`quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:51 schreef piet_pelle het volgende:
Invoegstroken aan de rechterkant van de snelweg !
Positief:quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:49 schreef Alessandro het volgende:
wat heeft nederland wat die belgen niet hebben dan
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:53 schreef Deetch het volgende:
[..]
Positief:
Een plaats in de EK. Pim Fortuyn (oh nee die is dood). Afrekeningen in het criminele circuit. Groningen. Softdrugsbeleid. Geen dutroux. Patatje oorlog. Geen jambers. BNN.
Negatief:
Balkenende. VVD/CDA kabinet met gebrek aan visie. Dure benzine. Politie die liever bekeurd dan criminelen opspoort. Loslopende TBS'ers. Dure gezondheidszorg. Wachtlijsten.
allochtonen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:49 schreef Alessandro het volgende:
in belgie wonen ook allochtonen..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:09 schreef Markster het volgende:
[..]
allochtonen.
Walen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:15 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
in belgie wonen ook allochtonen..
Hehe ja, ik bedoelde eigenlijk ook aan de linkerkant.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
`
Wij hebben toch ook invoegstroken aan de rechterkant van de snelweg?
carpoolstrook, betuwelijn, noord-zuid lijn (amsterdam)quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:19 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hehe ja, ik bedoelde eigenlijk ook aan de linkerkant.
Welk overheidsinstantie kan daar nou opdracht aan hebben gegeven ?
in Belgie wonen de Allochtonen in villa's: de nederlandse belasting-vluchtenden:quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:09 schreef Markster het volgende:
[..]
allochtonen.
who needs to integrate when your rich...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
in Belgie wonen de Allochtonen in villa's: de nederlandse belasting-vluchtenden:
dan heb je echt liever Turken en Marrokanen. die integereren tenminste nog een beetje in de gemeenschap itt. de Nederlandse allochtonen in Belgie.
Na ja een paar heuveltjes dan.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:53 schreef Frank112 het volgende:
Bergen...
goede voetballersquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:49 schreef Alessandro het volgende:
plek in de EKquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:48 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
[..]
goede voetballers
Eeuwige gezeik daarover..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:53 schreef Deetch het volgende:
Politie die liever bekeurd dan criminelen opspoort.
Bekeuring na opvolgen opdracht agentquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Eeuwige gezeik daarover..
Zonder die boetes zou 'iedereen' meer moeten betalen..
Laten ze maar mooi doorgaan met de wetsovertreders pakken![]()
jaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:32 schreef Elocyp het volgende:
België heeft nu 1 x meer gewonnen dan Nederland met voetbal.
riiiight, en dat geloof je zelfquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
in Belgie wonen de Allochtonen in villa's: de nederlandse belasting-vluchtenden:
dan heb je echt liever Turken en Marrokanen. die integereren tenminste nog een beetje in de gemeenschap itt. de Nederlandse allochtonen in Belgie.
Hehehe geloof je jezelf wel?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:21 schreef ook_gek het volgende:
Nederland heeft teminste de wereld haven
Antwerpen heeft een kleine kut haven
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:11 schreef Frederic het volgende:
GP Formule 1 (circuit)![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In Spa dus
[afbeelding]
Bergen, de stad.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:44 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Na ja een paar heuveltjes dan.
Slechte behuizing ? lol denk dat die met voorsprong beter is dan bij jullie, als ik in Nederland kom is het eerste wat mij opvalt in welke kleine opeengepakte huisjes jullie allemaal wonen, die overigens ook niet altijd onderhouden zijn, probleem in elk landquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:51 schreef piet_pelle het volgende:
Een gaar wegennetwerk. niet onderhoude huizen en omgeving.
Invoegstroken aan de rechterkant van de snelweg !
betere technofeesten ? neeeeeeeee zeker niet joh, jullie hebben wel de vetste hoor, wel hebben wij betere clubs denk ik.quote:Beter bier, betere friet, betere technofeesten, meer gezelligheid, een zachtaardigere taal, Bourgondische atmosfeer...
Woooow, van deze opmerking heb je wel spijt zeker .....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:48 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
[..]
goede voetballers
ook al, misschien moeten we een centraal fokbelgen topic openen..quote:Op zondag 30 mei 2004 00:34 schreef DarkElf het volgende:
ik woon er vanaf 2005
Ik vind nederlands dan toch wel relaxter en vriendelijke dan wij belgen hoor, vind ons meestal onbeschoft tegenover buitenlanders...quote:Op zondag 30 mei 2004 13:02 schreef jaap393 het volgende:
relaxte bevolking, vriendelijk, niet arrogant en niet luidruchtig
geen hollanders
goed en goedkoop onderwijs
een woonruimteoverschot
jupiler
duvel
nachtwinkels
geen café's die al om 3 of 4 uur sluiten
![]()
![]()
Hebben we in België misschien gewillige vrouwen i.t.t. Nederlandquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ga er wonen vanaf 1 juni !!!
Nederlandse meiden zijn toch heeeeeel wat gewilliger dan belgische hoor :-)quote:Op zondag 30 mei 2004 13:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hebben we in België misschien gewillige vrouwen i.t.t. Nederland![]()
![]()
Dan wordt het liefdesleven van BHFH NOG dramatischer.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:04 schreef P4nic het volgende:
[..]
Nederlandse meiden zijn toch heeeeeel wat gewilliger dan belgische hoor :-)
hollande sletjes (sorry voor nederlanders hier) die je ziet staan de schoolpoorten, wel lekker maar niets voor mij.
proost, ik doe mee met heinken.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:39 schreef teknomist het volgende:
En dan gaat ie nog meer kansloze posts posten hier
Anyway, ik ga zo maar eens aan de Jupiler *proost*
ik heb die nooit gezien, maar ik dacht juist dat Belgische meiden gewilliger warenquote:Op zondag 30 mei 2004 14:04 schreef P4nic het volgende:
[..]
Nederlandse meiden zijn toch heeeeeel wat gewilliger dan belgische hoor :-)
hollande sletjes (sorry voor nederlanders hier) die je ziet staan de schoolpoorten, wel lekker maar niets voor mij.
alleen als je een grote piemul hebt.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb die nooit gezien, maar ik dacht juist dat Belgische meiden gewilliger waren
Fatsoenlijke voetballersquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:13 schreef teknomist het volgende:
Beter bier, betere friet, betere technofeesten, meer gezelligheid, een zachtaardigere taal, Bourgondische atmosfeer...![]()
wow, jijblij.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:55 schreef ralphk het volgende:
O ja, en DarkELf woon binnekort zo'n beetje om de hoek ...................
Dat ziet er zo mquote:Op zondag 30 mei 2004 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Stroomkabels niet onder de grond maar boven
dat is ook mijn mening, hence the 'sneakygen'.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:32 schreef Juup© het volgende:
Ik heb 23 jaar nagenoeg op de grens met België-Putte gewoond, en ik vind veel belgen achterbaks. Ze zeggen niet wat ze bedoelen en lullen achter je rug. Misschien vind ik dat omdat ikzelf heel direct en open ben. Maar dat is een van de dingen die ik echt irritant vind. Verder vind ik wel positief dat het bier lekker is en de sluitingstijden van de cafe's en het lekkere eten e.d. En niet te vergeten de prijs van benzine
Toch niet hoor... je zult je best moeten doen :-) zeker jij :-pquote:Op zondag 30 mei 2004 15:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb die nooit gezien, maar ik dacht juist dat Belgische meiden gewilliger waren
Dat is wederom een voordeel ja.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:41 schreef Gianluca het volgende:
lagere belastingen en de vrijheid om je huiz naar eigen believen te ontwerpen zonder allerlei regeltjes
Vooroordeel nr 22364quote:Op zondag 30 mei 2004 19:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat heeft België wat Nederland niet heeft?
- Vergaande corruptie
Komen veel regels bij de laatste tijd hoor (dankzij die vuile groenen) maar dan vooral inzake bouwen/verbouwen.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:41 schreef Gianluca het volgende:
lagere belastingen en de vrijheid om je huiz naar eigen believen te ontwerpen zonder allerlei regeltjes
quote:Op zondag 30 mei 2004 20:06 schreef P4nic het volgende:
ontopic: belangrijkste verschil is waarschijnelijk de gezondheidszorg, die is bij ons (België) echt wel top.
en ook beter qua kwaliteit... als ik hier soms lees op fok! dat mensen voor voor het verwijderen van een verstandskies behandeld worden door de tandarts zelf... hier stuurt elke noemenswaardige tandarts je door naar het ziekenhuis, waar dit zonder problemen gedaan wordt.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Veel beter geregeld dan in nederland met al de regeltjes en wachtlijsten van 4 jaar enzo.
Veel patienten vanuit nederland gaan zelfs naar belgië toe. Alleen moet dat niet veel meer oplopen want dan zouden er wel wachtlijsten kunnen ontstaan was op het nieuws in België zo'n 3 maanden geleden.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:14 schreef P4nic het volgende:
[..]
en ook beter qua kwaliteit... als ik hier soms lees op fok! dat mensen voor voor het verwijderen van een verstandskies behandeld worden door de tandarts zelf... hier stuurt elke noemenswaardige tandarts je door naar het ziekenhuis, waar dit zonder problemen gedaan wordt.
Wachtiljsten ? nog nooit bestaand geweest hier.
quote:Op zondag 30 mei 2004 13:01 schreef Jihad-Joe het volgende:
-en idd... meisjes die heel liev Vlaams praten.![]()
Vind je? Belgen zijn terughoudend. Nederlanders komen (soms maar eigenlijk meestal) arrogant over. En ze zijn veel te direct. Maar ze zijn wel eerlijk terwijl je soms niet weet wat je aan een Belg hebt.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:07 schreef P4nic het volgende:
[..]
Ik vind nederlands dan toch wel relaxter en vriendelijke dan wij belgen hoor, vind ons meestal onbeschoft tegenover buitenlanders...![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 20:38 schreef Keios het volgende:
[..]
Vind je? Belgen zijn terughoudend. Nederlanders komen (soms maar eigenlijk meestal) arrogant over. En ze zijn veel te direct. Maar ze zijn wel eerlijk terwijl je soms niet weet wat je aan een Belg hebt.
1990: Winnaar: Marc de Smit uit Nederland - 5 fouten (gemiddeld aantal fouten: 19)quote:Op zondag 30 mei 2004 21:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
In België hebben ze tenminste mensen die kunnen spellen. Altijd wint een Belg het Grote Dictee.
het dictee werd dit jaar anders door een nederlander gewonnen.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
In België hebben ze tenminste mensen die kunnen spellen. Altijd wint een Belg het Grote Dictee.
Uhm, Boogerd woont bij mij om de hoek, in het idyllische, net over de grens gelegen Kalmthout (Belgie). Dus die vlieger gaat niet meer op.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:26 schreef ErikT het volgende:
Eddy Merckx, Johan Museeuw, Peter van Petegem, Frank Vandenbroecke, Tom Boonen...
Maar ja, wij hebben Michael Boogerd![]()
Dat was mijn leraar Nederlands!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
- Jean Spelmans (50), leraar Nederlands uit Kuringen
Mwoah, weet ik niet.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:33 schreef Seiruu het volgende:
Hoger niveau van opleiden geloof ik.
Euh, het Nederlands (middelbare school-)systeem is toch net aan het terugkeren naar een theoretischer iets?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:46 schreef ds_polleke het volgende:
de parate feitenkennis is dus hoger bij belgen.. en na de basisvorming is ons hele schoolsysteem om zeep..
Moet je wel aantoevoegen: in de landen die Belgie weten liggen tenminste :-) Want de meeste landen buiten de EU ken Belgie noch van toeten noch blazen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:18 schreef Keios het volgende:
belgen hebben ook knappere vrouwen, veel knappere mannen en een veeeeeeeeeeeel betere reputatie in het buitenland.
Voortgezet onderwijs schijnt ook van lager niveau te zijn bij jullie, ken bepaalde mensen die naar Holland gaan studeren omdat het daar makkelijker is dan bij ons. Weet niet of dit klopt.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:18 schreef sweek het volgende:
Euh, het Nederlands (middelbare school-)systeem is toch net aan het terugkeren naar een theoretischer iets?
per studie verschillend...quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:22 schreef P4nic het volgende:
[..]
Voortgezet onderwijs schijnt ook van lager niveau te zijn bij jullie, ken bepaalde mensen die naar Holland gaan studeren omdat het daar makkelijker is dan bij ons. Weet niet of dit klopt.
Flikkenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:44 schreef petre86 het volgende:
betere politie serie's
Ik vind dat best wel heel erg tegenvallenquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:18 schreef Keios het volgende:
veel knappere mannen
Dat spreekt voor zich.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:18 schreef Keios het volgende:
veel knappere mannen
Die hebben we in België ook, jaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gay?
grinnek. belgie is net het achterlijke kleine broertje van nederland. ze doen alles na, maar ze falen verschrikkelijk. ik wil trouwens graag van je horen, als je er al een tijdje zit, of je ermee eens bent dat belgen stiekem en achterbaks zijn. let op hun ellebogen vrind, that's all i can say...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gay?
Ach ach, zoveel haat....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grinnek. belgie is net het achterlijke kleine broertje van nederland. ze doen alles na, maar ze falen verschrikkelijk. ik wil trouwens graag van je horen, als je er al een tijdje zit, of je ermee eens bent dat belgen stiekem en achterbaks zijn. let op hun ellebogen vrind, that's all i can say...
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:44 schreef Frederic het volgende:
[..]
Ach ach, zoveel haat....
dan heeft belgie binnenkort ook niet meer het vriendinnetje van van der vaart. die gaat natuurlijk in amsterdam e.o wonen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:44 schreef P4nic het volgende:
en las ik net in de krant vanmorgen: Van der Vaarts vriendinnetje schijnt ook in Belgie te wonen...
He, wij hebben de oudste persoon ter wereld!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:56 schreef Keios het volgende:
Alweer winnaars op Roland-Garos
"Wij"? Ga je dan verhuizen, sweek?quote:Op zondag 6 juni 2004 00:56 schreef sweek het volgende:
[..]
He, wij hebben de oudste persoon ter wereld!.
Ik ben nog steeds Nederlander hoor.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:02 schreef Frederic het volgende:
[..]
"Wij"? Ga je dan verhuizen, sweek?
wat is een bumber?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:07 schreef bumberklevers het volgende:
belgie heeft europa in de hand en wij niet
Dat heb ik al gemerkt, ja! Wel gemakkelijk zeg... en niet erg consequentquote:Op zondag 6 juni 2004 10:27 schreef sweek het volgende:
[..]
Alleen even Belg wanneer dat beter uitkomt..
En toch overspoelen de gele nummerplaten Antwerpen, de Ardennen, Werchter, ....quote:Op zondag 6 juni 2004 14:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou weinig positiefs naar mijn mening, een volledig onintressant land.
Ramptoerismequote:Op zondag 6 juni 2004 23:45 schreef Frederic het volgende:
En toch overspoelen de gele nummerplaten Antwerpen, de Ardennen, Werchter, ....![]()
Naja zeg, ik vind een Haags, Amsterdams of Fries accent ook erg mooi.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:07 schreef Arcee het volgende:
Een wonderschoon accent.
belgische meisjes met een belgs accentquote:Wat heeft België wat Nederland niet heeft?
Krijg je dan ook niet gewoon de indruk dat er een feestje aan de gang is?quote:Op maandag 7 juni 2004 01:13 schreef Farao het volgende:
Belgische ambulance's hebben meerdere sirene's (naar amerikaans model) en vaak een luchthoorn.
In nederland moeten we 't gewoon doen met tatuutaatuu i.p.v. met high-low, yelp, wheeel, martini en airhorn.
Neu niet echt, denk dat je eerder de indruk krijgt dat je in amerika bent ofzo, zijn nameljik precies dezelfde geluiden als je daar (en in films) hoord.quote:Op maandag 7 juni 2004 07:39 schreef sweek het volgende:
[..]
Krijg je dan ook niet gewoon de indruk dat er een feestje aan de gang is?.
Ja, maar in praktijk lijkt één herkenbare sirene me toch effectiever.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:21 schreef Farao het volgende:
[..]
Neu niet echt, denk dat je eerder de indruk krijgt dat je in amerika bent ofzo, zijn nameljik precies dezelfde geluiden als je daar (en in films) hoord.
Ach, elk land heeft zo'n beetje z'n eigen sirene.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:34 schreef sweek het volgende:
[..]
Ja, maar in praktijk lijkt één herkenbare sirene me toch effectiever.
Zwijg me ervan. Ben eens bijna van m'n fiets gedonderd door een ambulance die VLAK naast mij ('t was nabij een kruispunt) z'n sirene opzette. En zo'n "amerikaanse" sirenes klinken een stuk harder dan de klassieke tuu-taa.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:13 schreef Farao het volgende:
Belgische ambulance's hebben meerdere sirene's (naar amerikaans model) en vaak een luchthoorn.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:56 schreef Keios het volgende:
Alweer winnaars op Roland-Garos
en het halfzusje van Kraijchek heeft ook dubbel gewonnenquote:Op maandag 7 juni 2004 18:14 schreef Keios het volgende:
Dubbelspel: Xavier Malisse en Olivier Rochus
Die gaan allemaal richting Frankrijk.quote:Op zondag 6 juni 2004 23:45 schreef Frederic het volgende:
[..]
En toch overspoelen de gele nummerplaten Antwerpen, de Ardennen, Werchter, ....![]()
dat heb ik nooit gehoord? weet je zeker dat je belgie niet verward met amerika?quote:Op maandag 7 juni 2004 08:58 schreef Xalted_One het volgende:
Belgie heeft een betere wapenwet, je mag gewoon een wapen kopen zonder vergunning, je moet alleen belg zijn. Je mag daar inbrekers kapot schieten. Fuck ik denk dat ik daar ga wonen
Je mag wapens kopen zonder vergunning, maar dat zijn dan dolken enzo. Je hebt het over schieten, maar de enige dingen die je dan zonder vergunning kan kopen zijn een loodjesgeweer (of -pistool) en een alarmpistoolquote:Op maandag 7 juni 2004 08:58 schreef Xalted_One het volgende:
Belgie heeft een betere wapenwet, je mag gewoon een wapen kopen zonder vergunning, je moet alleen belg zijn. Je mag daar inbrekers kapot schieten. Fuck ik denk dat ik daar ga wonen
Bekijk de wapenwet eensquote:Een loodjesgeweer mag je nog steeds in huis hebben. Je mag er echter niet mee op straat rondlopen.
Een alarmpistool is niet zo eenvoudig: er bestaan 2 soorten alarmpistolen, nl. deze die gekeurd zijn door de Proefbank in Luik en de andere die niet gekeurd zijn.
De gekeurde alarmpistolen, met een stempel van de Proefbank (een vlaamse leeuw) zijn vrij verkrijgbare wapens, en mogen dus ook in huis bewaard worden zonder verdere last. Een niet gekeurd wapen wordt aanzien als een vergunningsplechtig wapen in de nieuwe wet en er dient dus een wapenvergunning voor aangevraagd te worden.
Let wel op: zelfs met de vrij verkrijgbare wapens mag je niet op straat rondlopen, ook niet met een onschuldig alarmpistool, tenzij je een wettige reden hebt. (en die heb je niet voor een alarmpistool.)
Ik vind Nederlandse friet echt net even lekker hoor...quote:Op maandag 7 juni 2004 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
vlaamse friet
quote:Op maandag 7 juni 2004 14:03 schreef Frederic het volgende:
Zwijg me ervan. Ben eens bijna van m'n fiets gedonderd door een ambulance die VLAK naast mij ('t was nabij een kruispunt) z'n sirene opzette. En zo'n "amerikaanse" sirenes klinken een stuk harder dan de klassieke tuu-taa.
Ik denk dat ik er nog een beetje doof van ben!![]()
ps: er zijn er zelfs die een yelp + tweetonige sirene hebben, en die tegelijkertijd laten 'loeien'. Als je dat hoort denk je dat er een stuk of 3 wagens afkomen, maar het blijkt er maar ééntje te zijn...
WAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA, what a losersssssssssssss!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 02:44 schreef ASSpirine het volgende:
http://home2.scarlet.be/jbollen/videoclip.htm
deze mannen
Belgen hebben echt een enorm minderwaardigheidscomplex tov Nederlanders.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
grinnek. belgie is net het achterlijke kleine broertje van nederland. ze doen alles na, maar ze falen verschrikkelijk. ik wil trouwens graag van je horen, als je er al een tijdje zit, of je ermee eens bent dat belgen stiekem en achterbaks zijn. let op hun ellebogen vrind, that's all i can say...
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Belgen hebben echt een enorm minderwaardigheidscomplex tov Nederlanders.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:49 schreef dopa het volgende:
-een fascistische extreem-rechtse partij als tweede grootste (in Vlaanderen dan toch)
Ik doelde op 13 juni aanstaandequote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:57 schreef Frederic het volgende:
[..]
Het Blok is de 4de partij van Vlaanderen (na de liberalen, christen-democraten en socialisten)
(en hopelijk blijft dat zo; verdwijnen zie ik ze spijtig genoeg niet meteen doen)
ramquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Belgische friet is ram vies
maar dat is dan wel Luxemburg, dan kunnen wij Friesland ook wel als buurland opnoemen (en to be honest, ik zou friezen preferen tov. luxemburgers, ondanks de goedkope benzine, koffie en sigaretten)quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:57 schreef coz het volgende:
1 buurland meer
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
maar dat is dan wel Luxemburg, dan kunnen wij Friesland ook wel als buurland opnoemen (en to be honest, ik zou friezen preferen tov. luxemburgers, ondanks de goedkope benzine, koffie en sigaretten)
is Limburgsquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ram
THANK GOD. And keep it!quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
is Limburgs
Wij hebben het echte Limburg![]()
dan hebben we er toch eentje meer.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:58 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en het halfzusje van Kraijchek heeft ook dubbel gewonnen
what's your point?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |