gr. Moi
Prikt en is niet fijn maar het helpt wel, doet de zwelling in je neus afnemen als ik het goed onthouden heb.
Oh en leg een handdoek ernaast voor alles wat er even hard weer uit komt lopen
quote:Kom heet water, schep vicks erin, doek erover en kop onder de doek en dan een paar minuten stomen.. Moet jij eens zien hoe je leegloopt
Op maandag 9 december 2002 21:07 schreef questionmark het volgende:
hallow beste mensen, ik ben echt enorm verkouden, me neus doet pijn en loop em constant 'op te halen' erg irri is dat, bah (sjasjasja, ik ben een zeikerd maar ach) heb jij een tip om alles als een gek te laten lopen of om er voorgoed vanaf te komen ??? (lijkt me een leuk topic in de loopneusen periode toch???)elke tip is er een, niet alleen voor mij maar ook voor anderen......... (tevens tips om tijdens het fietsen en schaatsen het een beetje uit te houden... naar Spanje emigreren heb ik al aan gedacht hoor
)
gr. Moi
verder: veel slapen, veel eten..
je lichaam heeft gewoon veel energie nodig om te "vechten", dus zo veel mogelijk energie naar binnenkrijgen (eten dus) en zo weinig mogelijk gebruiken (veel slapen, warm blijven)
suc *snif*ces
quote:via een rietje of omhulsel van een balpen, zodat je het goed opsnuift, hoog zeg maar en dan de handdoek eronder
Op maandag 9 december 2002 21:11 schreef questionmark het volgende:
uhm 'beetje dom persoon ikke' maar bedoel je dan je neus IN het water duwen terwijl het zout erin is opgelost? lijkt me, naar jouw verhaal tenminste, een beetje gek om een 'zout-water' te gaan ruiken...
quote:Hoezo?
Op maandag 9 december 2002 21:13 schreef questionmark het volgende:
aaaaaaaaaahmeen je dat???????? sorry elf, maar dat wil ik mezelf niet aan doen hoor!!!
quote:sorry maar het helpt wel
Op maandag 9 december 2002 21:13 schreef questionmark het volgende:
aaaaaaaaaahmeen je dat???????? sorry elf, maar dat wil ik mezelf niet aan doen hoor!!!
quote:okay dan 'ik ben toch enigzins moedig' ga het maar proberen dan...
Op maandag 9 december 2002 21:14 schreef DarkElf het volgende:[..]
sorry maar het helpt wel
quote:Daar zullen de andere gebruikers ook heel blij mee zijn...
Op maandag 9 december 2002 21:14 schreef AirwiN het volgende:
Ga lekker een dag/middag/avond naar de sauna en zweet die verkoudheid er uit!
En dan zo hard mogelijk opsnuiven... Doet van SNORK! KLUNGK! en in één haal is de hele zooi leeg... (en je hebt je bek vol snot en slijm, maar daar valt mee te leven...)
quote:dat loop ik de hele dag al te doen... maarja, wil dus nogsteeds niet weg...
Op maandag 9 december 2002 21:18 schreef Jordy-B het volgende:
bij het neus ophalen even je ene neusgat dichtknijpen, en je neusvleugel aan de andere kant even openhouden...En dan zo hard mogelijk opsnuiven... Doet van SNORK! KLUNGK! en in één haal is de hele zooi leeg... (en je hebt je bek vol snot en slijm, maar daar valt mee te leven...)
maarja, ikke ga afk, de mazzel!
[Dit bericht is gewijzigd door questionmark op 09-12-2002 21:23]
dagje volhouden, verkoudheid gone!
(ik heb een keer gehoord - 1 aspirine en een flik glas willekeurige sterkte drank, erg slecht voor je lichaam, maar je voelt je een stuk beter )
quote:gewoon zout wil ook...
Op maandag 9 december 2002 21:21 schreef questionmark het volgende:
waaaaaaaaaah!! overal in het huis gezocht, kan ik de zeezout nerges vinden, is dus hartstikke op!!! had ik me er net overheen gezet...maarja, ikke ga afk, de mazzel!
quote:idd en zoals iemand anders schreef: een neusgat dicht, hard snuiven en lekker laten lopen, paar keer herhalen , ui naast je bed en je hebt veel meer adem!
Op maandag 9 december 2002 21:24 schreef wijsneus het volgende:[..]
gewoon zout wil ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |