Als je het hier een dom baggerforum vind wat doe je hier dan ??quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is sowieso al een dom baggerforum voor domme mensen en idioten, dat ONZ, maar vandaag is het helemaal erg. Dit topic is gewoon het enige lichtpuntje in een anderszins domheidsextravaganza.
haal die lul van paarse_paashaas eens uit je mond...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:12 schreef _bigmac_ het volgende:
GPD is niet kut al die huilies die zeggen dat GPD kut is dat is pas kut
PP, wat moet dit nu in godsnaan voorstellen?!?!?!?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:14 schreef paarse_paashaas het volgende:![]()
Om mafkezen zoals jij te confronteren met hun domheid in de ijdele veronderstelling dat ik je daarmee bepaalde inzichten in die domheid kan verschaffen teneinde de wereld te verbeteren.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:13 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Als je het hier een dom baggerforum vind wat doe je hier dan ??
Rot dan lekker op kutnerd.
2 jaar GPD!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:16 schreef kooba het volgende:
[..]
PP, wat moet dit nu in godsnaan voorstellen?!?!?!?
ken je de band American Nightmare?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is sowieso al een dom baggerforum voor domme mensen en idioten, dat ONZ, maar vandaag is het helemaal erg. Dit topic is gewoon het enige lichtpuntje in een anderszins domheidsextravaganza.
Eerder een rechtse directequote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
is het een driehoek?
Ik zit niet in GPDquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Om mafkezen zoals jij te confronteren met hun domheid in de ijdele veronderstelling dat ik je daarmee bepaalde inzichten in die domheid kan verschaffen teneinde de wereld te verbeteren.
had ik al. maar als je toch looptquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:18 schreef Megumi het volgende:
krijgt trek in een lekker goud blond biertje met een mooie schuimkraag.
1 dag dat jubileum is toch wel meer dan zat?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
2 jaar GPD!
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:19 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Eerder een rechtse directe![]()
Daar komt m'n nick vandaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:18 schreef Kletz het volgende:
[..]
ken je de band American Nightmare?
Ik doelde op alle ONZ'ersquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:20 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik zit niet in GPD![]()
als je toch loopt *hand opsteektquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:20 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
had ik al. maar als je toch loopt![]()
waarom loop je zo dom te zeiken dan? ga posten op et muziek forum ofzoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daar komt m'n nick vandaan.
Tyf toch op uit mijn topic verlepte ONZ-rukker die je bent. Is de domheid je hersens al zo erg aan het aantasten dat je niet meer weet dat je ons intelligente uberforummenschen met niets dan respect moet en mag bejegenen?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:30 schreef Kletz het volgende:
[..]
waarom loop je zo dom te zeiken dan? ga posten op et muziek forum ofzo
Typ gewoon niks als er alleen maar shit uit komt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
*BLA BLA BLA*
* Megumi deelt uit.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:20 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
had ik al. maar als je toch loopt![]()
Thanks, maar ik ben bang dat, nu poepbruin op is, er alleen nog pisgeel over is.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:35 schreef Bupatih het volgende:
TTT
Deze TS verdient een kleurtje
Ik ruik anders niks.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:35 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Typ gewoon niks als er alleen maar shit uit komt.
agossie heb ik je boos gemaaktquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Tyf toch op uit mijn topic verlepte ONZ-rukker die je bent. Is de domheid je hersens al zo erg aan het aantasten dat je niet meer weet dat je ons intelligente uberforummenschen met niets dan respect moet en mag bejegenen?
En jij bent het niet eens waard dat je de band American_Nightmare kent, kaalhoofdige nitwit dat je loopt.
wat een gekletzquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:38 schreef Kletz het volgende:
[..]
agossie heb ik je boos gemaakt
haha ik blijf er bij SCHELDEN IS EEN TEKEN VAN ZWAKTE
haha en ik en een kale kop... haha damn jij bent echt een zielig mannetje met je AN logo en dan nog uefa eronder haha... je bent niets (waard)
Homo.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:38 schreef Kletz het volgende:
ja dat vond ik nou ook alquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:39 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
wat een gekletz
whoehoe, lekker chippies d'r bij.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
* The_Langolier deelt uit.
Whehe tof zo'n poepkleurnaamquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:14 schreef paarse_paashaas het volgende:![]()
haha... ik snap et verband niet...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Homo.
Noem je dat al schelden? Ik denk dat je onder tafel kruipt als ik echt begin te schelden dan. Ik heb dat trouwens ook niet nodig, ik zet m'n woorden er alleen wat extra kracht mee bij zodat ik zeker weet dat je het begrijpt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:38 schreef Kletz het volgende:
[..]
agossie heb ik je boos gemaakt
haha en ik en een kale kop... haha damn jij bent echt een zielig mannetje met je AN logo en dan nog uefa eronder haha... je bent niets (waard)
Jonge, ik scheld omdat dat het enige taaltje is wat jij en de overige nonintelligende ONZzinners verstaan. Als je met me in discussie wilt gaan dan mag je dat in elk ander willekeurig subforum doen, hoewel ik je dat niet wil aanraden omdat je a) het niveau ervan niet zal kunnen bijbenen en b) jezelf binnen no-time dermate voor schut zult zetten dat je weer een nieuw account aan zal moeten maken en je weer van voren af aan kan beginnen met het sparen tot je schamele 1000 posts.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:43 schreef Kletz het volgende:
[..]
haha... ik snap et verband niet...
ik weet wel et verschil tussen HOMO en SCHELDEN IS EEN TEKEN VAN ZWAKTE.
een homo: iemand die van hetzelfde geslacht houdt.
Schelden is een teken van zwakte: nou dat wil zeggen dat als je toch geen goeie argumten hebt, je maar gaat schelden![]()
wees gerust, t is wederzijds!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik mag ze ook niet!
meneer voelt zich te hoog voor mensen die hier niet zo lang posten... dat maakt meneer zielig.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Noem je dat al schelden? Ik denk dat je onder tafel kruipt als ik echt begin te schelden dan. Ik heb dat trouwens ook niet nodig, ik zet m'n woorden er alleen wat extra kracht mee bij zodat ik zeker weet dat je het begrijpt.
Verder besef ik tergede dat het geen enkele zin heeft om met jou in discussie te gaan omdat je hier pas net gekeken komt. Jou uitleggen waarom en sinds wanneer er UEFA in mijn icoon staat is waarschijnlijk even zinvol als een foetus uitleggen waarom het nou oorlog is in Irak.
wil je ook graag bij de GPD ofzo?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:12 schreef _bigmac_ het volgende:
GPD is niet kut al die huilies die zeggen dat GPD kut is dat is pas kut
Nee het is gewoon dom dat er al een stuk of 5 topics zijn over het zelfde.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:52 schreef whoops het volgende:
[..]
wil je ook graag bij de GPD ofzo?
eej bedankt voor je aandacht... ik heb weer genotenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jonge, ik scheld omdat dat het enige taaltje is wat jij en de overige nonintelligende ONZzinners verstaan. Als je met me in discussie wilt gaan dan mag je dat in elk ander willekeurig subforum doen, hoewel ik je dat niet wil aanraden omdat je a) het niveau ervan niet zal kunnen bijbenen en b) jezelf binnen no-time dermate voor schut zult zetten dat je weer een nieuw account aan zal moeten maken en je weer van voren af aan kan beginnen met het sparen tot je schamele 1000 posts.
Zit al bij M&M'squote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:52 schreef whoops het volgende:
[..]
wil je ook graag bij de GPD ofzo?
Hahah vluchter. Oke doei!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:53 schreef Kletz het volgende:
[..]
eej bedankt voor je aandacht... ik heb weer genotenik ga weekend vieren
is dat ook zo'n nichterige kutreeks?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:57 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Zit al bij M&M's![]()
Nee dit zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:08 schreef whoops het volgende:
[..]
is dat ook zo'n nichterige kutreeks?
gesjeesde pillendraaiers..... ik las het net ergens... waar het op slaat weet ik ook niet..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:11 schreef woeeiiii het volgende:
WTF betekend GPD dan
ik zou het niet proberen. Reeksen verneuken is erg bangevoeligquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Misschien dat het dan tijd wordt om die reeks net zo lang te gaan verneuken met z'n allen totdat ze besluiten 'm dicht te gooien!
laboratorium studenten misschien?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:13 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
gesjeesde pillendraaiers..... ik las het net ergens... waar het op slaat weet ik ook niet..
apothekersclubje misschien?![]()
ik ga eerst pillendraaienquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Misschien dat het dan tijd wordt om die reeks net zo lang te gaan verneuken met z'n allen totdat ze besluiten 'm dicht te gooien!
Rot dan lekker met je kuthoofd op naar R&P, mafkees.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:12 schreef American_Nightmare het volgende:
eensch isquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:16 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Rot dan lekker met je kuthoofd op naar R&P, mafkees.
ben je dan niet nog zieliger dan zij?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik weet niet of je kan lezen maar hij schrijft: 'Ik heb weer genoten', dus erg intelligent ben je ook al niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hahah vluchter. Oke doei!!!
Jij denkt dat ik me opwind. Ik zie jou echter alleen als tijdsverdrijf. Dat is het verschil tussen jou en mij; jij denkt dat ik me hier ontzettend druk zit te maken om een n00b die blijkbaar vindt dat ik 'zielig' ben. Ik geniet vervolgens weer met volle teugen van die onwetendheid en speel daar handig op in. Dat jij telkens volkomen hapt is af te leiden uit het feit dat je nog steeds aanwezig bent in dit draadje.
Misschien.. een groot nadeel is wel dat ze zich dan naar de rest van het forum verspreiden natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:17 schreef Markster het volgende:
[..]
ben je dan niet nog zieliger dan zij?
En jij bent? Z'n holmaatje? Sorry dat ik je vriendje beledigd heb dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:18 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Ik weet niet of je kan lezen maar hij schrijft: 'Ik heb weer genoten', dus erg intelligent ben je ook al niet.
Ja... en jij moet het weten he? jij ben opperhoofd van het desbetreffende nichtenclubjequote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
laboratorium studenten misschien?
Zet m'n topictitel terug, jij piemelicoonvoerende pillenslikker!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:24 schreef FlyingFox het volgende:
Wat Melanie zegt dus.
\quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Geile Pikke Duwers
Stuk of 12 al is de laaste wel errug lang geleden. Gelukkig wel regelmatig 140 en hoger. En af en toe een uitworp boven die 100. Jij?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
\
Hoeveel 180'ers al?
Ik ken hem niet, wijs je ff op je fouten en je domme uitspraken die nergens over gaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En jij bent? Z'n holmaatje? Sorry dat ik je vriendje beledigd heb dan.
goh, wat ben jij stoer zegquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hahah vluchter. Oke doei!!!
Jij denkt dat ik me opwind. Ik zie jou echter alleen als tijdsverdrijf. Dat is het verschil tussen jou en mij; jij denkt dat ik me hier ontzettend druk zit te maken om een n00b die blijkbaar vindt dat ik 'zielig' ben. Ik geniet vervolgens weer met volle teugen van die onwetendheid en speel daar handig op in. Dat jij telkens volkomen hapt is af te leiden uit het feit dat je nog steeds aanwezig bent in dit draadje.
Ik verneuk ze niet, ik probeer slechts mee te posten in de aard van het kliekje, zodat ik misschien wel toegelaten wordt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:15 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
ik zou het niet proberen. Reeksen verneuken is erg bangevoelig
zolang er gehapt wordt, zolang er gehapt wordt!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:03 schreef Pharox het volgende:
Hoe lang gaat deze klotezooi nog duren?? Die f*cking GPD gedragen zich als een stelletje corpsballen. Dronken, idioot en om aandacht schreeuwend...
Speciaal voor de GPD [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hey idiote pillenslikker, neem ff een overdosis of zo en tief op naar je GPD topics!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zolang er gehapt wordt, zolang er gehapt wordt!
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:18 schreef Pharox het volgende:
[..]
Hey idiote pillenslikker, neem ff een overdosis of zo en tief op naar je GPD topics!
GDP'erquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens je eigen reeks starten?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zolang er gehapt wordt, zolang er gehapt wordt!
Hey gore kutaap.. ga ff je eigen smileys posten en hosten...quote:
Ik vind hem cool hij moet vast op fok komenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:33 schreef Pharox het volgende:
[..]
Hey gore kutaap.. ga ff je eigen smileys posten en hosten...![]()
Nah, ga dan die modjes en admins lastig vallen ipv dit topic te vervuilen...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:35 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik vind hem cool hij moet vast op fok komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |