Go Girl!!!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:49 schreef Nuongirl het volgende:
Prima
Als iemand mij dit een week geleden had verteld had ik degene uitgelachen
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:50 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Go Girl!!!!!![]()
ben jij ook wel eens gewoon ongecompliceerd vrolijkquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:53 schreef hardsilence het volgende:
Pissed, chago, uit m'n doen, hummerig ofzoiets.
Totaal geen behoefte aan bemoeienis.
gmtaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ben jij ook wel eens gewoon ongecompliceerd vrolijk
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:46 schreef Moonah het volgende:
Ik heb lekker vakantie!
Um-lekum-lek!
Enjoy! Het wordt vast heel gaaf!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:47 schreef Jumparound het volgende:
V
A
K
A
N
T
I
E
![]()
Mwa, wat kan er nou leuk zijn aan 2 weken door turkije reizen zonder doelquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Enjoy! Het wordt vast heel gaaf!
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Mwa, wat kan er nou leuk zijn aan 2 weken door turkije reizen zonder doel, alsof daar uberhaupt wat te zien is
....
in je eentje
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:58 schreef Aphrodite het volgende:
En waarom niet? Wij zijn gewoon kewl...![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ben jij ook wel eens gewoon ongecompliceerd vrolijk
ik wil wel mee hoor *grin*quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Mwa, wat kan er nou leuk zijn aan 2 weken door turkije reizen zonder doel, alsof daar uberhaupt wat te zien is
....
in je eentje
2 biertjes is voor iemand die regelmatig drinkt echt maar heel weinig hoor, meestal is dat niet eens te meten bij een alcoholcontrole.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:43 schreef diannetjhu het volgende:
OOK als die jongen "pas" twee biertjes heeft gehad, want dat is al teveel !
Mn hart klopt en ik tril dr echt over.. ik wil geen ruzie.. maar ik wil ook niet constant mn mond houden, want ik vind het verkeerd en ik ben telkens doodsbang dat er iets zal gebeuren..
misschien wel... maar die jongen rijd sowieso al erg onvoorzichtig, ik zit daar gewoonweg altijd met klamme handen in de auto.. die geeft geen voorrang waar het moet, haalt in bochten in.. dat soort grapjes.. en maar lachen.. 'ha ha' .. nou ja ok.. thnx iig..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 biertjes is voor iemand die regelmatig drinkt echt maar heel weinig hoor, meestal is dat niet eens te meten bij een alcoholcontrole.
Maar ik begrijp dat je ongerust bent.
Sterkte.
Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:04 schreef Remzz het volgende:
Zoals elke zaterdag avond, kut.
Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:06 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Het is vrijdag.
morgen ga ik alquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:20 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik wil wel mee hoor *grin*
Mafketel.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:28 schreef milagro het volgende:
er zit nu gewoon een reiger op mijn balkon
komt gewoon aanvliegen en landt op de balustrade
schrik me helemaal de tering
en nee hij heeft geen baard en draagt geen jurk
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:15 schreef DarkElf het volgende:
Ik voel me vertwijfeld, verdrietig, boos en horrified.
fijn zo slapen
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:16 schreef Frenkie het volgende:
[..]kop op DE-tje!
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:15 schreef DarkElf het volgende:
Ik voel me verdrietig, boos en horrified.
fijn zo slapen
ff "belangrijke"quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]Ik veer wel weer terug hoor, as always.
das weer Peta Wilsonquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:20 schreef Frenkie het volgende:
[..]
ff "belangrijke"dingen.. wie is toch dat meisje in je icon
![]()
![]()
kan je haar ff vertellen dat ik wel een keer met haar uit wil..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das weer Peta Wilson
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:27 schreef Frenkie het volgende:
[..]
kan je haar ff vertellen dat ik wel een keer met haar uit wil..
Geen verkering of zo, gewoon uit
Als je rijdt dan drink je niet! Basta! Je kunt je zelf nog wel zo'n zekerheid in het verkeer vinden, maar alcohol tast je reactievermogen aan. Als je jezelf in gevaar brengt is dat een eigen keuze, maar in het verkeer ben je ook een gevaar voor anderen. Je hebt dan ook groot gelijjk dat je op je strepen gaat staan Diannetjuhquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 biertjes is voor iemand die regelmatig drinkt echt maar heel weinig hoor, meestal is dat niet eens te meten bij een alcoholcontrole.
Maar ik begrijp dat je ongerust bent.
Sterkte.
Hihiquote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:18 schreef Peregrijn het volgende:
Gelijk weer een telefoontje gehad, maar die oude viespeuk zocht alleen studentes voor kamers. Ik begrijp dan ook niet door welke vrije interpretatie hij uit "nette jongeman, 25 jaar, zoekt woonruimte i.v.m. baan" haalt dat ik een studente ben.
*Kijkt lief naar Moonah*quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:49 schreef Moonah het volgende:
* Whhhooooeeeehhoooeee!
*Jippiieeejjjjéééééeé
*Tralalalala!
Ik heb lekker 6 kaarten voor MADONNA!!![]()
Suuuuper!
* Kijkt lief terug, knipoogt, lonkt en geeft een gulle glimlach.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:58 schreef Peregrijn het volgende:
*Kijkt lief naar Moonah*
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
* Kijkt lief terug, knipoogt, lonkt en geeft een gulle glimlach.
Maar de kaartjes zijn allaáááng vergeven.![]()
is ook wel eens lekkerquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:17 schreef DuchessX het volgende:
Geen idee hoe ik me nu voel
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:03 schreef DarkElf het volgende:
* DE gaat lekker van fijn gezelschap en goed weer genieten
Me is up to the sea!
Nee, heb me helemaal beschermd dus blijf mooi Lelieblankquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:07 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Ben je straks dan plebs bruin?
quote:Lelieblank
We gaan wel ruilen. Ik een mailtje van jou, jij foto's van onze gebroedersquote:mail je morgen terug
Lelieblank rulesquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:21 schreef Roönaän het volgende:
[..]
[..]
We gaan wel ruilen. Ik een mailtje van jou, jij foto's van onze gebroeders![]()
Het schijnen nu een v + m te zijn, maar er is nog een derde (m). Maar ik heb vaag idee alsof tijger liever daar gehouden wordt ("om mee te gaan naar de show van de vereniging") en plotseling van geslacht veranderd is.. dikke pech voor ze natuurlijk![]()
v+m is ook gaaf!
kutzooi hij was dus verkocht...terwijl ik een speciaal een afspraak had gemaakt voor de proefrit...maarja....die lui werken kennelijk allemaal langs elkaar heen....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:22 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me goed...strax een proefritje maken met mijn waarschijnlijk toekomstige auto
Wauwie, dat is inderdaad super!!! Ik had ook d'r ook wel willen zien en horen, maar mijn vriendinnetjes wouden niet eens mee!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:49 schreef Moonah het volgende:
* Whhhooooeeeehhoooeee!
*Jippiieeejjjjéééééeé
*Tralalalala!
Ik heb lekker 6 kaarten voor MADONNA!!![]()
Suuuuper!
Tssssk misbruik van je positie als modjequote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:24 schreef DarkElf het volgende:
Jaja DE gaat nu echt weg dus slowchat is over
Hypo-modern modschap?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:46 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat ook weer...begint met hypo geloof
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hypo-modern modschap?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:53 schreef hardsilence het volgende:
Pissed, chago, uit m'n doen, hummerig ofzoiets.
Totaal geen behoefte aan bemoeienis.
Much better! Ibuprofen doet zijn werk goed, het kan nog beter, maar zo gaat t vanavond ook wel goedkomen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Gezeur over hoofdpijn enzo
Jaloers?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:46 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Tssssk misbruik van je positie als modjeHoe noemen ze dat ook weer...begint met hypo geloof ik
Oeh das iig al heeele goeie muziekquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Much better! Ibuprofen doet zijn werk goed, het kan nog beter, maar zo gaat t vanavond ook wel goedkomen.![]()
Oeh, de lampjes op t terrein zijn net ontstoken, er klinkt de hele dag al relaxte muziek van Saybia, Keane, U2 en Novastar en het lijkt wel een beetje Lowlands in het kleinIk verwacht dat het vanavond wel gezellig gaat worden en anders maken we het gezellig!
![]()
Zit mijnheer Scharrel momenteel in Turkije?quote:Op zondag 30 mei 2004 01:48 schreef Brighteyes het volgende:
Voel me wel ok.
Vanmiddag eerst een 'm'n scharrel'naar Schiphol gebracht en daarna onverwachts geshopt en geld uit gegeven
omdat iemand weer eens schaamteloos van misbruik van mijn goedheid maakte en me
3 (!) uur heeft laten wachten...
Daarna bij vrienden filmpje gekeken... Nog even door de ramen gegluurd van mijn toekomstige huis en er hoeft een heel klein beetje minder gedaan te worden dan ik dacht!
Enige minpuntjes... oor zit nog steeds dicht en scharrel is op vakantie...
Hoe heet zequote:Op zondag 30 mei 2004 00:06 schreef Frenkie het volgende:Helemaal
verliefd
!
Ik
heb
een
nieuwe
teevee
gekocht
Ze heet Philips en ze is Koreaansquote:Op zondag 30 mei 2004 09:32 schreef milagro het volgende:
Hoe heet ze
Heeft ze een erg brede kont?![]()
KiwiTjuHh,quote:Op zondag 30 mei 2004 13:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Al een paar uurtjes heerlijk in de zon gezeten.. en nu ga ik daar zo nog eventjes zitten leren.
Vanmiddag/vanavond lekker bbq'en![]()
En nu wil ik maar langzamerhand weer beetje proberen normaal te lopen.. maar het lukt nog niet echt.. misschien dat het dinsdag beter lukt met tape.
Gefeliciteerd, je bent boven de zielige breezah massa uitgestegen. Had ik ook toen ik zo'n jaar of 15 was. Zielige mensjes die gebrek aan hersenen compenseren met harder praten en fysiek dreigen. Vroeger irriteerde ik me er ook aan, nu heb ik alleen maar medelijden.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:16 schreef T1andonly het volgende:
wat schrijf ik ineens voor roman over mezelf...sorry dat het misschien te lang is en niet de moeite waard om te lezen.
Maar zo voel ik me ook, niet de moeite waard om aandacht te geven.
Ik voel me gewoon kut...
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jaloers?![]()
Kipquote:Op zondag 30 mei 2004 18:45 schreef Kipzor het volgende:
beetje nutteloos, voer niks uit...
* Whistler112 is np: [Hanson - I will come to you] [04:06m/128Kbps/44KHz] [4379/28527]quote:Op zondag 30 mei 2004 18:47 schreef Kipzor het volgende:
dan voel ik me nog steeds kansloos, maar voorruit dan maar
echt ff lekker heh..quote:Op zondag 30 mei 2004 18:31 schreef diannetjhu het volgende:
Fijn nu alles weer echt helemaal lekker fijn verliefd en bij elkaar horend goed is tussen mij en mn vriend![]()
Zn ouders zijn een paar daagjes weg, dus lekker met zn drietjes hier, koken, beetje rustig aan doen.. soms is het leven gewoon echt even heel erg fijn![]()
Omgquote:Op zondag 30 mei 2004 18:48 schreef Whistler112 het volgende:
Whistler112 is np: [Hanson - I will come to you] [04:06m/128Kbps/44KHz] [4379/28527]
Dat heb ik al langer hoor...maarja ze doen maar wat ze niet laten kunnen zolang ze mij er lekker buiten laten..quote:Op zondag 30 mei 2004 16:17 schreef freud het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent boven de zielige breezah massa uitgestegen. Had ik ook toen ik zo'n jaar of 15 was. Zielige mensjes die gebrek aan hersenen compenseren met harder praten en fysiek dreigen. Vroeger irriteerde ik me er ook aan, nu heb ik alleen maar medelijden.
Omdat ik ergens mee zit, en ik niet weet wat ik er mee moet.En ik me enorm begin te irriteren aan mezelfquote:Op zondag 30 mei 2004 19:45 schreef T1andonly het volgende:
[..]
waarom dan meisje (meisje toch?)
Zolang je maar niet over jezelf begint te piekeren....quote:Op zondag 30 mei 2004 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik ergens mee zit, en ik niet weet wat ik er mee moet.En ik me enorm begin te irriteren aan mezelf![]()
Mja thnxquote:Op zondag 30 mei 2004 20:05 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Zolang je maar niet over jezelf begint te piekeren....
sterke ermee iig![]()
Met je vingers je neus dicht knijpen en blazen!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik blijf er over doorzeuren, maar ik wordt echt helemaal gek van mijn oor!Als er iemand een gouden tip heeft... ik hou me aanbevolen
![]()
Dat durf ik dus niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:07 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Met je vingers je neus dicht knijpen en blazen!
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:35 schreef T1andonly het volgende:
Ik voel me nog steeds in een soort van roes van vanmiddag, als ik slechte zin heb kan ik echt minder alcohol hebben ofzo...
Het gaat niet goed met me, ik wil leven, maar niets laat mij leven...
alles is nu weer goed (voor een groot deel danquote:Op maandag 31 mei 2004 00:10 schreef Little_Angel het volgende:
Kut... krijg net te horen van mijn vriend dat hij de indruk krijgt dat ik iemand zoek bij wie ik met mijn problemen terecht kan... zegt hij erachter aan: en als ik dat niet bent vind ik het klote, maar laat ik je gaan.
eikel![]()
jij hebt veel aandacht nodig, hèquote:Op maandag 31 mei 2004 00:35 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
alles is nu weer goed (voor een groot deel dan)
Nee.. eik. nietquote:Op maandag 31 mei 2004 00:45 schreef milagro het volgende:
[..]
jij hebt veel aandacht nodig, hè
okay dan laat ik je met rustquote:Op maandag 31 mei 2004 00:48 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Nee.. eik. niet
Sterkte hardsilence! Zelfpijniging is een vreemd iets... fijn maar toch ook weer nietquote:Op maandag 31 mei 2004 01:55 schreef hardsilence het volgende:
Zelfpijniging.. volgens mij een klein sort of moedervlekje opengekrabt..
Ben toe aan m'n bed..zzZZzZZzz
Beetje lauwe sla-olie er in laten lopen en een watje er voor!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ontspannen!
Gezellig meet gehad vanmiddag.
Nu nog even aan de babbel...
Ik blijf er over doorzeuren, maar ik wordt echt helemaal gek van mijn oor!Als er iemand een gouden tip heeft... ik hou me aanbevolen
![]()
Ja, die ken ik, maar ik heb geen slaolie. Zou dat ook met olijfolie kunnen? Daar zit ik namelijk al het hele weekend over te twijfelen.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:19 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Beetje lauwe sla-olie er in laten lopen en een watje er voor!
OT:
Relaxed, komende vrijdag waarschijnlijk twee appartementen bekijken. Eén in Zoeterwouden en één in Leiden. Qua prijs kan ik het wel trekken, dus ik ben benieuwd of ze er een beetje goed uitzien.
Hmm, olie...dat heb ik ook jaren gedacht, maar ik hoorde laatst dat dat juist niet goed is? Nah ja, ik heb er ook geen verstand van!quote:Op maandag 31 mei 2004 11:19 schreef Peregrijn het volgende:
Beetje lauwe sla-olie er in laten lopen en een watje er voor!
OT:
Relaxed, komende vrijdag waarschijnlijk twee appartementen bekijken. Eén in Zoeterwouden en één in Leiden. Qua prijs kan ik het wel trekken, dus ik ben benieuwd of ze er een beetje goed uitzien.
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:55 schreef milagro het volgende:
[..]
okay dan laat ik je met rust
Dat mag je hier ook wel posten hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 02:11 schreef addie84 het volgende:
lang geleden dat ik hier wat postte..
voel me nu al lang, heel lang, alleen maar goed
Ditoquote:Op maandag 31 mei 2004 12:56 schreef Wolkje het volgende:
[..]
me too![]()
Het regent en onweert hier al de hele middagquote:Op maandag 31 mei 2004 14:38 schreef Faithy het volgende:
de zon schijnt, strakblauwe lucht, vanavond BBQ-en en nu nog lekker met muziekje op wiskunde doorlezen
Goed zo Q .quote:Op maandag 31 mei 2004 16:32 schreef QyRoZ het volgende:
Moe, maar verder zeer tof weekend gehad.
Tis hier in Rotterdam ook lekker weer hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 16:26 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Dito
[..]
Het regent en onweert hier al de hele middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |