Tsk, je moest wel lachen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:08 schreef PrivateRyan het volgende:
Seth..
Heb jij gratis bijwerkbeurten? Who the man...quote:Ja, het is wel lang. Ik ben een tijdje geleden nog langsgeweest voor een gratis bijwerkbeurt, maar nu is het echt te erg..
*flauw grapje maakt*quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:14 schreef NiNi het volgende:
Heb jij gratis bijwerkbeurten? Who the man...![]()
Het moet uit Tijn, UIT!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:16 schreef Tijn het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met mezelf aan te kleden.
Een goed begin is het halve werk.
Nee, ik lach nooit. Le-zen!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tsk, je moest wel lachen.
Ja, gratis! Is wel vreemd. Je gaat zo zitten in die stoel en denkt, damn, dit is gratis. En dan gaat ze je bijwerken.quote:[..]
Heb jij gratis bijwerkbeurten? Who the man...![]()
Met rose dingen enzo ! En manden !quote:Ik ga picknicken.
Welke ene? Trillian me maar.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:15 schreef PrivateRyan het volgende:
Je bent!.
Cool..
Oh, NiÑa? Weet jij hoe het zit met dat ene?
Heb je die onder je Ctrl-V?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*flauw grapje maakt*
Nee, Ninja, ik Trillian niet. Ik heb ook mijn principes.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Welke ene? Trillian me maar.
Met rosé en manden en brood en kaas en dingen en een meisje.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Met rose dingen enzo ! En manden !
Vallende kwartjes enzo.
Tis een script,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:17 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Heb je die onder je Ctrl-V?
Ik heb dit:quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:17 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Heb je die onder je Ctrl-V?
Dat is dus gewoon niet waar. Wie dat bedacht heeft mag een nekschot.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:16 schreef Tijn het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met mezelf aan te kleden.
Een goed begin is het halve werk.
Dat duurt altijd wat langer in het luchtledige,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Vallende kwartjes enzo.
Dat is als "Knut" en "leuk"quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:17 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee, Ninja, ik Trillian niet. Ik heb ook mijn principes.
Principes!! En ik!
.
Okquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:18 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet waar. Wie dat bedacht heeft mag een nekschot.
Studeer je rechten of zo?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:17 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Principes!! En ik!
.
Of "Daten" en "zonder verwachtingen".quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Dat is als "Knut" en "leuk"
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Dat is als "Knut" en "leuk"
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat duurt altijd wat langer in het luchtledige,.
Tof dat je zo eerlijk bent. Ben je in de buurt van een maaiveld?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok*nek uitsteekt*
Nee, bedrijfswetenschappen. Same thing.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Studeer je rechten of zo?
Whehehehequote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:19 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Of "Daten" en "zonder verwachtingen".
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:19 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]. Juist niet.
Newton is trots op je.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:19 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]. Juist niet.
Geen idee, ik weet niet eens waar het park isquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:20 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Tof dat je zo eerlijk bent. Ben je in de buurt van een maaiveld?
Moest jij je niet aankleden?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Whehehehe
Nou!
Ze peste me!
Valsnelheid heeft alleen maar te maken met weerstand en aantrekking. Als de weerstand wordt weggenomen (vacuum) valt alles even snel. Een veer valt dan even snel als een blok lood van 10 kilo. Ik weet niet eens meer wie de eerste was die dit aantoonde (Newton?), maar dat is toch wel zo'n beetje duidelijk. Het maakt dus geen fluit uit of dat ei al dan niet gekookt is. Voor mijn part zuig je hem helemaal leeg, maakt nog niets uit. Het enige verschil is dat de luchtweerstand in verhouding tot de massa groter is geworden en daardoor zal het leeggezogen ei in lucht 'langzamer' vallen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Als er geen grond is kan ie ook niet vallen he,.
Je bent gewoon een luie Albertoooooooooooooo.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet eens waar het park is
Ja, of "knut" en "humor"quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:19 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Of "Daten" en "zonder verwachtingen".
Hai Bio|thee.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:17 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hoi Au3.
Hoi PR.
Okay, ik zal het onthouden voor een volgende keer.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:21 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Valsnelheid heeft alleen maar te maken met weerstand en aantrekking. Als de weerstand wordt weggenomen (vacuum) valt alles even snel. Een veer valt dan even snel als een blok lood van 10 kilo. Ik weet niet eens meer wie de eerste was die dit aantoonde (Newton?), maar dat is toch wel zo'n beetje duidelijk. Het maakt dus geen fluit uit of dat ei al dan niet gekookt is. Voor mijn part zuig je hem helemaal leeg, maakt nog niets uit. Het enige verschil is dat de luchtweerstand in verhouding tot de massa groter is geworden en daardoor zal het leeggezogen ei in lucht 'langzamer' vallen.
Hoi Au3|Bio. Ik ook niet, iedereen moet mij gewoon geloven.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hai Bio|thee.
Trouwens, ik ga nu niet discussieren over de luchtledigheid van de ondergrond waar mijn kwartjes op aan het vallen waren.
Een mand. En glazen. En rosé. En bordjes en bestek. En nu ga ik naar de supermarkt om lekker brood en dingen erop te kopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Veel plezier trouwens straks Tijn. Wat heb je allemaal gemaakt/gekocht/ingepakt ?
Verdomme, die Italiaan dus: Galileo Galilei.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:21 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Een veer valt dan even snel als een blok lood van 10 kilo. Ik weet niet eens meer wie de eerste was die dit aantoonde (Newton?), maar dat is toch wel zo'n beetje duidelijk.
Ben je dom ofzo?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay, ik zal het onthouden voor een volgende keer.
Nerd,.
Ja, ik doe ook wel 'es wat met paint. Best een tof programma he?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[afbeelding]
Koop dingen!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een mand. En glazen. En rosé. En bordjes en bestek. En nu ga ik naar de supermarkt om lekker brood en dingen erop te kopen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:23 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo?.
Nee! Het is tof!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik doe ook wel 'es wat met paint. Best een tof programma he?
Dan moet je de ervaringscurve ook integreren met behulp van de coolheidsconstante.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:24 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee! Het is tof!
Daarbij, de tofheidsfactor kan niet worden uitgedrukt als een afgeleide van de ervaringscurve..
Maar waarin druk je die uit?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan moet je de ervaringscurve ook intergreren met behulp van de coolheidsconstante.
In Boenkels.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:27 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Maar waarin druk je die uit?
In de asbak?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:27 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Maar waarin druk je die uit?
En correleren met de 1337-factor.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan moet je de ervaringscurve ook integreren met behulp van de coolheidsconstante.
Rosé !quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een mand. En glazen. En rosé. En bordjes en bestek. En nu ga ik naar de supermarkt om lekker brood en dingen erop te kopen.
Wat?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Rosé !. Sorry.
Euh. Neequote:Ga je dadels kopen ? En olijven ? En bloedsinaasappelsap ? En cashewnootjes ?
Ga dat lekker in het Keldertje posten ofzoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:28 schreef Jerruh het volgende:
malawi: ik heb het in me
Cashewnootjes zijn echt wel lekker,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Euh. NeeIk koop wel lekkere dingen
Nee, daar krijg je schmutzige handen van.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:32 schreef Tijn het volgende:
Doen pastrelli's het goed PR/Joog/mij?
jaloers op mijn Oh zo machtige gewoonte van uitgebreide ongebreidelde macht der gewoonte van het posten van uitgebreide ongebreidelde emtionele weegave van een groot man?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ga dat lekker in het Keldertje posten ofzo
een topic zonder smiley's was toch niet zo'n goed idee he?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:32 schreef PrivateRyan het volgende:
Kasjóé!.
Ik voel me hyper.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaien=handen afvegen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:32 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee, daar krijg je schmutzige handen van..
Slecht voor de aaibaarheidsfactor.
daaagquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:32 schreef Tijn het volgende:
Beste mensen. Ik ga nu *echt* dingen doen, anders komt het niet goed.
Zou echt jammer zijn, als het niet goed kwam
Dus. Dag
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:29 schreef Tijn het volgende:
Euh. NeeIk koop wel lekkere dingen
Tijn gaat de politiek in, volg je deze reeks niet of zo?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:33 schreef bugeye het volgende:
wat komt er niet goed?
+ onhaalbaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:32 schreef bugeye het volgende:
[..]
een topic zonder smiley's was toch niet zo'n goed idee he?
Wees nog wat vager.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:32 schreef Tijn het volgende:
Doen pastrelli's het goed PR/Joog/mij?
Ah, redelijk ideaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aaien=handen afvegen..
excuse me, maar wat kan mij dat reet schelen?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tijn gaat de politiek in, volg je deze reeks niet of zo?.
Zeg dat nou niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:35 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wees nog wat vager.
weet ik het, maar houw die stinkanus van je erbuitenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:35 schreef bugeye het volgende:
[..]
excuse me, maar wat kan mij dat reet schelen?
Blijkbaar wel, anders vraag je het niet,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:35 schreef bugeye het volgende:
[..]
excuse me, maar wat kan mij dat reet schelen?
dat was alleen omdat hij weg moest, alsof er iets ergs gebeurd isquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders vraag je het niet,.
Wat is er Jerruh darling?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:38 schreef Jerruh het volgende:
grmbl daggla.
je groet me nie eensquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er Jerruh darling?.
Eet je ook wel eens wat anders dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:41 schreef NiNi het volgende:
Ik heb weer Fliet gegeten!
ik vroeg jou niks, dus hou jouw stinkanus erbuitenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weet ik het, maar houw die stinkanus van je erbuiten
dan kan men hier ongestoord weer van tijn genieten.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je groet me nie eens.
Ja, kaas! En nutella! Eiersalade! Heleboel dingen!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eet je ook wel eens wat anders dan?.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:42 schreef Knut het volgende:
bugeye ?
Ga eens dood
Het is en blijft een doodverwensing hoor ..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:42 schreef Knut het volgende:
Maar niet lang!
Gewoon even.
MAAR DAT VERTEL JE DAN NOOIT HE.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, kaas! En nutella! Eiersalade! Heleboel dingen!
Ga naar de lokale dagopvang..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over eten gesproken, ik leef al een paar dagen op brood met cheddarkaas en flesjes multivitaminemeuk, omdat ik te lui ben om te koken, en geen geld heb enzo.
nee hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:44 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
[..]
Het is en blijft een doodverwensing hoor ..
ik wens jou wel liever dood, als je zo doorgaatquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:45 schreef Knut het volgende:
[..]
nee hoor
Ik wens hem de bijzondreheid van een heropstanding toe
Ja, maak er lekker een Jezus van..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:45 schreef Knut het volgende:
[..]
nee hoor
Die houden we erinquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:45 schreef Knut het volgende:
[..]
nee hoor
Hehe.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:45 schreef jogy het volgende:
Ik heb een filet-trauma van die laatste keer dat ik een jeukende anus had na het eten van die meuk.
Suggestief ende verwachtingsverhogend.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:46 schreef Seborik het volgende:
Wat een suggestieve titel ivm hetgeen staat te gebeuren vanmiddag.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:45 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
[..]
Ga naar de lokale dagopvang..
Ja, als ik Tijn was, zou ik vanavond niet online komen, om het mysterie te vergroten.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:46 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Suggestief ende verwachtingsverhogend..
Hey, kan je niet even giftige kikkers gaan eten ofzo?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:46 schreef bugeye het volgende:
[..]
ik wens jou wel liever dood, als je zo doorgaat
Als het goed is, komt hij vanavond offline.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:47 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, als ik Tijn was, zou ik vanavond niet online komen, om het mysterie te vergroten.
Knut begintquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Hey, kan je niet even giftige kikkers gaan eten ofzo?.
Je gunt hem de exclusiviteit van het geestelijk veruimende gifquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Hey, kan je niet even giftige kikkers gaan eten ofzo?.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:48 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Als het goed is, komt hij vanavond offline..
.
Jezus Pierre, wat scherp.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:48 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
.
Over Seth gesproken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:48 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
.
If you're shittin' me one more time, I'm gonna give you the big double-u !quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:48 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Talk to the W.
Ik moest hardop lachen,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:50 schreef NiNi het volgende:
[..]
Over Seth gesproken.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:53 schreef Jerruh het volgende:
ik wil bugeye ook wel ff onder handen nemen hoor.
ik ken nog wel een gevangenis met negers die dol zijn op anale spelletjes.
Geen zwitsers zakmes in de buurt? Schroevedraaier?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga trouwens toch even koken. Moet toch wat eten.
Sperziebonen & zilvervliesrijst, zonder saus, want ik heb met m'n domme hoofd blikken tomaat gekocht waar je blikopener voor nodig hebt.
Met de tanden gaat het perfect.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen zwitsers zakmes in de buurt? Schroevedraaier?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:55 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Met de tanden gaat het perfect.
Mag ik je dan aanraken?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kom even langs en bik ze open zou ik zo zeggen.
Leatherman Supertool?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen zwitsers zakmes in de buurt? Schroevedraaier?
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Is die eikel al weg?
Moet dat ?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:57 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Mag ik je dan aanraken?
hij bedoelt mijquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:59 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik ben er nog.
Avondwinkels kun je niet (bijna) overal naartoe nemen, Leatherman Supertools wel. Daarom heeft onafhankelijk onderzoek aangetoond dat Leatherman Supertools beter zijn dan avondwinkels.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:01 schreef Dagonet het volgende:
"Ik heb geen aparte blikopener nodig, ik woon boven een avondwinkel"
Met een stok.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Moet dat ?
ikquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Wie.
Maar wel openen!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
Tenzij je bier nodig hebt want één van de weinige dingen die de Leatherman Supertool niet kan is bier leveren.
Jij hebt hem door.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:04 schreef NiNi het volgende:
[..]
Maar wel openen!
Met een Leatherman kun je zelfs ongewenste individuen verwijderen uit bepaalde topics. Voor eeuwig!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
Tenzij je bier nodig hebt want één van de weinige dingen die de Leatherman Supertool niet kan is bier leveren.
Wijn, Bier, voedsel en allemaal klaar voor gebruik indien gewenstquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
Jij woont toch op een campus? Gijzel de kat en eis een blikopener! Werkt altijd.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
De enige tools die ik tot mijn beschikking heb bij mijn koken zijn:
1 pan met deksel
1 pan zonder deksel
1 diep bord (te gebruiken als deksel op pan zonder deksel)
1 mes
1 lepel
1 plat bord.
Dat is alles..
Ben je op kamp of zo of ben ik de eerste persoon die nog minimalistischer leeft dan ik tegengekomen???quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
De enige tools die ik tot mijn beschikking heb bij mijn koken zijn:
1 pan met deksel
1 pan zonder deksel
1 diep bord (te gebruiken als deksel op pan zonder deksel)
1 mes
1 lepel
1 plat bord.
Dat is alles..
* euforisch moment *quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:08 schreef engessa het volgende:
[..]
Jij woont toch op een campus? Gijzel de kat en eis een blikopener! Werkt altijd.
Ik ken iemand die als hij op vakantie gaat zijn scheermes thuis laat en zijn Leatherman meeneemt. Scherp dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:09 schreef Dagonet het volgende:
Hoe scherp is dat mes?
Ik bedoelde meer dat andere mes.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:10 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik ken iemand die als hij op vakantie gaat zijn scheermes thuis laat en zijn Leatherman meeneemt. Scherp dus.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:07 schreef on_air het volgende:
Leatherman.
Gezien de tijd die het in beslag neemt om één van de messen uit te klappen zijn de wapentechnische toepassingen van de Leatherman Supertool beperkt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:07 schreef engessa het volgende:
[..]
Met een Leatherman kun je zelfs ongewenste individuen verwijderen uit bepaalde topics. Voor eeuwig!
Gewoon eetmes, maar ik kan er tomaten mee snijden, heb ik net proefondervindelijk vastgesteld.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:09 schreef Dagonet het volgende:
Hoe scherp is dat mes?
Mooi! Nu kun je met die deksel je blik tomaten openslaan gelijk een otter die oesters openslaat terwijl hij koddig op zijn rug in de zee dobbert.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* euforisch moment *
Ontbrekende pandeksel gevonden onder de koelkast.
* stil.
* mooi.
:').
Je moet altijd overal op voorbereid zijn. Je leatherman bewaar je dan ook bij voorkeur compleet uitgeklapt om alle onverhoopte situaties meteen te lijf te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]De meest lieflijke toepassing van staal.
![]()
[afbeelding]
[..]
Gezien de tijd die het in beslag neemt om één van de messen uit te klappen zijn de wapentechnische toepassingen van de Leatherman Supertool beperkt.
Doe niet zo cryptisch.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat andere mes.
Lekker. Vegetarisch, maar lekker.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gewoon eetmes, maar ik kan er tomaten mee snijden, heb ik net proefondervindelijk vastgesteld.
Menu:
zilvervliesrijst.
sperziebonen.
gebakken tomaten, voor door de rijst, bij gebrek aan bliktomaat.
Terug jatten! Of hun voorraad plunderen!quote:En waarom ik zo weinig spullen heb ? Ze liggen ergens op mijn kamer, maar ik weet niet waar, of mijn huisgenoten hebben ze gejat. Zo zou ik bijv. 3 borden en ook nog wat vorken hebben, maar dankzij deze factoren dus niet meer.
Op het moment dat je de Leatherman als wapen moet gebruiken dan heb je een paar handelingen (zoals rennen) over geslagen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:16 schreef engessa het volgende:
[..]
Je moet altijd overal op voorbereid zijn. Je leatherman bewaar je dan ook bij voorkeur compleet uitgeklapt om alle onverhoopte situaties meteen te lijf te kunnen gaan.
Al geloof ik dat hier niet echt alle voedingsstoffen inzitten die je als vegetarier nodig hebt, maargoed. Ik eet wel weer cheddar straks, daar zit eiwit in.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:16 schreef Dagonet het volgende:
Lekker. Vegetarisch, maar lekker.
Mits peper en zout.
Hun kamers zijn toxic wasteland of voorzien van een vriendje, waar ze de godganse dag mee liggen te neuken, dus ik kijk wel uit.quote:Terug jatten! Of hun voorraad plunderen!
Heb jij altijd iets te mekkeren?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben ik op de Fok!huishoudbeurs terecht gekomen?
Nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
* Vahlto noteert.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
* Vahlto raaskalt verder:. Jasmijnthee.
. Vruchtenkwarkjesdingetjes.
. Witte druiven.
.
Gelukkig weet ik van wie deze opmerking komt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:19 schreef NiNi het volgende:
Heb jij altijd iets te mekkeren?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:07 schreef engessa het volgende:
[..]
Met een Leatherman kun je zelfs ongewenste individuen verwijderen uit bepaalde topics. Voor eeuwig!
Daar hebben ze wel spa blauw met een rietje.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:19 schreef Vahlto het volgende:
[..]
* AudreyHepburn noteert.
De Wave is voor mietjes. Er is maar één Leatherman voor echte mannelijke mannen die mannelijk zijn (met haar, onbetamelijke geluiden en zweetlucht) en dat is de Supertool!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:20 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]
"Leatherman, want ook jij kan McGyver zijn!
Witchfynder had mij gisteren een reclame laten zien van een zeer truie picknickmand, waar alleen de geruite plaid, roeibootje en witte parasolletjes bij ontbraken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Ik eet nu even een hapje, ik heb honger. [/mededeling]
Feel the love!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik van wie deze opmerking komt.
Vrouw vastbinden aan een stoel, 2 dagen chocola voeren en dan loslaten, dat moet wel genoeg zijn inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:29 schreef NiNi het volgende:
MacGyver![]()
Chocola en touw ---> BOM!
Geen rietje. Wel een schijfje citroen graag.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:20 schreef Dagonet het volgende:
Daar hebben ze wel spa blauw met een rietje.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
?
Kiep de zool alajf!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:26 schreef NiNi het volgende:
Feel the love!
Moet je eens kijken wat er gebeurd als je de chocola niet voert maar gewoon op de grond voor ze neerlegt. Vlak buiten hun bereik.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Vrouw vastbinden aan een stoel, 2 dagen chocola voeren en dan loslaten, dat moet wel genoeg zijn inderdaad![]()
voedsel.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
?
Of gewoon na het voeren het aantal calorieën dat erin zit laten lezen .quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat er gebeurd als je de chocola niet voert maar gewoon op de grond voor ze neerlegt. Vlak buiten hun bereik.
Eet smakelijk dan maar,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
voedsel.
eten.
enzo.
Is het gelukt?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:37 schreef PrivateRyan het volgende:
Teruglezen zuigt..
Dus daar zat ik, rukkend op de kappersstoel..
Vergeet de spiegel voor de puistjes nietquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Of gewoon na het voeren het aantal calorieën dat erin zit laten lezen .
Nee, ze wilde dat ik stopte.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is het gelukt?
En het smaakt ook nog !quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eet smakelijk dan maar,.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee, ze wilde dat ik stopte..
Dus ik zeg: "Okay, ik kapper al mee.."
Zegt ze: "Seth.."
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:37 schreef Vahlto_II het volgende:
Over vier minuten moet ik de jeugd van tegenwoordig wederom behoeden voor onwetendheid...
I shall be off, to the Punic Wars!!!
HomoGijs,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Hypocriete kutreeks
Ophoerenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Hypocriete kutreeks
Kijk dan ook even omhoog, richting de sticky topics zeg maar.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat is dat trouwens voor gelul met dat GPD?
* kijkt net even buiten dit topic in ONZ
Bek houden, ex-mod.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stelletje inconsequente kutmods
Nep-crewquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stelletje inconsequente kutmods
Ik meende het,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jullie weten wel beter gelukkig
Ik lachte ook.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
.
.
.
Vals sekreet.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat er gebeurd als je de chocola niet voert maar gewoon op de grond voor ze neerlegt. Vlak buiten hun bereik.
Gratis gamesquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik meende het,.
Ik heb een kleurtje,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gratis games
I love to make 'em squirm.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:51 schreef NiNi het volgende:
[..]
Vals sekreet.
Ik heb een kleurtje op de FPquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb een kleurtje,.
De m en de n staan verkeerd om, schelequote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:50 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik meen alles..
Ja, het is mooi ende lekker kort.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:52 schreef NiNi het volgende:
Is het meaui, Prrr?![]()
Onterechte belediging. Ik heb mijn grenzen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:59 schreef jogy het volgende:
[..]
De m en de n staan verkeerd om, schele.
Ssssttt. Het werkt niet in je voordeel.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een kleurtje op de FP
Bedankt voor de tip. Ben inmiddels op de hoogte.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:46 schreef Dagonet het volgende:
Kijk dan ook even omhoog, richting de sticky topics zeg maar.
prrrrrrquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:01 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Onterechte belediging. Ik heb mijn grenzen..
Inderdaad,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Ssssttt. Het werkt niet in je voordeel.
schandequote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:04 schreef Knut het volgende:
Waarom had dit kreng geen [GPD] tag ?
He he, eindelijk iemand die geen hypocriete kutmod isquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:04 schreef Knut het volgende:
Het valt me nu pas opquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
He he, eindelijk iemand die geen hypocriete kutmod is
Dat mag ik dus niet melden!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:06 schreef Knut het volgende:
Wat voor auto ?
Ach man, je bent zelf een GPD-tag-leaus-kreng.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:04 schreef Knut het volgende:
Nog niet met een stok.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:01 schreef PrivateRyan het volgende:
Wanna touch?.
Hihi!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:59 schreef jogy het volgende:
[..]
De m en de n staan verkeerd om, schele.
Welk een nonsense!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat mag ik dus niet melden!
SMS!!!
Beetje aan het inlikken?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
He he, eindelijk iemand die geen hypocriete kutmod is
Nee, die is kaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:07 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nog niet met een stok.
Moet je bij on_air zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:08 schreef NiNi het volgende:
Welk een nonsense!
Ik begrijp je niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:09 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee, die is kaal..
Ik bedoel mijn heaufd..
Ik ga hem niet inkoppen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet.
Is je hoofd kaal?
WTF!quote:
Sickquote:
Het doet me denken aan zo'n cakeje met van dat papier eromheen waar die kutkleuters dan aan gaan likken als het op is.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
WTF!
-Edit- Nevermindquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:12 schreef PrivateRyan het volgende:
Waarom staat overal [GPD] voor?.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:13 schreef UIO_AMS het volgende:
oké dan
Toch wel?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
-Edit- Nevermind
Beckham.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:12 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik ga hem niet inkoppen.
Mijn haar zit net goed..
Ik heb gezegd dat je hem vanmiddag mailt!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:20 schreef Insomaniac het volgende:
Om 16.30 ben ik werkloos..
schitterende naam tochquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:15 schreef Dagonet het volgende:
Degene die die naam goedgekeurd heeft werkt er niet meer neem ik aan?
Een betere besteding van m'n belastinggeld kan ik me niet indenken, help yourself girl!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:20 schreef Insomaniac het volgende:
Ja, een of andere randdebiel heeft mijn GE-NI-A-LE [DPG] bij het Gijsjes topic veranderdquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:17 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Toch wel?.
zie je wel dagonetquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:19 schreef NiNi het volgende:
Geil!
Geile naam ook.
Al zou ik die Rebecca Leaux nooit aanraken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
I feel metrosexual..
Dude! Waarom?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:20 schreef Insomaniac het volgende:
Ik klaagde dan ook niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
zie je wel dagonet![]()
Doet u mij maar een toer in de Fulvia!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
zie je wel dagonet![]()
Ach man, jij meent alles!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:22 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Al zou ik die Rebecca Leaux nooit aanraken..
Ik heb hem nog niet eens en de gestelde doelen worden nu al bereikt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:24 schreef NiNi het volgende:
Doet u mij maar een toer in de Fulvia!
Er zijn slechtere manieren om de vrijdag door te komen.quote:
Juist! Dat iedereen het even weet.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ach man, jij meent alles!
wieekend parijs.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:29 schreef PrivateRyan het volgende:
Fuck, wat koop je voor een meid die 25 wordt?.
Ja shit, als ze 25 werd had ik het geweten!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:29 schreef PrivateRyan het volgende:
Of nee, 26.
Chocola valt altijd goed.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:29 schreef PrivateRyan het volgende:
Fuck, wat koop je voor een meid die 25 wordt?.
Iets zonder neuqqansverhogende eigenschappen. Kan dat ook?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
wieekend parijs.
Dat vreesde ik al.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:33 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja shit, als ze 25 werd had ik het geweten!
Doe's niet zo cliché!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
wieekend parijs.
Een blok beton valt ook goed. What's your point?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Chocola valt altijd goed.
Geen bloemen, die gaan dood. Geen chocola, daar wordt ze dik van. Geen dinertje, dat is te uitgekauwd. Geen boek, dan denkt ze dat je haar ziet als een koe die wat meer aan cultuur moet doen. Etc.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:29 schreef PrivateRyan het volgende:
Of nee, 26.
Zandcakejes bakken!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:35 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hm, wat iemand met zo'n tong al niet kan doen...
Ja, leuke vormpjes krijg je dan!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:36 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Zandcakejes bakken!
Het is geen potentieeltje. Gewoon iets semi-leuks dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:36 schreef Seborik het volgende:
[..]
Geen bloemen, die gaan dood. Geen chocola, daar wordt ze dik van. Geen dinertje, dat is te uitgekauwd. Geen boek, dan denkt ze dat je haar ziet als een koe die wat meer aan cultuur moet doen. Etc.
Het handigste is het om het te vergeten en het goed te maken met wat quality time.
En een aangebrande bek. Maar dat verdient [betreffende persoon] gewoon.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:37 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, leuke vormpjes krijg je dan!
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:37 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Het is geen potentieeltje. Gewoon iets semi-leuks dus..
Iets van Oil & Vinnegar kan écht niet meer hè?.
Een cd-bon van 5 euro!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:37 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Het is geen potentieeltje.
Een vishengel.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Iets zonder neuqqansverhogende eigenschappen. Kan dat ook?
Je weet het tóch!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:38 schreef NiNi het volgende:
Kaartjes ergens voor, bios/H&M/douglas-bon, verzorgtroep, CD, boek
U vraagt, wij draaien.
Ze zou zwaar beledigd zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:38 schreef Seborik het volgende:
[..]Een cadeaubon voor de schoonheidsspecialiste.
Er staat toch biosbon, helder licht.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:38 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Hmmm?
Pfff, veel te duur.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Een cd-bon van 5 euro!
Gut. Echt?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Er staat toch biosbon, helder licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |