Is dat 's nachts dan verlicht? En zijn er nog andere mensen dan die "neger-pimps", of ben je er als enige aan het sporten?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:46 schreef xerxesc het volgende:
[..]
Ik jogde vroeger 's nachts door Central Park; negeer de "neger-pimps" gewoon...
Hm, ziet er indrukwekkend uit, ik kan begrijpen dat men er een nieuw, 'huge' gebouw wil om te symboliseren dat New York niet klein te krijgen is, wat er ook gebeurt. Of het nou bij Manhattan past durf ik niet te zeggen, dat zal ik over 1,5 maand wel eens bekijken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:34 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ik vind die glazen dingen eigenlijk helemaal niet op manhattan passen. Maar ik hoop dat ze er maar wat moois van maken.
over een 1,5 maand? Dan staat dat ding er niet eens. Toen ik er in mei was zag je ook niks behalve een kuil...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:02 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Hm, ziet er indrukwekkend uit, ik kan begrijpen dat men er een nieuw, 'huge' gebouw wil om te symboliseren dat New York niet klein te krijgen is, wat er ook gebeurt. Of het nou bij Manhattan past durf ik niet te zeggen, dat zal ik over 1,5 maand wel eens bekijken.
Dat is een flinke prijs per nacht.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:53 schreef cosmick het volgende:
Kamers $ 189,- .. luxe entree, netjes, perfect.
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat we *slechts* 99 $ hoefden te betalen omdat de werkgever van mijn vrouw hier vaak overnacht en dus korting kon bedingenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:58 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Dat is een flinke prijs per nacht.
nee, dat bedoel ik niet. OVer 1,5 mnd kan ik de omgeving van manhattan bekijken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:24 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
over een 1,5 maand? Dan staat dat ding er niet eens. Toen ik er in mei was zag je ook niks behalve een kuil...
ik heb nu al pwwquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:04 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
gelders mozaiek. straks tentamen week in ddat mooie weer. Moet nog PO's maken en toetsen, wordt er schijt ziek van.
Maar daarna lekker zomervakantie en naar thailanden lekker duiken in de zee
![]()
zal wel de hamptons zijn dan, het was iig een dijk van een huisquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:04 schreef xerxesc het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien de hamptons was, Rockaway is niet zo rijk (het is waar JFK is in Queens). heb je nog fotos van je trip. of woon je ook in de VS?
mazzel
niet meer, ik woon nu in Los Angeles, ik heb ongeveer 6 jaar in NYC gewoond ('90) en ga heel vaak op bezoek, want ik heb veel vrienden daar, en ga misschien daar mijn law school doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:49 schreef kepler het volgende:
[..]
zal wel de hamptons zijn dan, het was iig een dijk van een huis
het is ook al wel weer 4 jaar geleden. En ik helaas geen foto's
en jammer genoeg woon ik niet in NYCis wel mijn plan
Jij woont er dus wel?
Je hebt nog geen Maui wauwi of the California Chronic gerookt; east coast krijgt altijd shitty weed, wacht maar totdat je in CA bent!!!!quote:Op zondag 6 juni 2004 15:43 schreef Wytze het volgende:
[..]
* xerxesc kookt van jaloezie![]()
Ja de weed in Amerika is absoluut niet van nederlandse kwaliteit. Stelletje amateurs
aan de rand van het park zijn lichtjes en er zijn andere mensen dan "neger-pimps" in het park, je hebt de rambles waar de gays elkaar oppikken, jongeren die met hun liefje alleen willen zijn. etc. etc.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:59 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Is dat 's nachts dan verlicht? En zijn er nog andere mensen dan die "neger-pimps", of ben je er als enige aan het sporten?
cool! Mag ik vragen hoe je in de USA terecht bent gekomen? Zo ja, dan vraag ik dat bij dezequote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:56 schreef xerxesc het volgende:
[..]
niet meer, ik woon nu in Los Angeles, ik heb ongeveer 6 jaar in NYC gewoond ('90) en ga heel vaak op bezoek, want ik heb veel vrienden daar, en ga misschien daar mijn law school doen.
X
Dat is zeker waar jah! Ze gebruiken daar ook een pijpje (bong genaamd).quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:14 schreef P4nic het volgende:
Denk niet dat er ook maar 1 weedsoort kan tippen aan de Nederwiet
Elke ervaren Belgische-Nederlandse blower, blowt iedere Amerikaan onder tafel volgens mij...
bahahahaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat is zeker waar jah! Ze gebruiken daar ook een pijpje (bong genaamd).
Tijdens mijn verblijf op het kamp kwam er op een gegeven moment met het ontbijt een meisje van een jaar of 14 naar mij toe. Ze had van een appel een bong gemaakt, en ze zei dat ik dat wel moest kennen aangezien ik uit Nederland kom![]()
Lange blaadjes(vloeitjes) schijnen ze daar ook niet te kennen, ze gebruiken een of ander soort papier.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat is zeker waar jah! Ze gebruiken daar ook een pijpje (bong genaamd).
Tijdens mijn verblijf op het kamp kwam er op een gegeven moment met het ontbijt een meisje van een jaar of 14 naar mij toe. Ze had van een appel een bong gemaakt, en ze zei dat ik dat wel moest kennen aangezien ik uit Nederland kom![]()
Ben in '92 na m'n Havo meteen naar NYC gegaan (kwam aan op 4 juli, 1992) via family green card gekregen, woonde in NYC, San Francisco, en nu dus L.A. Hoop deze zomer US citizen te worden!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:37 schreef kepler het volgende:
[..]
cool! Mag ik vragen hoe je in de USA terecht bent gekomen? Zo ja, dan vraag ik dat bij deze
sorry gaat hier wat foutquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:32 schreef xerxesc het volgende:
[..]
Ben in '92 na m'n Havo meteen naar NYC gegaan (kwam aan op 4 juli, 1992) via family green card gekregen, woonde in NYC, San Francisco, en nu dus L.A. Hoop deze zomer US citizen te worden!!!!
Ik las dat je in NYC wil gaan wonen. ZEKER DOEN!!!! vriend van mij heeft vorig jaar green card gewonnen in de jaarlijkse DV (green card) loterij en woont nu dicht bij mij in L.A., maar zal binnenkort misschien naar NY gaan.
daar las ik wat over ja, die green card...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:32 schreef xerxesc het volgende:
[..]
Ben in '92 na m'n Havo meteen naar NYC gegaan (kwam aan op 4 juli, 1992) via family green card gekregen, woonde in NYC, San Francisco, en nu dus L.A. Hoop deze zomer US citizen te worden!!!!
Ik las dat je in NYC wil gaan wonen. ZEKER DOEN!!!! vriend van mij heeft vorig jaar green card gewonnen in de jaarlijkse DV (green card) loterij en woont nu dicht bij mij in L.A., maar zal binnenkort misschien naar NY gaan.
zo, hoe kom je aan een family greencard? Je kan die dingen toch alleen maar winnen? En wat is de kans dat je het wint? Ik wil namelijk ook heel erg graag in amerika, vooral in nyc wonen. Ik ben gewoon verliefd op die stad...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:32 schreef xerxesc het volgende:
[..]
nee, als ze een blow rollen dan doen ze dat met soort van sigaren spul ofzoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:48 schreef P4nic het volgende:
[..]
Lange blaadjes(vloeitjes) schijnen ze daar ook niet te kennen, ze gebruiken een of ander soort papier.
Haha ja Nederland = land van drugs,kaas en klompen, ze weten het tenminste liggen, Belgie moet je telkens opnieuw uitleggen.
coolquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:22 schreef xerxesc het volgende:
Kijk naar deze site ongeveer in Augustus 2004 voor de 2006-DV Lottery: http://travel.state.gov/dv2005 , als je nog meer vragen hebt, vraag maar. De family green card krijg je via ouders, broers, spouse, etc. er zijn verschillende manieren om een green card te krijgen, via werk, trouwen met een Amerikaan, naaste family die Amerikaans staatsburger zijn, of de green card lottery (dv lottery; wat gratis is). De kans is niet groot alhoewel mijn goede vriend het de 2e keer dat hij meedeed gewonnen heeft.
phantom: ik ben nog steeds verliefd op NYC alhoewel ik echt californian ben. Hopelijk krijg je de kans om er te wonen, want om in NYC te wonen is zo gaaf.. Ik heb in Manhattan (Greenwich Village, TriBeCa, Washington Heights, Hell's Kitchen gewoond en in Brooklyn (Park Slope en Williamsburgh).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |