Hihihi wat een geinige smilie! Hoe kom je er aan?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:48 schreef milagro het volgende:
ja, Pippi [afbeelding]
gejatquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:52 schreef Pippi het volgende:
[..]
Hihihi wat een geinige smilie! Hoe kom je er aan?![]()
het klikt alsof je porieeen verstopt zijn geraakt door alle gespray...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:52 schreef Pumatje het volgende:
Ik heb op mijn hele lichaam nu een allergische reactie.
komt waarschijnlijk omdat ik met thinner en verf spuitbussen inde weer ben geweest in niet geventileerde ruimte ( kan goed toch?)
dus allemaal kleine bultjes, op sommige plekken dicht bij elkaar en sommige echt alleen ineens bv op me rug, en die jeukt dan zo gruwelijk irritant $#%#$%![]()
of op mijn arm.
me buik, armen, onderbenen,bovenbenen ,dijen, en onderbuik blijven niet gespaard.
zijn er huismiddeltjes ofzo die het kalmerend effect kunnen geven, of toevallig iemand wonder cremes ofzo , zou wel gaaf zijn![]()
![]()
Aha, maar waarom start je dinsdag pas met de zeep?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:57 schreef Pumatje het volgende:
het zijn wel een soort van ielie pielie blaasjes als als je ze "uitknijpt "zover dat mogelijk is omdat ze zo ontieglijk klein zijn komt er doorzichtig vocht uit .
Die zijn er vast wel, maar dat moet toch iom de arts.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:54 schreef Pumatje het volgende:
hmmm, tsjah.
Wat is het precies.
het zijn dus hele kleine bultjes, zien er een beetje uit als hele kleine puistjes enkel dan geen witte kop ofzo, gewoon kippevel achtig. komt vocht uit. Dinsdag is de desinfecterende zeep inderdaad pas verkrijgbaar, dus daarom kan ik er dan pas mee beginnen.
is er verder geen zalf die het heleingsproces kan versnellen? Die anticipeert op reactie van de huid.
Even voor de duidelijkheid: je had rode blutjes bij de schaamstreek, maar na het gebruik van thinner heb je blaasjes op andere delen van het lichaam?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:07 schreef Pumatje het volgende:
wat moet ik dan zeggen :$?
Ok nu geheel duidelijkquote:Op maandag 31 mei 2004 23:25 schreef Pumatje het volgende:
oke, sorry. Ik denk dat ik je verkeerd heb ingelicht.
Ik ging naar de dokter met de klacht dat ik last had van rode bultjes op mijn armen en benen, en rug, heel weinig maar, maar die jeukten snachts erg. Verder had ik ook rode vlekjes bij schaamstreek. Ook had ik er wat dat leek op kippevel op mijn heup. ik had dus alle soorten en vormenbultjes al toen ik naar de doc ging. hij keek ernaar en schreef als enige desinfecterende zeep voor, angezien de haarzakjes bij schaamstreek waren ontstoken.
Ik heb nu geen last meer van die jeukende bultjes, die zijn ook verdwenen na enkele dagen.
vorige week ben ik ook geweest inderdaad.
die bultjes die lijken op kippevel, die zijn niet echt rood hoor, mee rroze. ik kneep er eens op een paar, en dan kwam er vocht uit, echt zeer weinig, maar ik kon het zien aan de spiegeling op mijn nagel. Na het contact met thinner had ik niet last van nieuwe bultjes hoor. ik ging naar de dokter toen ik thinner en spuitbussen al had gebruikt.
snaps
Ken het, is rood spulquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:03 schreef Pumatje het volgende:
ik heb het goedje nu en me er reeds mee gewassen..
het is Hibiscrub , het word onder andere ook gebruikt voor ontsmetting van handen bij een operatie of het gebied op huid waar word geopereerd. Ik hoop dat het helpt..
doet het bij jou pijn als je gaat scrubben als je kippevel hebt?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:23 schreef littledrummergirl het volgende:
doet dat niet vreselijk veel pijnscrubben op je bultjes?? lijkt met niet zo fijn nl
Ok,fijn dat het al wat kalmeerd ( als het zo lijkt, dan zal het wel zo zijn hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:01 schreef Pumatje het volgende:
Oja brennie, ik gebruik het goedje nu 3 dagen, en ik denk dat alles wel wat kalmeerd ( uitslag )
het trekt op sommige plekken al weg. maar misschien is dat wel omdat ik dat zo graag wil zien , haha.
ik denk dat het helpt.
stel over 2 dagen is het nog niet verbeterd dan ga ik naar de doc.
Mooi zoquote:Op maandag 7 juni 2004 21:33 schreef Pumatje het volgende:
er is verbetering, ik mag er bijna zelfs van spreken dat het weg is.
hail to hibiscrub en calendula zalf.:P
nog 1 vraagje dan, vriend van me heeft een vraag.
stel er is een bacterie in zijn zaad gevonden is dat dan altijd een soa?
Als je een soa hebt, dan moet je zeker behandeld worden.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:09 schreef Pumatje het volgende:
oke ik zal het doorgeven.
hij hoefde namelijk van de doc niet terug te komen voor een test, lijkt mij dat dat bij soa wel belangrijk is want anders infecteer je iedereen terwijl je denkt dat je er vanaf bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |