Er is ook nog een vervolgreclame van geweest. Toen draaide Dennis zich om.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:23 schreef Wup het volgende:
jaja dat was um, nou ja het waren er meer.
tjee, ik heb echt het geheugen van een marmot.
Thanx! Kwam trouwens nog 'n foto tegen:quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:36 schreef Wup het volgende:
volgens Iwan, kenner bij uitstek, 11 juni dus we krijgen nog 2 weken....
Wat een enorm intelligente opmerking weer....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Schaaltjes? Dan heb ik liever kut met of zonder peren......![]()
Wup denkt nu: "Omfg, had ik die uitdrukking maar nooit gebruikt!"
![]()
![]()
Ik houd van vrouwen. Take me for what I am.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:59 schreef babette21 het volgende:
Wat een enorm intelligente opmerking weer....![]()
zijn ze daar op een kermis ofzo? staat me ook al weer niks van bij....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:58 schreef babette21 het volgende:
Thanx! Kwam trouwens nog 'n foto tegen:
[afbeelding]
Kim Pieters en Robin Rienstra als Claire en Hugo (ONM 2003)
It wasn't me......quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:06 schreef Wup het volgende:
ik zie ook nog een cliniclown op de achtergrond......
Foei Wup, dit valt me wel van je tegen hoor!!! Is de cliff van vorig jaar, tijdens dat jubileum van 't Beatrix... vlak voor die enorm boeiende confrontaties tussen de Van Walsums en de Couwenbergjes...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:04 schreef Wup het volgende:
zijn ze daar op een kermis ofzo? staat me ook al weer niks van bij....
haha vandaar die cliniclown, nee ik herkende het niet, dat was natuurlijk ook wel een cliff om snel te verdringenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:09 schreef babette21 het volgende:
Foei Wup, dit valt me wel van je tegen hoor!!! Is de cliff van vorig jaar, tijdens dat jubileum van 't Beatrix... vlak voor die enorm boeiende confrontaties tussen de Van Walsums en de Couwenbergjes...
ja die is dus kwijt, Petertje heet hij, hij was echt een hele slome, Bettina schold hem leuk uit als Liesje een dagje vrij had, maar hij is net als Ingrid Rutte zomaar foetsie...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:16 schreef babette21 het volgende:
oke nu is de beurt aan mij: eh wie is dit schattige verplegertje?!?!![]()
![]()
hm zegt me niks.... en hij heeft nog wel zo'n geinig hoofd!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:17 schreef Wup het volgende:
ja die is dus kwijt, Petertje heet hij, hij was echt een hele slome, Bettina schold hem leuk uit als Liesje een dagje vrij had, maar hij is net als Ingrid Rutte zomaar foetsie...
Dat haar van Hugoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Thanx! Kwam trouwens nog 'n foto tegen:
[afbeelding]
Kim Pieters en Robin Rienstra als Claire en Hugo (ONM 2003)
ik vraag me meer af wat Claire allemaal om haar nek heeft hangen...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:22 schreef Svensational het volgende:
Dat haar van Hugo
Haha Bettina staat hier wel uitermate cool op!!quote:
nou inderdaad, dat was nog eens een cliff...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:30 schreef babette21 het volgende:
Eén van de beste zomercliff's vind ik toch wel die van 2000: _O
haha, nou dat optimisme kan ik toch niet met je delen.....quote:Heb zo'n vermoeden dat ze dat dit jaar niet gaan overtreffen.... maar oke, laten we niet te pessimistisch zijn en het rustig afwachten...![]()
Arthur van Walsum undercover.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:06 schreef Wup het volgende:
ik zie ook nog een cliniclown op de achtergrond......
Eèn van de eerste series van "Laat ze maar lachen" waren pas leuk...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:05 schreef babette21 het volgende:
a.s. zaterdag Pamela Teves in (een herhaling van) Laat ze maar lachen!!!
Ja die uitzending met Bettina Berger... lag ik echt naast de bank van 't lachen!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:31 schreef MirSus het volgende:
Eèn van de eerste series van "Laat ze maar lachen" waren pas leuk...![]()
al die oude stukjes zijn toch wel weer leuk![]()
Ja dat kan inderdaad...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja die uitzending met Bettina Berger... lag ik echt naast de bank van 't lachen!!!
(heb ik volgens mij wel eens verteld toch, dat iedereen met elkaar op de bek gaat in 't winkeltje van Hennie Huisman!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |