Ah! Fuckerdefuck, m'n Seth wat doe je!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of bijketsen, dat kan ook..
Er heeft iemand over je avatar gezeken,quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:26 schreef static het volgende:
Kuttopic.
Whehehe,quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoe opmerkzaam.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er heeft iemand over je avatar gezeken,.
Dat dan denk ik. Of hij is zo depri dat hij nu zielig in zijn bedje ligt te huilen omdat het ketsen niet gelukt is. In dat geval, ff bellen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zoek dan een gozer om te trekken...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik trek graag aan dingen. [afbeelding]
Dat moet je inmiddels weten toch. [afbeelding]
Wat staat er op de achtergrond? Tis niet helemaal duidelijk..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:27 schreef static het volgende:
[..]
Hoe opmerkzaam.
Maar ja, je weet het niet he? Toch maar bellen voor de zekerheidquote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:27 schreef engessa het volgende:
[..]
Dat dan denk ik. Of hij is zo depri dat hij nu zielig in zijn bedje ligt te huilen omdat het ketsen niet gelukt is. In dat geval, ff bellen.
Ben nog niet eens begonnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:28 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
[..]
Bolle kutmod.
Ja, geeft echt niet als die arme jongen net op het punt stond om te komen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar ja, je weet het niet he? Toch maar bellen voor de zekerheid
Die heb ik al lang.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:28 schreef Pharox het volgende:
[..]
Zoek dan een gozer om te trekken...

Bedoel ik. Als iedereen nu belt die zijn nummer heeft, is er altijd wel iemand die prijs heeft.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar ja, je weet het niet he? Toch maar bellen voor de zekerheid
Leer Nederlands kutallochtoon.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hou daar is eens mee op, [afbeelding].
Ik moest lagge.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, geeft echt niet als die arme jongen net op het punt stond om te komen.
Online, that is.
Dus ..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat zijn pe-nis groter is dan die van jou
Dan weet hij dat hij gewaardeerd wordt en dat we allemaal met hem meeleven!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, geeft echt niet als die arme jongen net op het punt stond om te komen.
Online, that is.
Is Amsterdams, boerinneke..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leer Nederlands kutallochtoon. [afbeelding]
.
Als je hier alleen maar komt om te zeiken, zodetyfus dan een teringeind op zeikstraal.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:31 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
[..]
Dus ..
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:33 schreef NiNi het volgende:
Het bed roept.
Lekker slapen.
Ik dus.
Jullie voor straks.
I can feel the lovequote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om te zeiken, zodetyfus dan een teringeind op zeikstraal.
Edoch fout gespeld.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is Amsterdams, boerinneke.. [afbeelding].
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |