Clam ik deze wel ff:quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:38 schreef majic het volgende:
Update 2, iets minder abstracte icons :
[afbeelding]
Prima, hij past goed bij je denk ikquote:
Yeah, ik haal ze uit m'n plaatjes/fotoarchieven ... zitten er een aantal tussen die van m'n eigen fotos zijn gemaakt, maar de meeste zijn tekeningen. Ik kies dan vaak stukjes uit tekeningen die ik interessant vind...ik hoop zo bij te dragen aan een fok met mooiere icons, ipv al die geanimeerde zooi met chemische kleuren en cartooneske figuurtjes. Dit is dus zegmaar mijn tegenoffensiefquote:Op maandag 31 mei 2004 17:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Knip je die als het ware zelf uit?
Zitten wel een aantal mooie bij.
Dat was ook mijn insteek toen ik begon met de Upgrade je icon-topics. Een succesvol initiatief met nu al bijna 10 delen. En van daaruit ben ik zelfs opgeklommen tot in de crew als designer.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:33 schreef majic het volgende:
[..]
Yeah, ik haal ze uit m'n plaatjes/fotoarchieven ... zitten er een aantal tussen die van m'n eigen fotos zijn gemaakt, maar de meeste zijn tekeningen. Ik kies dan vaak stukjes uit tekeningen die ik interessant vind...ik hoop zo bij te dragen aan een fok met mooiere icons, ipv al die geanimeerde zooi met chemische kleuren en cartooneske figuurtjes. Dit is dus zegmaar mijn tegenoffensiefEen mooier fok begint bij jezelf
![]()
Jazeker, alleen op dit moment heb ik de bedrijfswebsite in een non-standard thema gestoken ivm het 50 jaar geleden beginnen van d-day, dus alleen daar speciale impressies van D-day/Normandie.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:05 schreef UnderWorld_ het volgende:
Leuk gedaan, staan je foto's ook online?
Ah kijk eens aan! Zulke pretenties heb ik niet verdersquote:Op maandag 31 mei 2004 19:42 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat was ook mijn insteek toen ik begon met de Upgrade je icon-topics. Een succesvol initiatief met nu al bijna 10 delen. En van daaruit ben ik zelfs opgeklommen tot in de crew als designer.
Wat zoek je dan ??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:04 schreef ondeugend het volgende:
ik zoek ook een andere... maar ik vind maar niets passends
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:09 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Wat zoek je dan ??
( iets ondeugends ??? )
Yep .. je hebt gelijk ik ben al weg !quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:23 schreef majic het volgende:
Flash, ondeugend ...kunnen we aub de requests in Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 9 plaatsen ?:)
We gaan daarheen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Yep .. je hebt gelijk ik ben al weg !
Ik liep er mee te klooien om te checken hoe het goed ging, ik was m voor de derde keer aan het editten toen mn wifi er uit pleurde...quote:Op maandag 31 mei 2004 18:31 schreef majic het volgende:
Prima, hij past goed bij je denk ikSensueel en mysterieus
p.s. ligt het nou aan mij of ben je al de 2de die met extra spaties de plaatjes probeert te hotlinken ?:P Dat gaat niet werken![]()
Als het goed is nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:54 schreef LostFormat het volgende:
[afbeelding]
Is dit niet die smartlappensjaak? Euh.. Danny Christiaan of iets dergelijks.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:45 schreef majic het volgende:
Vdo28 : Ik doe geen requests, sorry !
quote:Op maandag 31 mei 2004 18:33 schreef majic het volgende:
[..]
Yeah, ik haal ze uit m'n plaatjes/fotoarchieven ... zitten er een aantal tussen die van m'n eigen fotos zijn gemaakt, maar de meeste zijn tekeningen. Ik kies dan vaak stukjes uit tekeningen die ik interessant vind...ik hoop zo bij te dragen aan een fok met mooiere icons, ipv al die geanimeerde zooi met chemische kleuren en cartooneske figuurtjes. Dit is dus zegmaar mijn tegenoffensiefEen mooier fok begint bij jezelf
![]()
Sorry Majic ,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:10 schreef vdo28 het volgende:
graag iets te maken met transport, een vrachtwagen(tje) die door de bergen trekt.... bijvoorbeeld. Of doe eens gek...
Volgens mij is die al door iemand in gebruik (Zag hem iig gister en vandaag bij een user). Weet niet of hij ook geclaimed is, zo ja moet je ff in de vorige threads kijken of iemand em al heeft gepakt!quote:
Met zo'n nick zou een rustige icon ook NIET staanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:10 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Maar mooie icons hoor.
Magrittequote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:27 schreef thomas26 het volgende:
Ik claim deze ! Morgen verwerk ik deze wel in mijn huidig icoontje.
[afbeelding]
Hoi Majic, mag ik deze gebruiken? Ik moet hem nog even opslaan op mijn eigen webruimte, maar ik denk dat ik hem vandaag al in gebruik neem.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:37 schreef majic het volgende:
![]()
is al een claim op gelegd door een ander.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik heb er ook eentje geclaimd, dank u!
Ik heb hem al sinds vrijdag, maar heb het nu pas gemeld, foutje van mij :-)quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:43 schreef phèdre het volgende:
[..]
is al een claim op gelegd door een ander.
jaja.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb hem al sinds vrijdag, maar heb het nu pas gemeld, foutje van mij :-)
Was het maar waar! die zijn op een paar na allemaal niet van mezelf hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:33 schreef Gianluca het volgende:
je kan goed airbrushen
Je moet het maar even met de betreffende user zelf uitvechten, maar technisch gezien is het zo dat degene die het hier als eerste MELD in de thread volgens "de onofficieele regeltjes" de eigenaar is.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Tuurlijk..als je nog wil weten waar het is - op een zeer mistige ochtend gemaakt op een stuk verlaten platteland te Overijsselquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:02 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Hoi Majic, mag ik deze gebruiken? Ik moet hem nog even opslaan op mijn eigen webruimte, maar ik denk dat ik hem vandaag al in gebruik neem.
En als er weer wat 'vrolijke' komen, houd ik me ook aanbevolen...
Als je hem rood zou willen maken voor mij? Normaal is blauw/zwart mijn favo kleur (heb ook zwarte pc met blauwe lights) maar gezien de regel die je hebt is het niet meer dan logisch dat ik een kleur kies. Ik zou rood prefereren, alvast mijn dank!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:49 schreef majic het volgende:
[..]
Je moet het maar even met de betreffende user zelf uitvechten, maar technisch gezien is het zo dat degene die het hier als eerste MELD in de thread volgens "de onofficieele regeltjes" de eigenaar is.
Wat ik wel kan doen is het icon een andere kleur geven voor jou - wat is je favo kleur?
Hij is erg mooi, en laat ik nou op een iets minder verlaten stuk platteland van Overijssel wonen... Het duurt denk ik wel even voor ik hem in gebruik kan nemen, want ik behoor tot de 'recent geregistreerde users' die een foutmelding krijgen bij het uploaden van avatars.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:52 schreef majic het volgende:
[..]
Tuurlijk..als je nog wil weten waar het is - op een zeer mistige ochtend gemaakt op een stuk verlaten platteland te Overijssel
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:31 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als je hem rood zou willen maken voor mij? Normaal is blauw/zwart mijn favo kleur (heb ook zwarte pc met blauwe lights) maar gezien de regel die je hebt is het niet meer dan logisch dat ik een kleur kies. Ik zou rood prefereren, alvast mijn dank!
Graag even je icon wat je hebt "genomen" als plaatje in je posting zetten, dit voor toekomstige plaatjes-kijkersquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:30 schreef Miss_Nexhil het volgende:
<< Thnxx.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:37 schreef majic het volgende:
[..]
Graag even je icon wat je hebt "genomen" als plaatje in je posting zetten, dit voor toekomstige plaatjes-kijkers
Mijn hartelijke dank!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:09 schreef majic het volgende:
[..]
[afbeelding]
aste![]()
Voor Unihoc_ACE : Ik woon in Almelo (En de foto is gemaakt hier een kilometer of 5 vandaan)
owquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:46 schreef majic het volgende:
[..]
Was het maar waar! die zijn op een paar na allemaal niet van mezelf hoorIk ben fotograaf, geen tekenaar hehe. Er zitten er enkele tussen die dus van fotos van mij zijn, maar de meerderheid komt van m'n plaatjes/tekeningen/schilderijen collectietje af (gewoon op m'n hardeschijf hoor:)
Hij heeft een rode versie..en ik heb een blauwe geclaimed voor na het ek....hmmm..quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat het mag...quote:
Hehe tuurlijk mag het, daar zijn ze voor! Enige wat je moet doen is het icon in je berichtje quoten (en even kijken of niemand anders in de thread em al heeft) en hij is van jouquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:40 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat het mag...
Dat had ik al gedaan (laatste post pagina 2), dus dan zit het wel goed.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:53 schreef majic het volgende:
[..]
Hehe tuurlijk mag het, daar zijn ze voor! Enige wat je moet doen is het icon in je berichtje quoten (en even kijken of niemand anders in de thread em al heeft) en hij is van jou![]()
Nee!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:24 schreef ijsmeis het volgende:
Claimt!
[afbeelding]
Voor na het EK :-) Nijntje mag dan eindelijk weg
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee!!
:'(
Er staan er best veel al, leef je uitquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:31 schreef Sport_Life het volgende:
![]()
Ik houd dit topic in de gaten, zoek nog een leuk icon.
Ten eerste hardstikke bedanktquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:47 schreef majic het volgende:
Even in je posting vermelden (als plaatje) aub, terugvind-voor-anderen etc
Het zijn niet zomaar "images resizen", fyi. Veel icons komen uit 1 plaatje, soms tot wel 5 a 6 stuks - en dat zie jij echt niet. Ik haal er kleine stukjes uit, haal storende elementen weg, verander de kleur (meer/minder), verander de helderheid, clone stukjes, kleur/verf handmatig delen in/bij enz.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:04 schreef Rex_Hunt het volgende:
de plaatjes zijn toch allemaal geript dus je kan vrij moeilijk eisen dat niemand ze photoshopt ofniet?
ik bedoel, iedereen kan images resizen, maar het is een mooi gebaar.
Waar komt deze avatar vandaan als ik vragen mag? ik kon op google niks vindenquote:
Als je dan toch bezig bentquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:02 schreef Davitamon het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd door wie de mijne gemaakt is.
Hee, dat is Opa Buiswater. http://www.opa-buiswater.nlquote:
owhquote:Op maandag 14 juni 2004 19:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hee, dat is Opa Buiswater. http://www.opa-buiswater.nl
Ach, internet is van iedereen!quote:Op maandag 14 juni 2004 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
owh
Ik vond m op een of andere universiteits site ofzo
Zie: Icons klaar terwijl u wacht: # 16 [Geen Upgrades]quote:Ben je eigenwijs en heb je stiekem tóch geen specifieke wensen?
Ga dan maar heel snel naar het volgende topic: Gratis design-user icons voor de liefhebbers, dat majic in het leven heeft geroepen. Hij heeft daar vele unieke icons in een schitterende stijl klaar staan voor gebruik!
Die vind k ook leukquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:06 schreef koala2002 het volgende:
[afbeelding]
Mag ik dezevind erg leuk.. wil wel wonen in zon huissie
Je mag um wel als je hem echt heel leuk vind? Ik vind beetje zielig, ik kan wel een andere uitzoeken hoor, laat me maar weten, dan schenk ik um wel aan jou oke?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:47 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Die vind k ook leuk![]()
Nee je hoeft hem niet te schenken hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 03:17 schreef koala2002 het volgende:
[..]
Je mag um wel als je hem echt heel leuk vind? Ik vind beetje zielig, ik kan wel een andere uitzoeken hoor, laat me maar weten, dan schenk ik um wel aan jou oke?![]()
In dat geval...quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:15 schreef phuck het volgende:
*claimt* [afbeelding]
[afbeelding] is weer *vrij*
Erg mooie avatars!
quote:Op zondag 20 juni 2004 15:44 schreef majic het volgende:
Er is overigens een onofficieel maximum van 2 icons per user he SlariouxKomt bij de volgende topic in de eerste post bij de "regeltjes" :/ Voor deze keer dus een uitzondering !
Is weer vrij trouwensquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:38 schreef portier het volgende:
*claimt*
Voor na het EK
Big ass schouderklop voor jou majic.
Dank je wel. Ik kan je op moment van schrijven wel zoenen!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:54 schreef majic het volgende:
Thumb-bolt-on : Dat is een werk van de hand van Jack Vettriano (Hij heeft er velen in die stijl, erg prettig ogend - vooral in een simpele lijst met dunne alu rand en witte passepartout)
Doe ik zeker.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:48 schreef majic het volgende:
Die kus die neem ik wel in ontvangst!
Ik kan me echter geen werk van Vettriano voor de geest halen dat voldoet aan je beschrijving?
De enige die in de buurt komt is The Billy Boys, waar 4 mannen op 't strand lopen, waarvan 3 in het zwart : http://www.portlandgallery.com/images/m/430.jpg
Overigens zijn die niet zoekende naar iets in de zee, maar zijn dat belangrijke zakenlui die Jack zag lopen en toendertijd zonder dat ze zich daar bewust van waren vereeuwigd heeft. De namen weet ik zo even niet uit m'n hoofd, maar zoekende naar iets in de zee iig niet.
Als je hem gevonden hebt mag je mij ook wel even een linkje toegooien, ben benieuwd:)
en die is weer vrijquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:40 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
mag ik deze als Nederland het EK is uitgeflikkerd
quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:09 schreef Adagio het volgende:
Zal nog wel stormlopen hier zo na het EK
Het is niet zijn kunst.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:48 schreef Sazzefraz het volgende:
slim hoor om zo je kunst te promoten!
neem tenminste aan dat dat de bedoeling is?
Hehe, neequote:Op woensdag 30 juni 2004 23:48 schreef Sazzefraz het volgende:
slim hoor om zo je kunst te promoten!
neem tenminste aan dat dat de bedoeling is?
Ik heb inmiddels al een nieuwe geclaimedquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:04 schreef Troel het volgende:
Ik heb even een mooi (bijna mooi) lijstje gemaakt met de icoontjes die gekozen zijn en over zijn: Geclaimde icoontjes:
[afbeelding] Warpuppy
[afbeelding] kwintenstraler
[afbeelding] nuanni
[afbeelding] petre68
[afbeelding] Flipkick
[afbeelding] Slarioux
[afbeelding] dork22
[afbeelding] classpc
[afbeelding] Tha-Flash
[afbeelding] Jeffjuh
[afbeelding] Nikki1806
[afbeelding] Keeper
[afbeelding] Weemz
[afbeelding] R-mon
[afbeelding] Shirley
[afbeelding] dafjedaf
[afbeelding] Foxxy
[afbeelding] majic
[afbeelding] Unihoc_ACE
[afbeelding] Mighty (in rood: HTT-Thalan)
[afbeelding] mallepal
[afbeelding] trpetine
[afbeelding] trpetine
[afbeelding] Maerycke
[afbeelding] bl0emetjE
[afbeelding] Solomon
[afbeelding] DianTig
[afbeelding] Bladluis
[afbeelding] Skimmer
[afbeelding] Mikkie
[afbeelding] ijsmeis
[afbeelding] Miss_Nexhil
[afbeelding] Allan24
[afbeelding] Copycat
[afbeelding] portier
[afbeelding] Rayyvin
[afbeelding] ElmarO
[afbeelding] dom-blontje
[afbeelding] Katso
[afbeelding] Henkalex
[afbeelding] phuck
[afbeelding] Troel
[afbeelding] Little_Angel
[afbeelding] Slarioux
[afbeelding] Slarioux
[afbeelding] super-muffin
[afbeelding] HAL9000S
[afbeelding] Silmarwen
[afbeelding] vdo28
[afbeelding] Belana
[afbeelding] kaola2002
[afbeelding] ijsmeis
[afbeelding] Mithgoril
[afbeelding] Davitamon
[afbeelding] ReMCoDijKSTRa
[afbeelding] Sport-Life
[afbeelding] Dork22
[afbeelding] -Enf4cer-
[afbeelding] trueblue
[afbeelding] Illigit
[afbeelding] Shirley
[afbeelding] Jebus
[afbeelding] woeiiii
[afbeelding] Slarioux
[afbeelding] Lehcimus
[afbeelding] Slarioux
[afbeelding] Hetwasietsmeteenf
[afbeelding] Kimmster
[afbeelding] Giorgio-Armani
[afbeelding] Arinna
[afbeelding] Tom32
[afbeelding] DarkElf
[afbeelding] Underworld_
[afbeelding] Genesiz
[afbeelding] Belana
[afbeelding] Adagio
Ongeclaimd:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [[url=http://majic.gamepoint.net/iconz/10-06/yoyo-chasovschik.gif[/img [img]http://majic.gamepoint.net/iconz/10-06/yoyo-vorona-copy.gif]afbeelding[/url]] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Als je een icoontje wilt claimen, dan moet je de link van het icoontje ongewijzigd laten! Anders is het een gigantisch karwei om de boel te regelen!
Als er fouten inzitten wat betreft de geclaimde icoontjes, graaf ff gillen.
De regels zijn elders in het topic te lezen.
Ow, dat zal best, ik heb het met zoeken vervangen gedaan enzo.... Was een hels karweitje;)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:22 schreef majic het volgende:
He Troel, bedankt zeg! Dat is erg aardig van je .... erg netjes hoor...! Wel zitten er wat kleine foutjes in de laatste set icons, zo te zien(url en img quotes door elkaar gehaald]
Aardig aangeboden, maar dit is majic' topic!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:58 schreef klappernoot2000 het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik gemaakt (ook voor vrij gebruik)
Zet dan ook even het icoontje in je post. Graag met de link van majic erbij!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:56 schreef Zaluki het volgende:
<--- Claimt!
En zeer bedankt!
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:49 schreef thomas26 het volgende:
Schitterend topic![]()
"Stijl is een keuze" - dixit majicquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]Echt gave icoontjes staan erbij!
Zonde dat sommigen (lees: heel velen) nog met zo'n lelijk ding rondfokken...
Uiteraard, iedereen heeft een eigen smaakquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:10 schreef thomas26 het volgende:
[..]
"Stijl is een keuze" - dixit majic
Sinds we niet iedereen met hetzelfde icoontje willen zien rondposten..quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:19 schreef Ludwig het volgende:
Sinds wanneer moet je icons claimen?!!?!?
hulde majic,quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:12 schreef majic het volgende:
Bedankt allemaal weer voor de positieve feedback, altijd fijn:) Ik vind het ook erg leuk om te zien dat t daadwerkelijk uitmaakt wat ik doe - steeds meer mensen lopen met een fraai icon rond
Voorlopig even geen updates voor mij, ik wil wel kwaliteitsicons blijven blijven plaatsen en ben dus bezig met het bij elkaar zoeken rustigjes aan van nieuw "bron materiaal".
Over een tijdje dus weer icons, en voorlopig nog wel een stuk of duizend in dit topic die nog niet gebruikt zijn !
- majic
* Yeahinho mompelt iets over portier...quote:Op zondag 18 juli 2004 18:24 schreef Jump het volgende:
[afbeelding]
als deze nog niet bezet is niet veel goesting om het ganse topic opnieuw door te lezen
[..]
hulde majic,
de man met ook al een schouderklopje of 2
damn.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
* Jump mompelt iets over portier...![]()
Welke heilige is dat?quote:Op maandag 19 juli 2004 15:07 schreef nixxx het volgende:
[afbeelding]
*claimt... nixxx wil ook zo'n baard... over 50-60 jaar
Don't even think about it.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:31 schreef Jump het volgende:
[..]
damn.
maar bij portier vliegt er een vogeltje weg, ier niet
Voorkeur deze:
[afbeelding]
en als die hierboven nog niet bezet is:
[afbeelding]
Tjonge, ik heb geen idee hoe ik dit moet doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:06 schreef majic het volgende:
Het eerste setje icons vandaag. Thema is enigzins abstract, met de nadruk op rust en prettige kleuren. Je mag ze van de huidige locatie af gewoon gebruiken, maar ik vind het ook geen probleem als je ze naar picserver upload. (Ook beter voor jezelf - als ik de zaak ooit offline gooi heb je je icon nog!) . Ik doe in principe geen requests, maar update wel regelmatig dit topic met sets nieuwe icons!
Wie welke krijgt moeten jullie zelf maar uitvechten
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mogelijk al in gebruik door users :
[afbeelding]
het is het ei geworden. zo'n vogeltje is te weinig verschil om duidelijk te zijnquote:Op maandag 19 juli 2004 15:43 schreef portier het volgende:
[..]
Don't even think about it.
Geen idee, maar ik vind em echt cool, way to go majicquote:Op maandag 19 juli 2004 15:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Welke heilige is dat?
Kijk even op pagina 10.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 03:44 schreef joohgf het volgende:
claimt:
[afbeelding]
en als die al bezet is dan wil ik graag deze
[afbeelding]
pagina 10?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 04:07 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Kijk even op pagina 10.![]()
Ik vind dat paard (zwart/wit) heel mooi, maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:06 schreef majic het volgende:
Het eerste setje icons vandaag. Thema is enigzins abstract, met de nadruk op rust en prettige kleuren. Je mag ze van de huidige locatie af gewoon gebruiken, maar ik vind het ook geen probleem als je ze naar picserver upload. (Ook beter voor jezelf - als ik de zaak ooit offline gooi heb je je icon nog!) . Ik doe in principe geen requests, maar update wel regelmatig dit topic met sets nieuwe icons!
Wie welke krijgt moeten jullie zelf maar uitvechten
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mogelijk al in gebruik door users :
[afbeelding]
Dit is toch een andere weer of hoe heb ik dat? tenminste die die ik nu zie bij jou? Als het nog niet gelukt is: wat gaat fout?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:32 schreef paddy het volgende:
Hmm ziet er nog niet helemaal uit, maar bedankt voor de hulp !![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:17 schreef Arinna het volgende:
[..]
Zeker nieuw topiekje maken! Met een mooie overzichtsopeningspost erin ofzo met alles wat je tot nu toe hebt en nog niet gebruikt is. Zoiets als wat Troel gemaakt heeft.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:17 schreef Arinna het volgende:
[..]
Dit is toch een andere weer of hoe heb ik dat? tenminste die die ik nu zie bij jou? Als het nog niet gelukt is: wat gaat fout?
@Majic: Zeker nieuw topiekje maken! Met een mooie overzichtsopeningspost erin ofzo met alles wat je tot nu toe hebt en nog niet gebruikt is. Zoiets als wat Troel gemaakt heeft.
als ik minder druk ben met afstuderen kom ik wel weer eens op de msn![]()
In feite is het simpel: je klikt met je rechtermuisknop op het plaatje dat je wilt en doet afbeelding opslaan. Zet em ergens op je computer. Dan ga je naar profiel aanpassen, daar kan je ergens je user icon managen of hoe ze het daar noemen en daar kan je weer bladeren in de mappen op je computer. Selecteer het plaatje dat je wil en hoppa. Bij mij was het wel zo dat de naam niet goed was (te lang ofzo) dus toen heb ik het plaatje gewoon onder een kortere naam opnieuw op mijn computer opgeslagen en zo geupload.quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zit vanaf maart achter de computer, dit is via een weblog gedaan.
Ik wou de éénhoorn maar heb geen idee hoe jullie zoiets claimen. Ik krijg iedere keer een #2 (al meer dan een week)
Ik krijg via een weblog nu dus wel een plaatje, maar alleen op het forum en niet op de frontpage.
En hoe je een topic moet openenSorry dat komt allemaal nog wel, met wat uitleg van mensen die er wel verstand van hebben
Ik wil eerst zien dat ik de unicorn kan claimen.
Ik deed precies wat jij zei, maar mooi niet allé daar was error #2 weer.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:56 schreef Arinna het volgende:
[..]
In feite is het simpel: je klikt met je rechtermuisknop op het plaatje dat je wilt en doet afbeelding opslaan. Zet em ergens op je computer. Dan ga je naar profiel aanpassen, daar kan je ergens je user icon managen of hoe ze het daar noemen en daar kan je weer bladeren in de mappen op je computer. Selecteer het plaatje dat je wil en hoppa. Bij mij was het wel zo dat de naam niet goed was (te lang ofzo) dus toen heb ik het plaatje gewoon onder een kortere naam opnieuw op mijn computer opgeslagen en zo geupload.
Wil ook al niet echt he, kun jij zien in deze wat ik dan fout heb gedaan?quote:Het claimen hier in het topic is een kwestie van zeggen welk plaatje je gepakt hebt: kopieer de link naar het plaatje (rechtermuisknop op het plaatje, eigenschappen, daar staattie) en zeg dat dat degene is die je wil...
Dank je, hier ben ik echt mee geholpen, ik ga alleen nog even opletten, en uitproberen.quote:Ik hoop dat het hiermee wel lukt, ik weet namelijk niet precies wat ik me bij je #2 probleem moet voorstellen...
(een topic openen is trouwens heel gemakkelijk: klik in het forum waar je je topic wilt hebben staan bovenaan de pagina op 'nieuw topic' en je krijgt een soortgelijk scherm als waar je je reacties tikt, alleen moet je nu ook een titel eraan meegeven...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |