abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19489421
Ik heb sinds gister keelpijn en ik ben heel erg verkouden...

Hoe kom ik er vanaf? Ik heb gister al "luchtwegen" thee van zonnatura gedronken, en dat hielp wel beetje tegen de pijn... maar ik moet er vanaf, want ik heb dinsdag weer examens... en verkouden zijn en keelpijn hebben tijdens een examen is niet zo geweldig...

Wie heeft er voor mij dus "grootmoeder" tips om van de keelpijn en de verkoudheid af te komen?

Alvast bedankt,

Kim
  zaterdag 29 mei 2004 @ 10:37:26 #2
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_19489599
in een bad van 40 graden gaan liggen, een lekkere joint opsteken en wachten tot het over gaat. Normaal gezien duurt zoiets maar een paar dagen. En vanavond natuurlijk niet gaan zuipen in de kroeg he
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
pi_19489617
2 paracetamolletjes nemen, badjas aan , in bed gaan liggen, kopje thee drinken , lepel honing nemen en het eruit zweten terwijl je slaapt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 29 mei 2004 @ 10:43:04 #4
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_19489663
nee joh geen chemische middelen, alles gaat vanzelf over
pi_19489695
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 10:43 schreef Luukzor het volgende:
nee joh geen chemische middelen, alles gaat vanzelf over
Ja, maar het moet dus dinsdag overzijn ivm mn examen... ik hou zelf ook niet echt van chemische troep daar niet van, en drinken doe ik zoiezo al niet als ik geen feestje heb, alhoewel bier best goed helpt tegen keelpijn...

Ik heb nu trouwens een sjaal om gedaan, en ik ga zo strepsils halen..
  zaterdag 29 mei 2004 @ 10:46:20 #6
34793 neo567
You know who
pi_19489697
Otrivin oid..
pi_19489713
kuurtje proberen van vsm: nisyleen forte, veel mensen gehoord die er baat bij hadden.
verder gewoon wat ibuprofen en neusspray, doet wonderen
  zaterdag 29 mei 2004 @ 10:49:51 #8
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_19489735
het is nog maar zaterdag, dikke kans dat het maandag al over is hoor...
pi_19489799
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 10:49 schreef Luukzor het volgende:
het is nog maar zaterdag, dikke kans dat het maandag al over is hoor...
Ja maar toch, ik wil niet het onzekere nemen voor het zekere.. ik heb het trouwens opgelopen tijdens mn examen wiskunde daarna had ik opeens gigantisch veel keelpijn....
pi_19490201
Bed verschonen...
dan adem je iig geen beestjes meer in, helpt echt Dan verstopt het niet meer zo snel

En der is toch oowk sown citroen-thee die goed is voor je keel, die staat gewoon bij de medicijnen, zit in een wit met geel pakje met een kopje thee voorop
pi_19492746
Als je uit gaat: Neem een paar glazen Vacari of Pisang Ambon, daar gaat je keelpijn/verkoudenheid van over. Ik spreek uit ervaring De eerste keer dacht ik dat het toeval was, maar na nog een paar keer hier wat van gedronken te hebben toen ik verkouden was.. het hielp goed!

Die Vacari in één keer achterover slaan, heb je de hele avond een hete/zachte smaak in je mond..
  zondag 30 mei 2004 @ 01:01:51 #12
19018 Brennie
CCU nurse
pi_19505863
22 topics over verkoudheid waaronder deze: enorm verkouden, tips
Minstens zoveel over griep en keelpijn denk ik
Deze dus dicht.
Wel beterschap toegewenst natuurlijk!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')