Ik heb gehoord dat hij ook vegetarisch was...quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:31 schreef OllieA het volgende:
Hitler kon het dan wel weer erg goed vinden met hondjes.
Dat heeft toch ook een zekere verdienste, lijkt me.
Waarom doe je niet even leuk mee?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, ga een boek schrijven ofzo.![]()
Maar dan leesbaar.
Wat bedoel met grapje uit de VARA-gids?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:33 schreef sjun het volgende:
[..]
Hij zou dus best eens wat met de jonge Paul of Jan gehad kunnen hebben. Ik ben benieuwd wat nu het grapje uit je VARA!-gids was.
Op Vierhouten gaat het toch ook de hele dag goed?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Welnee... ze zullen bij de Nazi-padvinderij toch wel geleerd hebben om zindelijk te zijn?
het enige over de NAZI-padvinderij om het zomaar even te noemen weet is dat de vrouwelijke afdeling - Bund der Deutsche Mädel - al vrij snel de meerdaagse excursies naar het platteland afschaften. Al die Mädels kwamen nl. zwanger terug...quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Welnee... ze zullen bij de Nazi-padvinderij toch wel geleerd hebben om zindelijk te zijn?
Vreemd. Ik dacht dat vrouwen nou juist alleen daarvoor geschikt waren in die tijd.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
het enige over de NAZI-padvinderij om het zomaar even te noemen weet is dat de vrouwelijke afdeling - Bund der Deutsche Mädel - al vrij snel de meerdaagse excursies naar het platteland afschaften. Al die Mädels kwamen nl. zwanger terug...
Ik zie al dat ik het verkeerd begrepen heb. Ik dacht dat het altijd humor zou zijn, sorry...quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat bedoel met grapje uit de VARA-gids?
Vrouwen ja, meisjes van 14 nog niet. Vergeet niet dat Duitsland door en door christelijk was hè. Iets dat de Nazi's nooit hebben veranderd.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vreemd. Ik dacht dat vrouwen nou juist alleen daarvoor geschikt waren in die tijd.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vreemd. Ik dacht dat vrouwen nou juist alleen daarvoor geschikt waren in die tijd.
Ha nee, hij schilderde naargeestig. Verder kon hij niet zo goed luisteren en werd hij nogal eens kwaad. Gelukkig had hij goede architecten uitgenodigd om nog wat aanzien aan bepaalde steden te geven...quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:37 schreef RonaldV het volgende:
Hij dronk ook niet, EN hij ging niet vreemd. Kortom, de ideale president van een grote en militair machtige natie die we als onze bondgenoot beschouwen!
Point taken. Hoe gaat het met je inventarisatie op SEX btw? Ik ben een beetje druk geweest deze week. moeite waard om weer ff te doorlopen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vrouwen ja, meisjes van 14 nog niet. Vergeet niet dat Duitsland door en door christelijk was hè. Iets dat de Nazi's nooit hebben veranderd.
Uiteindelijk kleinschalig project geweest van Himmler. Himmler en consorten die echt het religieuze nazisme aanhingen vertegenwoordigden een minderheid binnen de nazi-kliek. Hitler was aanvankelijk enthousiast hierover, maar toen koffiedikkijker Hess naar Engeland vloog om vrede te sluiten verbood hij iedere vorm van koffiedikkijkkerige nazi-cultschap in zijn directe omgeving... Lebensborn werd bijna een privé-projectje van kippenfokker Himmler. Maar enfin als je ervoor werd uitverkoren dan had je het lang niet kwaad me dunkt, als soldaat zijnde... Beats Auschwitz. De kinderen die hieruit voortkwamen is een ander chapiter...quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:47 schreef sjun het volgende:
[..]
Had dat niet wat met het Lebensborn-project te maken?
Ben met de F bezig en heb al 14 aanvullingen... Zit te lobbyen om hem sticky te krijgen als concise naslagwerk...quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Point taken. Hoe gaat het met je inventarisatie op SEX btw? Ik ben een beetje druk geweest deze week. moeite waard om weer ff te doorlopen?
Doorsnee Duitser van middelbare leeftijd. Ik denk dat het zo'n type was dat ook een grote kuil zou graven als-tie in Zeeland op vakantie zou gaan...quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:49 schreef sjun het volgende:
[..]
Ha nee, hij schilderde naargeestig. Verder kon hij niet zo goed luisteren en werd hij nogal eens kwaad. Gelukkig had hij goede architecten uitgenodigd om nog wat aanzien aan bepaalde steden te geven...
Waarom zover teruggrijpen in de historie? Wat dacht je van het lijsttrekkersdebat van 6 maart 2002?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
Rechtse mensen staan daarentegen altijd achter het formele van de macht, pracht en praal en links probeert dit altijd o.m. dmv de humor belachelijk te maken, zoveel moet je toegeven. Humor is voor een groot deel subversief. Er bestaat wel een rechts soort humor. Ik bedoel ook Hitler had gevoel voor humor, maar even gechargeerd, is dat toch wel altijd Schaden humor...
Oh ja,... best wel zielig voor die koffiedikkijkers. Zouden ze hun toekomst nog in de koffiedik hebben gezien?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Uiteindelijk kleinschalig project geweest van Himmler. Himmler en consorten die echt het religieuze nazisme aanhingen vertegenwoordigden een minderheid binnen de nazi-kliek. Hitler was aanvankelijk enthousiast hierover, maar toen koffiedikkijker Hess naar Engeland vloog om vrede te sluiten verbood hij iedere vorm van koffiedikkijkkerige nazi-cultschap in zijn directe omgeving... Lebensborn werd bijna een privé-projectje van kippenfokker Himmler. Maar enfin als je ervoor werd uitverkoren dan had je het lang niet kwaad me dunkt, als soldaat zijnde... Beats Auschwitz. De kinderen die hieruit voortkwamen is een ander chapiter...
En dan elke dag twee kratten bier leegdrinken...quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doorsnee Duitser van middelbare leeftijd. Ik denk dat het zo'n type was dat ook een grote kuil zou graven als-tie in Zeeland op vakantie zou gaan...
D'r zijn er een paar in Nederland opgedoken idd.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:58 schreef sjun het volgende:
[..]
Oh ja,... best wel zielig voor die koffiedikkijkers. Zouden ze hun toekomst nog in de koffiedik hebben gezien?
Wat is er eigenlijk met die arme kinderen gebeurd? Zijn die over de hele wereld gedropt zoals in die ene film "de jongens van Brazilië"?
Fortuyn is een spijtoptant van links hè. Hoe vaak heb ik op dit forum niet uitgelegd, aan wie het horen wilde, maar jij blijkbaar niet, dat zijn kritiek in wezen een linkse kritiek was...quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:57 schreef Gajus het volgende:
[..]
Waarom zover teruggrijpen in de historie? Wat dacht je van het lijsttrekkersdebat van 6 maart 2002?
Maak is eens een vergelijking, qua humorgehalte, tussen Melkert (protagonist van links) en Fortuyn (protagonist van rechts).
Kortom, jouw stelling deugt voor geen meter!
Ik ga eerder voor de stelling: de machtelozen beschikken over humor.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
D'r zijn er een paar in Nederland opgedoken idd.
Maar waarom heeft de Volkskrant hem dan verraden?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fortuyn is een spijtoptant van links hè. Hoe vaak heb ik op dit forum niet uitgelegd, aan wie het horen wilde, maar jij blijkbaar niet, dat zijn kritiek in wezen een linkse kritiek was...
Het getuigt ervan dat de linkse kliek iig niet aan kadaverdiscipline lijdt. Altijd open voor vrolijk debat.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:07 schreef sjun het volgende:
[..]
Maar waarom heeft de Volkskrant hem dan verraden?
Milieu mensen zijn in principe helemaal niet rechts hè, dat weet jij ook wel. Hitler was de eerste milieu-activist met zijn net door jou aangehaalde vegetarisme. Ook de Centrumpartij ten onzent heeft zijn wortels in de strijd voor het milieu. En wat is xenofobie anders dan milieupolitiek toepassen in een sociale context...?quote:En waarom is hij dan doodgeschoten door een linkse dierenactivist?
Die discussie zullen wij dan ook niet overdoen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:01 schreef Ryan3 het volgende:
Fortuyn is een spijtoptant van links hè. Hoe vaak heb ik op dit forum niet uitgelegd, aan wie het horen wilde, maar jij blijkbaar niet, dat zijn kritiek in wezen een linkse kritiek was...
Tja, wat hebben we aan een humorist als staatshoofd?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:13 schreef Gajus het volgende:
Maar ... het waren wel de kiezers ter rechterzijde die de humor van Fortuyn begrepen, in tegenstelling tot de kiezers ter linkerzijde (inclusief zuurpruim Melkert).
Hans Teeuwen for president.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, wat hebben we aan een humorist als staatshoofd?
Het lijkt mij niet een goed idee om als kiezer de cocaineverslaving van de minister president te moeten betalen, hoe grappig hij of zij ook is.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:19 schreef OllieA het volgende:
Hans Teeuwen for president.
Dat zou toch een wat ongewenste verstrengeling tussen kroon en MP teweegbrengen.
Nee, hoor, ik ben ook links en heb me altijd meermalen zitten verkneukelen. Ik ben niet de enige, me dunkt. Probleem met Adje Melkert is dat hij zichzelf was gaan zien als het establishment hè. En zo manoeuvreerde hijzichzelf in de mentale positie van rechts. O, ja, en zelfs heb ik op 6 mei nog traantje weggepinkt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:13 schreef Gajus het volgende:
[..]
Die discussie zullen wij dan ook niet overdoen.
Maar ... het waren wel de kiezers ter rechterzijde die de humor van Fortuyn begrepen, in tegenstelling tot de kiezers ter linkerzijde (inclusief zuurpruim Melkert).
Ik had Fortuyn als MP ook wel zien zitten hoor. Zou wel lollig geweest zijn. Hij en zijn dogsboy waren al bezig met plannen te maken over de inrichting van het Catshuis. En ook zou het wel leuk geweest zijn als hij bijv. met prins Friso zou zijn getrouwd.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, wat hebben we aan een humorist als staatshoofd?
Maar die ongewenste verstrengeling zou je wel toejuichen? Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet een goed idee om als kiezer de cocaineverslaving van de minister president te moeten betalen, hoe grappig hij of zij ook is.
Alles om het showbizz subforum op Fok! levendig te houden.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:25 schreef OllieA het volgende:
Maar die ongewenste verstrengeling zou je wel toejuichen? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Dan had euro-commissaris - "Fortuyn, een pleefiguur" - Bolkenstein een acute hartstilstand gekregen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ik had Fortuyn als MP ook wel zien zitten hoor. Zou wel lollig geweest zijn. Hij en zijn dogsboy waren al bezig met plannen te maken over de inrichting van het Catshuis. En ook zou het wel leuk geweest zijn als hij bijv. met prins Friso zou zijn getrouwd.
Ja, nou ja, hij ging toch weg: boeken schrijven over de humor van linkse intellectuelen...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:31 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dan had euro-commissaris - "Fortuyn, een pleefiguur" - Bolkenstein een acute hartstilstand gekregen.![]()
Kun je er kunstjes mee doen?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:34 schreef Kaalhei het volgende:
Ik ben niet leuk, maar heb wel een gigantische lul. Is dat ook goed?
Voor lul staan bv?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun je er kunstjes mee doen?
Thanx, weet dat het slechts een vergeefse poging is en dat dit alles in de schaduw van jouw essays blijft staan, echter dit essay is door nood geboren...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ga een patent vragen op het woord "essay", het wordt nl. totaal verkeerd gebruikt ondanks de vele voorbeelden die ik heb voortgebracht waarin men kan zien hoe het wel hoort
Ondanks deze punten van kritiek toch respect jegens Ryan vanwege de wederzijdse poging die hij/zij (?) heeft genomen
Zoals in de SP bedoel je?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het getuigt ervan dat de linkse kliek iig niet aan kadaverdiscipline lijdt. Altijd open voor vrolijk debat.
- GroenRechtsquote:Milieu mensen zijn in principe helemaal niet rechts hè, dat weet jij ook wel.
Dat zal het geweest zijn waarom Pim Fortuyn het electoraat in Rotterdam binnenhaalde, De PvdA-elite paste gewoon sorteer-naar-leefmilieu-politiek toe en miste daardoor dat er onderin de samenleving wat zaken misliepen.quote:Hitler was de eerste milieu-activist met zijn net door jou aangehaalde vegetarisme. Ook de Centrumpartij ten onzent heeft zijn wortels in de strijd voor het milieu. En wat is xenofobie anders dan milieupolitiek toepassen in een sociale context...?
Doe je ook nog iets met kinderspeelgoed?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:34 schreef Kaalhei het volgende:
Ik ben niet leuk, maar heb wel een gigantische lul. Is dat ook goed?
Nood aan wat aandacht?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Thanx, weet dat het slechts een vergeefse poging is en dat dit alles in de schaduw van jouw essays blijft staan, echter dit essay is door nood geboren...
Dat kan even goedkoop als de daarin beschreven grappen...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, hij ging toch weg: boeken schrijven over de humor van linkse intellectuelen...
Zou het niet weten, ben geen lid van die partij.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:43 schreef sjun het volgende:
[..]
Zoals in de SP bedoel je?
Jij had toch wel door dat ik ipv "rechts", "links" bedoelde hè...?quote:
Nee, is allemaal veel simpeler, heb ik ook al duizend keer uitgelegd. 1) 9/11 2) een aantal malcontentes, die nu weer terug lopen naar de PvdA 3) recht op racisme opeisen.quote:Dat zal het geweest zijn waarom Pim Fortuyn het electoraat in Rotterdam binnenhaalde, De PvdA-elite paste gewoon sorteer-naar-leefmilieu-politiek toe en miste daardoor dat er onderin de samenleving wat zaken misliepen.
Volgens mij hadden die jongens de meeste lol tijdens de mars...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Alles om het showbizz subforum op Fok! levendig te houden.
En nu neem ik mijn fles Glenfiddich mee naar mijn slaapkamer om nog een uurtje te lezen over Mao en zijn prachtige revolutie.
Heerlijk leesvoer.
En humoristisch ook, als je goed zoekt.
Nee, om aandacht zit ik niet verlegen. Daar hoef ik geen ellenlange artikeltjes voor te pasten.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:45 schreef sjun het volgende:
[..]
Nood aan wat aandacht?
Ja, ga maar aan Bolkestein uitleggen dan. De zijn nog resterende jaren in dit ondermaanse trekt hij uit om alle goede grappen van linkse intellectuelen te vergaren...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:47 schreef sjun het volgende:
[..]
Dat kan even goedkoop als de daarin beschreven grappen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |