Het is een essay, dat is zowiezo serieusquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:55 schreef petre86 het volgende:
GC -----> ONZ
aub!
bsb geeft op irc aan niet serieus te zijn.. kijk naar postzegels en roemenen...mensen en vrouwen etc..
als jij het schrijft kan ik het nogal moeilijk serieus nemen....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een essay, dat is zowiezo serieus
Puike conclusie. Kan er nu een slotje op?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:14 schreef Sidekick het volgende:
Hij is weer goed als altijd. Je hebt het altijd bij het goede eind BSB.
Nopequote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Puike conclusie. Kan er nu een slotje op?
Roemenen... Roma, Sinti,.. Hee BansheeBoy, je hebt toch niks tegen zigeuners?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Roemenen een nadeel van roken?? Geen wonder dat de regering een anti-rook campagne voert.Dat is dan héél misschien nog in te denken, maar wat dacht je van postzegels? Zijn die verzamelingen een bijproduct van rokers
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:27 schreef sjun het volgende:
[..]
Roemenen... Roma, Sinti,.. Hee BansheeBoy, je hebt toch niks tegen zigeuners?
Voor je het weet heb je hier een etiketje BansheeBoy pas alsjeblieft op met wat je schrijft...
Ik kan geen passage van BansheeBoy uit een stuk halen waarin ik jou quote.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.Kun je dan ook die passage uit je quote halen?
Je doet BansheeBoy tekort. Hij schreef al in de OP:quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:11 schreef engessa het volgende:
Ik mis de voordelen van het roken. Als je een evenwichtig essay wilt schrijven noem je niet alleen de 'tegens' maar ook de 'voors'. En die zijn er, anders zou niemand roken.
En dat is dus bullshit. Ik verwacht van iemand die zijn topic de pretentieuze titel 'essay' geeft toch wel een iets minder bevooroordeelde mening.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:20 schreef sjun het volgende:
[..]
Je doet BansheeBoy tekort. Hij schreef al in de OP:
- van dezen beginnen met roken met als reden de populariteit binnen de gelederen te verhogen.
- de voordelen die er zijn staan als een huis. Rokers betalen vaak minder rente op hun hypotheek omdat zij al veel geld kwijt zijn aan accijns en andere bolijten.
- rokers krijgen meer respect van de omgeving omdat men dit soort mensen ziet als mensen van klasse omdat zij dagelijks geld verspillen aan een dergelijk goed...
Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:22 schreef engessa het volgende:
[..]
En dat is dus bullshit. Ik verwacht van iemand die zijn topic de pretentieuze titel 'essay' geeft toch wel een iets minder bevooroordeelde mening.
Noem jij dan eens waarheidsgetrouwe voordelen dan? Dat het stress wegneemt hoef je niet te vertellen, aangezien die stress slechts ontstaat door het tekort aan nicotine. Verder redden *ERG* veel mensen het zonder stress én zonder nicotine. Derhalve is stress dus een bullshit-argument.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:22 schreef engessa het volgende:
[..]
En dat is dus bullshit. Ik verwacht van iemand die zijn topic de pretentieuze titel 'essay' geeft toch wel een iets minder bevooroordeelde mening.
TS noemde al enkele voordelen:quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:55 schreef Inferi het volgende:
[..]
Noem jij dan eens waarheidsgetrouwe voordelen dan? Dat het stress wegneemt hoef je niet te vertellen, aangezien die stress slechts ontstaat door het tekort aan nicotine. Verder redden *ERG* veel mensen het zonder stress én zonder nicotine. Derhalve is stress dus een bullshit-argument.
Het enige argument vóór roken is na mijn weten bij mensen met chronische hyperventillatie. Dit is echter dus niet van toepassing bij gezonde personen.
Verder nog een tegenargument: vrijwel alle patienten met longemfyseem zijn rokers. Niet-rokers krijgen het sporadisch.
Mensen en vrouwen? Zijn vrouwen niet ook mensen BB?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
-knip-
Roken gebeurt veelal door mensen en vrouwen tussen de 12 en 72 jaar [...]
-knip-
Neen mannen staan duidelijk boven onsquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:03 schreef Castor het volgende:
[..]
Mensen en vrouwen? Zijn vrouwen niet ook mensen BB?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Essay: "Roken: Van chaos tot orde"
mensen en vrouwen tussen de 12 en 72 jaar
Rokers betalen vaak minder rente op hun hypotheek omdat zij al veel geld kwijt zijn aan accijns en andere bolijten. Rokers krijgen meer respect van de omgeving omdat men dit soort mensen ziet als mensen van klasse omdat zij dagelijks geld verspillen aan een dergelijk goed...
- postzegels
- Roemenen
Mijn inziens is de enige reden om daadwerkelijk dit maatschappelijk probleem op te lossen is door elk pakje sigaretten te verkopen voor 10 euro, vervolgens datzelfde roken verbieden bij de wet, en de accijns doorsluizen naar een ander product wat niet schadelijk is, bv stripboeken of gameboy's
Het vergt wat verstand dat in te zien en wat moed dat toe te geven. Huldequote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Neen mannen staan duidelijk boven ons
een detail,.. ik vraag me nu al de halve nacht af wat die postzegels er nu tussen doen maar deze gedachtensprongen gaan duidelijk boven de mijne..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]![]()
let trouwens ook op de "etc", die geplaatst is midden in een opsomming
oh da's simpel, als een roker aan een postzegel likt brengt hij zijn walgelijke adem aan op de postzegel. Deze verspreidt vervolgens een walgelijke tabaksgeur waardoor het werk voor TPG-medewerkers ondraaglijk wordt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:25 schreef sjun het volgende:
[..]
een detail,.. ik vraag me nu al de halve nacht af wat die postzegels er nu tussen doen maar deze gedachtensprongen gaan duidelijk boven de mijne..
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oh da's simpel, als een roker aan een postzegel likt brengt hij zijn walgelijke adem aan op de postzegel. Deze verspreidt vervolgens een walgelijke tabaksgeur waardoor het werk voor TPG-medewerkers ondraaglijk wordt.
Jaarlijk belanden vele honderden TPG-medewerkers in de WAO hierdoor...
Ik ben dan ook net zoals BSB een "visionair"quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:32 schreef sjun het volgende:
[..]
Daar was ik nu nooit op gekomen. Het is nog best moeilijk is om te verstaan wat je leest...
Waag je ook eens aan een 'essay'. Slechter dan die van mij kan hij niet worden.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik ben dan ook net zoals BSB een "visionair"
Essay: Het probleem van Moslims, oorzaak en aanleidingquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:46 schreef sjun het volgende:
[..]
Waag je ook eens aan een 'essay'.
Wat zijn wederzijdse Roemenen?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:49 schreef ShaoliN het volgende:
Ik ben ook van mening dat die wederzijdse Roemenen door het veels te veel plakken van postzegels de oorzaak zijn van het rookprobleem in deze wereld.
Dude.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:17 schreef Castor het volgende:
[..]
Wat zijn wederzijdse Roemenen?
where's my car komt vanavond op tv, nooit gezien, maar geen idee of ik hem ga kijken. Ashton Kutcher zuigt volgens mij enorm...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dude.
Zo is dat, ik steek hier nog maar weer eens een Justus van Mourik - Corona Grandeur op.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:58 schreef kLowJow het volgende:
Ik blijf roken.. al was het alleen al voor mijn (veel) lagere hypotheekrente.
[...]
Roken gebeurt veelal door mensen en vrouwen (...)
[...]
Dat is vrijwel onmogelijk aangezien ik uniek in mijn soort ben ofschoon niemand daar dus aan kan tippenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik ben dan ook net zoals BSB een "visionair"
Het schrijven van het uiteindelijke essay neemt niet zoveel tijd in beslag. De onderzoeken die ik hiervoor nodig heb nemen daarentegen gemiddeld 2 a 3 dagen in beslag. Ik gebruik ook vaak manus-scripten omdat deze vaak nog onbevuild zijn van andere ideeënquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:01 schreef MouseOver het volgende:
Je hebt jezelf weer eens overtroffen
Hoe lang schrijf je er eigenlijk per essay over?
http://www.hbvl.be/nieuws(...)0-A529-0DC6AFE3DDE5}quote:28/05 "Roken slecht voor alle organen"
Roken berokkent nagenoeg het hele lichaam schade en veroorzaakt meer ziekten dan gedacht, onder meer cataract (grauwe staar), longonsteking, leukemie en kanker van de nieren, pancreas, maag en de baarmoederhals.
Dat blijkt uit een rapport van de Amerikaanse gezondheidsdienst.
Het rapport, al de 28ste editie, stelt onomwonden dat roken bijna elk orgaan schade berokkent, op elke leeftijd en overal ter wereld.
"Iedereen weet dat roken slecht is voor de gezondheid, maar de feiten zijn erger dan gedacht", aldus de onderzoeker Richard Carmona.
Naast de verhoogde kans op kanker en longziekten, veroorzaakt tabak nog meer gezondheidsproblemen, gaande van complicaties met diabetes, wondinfecties tot zwangerschapsproblemen.
Het eerste rapport van de Amerikaanse gezondheidsdienst dateert van veertig jaar geleden. Toen werden slechts drie aandoeningen aan roken gelinkt. "Nu weten we dat de gifstoffen van sigaretten via het bloed alle organen aantasten", aldus Carmona.
Stoppen met roken heeft volgens de onderzoeker een onmiddellijk positief effect. "Enkele uren na de laatste sigaret ondergaat het lichaam al een reeks van veranderingen. Zelfs jaren later zijn er nog wijzigingen zichtbaar. Positieve effecten zijn onder meer een betere bloedcirculatie, een lager hartritme en een verminderde kans op een hartaanval of longkanker".
Mannen die roken leven gemiddeld 13,2 jaren minder lang dan hun 'niet-paffende' seksgenoten . Bij vrouwen bedraagt het gemiddelde leeftijdsverschil zelfs 14,5 jaar.
Tnx vriendquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:22 schreef Stuart het volgende:
Goed essay dit keer Bansheeboy![]()
Roken gebeurt veelal door mensen en vrouwen
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:03 schreef X-Ray het volgende:
[..]
X-ray is de enige user op fok! die ik zou verraden als we in oorlog terecht zouden komenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Is dat een nieuwe afkorting voor mijn naam ?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:36 schreef tvdleur het volgende:
Wat een bs...
Wanneer je bij mij ondergedoken zit zeker?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
X-ray is de enige user op fok! die ik zou verraden als we in oorlog terecht zouden komen
Mwah, ik wil er ook wel bse van maken (bansheeboy essay) Wat jou het meest uitkomtquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe afkorting voor mijn naam ?Doorgaans wordt ik nl. getutoyeerd met Bsb
Ja, of als de Russen je zoekenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:42 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Wanneer je bij mij ondergedoken zit zeker?
Dat kan niet, want de Russen komen nooit door de door mij geleide Germaanse verdedigingslinies heen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, of als de Russen je zoeken
Dat dacht de door velen gerespecteerde en door anderen o zo gehate Adolf Hitler ook, en die ken het niet meer navertellen of nasynchroniserenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:48 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Dat kan niet, want de Russen komen nooit door de door mij geleide Germaanse verdedigingslinies heen.
Hitler was een achterlijke prutser. Ik ben geniaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat dacht de door velen gerespecteerde en door anderen o zo gehate Adolf Hitler ook, en die ken het niet meer navertellen of nasynchroniseren
.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:00 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Hitler was een achterlijke prutser. Ik ben geniaal.
Dat zei hij dus ook over jouquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:00 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Egotistquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:00 schreef X-Ray het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:00 schreef X-Ray het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:00 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Okay, dat ziet er héél bizar uit als je met je muiswiel speeltquote:
Problemen met cookies Sjun?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:51 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verblijd ons met een essay, oh X-Ray
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:03 schreef Castor het volgende:
[..]
Mensen en vrouwen? Zijn vrouwen niet ook mensen BB?
LOLquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Problemen met cookies Sjun?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL
Hij denkt omdat je bijna een zelfde soort zin typte als ik altijd dat je een kloon bent en vergeten was opnieuw in te loggenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:15 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leg hem even uit, ik snap de grap nog niet.
Dank je, voor je uitleg.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij denkt omdat je bijna een zelfde soort zin typte als ik altijd dat je een kloon bent en vergeten was opnieuw in te loggen
Niets is zo heerlijk als clonehunting.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij denkt omdat je bijna een zelfde soort zin typte als ik altijd dat je een kloon bent en vergeten was opnieuw in te loggen
BSB is hier al langer actief dan ik, jammer. Als je een beetje goed je best doet vind je vast wel wat klonen. Volgens mij bestaat de helft van FOK! uit klonenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Niets is zo heerlijk als clonehunting.
Mwah.. er zit maar zo'n kleine twee jaar tussenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:30 schreef sjun het volgende:
[..]
BSB is hier al langer actief dan ik, jammer.
Ik zou nog een kloon van BSB kunnen zijn...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mwah.. er zit maar zo'n kleine twee jaar tussen
Daar hoeven we bij jou niet goed te zoeken hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:30 schreef sjun het volgende:
[..]
Als je een beetje goed je best doet vind je vast wel wat klonen.
Als je een beetje je best doet moet je er toch zeker een stuk of acht kunnen vinden. De rest ls veel minder traceerbaar omdat ik de IP adressen van waaraf ik ze benut strikt gescheiden houd en ik ze niet allemaal een soortgelijk karakter, visie op de wereld, politieke voorkeur en woordenschat meegaf. Sommigen zijn nogal subforum gebonden. Ik zie het zelfs nog wel gebeuren dat je wat klonen van mij en van mijn huisgenoot door elkaar haalt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Daar hoeven we bij jou niet goed te zoeken hoor.
Die is nog in de maakquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:32 schreef Kapmes het volgende:
Waar blijft je nieuwe essay over 't importhuwelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |