abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7232678
hallow beste mensen, ik ben echt enorm verkouden, me neus doet pijn en loop em constant 'op te halen' erg irri is dat, bah (sjasjasja, ik ben een zeikerd maar ach) heb jij een tip om alles als een gek te laten lopen of om er voorgoed vanaf te komen ??? (lijkt me een leuk topic in de loopneusen periode toch???) elke tip is er een, niet alleen voor mij maar ook voor anderen......... (tevens tips om tijdens het fietsen en schaatsen het een beetje uit te houden... naar Spanje emigreren heb ik al aan gedacht hoor )

gr. Moi

Unbanned :)
pi_7232726
zeezout oplossen in water, niet teveel! en dit opsnuiven.

Prikt en is niet fijn maar het helpt wel, doet de zwelling in je neus afnemen als ik het goed onthouden heb.

Oh en leg een handdoek ernaast voor alles wat er even hard weer uit komt lopen

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 9 december 2002 @ 21:09:54 #3
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_7232757
Stomen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 9 december 2002 @ 21:10:13 #4
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7232771
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:07 schreef questionmark het volgende:
hallow beste mensen, ik ben echt enorm verkouden, me neus doet pijn en loop em constant 'op te halen' erg irri is dat, bah (sjasjasja, ik ben een zeikerd maar ach) heb jij een tip om alles als een gek te laten lopen of om er voorgoed vanaf te komen ??? (lijkt me een leuk topic in de loopneusen periode toch???) elke tip is er een, niet alleen voor mij maar ook voor anderen......... (tevens tips om tijdens het fietsen en schaatsen het een beetje uit te houden... naar Spanje emigreren heb ik al aan gedacht hoor )

gr. Moi

Kom heet water, schep vicks erin, doek erover en kop onder de doek en dan een paar minuten stomen.. Moet jij eens zien hoe je leegloopt
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_7232806
uhm 'beetje dom persoon ikke' maar bedoel je dan je neus IN het water duwen terwijl het zout erin is opgelost? lijkt me, naar jouw verhaal tenminste, een beetje gek om een 'zout-water' te gaan ruiken...
  maandag 9 december 2002 @ 21:11:14 #6
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_7232808
nou, ik zou een potje vitaminepillen scoren, dat werkt altijd.. (wel dagelijks doen!)

verder: veel slapen, veel eten..

je lichaam heeft gewoon veel energie nodig om te "vechten", dus zo veel mogelijk energie naar binnenkrijgen (eten dus) en zo weinig mogelijk gebruiken (veel slapen, warm blijven)

suc *snif*ces

If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_7232842
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:11 schreef questionmark het volgende:
uhm 'beetje dom persoon ikke' maar bedoel je dan je neus IN het water duwen terwijl het zout erin is opgelost? lijkt me, naar jouw verhaal tenminste, een beetje gek om een 'zout-water' te gaan ruiken...
via een rietje of omhulsel van een balpen, zodat je het goed opsnuift, hoog zeg maar en dan de handdoek eronder
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7232867
aaaaaaaaaah meen je dat???????? sorry elf, maar dat wil ik mezelf niet aan doen hoor!!!
pi_7232903
je been afhakken
heb je zo'n pijn dat je van die verkoudheid niks meer merkt
moh
  maandag 9 december 2002 @ 21:14:34 #10
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_7232907
Ga lekker een dag/middag/avond naar de sauna en zweet die verkoudheid er uit!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_7232910
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:13 schreef questionmark het volgende:
aaaaaaaaaah meen je dat???????? sorry elf, maar dat wil ik mezelf niet aan doen hoor!!!
Hoezo?
Als je neusdruppels/ neusspray hebt spuit je toch ook wat in je neus .
Mijn tip: neusspray . Otrivine Menthol is een echte aanrader, werkt direct en voor úren!
pi_7232925
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:13 schreef questionmark het volgende:
sorry maar het helpt wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7232967
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:14 schreef DarkElf het volgende:

[..]

sorry maar het helpt wel

okay dan 'ik ben toch enigzins moedig' ga het maar proberen dan... ik vertel het resultaat iam
pi_7232975
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:14 schreef AirwiN het volgende:
Ga lekker een dag/middag/avond naar de sauna en zweet die verkoudheid er uit!
Daar zullen de andere gebruikers ook heel blij mee zijn...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_7233037
bij het neus ophalen even je ene neusgat dichtknijpen, en je neusvleugel aan de andere kant even openhouden...

En dan zo hard mogelijk opsnuiven... Doet van SNORK! KLUNGK! en in één haal is de hele zooi leeg... (en je hebt je bek vol snot en slijm, maar daar valt mee te leven...)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_7233091
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:18 schreef Jordy-B het volgende:
bij het neus ophalen even je ene neusgat dichtknijpen, en je neusvleugel aan de andere kant even openhouden...

En dan zo hard mogelijk opsnuiven... Doet van SNORK! KLUNGK! en in één haal is de hele zooi leeg... (en je hebt je bek vol snot en slijm, maar daar valt mee te leven...)

dat loop ik de hele dag al te doen... maarja, wil dus nogsteeds niet weg...
pi_7233140
waaaaaaaaaah!! overal in het huis gezocht, kan ik de zeezout nerges vinden, is dus hartstikke op!!! had ik me er net overheen gezet...

maarja, ikke ga afk, de mazzel!

[Dit bericht is gewijzigd door questionmark op 09-12-2002 21:23]

maandag 9 december 2002 @ 21:23:05 #18
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_7233179
- een ui bij je bed
- in bed, zo hard mogelijk zweten (veel dekens/kleding e.d.)
- pot thee (helpt zweten + vocht binnenhouden)

dagje volhouden, verkoudheid gone!

(ik heb een keer gehoord - 1 aspirine en een flik glas willekeurige sterkte drank, erg slecht voor je lichaam, maar je voelt je een stuk beter )

Siamo Tutti Antifascisti!
  maandag 9 december 2002 @ 21:24:37 #19
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_7233233
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:21 schreef questionmark het volgende:
waaaaaaaaaah!! overal in het huis gezocht, kan ik de zeezout nerges vinden, is dus hartstikke op!!! had ik me er net overheen gezet...

maarja, ikke ga afk, de mazzel!

gewoon zout wil ook...
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_7233270
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:24 schreef wijsneus het volgende:

[..]

gewoon zout wil ook...

idd en zoals iemand anders schreef: een neusgat dicht, hard snuiven en lekker laten lopen, paar keer herhalen , ui naast je bed en je hebt veel meer adem!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7233432
tip: neem 'n stevige borrel, helpt altijd
pi_7233782
jah, gewoon beetje zout in een eierdopje oplossen en warm water, dan druppel aan je vinger hangen en die naar binnen snuiven, voilá
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_7234799
Ik heb een homeopathische neusspray van Van de Vogel, en het werkt prima.
pi_7276112
ook verkouden
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_7278484
nog gesnoven?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')