nu hoorde ik een andere, een leukere, vind ik zelf.
En nee, m'n zusj heeft geloof ik ook alleen die nr gehoord, en heeft geen cd's. Ze vraagt zich af of ze mss die van jou zou mogen kopieren (ze wil wel betalen.)
Ik ga even douchen enzo. En dan naar Hanneke. xx
ik bied lege cd'tjes aan voor 0,75 euroquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:40 schreef DearPrudence het volgende:
Nahja, omdat jij er wel veel voor hebt moeten betalen, en omdat je dan een een euro voor een leeg cdtje hebt uitgegeven.![]()
Tot bij Hanneke.
Hij is van kees, maar btw, ik zag hem gister ook liggen in de bieb, nederlandse versie dat welquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:01 schreef errrrr het volgende:
Ruben, leen mij Prey trouwens ff... kwam in de kijk een artikel over nanotechnologie tegen (handig, daar moet onze poster over)... en daar hadden ze het over Prey, lijkt me wel cool... maar vind je het erg als het even gaat duren voordat ik 'm uit heb
Ow, owk, Kees, mag ik prey dan even lenen (en vind je het niet erg dat het even kan duren voordat ik 'm uit heb?)quote:Op zondag 30 mei 2004 03:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hij is van kees, maar btw, ik zag hem gister ook liggen in de bieb, nederlandse versie dat wel
Nu ga ik slapen, nn
Hoezo mijn taalgebruik is slechtquote:jah ookwel oke gisten naam een feest was 5 uur thusi on 8 uur al weer wakker was in een hotel blijven slapen en al die kinderen schrewen
dat is het taalgebruik van iemand die nog dronken is en net 3 uur slaap achter de rug heeft. Dus niels, no excusequote:Op zondag 30 mei 2004 12:03 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hoezo mijn taalgebruik is slecht
jammerquote:Op zondag 30 mei 2004 12:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
dat is het taalgebruik van iemand die nog dronken is en net 3 uur slaap achter de rug heeft. Dus niels, no excuse
ik moet nog even wachten, de broodjes zullen wel in de oven zitten, en dan nog even een unox worstje opwarmen ofzoquote:Op zondag 30 mei 2004 12:07 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Een picje van m'n muvo^2, die nog 7 minuten mp3'tjes (3 gig) aan het kopieeren zal zijn.
En nu brunchen
Ziet er tiefusgeil uit hansquote:Op zondag 30 mei 2004 12:07 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Een picje van m'n muvo^2, die nog 7 minuten mp3'tjes (3 gig) aan het kopieeren zal zijn.
En nu brunchen
je zou mijn kamer moeten zien nuquote:Op zondag 30 mei 2004 12:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ziet er tiefusgeil uit hansIk ben jaloers
Alleen is die display niet wat klein? Ja, nu heb je dat kopiëer schermpje, maar hoe is hij verdeelt als je nummers aan het spelen bent?
lekkere troep daarachter weer, moest je nou net dáár een foto maken?
Troep ligt overal, dus had geen keusquote:Op zondag 30 mei 2004 12:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ziet er tiefusgeil uit hansIk ben jaloers
Alleen is die display niet wat klein? Ja, nu heb je dat kopiëer schermpje, maar hoe is hij verdeelt als je nummers aan het spelen bent?
lekkere troep daarachter weer, moest je nou net dáár een foto maken?
Aye, die backlight is idd erg handig, geeft in het donker erg veel lichtquote:Op zondag 30 mei 2004 13:08 schreef errrrr het volgende:
[..]
Troep ligt overal, dus had geen keus
En ja het schermpje is niet echt groot, maar dat vind ik niet erg, zit toch in m'n broekzak...
[afbeelding]
Een fotootje van hem spelend... van linksboven naar rechtsboven: playing of paused, time, equalizer / play mode / track ... of ... / battery status
onderin scrolled het nummer langs (nummer - artiest)
En er zit een backlight op, staat nu op 2 seconden na iedere toetsaanslag aan, handig voor in het donker
Ye, lithium-ionquote:Op zondag 30 mei 2004 13:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aye, die backlight is idd erg handig, geeft in het donker erg veel licht
wat is je playtime op 1 batterij (lith-ion neem ik aan?)
BTW, als ik heel veel nummers ga skippen dan kost dat meer energie, dus dat moet je niet teveel doen, al zullen ze dat waarschijnlijk wel weer geperfectioneerd hebben oid
Waarom zou op shuffle meer stroom kostten?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:46 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ye, lithium-ion... 14 uur zeggen ze, ga nu dus aan het testen, ben vanaf kwart over twaalf aan het spelen, en zie tot waar hij komt... hij staat wel op shuffle, dus dat kost meer stroom... nu staat ie iig nog op 3 batterij streepjes (vol)
Omdat hij dan iedere keer moet zoeken op z'n hdd... maar 't zal idd niet echt veel uitmaken... bij discman's maakt het dus wel veel uit...quote:Op zondag 30 mei 2004 13:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Waarom zou op shuffle meer stroom kostten?
Ik heb hem btw altijd op shuffle repeatIk haal 12 van de beloofde 14 uur, zat
op een hard disk zit toch een deel met een inhoudsopgave zegmaarquote:Op zondag 30 mei 2004 13:52 schreef errrrr het volgende:
[..]
Omdat hij dan iedere keer moet zoeken op z'n hdd... maar 't zal idd niet echt veel uitmaken... bij discman's maakt het dus wel veel uit...
Ik zeg dus dat het niet zoveel zal uitmaken, maar op een discman wel (want die moet echt iedere keer zoeken)quote:Op zondag 30 mei 2004 14:17 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
op een hard disk zit toch een deel met een inhoudsopgave zegmaar
Heus niet. De mijne is veeeeeeel mooier.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:21 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Mijn katje is mooier
en groter, he Hansie
-ze schrok de 1e keer niet van de flits, de 2e keer wel
Hmm, t was niet echt zo de bedoeling om de belichting goed te krijgen hoor.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:18 schreef errrrr het volgende:
die camera van jullie moet 's leren belichten
En waarom 3 foto's precies achter elkaar met andere belichting?
Verder lief beestje en leuke foto, idd op die hand na
niet!quote:Op zondag 30 mei 2004 14:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Heus niet. De mijne is veeeeeeel mooier.![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 14:46 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. Ruben, dansen was leuk he?
Haha, ik dacht er even toevallig aan, jij zo met Hanneke te dansen![]()
De kat van Esmé kijkt als een echt roofdier, pas op, I'm evil himself!quote:Op zondag 30 mei 2004 14:43 schreef DearPrudence het volgende:
welles!!!
Nee, mijn kat is eigenlijk niet zo lief. Alleen tegen mij en m'n familie dan.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De kat van Esmé kijkt als een echt roofdier, pas op, I'm evil himself!
De kat van Niels kijkt meer van: "Wat de neuk ben je aan het doen?!?"
allebei dus wel lief, so far katten lief kunnen zijn natuurlijk
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Och gut, als je na 2en opgesloten bent in een club moet je wat proberen he?
Van je kooi een gouden maken, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het altijd een kooi blijft.
Oftewel, stomme regeling, na 2en geen vrijheid meer
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
![]()
bron: http://www.kimble.org/gumball2004 Kimblequote:This modified BMW M3 was flown in
from Hong Kong (Daf rocks)
Hmm, volgens mij vind hij het nogal eng (z'n handen zien een beetje witjes)quote:Op zondag 30 mei 2004 15:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
[..]
bron: http://www.kimble.org/gumball2004 Kimble
[afbeelding]
om alvast in de sfeer te geraken
[afbeelding]
Standaard snelheid :')
Nee, dat is Kimble, hij is áltijd witquote:Op zondag 30 mei 2004 15:43 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij vind hij het nogal eng (z'n handen zien een beetje witjes)
En m'n muvo staat nu na 3,5 uur op twee streepjes
Ik zag ze gisteren ook ja. Zitten mooie foto's tussen. Overigens, de auto's die gecrashed zijn, zijn dan ook wel goed gecrashed. Bleef weinig meer van over, meestal.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
[..]
bron: http://www.kimble.org/gumball2004 Kimble
[afbeelding]
om alvast in de sfeer te geraken
[afbeelding]
Standaard snelheid
Ehm, ik was naar het Concertgebouw in Amsterdam. Zusje begleiden en CKV-punten opsparen.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:46 schreef errrrr het volgende:
Ja drie streepjes / lees edit
En waar is Kees trouwens, leeft hij nog? (ik wil dat boek lenen ...
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ehm, ik was naar het Concertgebouw in Amsterdam. Zusje begleiden en CKV-punten opsparen.
Op de terugreis zaten we overigens bij twee Amerikaanse studenten in de trein. Een kwam uit Washington D.C. en die ander van Hawaï. Ze waren 3 weken door Europa aan het touren en morgen zouden ze weer op het vliegtuig naar de U.S. stappen, maar niet zonder nog even op Texel geweest te zijn.
Eerst wilden ze op Den Helder Zuid uitstappen, maar dat hebben ze toch maar niet gedaan. Toen was de bus al weg, trein had weer vertraging.Dus in de regen naar de boot gelopen. Ze vroegen nog of het altijd zulk slecht weer was en of wij een fiets hadden etc. Ze hadden overigens helemaal niks bij zich, alleen een zonnebril en een hoop geld. Ik neem aan dat ze andere bagage wel ergens in Amsterdam hadden staan ofzo.
Prey mag je overigens vast wel lenen, zou ik even aan m'n vader moeten vragen. Moet je die nog voor Parijs hebben?
Die achterbumper van de Viper, alleen het stukje om het nummerbordquote:Op zondag 30 mei 2004 15:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik zag ze gisteren ook ja. Zitten mooie foto's tussen. Overigens, de auto's die gecrashed zijn, zijn dan ook wel goed gecrashed. Bleef weinig meer van over, meestal.
Ze zijn al lang weer terug naar hun villa's en paleizen, no worriesquote:Op zondag 30 mei 2004 15:43 schreef errrrr het volgende:
[..]
edit - ow die ene foto was nog aan het laden... -> wordt oppassen in Parijs met al die maniaken
Jep, behoorlijk wat. Vroegen behoorlijk wat, ook nog of wij paard rijden (?). Kennelijk dachten ze dat dat synoniem voor Texel stond o.i.d. want dat wilden ze vandaag ook nog gaan doen. Heb ze maar naar De Koog gestuurd. Ook echt zo'n vet Amerikaans accent, die ene vent leek een beetje op Roman Pearce uit 2fast 2 furious. In ieder geval net zo'n stem.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]vet, nog veel engels gepraat?
Het is iig wel leuk vakantie houden. Ze hadden ook echt totaal geen idee waar ze allemaal heen gingen dus. Welke van de eilanden Texel dan was, de eerste, tweede, of derde, etc.quote:zonnebril en een hoop geld is alles wat die amerikanen gewend zijn nodig te hebben
Leuk souvenir ja.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die achterbumper van de Viper, alleen het stukje om het nummerbord :')
no problems hierquote:Op zondag 30 mei 2004 16:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Leuk souvenir ja.
Overigens doet msn het hier niet?
Hoi, het was geen 4:23 maar 16:23quote:Op zondag 30 mei 2004 16:23 schreef DearPrudence het volgende:
mijn nuttige bijdrage aan deze topic om 4:23: Hoi!
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:40 schreef DearPrudence het volgende:
Dude...
Ik lijk dan nu misschien wel een mierenneukerquote:con·se·quen·tie (de ~ (v.), ~s)
1 noodzakelijk gevolg => implicatie
2 het trouw blijven aan beginselen
Maar anders is het einde zoekquote:mie·ren·neu·ker (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] muggenzifter
Goed, misschien was dat een beetje een slecht voorbeeldquote:Op zondag 30 mei 2004 16:51 schreef DearPrudence het volgende:
Hoi! weet jij misschien hoe laat het is? Ja, het is zestien uur en 23 minuten...
Zeg je dat normaal gesproken?
Hehe, dunno... je verlangt er wel heel erg naar he?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Ouch, zat net eventjes TV te kijken, beetje duf nederland 1. Gingen ze daar een beetje skiën, zag er allemaal wat houterig uit.
Hebben ze weer zo'n duffe shot, meneer komt van linksboven aanskiën, gaat langzaam naar rechtsonder, maar halverwege knalt er een boarder langs, keisnel, eventjes een 180 in de lucht en verder
Meteen *boem boem* adrenaline boost, is dat gezond?
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goed, misschien was dat een beetje een slecht voorbeeld
maar als je nou zegt "hey, hoe laat was je thuis?" "1 uur"
ach, nm, je hebt gelijk, het sloeg nergens op :')
Aye, dat tellen laat ik, ik gebruik mijn spare time om de [centraal] snowboardtopics door te lezenquote:Op zondag 30 mei 2004 18:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hehe, dunno... je verlangt er wel heel erg naar he?
Alwin zit ook al de dagen af te tellen...![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aye, dat tellen laat ik, ik gebruik mijn spare time om de [centraal] snowboardtopics door te lezen
En ja, boarden met Henk, Ruben, Marcus, Thomas, Jij en de rest lijkt me gewoon dé shit
Moet ik ook nog eens leren.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:18 schreef errrrr het volgende:
Ah, na 8 uur spelen nog 1 streepje over, als het zo door gaat zou hij de 12 uur moeten halen
Vandaag btw ook m'n wiel naar achteren gezet en m'n band geplakt, nog hulp van m'n moeder nodig gehad, was helemaal vergeten hoe dat moest
Overigens gaat het opladen van die lith-ion batterijen fuckin snelquote:Op zondag 30 mei 2004 20:18 schreef errrrr het volgende:
Ah, na 8 uur spelen nog 1 streepje over, als het zo door gaat zou hij de 12 uur moeten halen
Moeilijk is het nietquote:Op zondag 30 mei 2004 20:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Moet ik ook nog eens leren.
Wow, dat is wel heel coolquote:
Dat is heel hoog, schat zo'n 3000-4000 meterquote:Op zondag 30 mei 2004 21:09 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel cool. Is dat nou erg hoog, of valt dat mee?
Nee, 2.2 . 10-1 mol/Lquote:Op zondag 30 mei 2004 21:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zeg, som 25 bij scheikunde is toch 2.2 x 10-7 mol * L-1?
Huh? Dat beweert het antwoordenboek ook al.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, 2.2 . 10-1 mol/L
Ga anders even de Hans uithangen ofzoquote:Op zondag 30 mei 2004 22:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Huh? Dat beweert het antwoordenboek ook al.
1.25 x 10-3 mol Na+ in het eerste goedje, tweede geval zit 7.5 x 10-3 mol Na+ in. Dat is dus totaal 8.75 x 10-3 in 40 mL vloeistof.
M = 8.75 x 10-3 / 40 x 10-3 = 0.21875
Oh, nu zegt m'n rekenmachine het ook.
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ga anders even de Hans uithangen ofzo
Gewoon een dual Opteron 242 systeem kopen hansje, je kan binen de 1500 euro blijvenquote:Op maandag 31 mei 2004 00:08 schreef errrrr het volgende:
[..]
![]()
Mooie foto, idd
En dat &*(#&$@*(#&$ ulead videostudio heeft 1024x768 nodig, terwijl die GF2MX maar 800x600 wil uitspugen naar de TV![]()
![]()
... Verder staat er bij requirements een 800 mhz processor (zit 700 in, zal wel net gaan), maar voor 'live dingen' 2 ghz... zou daar ook gewoon opnemen mee worden bedoeld?
Btw speelt m'n muvo nogsteeds, nu dus al 12 uur
Niet dus, kan niet slapenquote:Op zondag 30 mei 2004 22:49 schreef -Mzraki- het volgende:
<--
alvast wat inhalen voor Parijs
- programmaboekjequote:Op maandag 31 mei 2004 10:55 schreef -Mzraki- het volgende:
Parijs Checklist
*lijst*
iets vergeten?
Dan heb je wel zo'n beetje alles volgens mij.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:03 schreef -Mzraki- het volgende:
edit-
Dank kees
Mja, mam zal zo nog wel eventjes langs komen stormen en me een paar essentiële dingen aanwijzen die ik anders vergeten zou zijnquote:Op maandag 31 mei 2004 11:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dan heb je wel zo'n beetje alles volgens mij.
Dat heb je toch meestal met cd spelers? Hij bedoeld dus slot-inquote:Het is meer een autoradio cdlezer, eentje waar alleen de cd er in en uit gaat,
Ja, better safe than sorry hansquote:Op maandag 31 mei 2004 11:32 schreef errrrr het volgende:
3 tandenborstels, 2 koptelefoons, 6 liter drinken, veel vreten... tsss
Maar welke twee koptelefoons neem jij mee... ik wil eigenlijk zo'n neck ding... 3 meter kabel is belachelijk bij dit ding, maar die mx300 in-ear dingen van sennheiser zijn weer net tekort
3 Tandenborstels jaquote:Op maandag 31 mei 2004 13:44 schreef DearPrudence het volgende:
3 tandenborstels??!![]()
Broadway was leuk gisteren!!! Echt heel super!
Geweldige optredens...
En achteraf ook gefeest.
Half 4 naar huis met de Taxi,
echt heel gezellig.
Het zal mij iig niet overkomen dat ik in Parijs sta en denk: "oh shit, vergeten!"quote:Op maandag 31 mei 2004 13:50 schreef DearPrudence het volgende:
Hoe bedachtzaam.
Het enige wat ik dus echt altijd vergeet is m'n tandenborstel naar kleine dingen... en op vakantie nemen we altijd de elektrische mee en dan dnek ik dat pa 'm meeneemt en andersom, dus dat schiet ook niet op... m'n tandenborstel collectie groeit hier dus aardig aanquote:Op maandag 31 mei 2004 13:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het zal mij iig niet overkomen dat ik in Parijs sta en denk: "oh shit, vergeten!"
daar heb ik namelijk een tiefushekel aan
aha, en wat is 'tandenborstel' dan in het frans?quote:Op maandag 31 mei 2004 14:04 schreef DearPrudence het volgende:
Ik denk dat je dan desnoods ook nog wel een parijse tandenborstel kunt aanschaffen.
Smart thinkingquote:Op maandag 31 mei 2004 14:04 schreef DearPrudence het volgende:
Ik denk dat je dan desnoods ook nog wel een parijse tandenborstel kunt aanschaffen.
En anders kan het ook nog met een stokje (of vinger)quote:Op maandag 31 mei 2004 14:04 schreef DearPrudence het volgende:
hoe vaak sta jij nou in Parijsquote:Op maandag 31 mei 2004 13:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het zal mij iig niet overkomen dat ik in Parijs sta en denk: "oh shit, vergeten!"
daar heb ik namelijk een tiefushekel aan
ik neem m'n woordenboek meequote:Op maandag 31 mei 2004 14:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
aha, en wat is 'tandenborstel' dan in het frans?
Juist, daarom neem ik er zelf een mee
Brosse à dentsquote:Op maandag 31 mei 2004 14:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
aha, en wat is 'tandenborstel' dan in het frans?
neuh turbinequote:Op maandag 31 mei 2004 14:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Stikstof?
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:* Gloria Gayner - I will survive *
quote:De vliegende reporters van The Inquirer hebben op de beursvloer van Computex een wel heel opmerkelijke Prescott-koeler gesignaleerd. Niet lang nadat op de radar een groot onbekend object verscheen werden ze naar de stand van Asus en Foxconn toegezogen. Dat sommige mensen bereid zijn om extreme maatregelen te nemen om hun geliefde processor koel te houden wisten ze natuurlijk wel, maar het monster dat de verkenningsvlucht aantrof voegt toch wel een hele nieuwe dimensie toe aan de 'pc die klinkt als een opstijgend vliegtuig'. Omdat men geen toestemming van de verkeerstoren kreeg om dichterbij te komen is men gevlucht zonder verdere vragen te stellen, maar we adviseren kopers van dit apparaat in ieder geval om hun moederbord goed vast te schroeven, ramen gesloten te houden en een blik kerosine in de garage te zetten![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sworn Enemy - These Tears
Ownedquote:Op maandag 31 mei 2004 14:31 schreef DearPrudence het volgende:
Vraag jij hier trouwens ook of je een tandenborstel mag/kan kopen?
Of pak jij hier gewoon uit de winkel een tandenborstel die je dan afrekent bij de kassa?
Nou dan...
Haha, haal je dat toch even eruit.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik heb overigens tot nu toe dat lijstje van Esmé aangehouden, daar staan de meeste belangrijke dingen wel op geloof ik.
M'n ouders stonden alleen raar te kijken bij de lenzenspullen en make-up.Oh, pinpas kreeg ik overigens ook niet mee.
Het begint er al mee dat ik m'n eigen pincode niet eens weet.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Haha, haal je dat toch even eruit.
Waarom geen pinpas mee? Toch handig als je altijd desnoods nog even wat geld kunt opnemen?
jep, neem 130 euro mee in contanten en 280 op pinquote:Op maandag 31 mei 2004 14:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Waarom geen pinpas mee? Toch handig als je altijd desnoods nog even wat geld kunt opnemen?
Activia...quote:Op maandag 31 mei 2004 14:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wat is Activia in het Frans?
Idd, dat lijkt me eerder juist noodzakelijkquote:Op maandag 31 mei 2004 14:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
tuurlijk joh... ik loop ook graag met 130 euro contant rond.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:37 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
jep, neem 130 euro mee in contanten en 280 op pin![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Idd, dat lijkt me eerder juist noodzakelijk
BTW, Thomas (Boom) mocht van zijn ouders niet mee naar London. Waarom niet? Omdat z'n ouders bang zijn dat er 'iets terroristisch' zou gebeuren in de tijd dat ze daar zitten
Tuurlijk, leg meteen een grote schuilkelder onder je huis aan en sla voor 2 jaar voedsel in. En pas vooral ook op bij de loszittende stoeptegel, het risico dat je daar je nek over breekt is waarschijnlijk veel groter.
Absurd
kluisquote:Op maandag 31 mei 2004 14:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
tuurlijk joh... ik loop ook graag met 130 euro contant rond.
Actimelquote:Op maandag 31 mei 2004 14:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Activia...
Joram, Henk, Gerco, Joep en ik > kluisquote:Op maandag 31 mei 2004 14:41 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
kluis![]()
Hoe gefreakt ben je dan, zeg. Damn.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
BTW, Thomas (Boom) mocht van zijn ouders niet mee naar London. Waarom niet? Omdat z'n ouders bang zijn dat er 'iets terroristisch' zou gebeuren in de tijd dat ze daar zitten
Tuurlijk, leg meteen een grote schuilkelder onder je huis aan en sla voor 2 jaar voedsel in. En pas vooral ook op bij de loszittende stoeptegel, het risico dat je daar je nek over breekt is waarschijnlijk veel groter.
Absurd
Ja, ik had gehoord dat ie niet mee mocht... maar om die reden... damn...quote:Op maandag 31 mei 2004 14:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Absurd
Aye, misschien komt daar juist de schrik vandaan, maar het blijft zwaar psyched.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:43 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, ik had gehoord dat ie niet mee mocht... maar om die reden... damn...
Das trouwens wel belachelijk, want ze zijn toch wel naar Spanje op vakantie geweest niet?
Kun je daar een kluis huren?quote:Op maandag 31 mei 2004 14:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Joram, Henk, Gerco, Joep en ik > kluis
Nee, ik doelde er meer op dat Joram, Henk, Gerco, Joep en ik samen beter zijn dan ( > ) een kluisquote:Op maandag 31 mei 2004 14:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Kun je daar een kluis huren?
Das wel handig dan...
Ze gingen toch na de aanslag..quote:Op maandag 31 mei 2004 14:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aye, misschien komt daar juist de schrik vandaan, maar het blijft zwaar psyched.
Hehe, weet je dat nou wel zeker?quote:Op maandag 31 mei 2004 14:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, ik doelde er meer op dat Joram, Henk, Gerco, Joep en ik samen beter zijn dan ( > ) een kluis
Wij zijn onze eigen security
Ik weet het allemaal niet, misschien geen annuleringsverzekering oid, het blijf ziekelijk gedrag.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ze gingen toch na de aanslag..
Mwa, ik neem aan dat je kamers wel _redelijk_ veilig zijn, maar dan niet daar open laten slingeren, wie weet zijn er wel werksters met loszittende handjes. Ik dump m'n waardevolle spullen gewoon in m'n weekendtas, die onder het bed gaat (oid).quote:Op maandag 31 mei 2004 14:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hehe, weet je dat nou wel zeker?
Maar zou je daar nou je waardevolle spullen in een kluis kunnen achterlaten of niet?
mag ik d'rbijquote:Op maandag 31 mei 2004 14:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, ik doelde er meer op dat Joram, Henk, Gerco, Joep en ik samen beter zijn dan ( > ) een kluis
Wij zijn onze eigen security
Tuurlijk, maar dat kost je dan wel 70% van het te bewaken bedrag.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:50 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
mag ik d'rbij![]()
Nee, ikke ikke!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:50 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
mag ik d'rbij![]()
Precies, gewoon een alarm mee nemen ofzoquote:Op maandag 31 mei 2004 14:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mwa, ik neem aan dat je kamers wel _redelijk_ veilig zijn, maar dan niet daar open laten slingeren, wie weet zijn er wel werksters met loszittende handjes. Ik dump m'n waardevolle spullen gewoon in m'n weekendtas, die onder het bed gaat (oid).
Ik neem maar 5 euro mee hoor, dus die 3,50 mogen jullie wel hebbenquote:Op maandag 31 mei 2004 14:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat kost je dan wel 70% van het te bewaken bedrag.
Dus als je ons eventjes 91 euro toeschuift, is de resterende 39 euro gegarandeerd veilig
Och, sterven tijdens een terroristische aanslag lijkt me inderdaad wel minder, maar aan de andere kant, dan weet je wél wat er 'aan de andere kant' te beleven valtquote:Op maandag 31 mei 2004 14:53 schreef DearPrudence het volgende:
Fijn, ik had nog geeneen gedachte aan terroristische aanslagen besteed, en nu denk ik er plots aan, zit ik toch een beetje van "hmm..." Creepy. Want je weet t idd maar nooit. Parijs.
Maarja, ik kan dan niet gewoon thuis blijven zitten.
Ik was eigenlijk niet vanplan dood te gaan in Parijs, m'n vader heeft net m'n fietsband geplaktquote:Op maandag 31 mei 2004 14:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Och, sterven tijdens een terroristische aanslag lijkt me inderdaad wel minder, maar aan de andere kant, dan weet je wél wat er 'aan de andere kant' te beleven valt
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet vanplan dood te gaan in Parijs, m'n vader heeft net m'n fietsband geplakt![]()
Mijn oranje Cottonfield overhemd is reeds ingepaktquote:Op maandag 31 mei 2004 15:01 schreef NerdoNielso het volgende:
overigens wil ik iedereen er nog even aan helpen herinneren om een ORANJE TENUE mee te nemen
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet vanplan dood te gaan in Parijs, m'n vader heeft net m'n fietsband geplakt![]()
mooizo, ik heb ook een EK / WK pet meequote:Op maandag 31 mei 2004 15:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mijn oranje Cottonfield overhemd is reeds ingepakt
Wat dan?quote:Op maandag 31 mei 2004 15:01 schreef NerdoNielso het volgende:
overigens wil ik iedereen er nog even aan helpen herinneren om een ORANJE TENUE mee te nemen
echt zo van:quote:Op maandag 31 mei 2004 15:03 schreef DearPrudence het volgende:
[..]hehe, ja, ik heb trouwens nog wel een aantal plannen/doeltjes voor in mijn komende jaren, dus ben t ook eigenlijk nog niet van plan.
En ik zou t heel oneerlijk vinden als die terroristen dat voor mij zouden beslissen.
We moeten natuurlijk wel laten merken dat we Nederlanders zijnquote:Op maandag 31 mei 2004 15:05 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Wat dan?
Voetbal is toch later?
Dat is wel zo beleefd...quote:Op maandag 31 mei 2004 15:05 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
echt zo van:
> Hoi ik ben een terrorist
< Leuk om u te ontmoeten
> Mag ik een aanslag op u plegen
< Nou eigenlijk...
> Het hoeft niet hoor, anders zoek ik wel even verder
< Nou, ik voel me vereerd hoor, maar, nou, (damn ik kan geen nee zeggen)
ohja... moet dat nou?quote:Op maandag 31 mei 2004 15:06 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk wel laten merken dat we Nederlanders zijn
Ik gisteravond nog, toen ik niet kon slapen. Eerst 10 laps Olympic Square met m'n Skyline, toen een drift track met een Mazda MX-5 (underground mode), en nog een circuit tegen José (ook underground).quote:Op maandag 31 mei 2004 15:30 schreef DearPrudence het volgende:
Wauw, Ik verwacht wel een gehele nieuwe Hans te zien dinsdag hoor.
NFSU is zeer cool, heb t nu alleen even een tijdje niet meer gespeeld.
Gingen we nou maar 's nachts rijden, dat is toch veel cooler?quote:Op maandag 31 mei 2004 15:35 schreef DearPrudence het volgende:
zohee... ik zal mss nog eventjes een keertje spelen voordat ik inde bus naar Parijs stap.
Meneertje Nationalist hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 15:06 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Zeker... erg stoer.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gingen we nou maar 's nachts rijden, dat is toch veel cooler?
Kijk, slapen doe je dan toch nietquote:Op maandag 31 mei 2004 15:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zeker... erg stoer.
Maar ik snap wel wat je bedoeld, mensen vallen dan makkelijker in slaap, leukere sfeer als het buiten donker is enzo.
Ik slaap wel.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kijk, slapen doe je dan toch niet
Én je hebt een hele dag erbij, voor Parijs maakt dit niet zoveel uit, maar Kerst
Ik tegenwoordig alleen als ik moe benquote:Op maandag 31 mei 2004 16:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik slaap wel.Ik ben een goeie slaper.
Verrekt goede opmerkingquote:Op maandag 31 mei 2004 16:10 schreef DearPrudence het volgende:
Dat weet je dus niet zeker he?
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:14 schreef -Mzraki- het volgende:
Agenten vastgehouden na maken kikkergeluid
Dat is nog eens wat, als je dat opvangt met je scannertje
Ik zit er ook al veel te lang achter, maar niemand die me tegenhoudtquote:Op maandag 31 mei 2004 16:19 schreef DearPrudence het volgende:
Verdorie, ik zit er volgens m'n vader nu te lang achter (de pc) en m'n zus moet er per se nu bij.
Dus ik ga
Succes met het inpakken enzo, ga ik ook maar even weer mee verder.
En ik spreek jullie later.
later dus.
Uit-en-Thuis.com v1.2 Final staat online.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik ben weg.
Even naar De Koog, site uploaden.
Daar heb je geen oranje-tenue voor nodig.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:06 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
"Fam H. Hilstra"quote:Op maandag 31 mei 2004 16:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Uit-en-Thuis.com v1.2 Final staat online.
En de foto popups openen te klein in firefox -> 1.4rc1quote:Op maandag 31 mei 2004 17:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
"Fam H. Hilstra"
Heet die hele familie dan zo?
tjid voor v1.3Final
In Mozilla 1.6 soms ook ja. Hij lijkt een maximale grootte te hebben. De meeste foto's passen er iig wel in.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:05 schreef errrrr het volgende:
[..]
En de foto popups openen te klein in firefox -> 1.4rc1
Ach, daar zal niemand over vallen. Wel scherp opgemerkt overigens.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
"Fam H. Hilstra"
Heet die hele familie dan zo?
tjid voor v1.3Final
Het was het eerste wat me opviel, en ik viel er over!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, daar zal niemand over vallen. Wel scherp opgemerkt overigens.
awww... kluns.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het was het eerste wat me opviel, en ik viel er over!
Nee, geconvert naar fok!quote:Op maandag 31 mei 2004 19:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
awww... kluns.
Oude avatar terug?
Format D?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:41 schreef -Mzraki- het volgende:
Belangrijk!
Heeft iemand nog batterijen (format: D) liggen?
Zo ja morgen gelieve mee te nemen naar de boot
End Belangrijk!
D batterijenquote:Op maandag 31 mei 2004 20:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Format D?
AAA, AA of nog iets anders. Dat is de keus.
found some, 6 D-cellen die nu iig nog 1.5 volt gevenquote:Op maandag 31 mei 2004 20:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
D batterijen
die heb ik nodig voor mijn ghettoblaster
quote:Op maandag 31 mei 2004 20:56 schreef errrrr het volgende:
[..]
found some, 6 D-cellen die nu iig nog 1.5 volt geven
Je mag die van mij wel lenen, het lijkt me sterk dat iemand met mijn muziek mee zou willen luisterenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:22 schreef errrrr het volgende:
Ok, hopelijk ben ik nu klaar... ik begin altijd te twijfelen of ik wel alles heb...
Ik vraag me trouwens af waar m'n 'koptelefoon-splittertje' is... zou wel handig zijn als ik naast iemand zit die geen muziek bij zich heeft
Ik ga zo nog even NFSU'enquote:Op maandag 31 mei 2004 22:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik zoek mijn bed op.
Alles is wel min of meer ingepakt, op de make-up en lenzenspullen na dan.
Ach, des te meer om naar uit te kijken als je terug komtquote:Op maandag 31 mei 2004 22:39 schreef DearPrudence het volgende:
Toch maar geen nfsu-en voor Parijs meer.
Yep, maar ik móest hem gewoon even postenquote:Foto van Henk had ik al gezien, bij z'n profiel, toch?
Aye, voor in de bus, mocht van Henk A.quote:Neem jij je ghetto blaster mee??
Hier ook alles ingepaktquote:Alles is ingepakt. I'm ready, whooo
Ohja, hoeveel tassen hebben jullie eigenlijk allemaal mee?
Ik 1 grote weekend tas, een schoudertas en plastic tas voor eten.(die laatste twee passen nog net ook in mijn grote tas, maarja, dat dat er niet toe.)
Vanavond eventjes, ik hoorde net dat ik morgen vrij ben, dus ik ga er wel eventjes heen. Morgen eerst BBQ, daarna naar de tentquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:40 schreef DearPrudence het volgende:
Gaan jullie nog naar Rondje Om Texel?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:36 schreef -Mzraki- het volgende:
'Ruimtestofwolk in juni fataal voor de Aarde'
Joepie, de wereld vergaat
Nog een paar dagen dan. Ik ga denk ik even m'n reserves opmaken.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:36 schreef -Mzraki- het volgende:
'Ruimtestofwolk in juni fataal voor de aarde'
Joepie, de wereld vergaat
Tja, ik weet niet wat ik ga doen, iig nog 2 dagen Rondje om Texel, dus gezellig wordt het welquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nog een paar dagen dan. Ik ga denk ik even m'n reserves opmaken.
Bij de één was het misschien wat minder nodig dan bij de ander, maar tegenover de eigenaar wel zo aardig.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:38 schreef -Mzraki- het volgende:
topfoto's Kees![]()
Lief van je dat je de kentekens onleesbaar hebt gemaakt btw
Ik zag ook wel dat het geen Skyline was, maar hij zag er idd erg vet uitquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Skyline was overigens gewoon een Primera. Maar hij zag er wel vet uit.
Mwa, ik denk dat hij iets schuin naar achter liep waardoor het nu net lijkt alsof hij helemaal zigzagdquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:50 schreef errrrr het volgende:
Hmm, check die foto van mij onder de knipperende eifeltoren eens... die paal is een beetje krom niet?![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:12 schreef NerdoNielso het volgende:
damn wat is onze douche groot
hehe, zei ik thuis ook al.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:12 schreef NerdoNielso het volgende:
damn wat is onze douche groot
Of imagestation is super traag, of hij doet het nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:55 schreef DearPrudence het volgende:
FOTO'S PARIJS!!!!
http://www.imagestation.com/album/?id=4286659611
Ok, nu doen ze het dus welquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:05 schreef errrrr het volgende:
[..]
Of imagestation is super traag, of hij doet het niet
Ennuh, Parijs was dus ook super
Is it me of moet je joinen om die foto's te bekijkenquote:Op zondag 6 juni 2004 00:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ok, nu doen ze het dus wel... mooie foto's, maar zou je ze misschien even willen 'uitsorteren' voordat je ze online zet (de volgende keer)... tis bestwel irritant om 3x bijna dezelfde foto te zien, of van die mislukte dingen... krijg je btw ook muisarm van
En de groepsfoto, sta ik weer lekker op, was tien minuten wakker
quote:Op zondag 6 juni 2004 03:06 schreef NerdoNielso het volgende:
Werken op een cruise schip...
Gewoon evil(ouder topic)
laten ze die arme jongen gewoon z'n hard disk formateren zegmaar (inhoudsopgave ervan)
Leuke foto's.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:55 schreef DearPrudence het volgende:
FOTO'S PARIJS!!!!
http://www.imagestation.com/album/?id=4286659611
OMFG, inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2004 13:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
http://nerdonielso.mine.nu/~kees/vaag.html
In plaats van te mailen heb ik em even daar online gezet. Heel vaag, probeer maar eens.
Ik zei "Blauw en een hamer" dus das 50/50quote:Op zondag 6 juni 2004 13:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
http://nerdonielso.mine.nu/~kees/vaag.html
In plaats van te mailen heb ik em even daar online gezet. Heel vaag, probeer maar eens.
Dan kan je niet rekenen.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:00 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik zei "Blauw en een hamer" dus das 50/50![]()
Je kunt anders ook wel slide show doen, heb je geen last van een muisarm.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ok, nu doen ze het dus wel... mooie foto's, maar zou je ze misschien even willen 'uitsorteren' voordat je ze online zet (de volgende keer)... tis bestwel irritant om 3x bijna dezelfde foto te zien, of van die mislukte dingen... krijg je btw ook muisarm van
En de groepsfoto, sta ik weer lekker op, was tien minuten wakker
Sorteren voor je ze op inet zetquote:Op zondag 6 juni 2004 15:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Je kunt anders ook wel slide show doen, heb je geen last van een muisarm.
Ik heb ze nog maar 1 dag op internet, dus ik heb nog geen tijd gehad om ze te sorteren.
Verder kritiek?
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Ik lijk daar serieus
1. 12 jaar
2. gefreaked
3. not-done
edit: 4. scheel
Jongleren?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:46 schreef -Mzraki- het volgende:
Jullie zijn allemaal niet-normaal
Je zou meer moeten jongleren, dat is goed voor je.
Het was redelijk druk ja, heb daar een paar biertjes gedronken, wat buiten gezeten/gestaan/gestoeit, ook nog binnen wat rondgelopen en gekeken. Daarna naar de Koog, was wel leuk, namen we die 2 jongens uit Utrecht mee, eerst naar de Le Berry -> in/out beleidt, hele rij voor de deur. Toen maar naar de Wijsneus, lopen we dus al in die steeg, steekt die IJ z'n hoofd naarbuiten: "Het is 2 uur"quote:Op zondag 6 juni 2004 15:48 schreef DearPrudence het volgende:
Ik was maar weer es niet uit, was die middag al naar Rondje om texel, en ik was 's avonds dus alweer veels te moe, ohja, we kregen ook nog eens bezoek.
Was t druk?
En dankje voor de complimentjes van de concert foto's, vond er idd ook wel een aantal mooie tussen zitten.
Jongleren ordent de hersens en zorgt ervoor dat je beter verbanden en patronen kunt zienquote:Op zondag 6 juni 2004 15:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Jongleren?
doe ik ook af en toe...
allebei 17, ze leken vrij veel op elkaarquote:Op zondag 6 juni 2004 15:59 schreef DearPrudence het volgende:
Hoe oud waren die Utrechters eigenlijk?
+ er is nergens een tent waar ze goede muziek draaien / het gezellig is ingerichtquote:Op zondag 6 juni 2004 15:56 schreef DearPrudence het volgende:
de Koog vind ik nu nou eenmaal ook niet zo superb.
stomme 2 uur gedoe. En ik ben altijd wel weer buiten. Verdorie.
Omdat t binnen gewoon te heet is. Ik kan t echt niet uithouden daarzo.
*ordentquote:Op zondag 6 juni 2004 15:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jongleren ordend de hersens en zorgt ervoor dat je beter verbanden en patronen kunt zien
Het heeft helaas geen enkel effect op de werkwoord spelling kwaliteiten van de desbetreffende jongleerder(ster).quote:Op zondag 6 juni 2004 16:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
*ordent
Precies, er is echt wel meer dan genoeg animo voor de meer alternatieve muziek e.d.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:23 schreef DearPrudence het volgende:
Hehe, nee idd.
Waar blijft mijn groei spurt?
En, idd, waarom moest de Metro nou net weg als ik zin krijg om uit te gaan??!
Ze zouden echt een plaatsje moeten hebben, met leuke muziek, waar er redelijk wat mensen in kunnen voordat je helemaal geplet wordt, zoals in de wijsneus, en niet iedereen per se in moet/wil. Waar je goed kunt chillen/dansen, gezellig ingericht. Hmpf. Is dat nou zoveel gevraagd??! De rest is allemaal al zo..en er hoeft maar 1 uitzondering te zijn, ik denk dat er best veel animo voor is. Kom op...
True, maar daar wordt veel geld/moeite in gestoken om wel mensen heen te trekken, met Jeroen Post e.d.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:29 schreef DearPrudence het volgende:
Toekomst heeft anders toch ook weinig mensen??
Goed idee, maar of ze naar ons luisteren? Ze denken vast dat ze dan met een klein, sociaal afgezonderd groepje te maken hebben, wat natuurlijk nergens op slaat. Als we dat doen, moeten we dat goed doen, handtekeningenactie oidquote:Mss moeten we maar gaan protesteren...![]()
He? Wat is er met Jeroen Post dan? Ik heb alleen gehoord van een topless dj...quote:Op zondag 6 juni 2004 16:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, maar daar wordt veel geld/moeite in gestoken om wel mensen heen te trekken, met Jeroen Post e.d.
[..]
Goed idee, maar of ze naar ons luisteren? Ze denken vast dat ze dan met een klein, sociaal afgezonderd groepje te maken hebben, wat natuurlijk nergens op slaat. Als we dat doen, moeten we dat goed doen, handtekeningenactie oid
"Pleit voor een pluriform muziekaanbod!"
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
dit heet, erg toepasselijkhet 'raar effect'
Topless DJ was vorige week (of 2 weken terug), daar had Pieternel nog een leuk stuk over in de krantquote:Op zondag 6 juni 2004 17:15 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
He? Wat is er met Jeroen Post dan? Ik heb alleen gehoord van een topless dj...
idd, handtekening actie!!
Heeft dan vast wel wat gekost ja..quote:Op zondag 6 juni 2004 17:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Topless DJ was vorige week (of 2 weken terug), daar had Pieternel nog een leuk stuk over in de krant
Jeroen Post was, naar het schijnt (ik boycot de Toekomst), gister aan het draaien als DJ.
Wie spaart, die heeft watquote:Op zondag 6 juni 2004 17:36 schreef DearPrudence het volgende:
Heeft ook vast wel wat gekost...
Gezien, heel netjes.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
http://home.student.uva.nl/sjoerd.korsuize/nonzenz/bmw.html
vette drift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |