En dat gaat over heel Manhattan? Voor een half uur oid? Link? tvpquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:30 schreef matthijst het volgende:
Helicoptervlucht is niet zo heel duur hoor, meen iets van $80
70dollar maar ? Toen wij er waren moesten we 100dollar betalen p/p.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:07 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben maar een arme student en ik ben blij als ik de vakantie deze zomer bij elkaar kan sparen. En tja zo zijn er een hoop dingen die ik niet elke dag doe in NYC. Het leven is een kwestie van keuzes maken
en ik heb vorige vakantie 70 dollar betaald voor een rondvlucht over de Grand Canyon. Dat was dus de meest nutteloze 70 dollar geweest van die vakantie, dus ik heb het niet zo meer op rondvluchten
In de Lotus, waar wij waren, had je verschillende zaaltjes, met elk een andere stijl muziek. In eentje had je trance, andere rap, andere pop, andere oldies...was wel leuk dus!! De entree is vrij duur, wij hebben toen 20 dollar betaald, en dat schijnt normaal te zijn op een vrijdag of zaterdag avond.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:02 schreef tomic het volgende:
[..]
Hey bedankt Aarti.Ik zoek nog een leuke plek om een biertje te gaan scoren. Wat zijn de muziekstijlen die ze draaien? beetje dance? Kan je dr een beetje komen met de metro?
Zóóów! Dat ziet er niet verkeerd uit. Denk dat ik daar de eerstvolgende keer dat ik in Manhattan ben, maar eens langsga...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:22 schreef matthijst het volgende:
http://www.libertyhelicopters.com
[afbeelding]
Jaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Rijden de metro's eigenlijk 24/7 in NYC?
Lang niet allemaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ja
Dat zal je nog lelijk 'tegenvallen' hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:42 schreef matthijst het volgende:
Nu het WTC weg is is de skyline iig een stk minder spectaculair
Mja, ESB en Chrysler zijn ook mooi, maar niet bepalend voor de "standaard" skyline foto's. En het WTC was bijna twee keer zo hoog als de "volgende" gebouwen in dat gebied:quote:Er zijn nog genoeg hoge gebouwen over
Over een paar maanden beginnen ze met bouwen op Ground Zero....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mja, ESB en Chrysler zijn ook mooi, maar niet bepalend voor de "standaard" skyline foto's. En het WTC was bijna twee keer zo hoog als de "volgende" gebouwen in dat gebied:
[afbeelding]
Daar zijn ze allang mee bezig hoor..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:25 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Over een paar maanden beginnen ze met bouwen op Ground Zero....
Dat is over 2 dagenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:15 schreef westrtp het volgende:
Vanaf maandag zit ik ook lekker een week in New York..word de 3de keer dat ik erheen ga..en heb er best veel zin in.
Weten ze al hoe die eruit komt te zien ?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:48 schreef Keijs het volgende:
[..]
Daar zijn ze allang mee bezig hoor..
nieuwe wtc? Moet je ff op google zoeken naar het design van liebeskind ofzo...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:50 schreef Wytze het volgende:
[..]
Weten ze al hoe die eruit komt te zien ?
hmm, d8 dat je op dit nieuwe forum altijd je OP kon editten maar niet dus....quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:42 schreef Iam_Zenith het volgende:
[..]
phantom hier.
Gekloot met me andere account. Kan niet meer inloggen op dat account, heb al de fok crew gemaild dus hoop dat het snel gefixed is.
Zodra ik me account terug heb zal ik ff de OP updaten
Phantom is missing New York City
wat bedoel je met achterbuurten? suburbs? of de echte ghetto's ?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:13 schreef P4nic het volgende:
Niemand die hier al eens in de achterbuurten effe rondgesnuisterd heeft ? Doorgereden ofwat dan ook.?
Beide, heb daar kleine interesse voor, iedere grootstad die ik kom probeer ik in zijn geheel te zien ook de achterbuurten. Ik hang er ook wel geen uren rond...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:14 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
wat bedoel je met achterbuurten? suburbs? of de echte ghetto's ?
Ben alleen ff op staten island geweest in residential area...
Maar ik denk dat brooklyn wel leuk is, maar je moet wel weten welke gedeeltes leuk zijn
So much 2 do, and so little timequote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:29 schreef P4nic het volgende:
[..]
Beide, heb daar kleine interesse voor, iedere grootstad die ik kom probeer ik in zijn geheel te zien ook de achterbuurten. Ik hang er ook wel geen uren rond...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |