waar moet dat heen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:43 schreef Beach het volgende:
En daar open jij een nieuw topic over met een link naar een ander topic?![]()
Ja......quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:43 schreef Beach het volgende:
En daar open jij een nieuw topic over met een link naar een ander topic?![]()
Far far away from herequote:Op donderdag 27 mei 2004 22:44 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
waar moet dat heen...![]()
5 jaar geleden of nu?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Die eerste lijkt op Kurt Cobain, of hoe je zijn naam ook schrijft
idd en over alle tante-annie-roddels die ze vandaag weer gehoord hebben in hun nagel en haar salonquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, waar zullen ze dan al 7 topics over lullen?
Hairfusion?
Toupetjes?
Pindakaas?
Ik denk niet nu. Maar ik heb nog niet aan hem geroken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
5 jaar geleden of nu?
willen ze het haar lang, gaan ze NIET naar de kapper, gaan ze hier roddelen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:45 schreef rubinio het volgende:
[..]
idd en over alle tante-annie-roddels die ze vandaag weer gehoord hebben in hun nagel en haar salon
quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja......
Jij bent vandaag het helderste sterretje.
Je haar schijnt wel door te groeien na je doodquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk niet nu. Maar ik heb nog niet aan hem geroken.
helaas worden de dooie punten dan niet bij gehoudenquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je haar schijnt wel door te groeien na je dood
Als het maar lang wordt!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:49 schreef rubinio het volgende:
[..]
helaas worden de dooie punten dan niet bij gehouden![]()
Dan hoef je alleen nog maar dood te gaan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
gewoon niks doen het is toch al lang
dankje !quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen nog maar dood te gaan.
Maar na een crematie is het vrij zeker dat het haar stopt met groeien.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Je haar schijnt wel door te groeien na je dood
Misschien op submoleculair nivo...quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:51 schreef thoth het volgende:
[..]
Maar na een crematie is het vrij zeker dat het haar stopt met groeien.
Er zijn grenzen.
Ligt eraan hoe je het zo gekregen hebt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:58 schreef Dirkh het volgende:
ik heb lang schaamhaar. telt dat ook?
als je het vlecht wel...quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:58 schreef Dirkh het volgende:
ik heb lang schaamhaar. telt dat ook?
piepie langkousquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:59 schreef T1andonly het volgende:
[..]
als je het vlecht wel...![]()
adhd?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:00 schreef thoth het volgende:
Schaamhaar. Daar hebben ze zeven topics over vol geluld hebben dus ik denk dat dat wel meetelt.
Gebruik je dan echte dennehars of gebruik je van dat dermatalogische verantwoorde troep met een neutrale ph waarde?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het zo gekregen hebt.
Ik trouwens niet. Ik hars mijn zak.
Misschien ligt daar nog een markt voor speciale grafkisten die het haar ruimte gevenquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
gewoon niks doen het is toch al lang
Hopen dat het lang genoeg doorgroeit om een nieuwe Jan vayne te wordenquote:GROEI EN ONTPLOOIING
Alles wat leeft groeit. We onderscheiden lichamelijke en geestelijke groei. Je lichaam groeit vanzelf - zelfs na je dood groeien je nagels en je haren nog een tijdje door.
Het laatste uiteraard. Ik wil natuurlijk geen pijn aan m'n zakquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gebruik je dan echte dennehars of gebruik je van dat dermatalogische verantwoorde troep met een neutrale ph waarde?
Die is inderdaad al jaren dood.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:07 schreef rubinio het volgende:
een nieuwe Jan vayne te worden![]()
hersendood...quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die is inderdaad al jaren dood.
Voes zet un watje. Echte mannen harsen hun zak met echte hars.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het laatste uiteraard. Ik wil natuurlijk geen pijn aan m'n zak
eeehm, dat is Kurt Cobainquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Oo, nee, toch nietquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:24 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
eeehm, dat is Kurt Cobain
of wel?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:25 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Oo, nee, toch niet
het is bewezen, hij lijkt eropquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:25 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
of wel?
dat is um ookquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:44 schreef Dirkh het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |