abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19450162
Ik heb dinsdagochtend mijn kies laten trekken en heb nu ontzettende pijn...

1 jaar geleden werd er een gaatje in deze kies ontdekt maar ik durfde niet meer terug om hem te laten boren.
3 weken terug kreeg ik erge last van kiespijn en besloot toch maar naar de tandarts te gaan...
Het gat was nu groter en de kies moest getrokken worden.
Nu is die dinsdag dus getrokken met een hoop geweld want hij zat behoorlijk vast (en tandsteen verwijdert), nu doet dus die wond zeer, mijn kaak doet heel erg zeer. Ook heb ik koortsig gevoel met hoofdpijn en oorpijn ...

Moet ik terug naar de tandarts of is deze napijn (met "koorts, oorpijn en hoofdpijn") normaal???

Alvast bedankt
pi_19450293
Het zou kunnen dat je een ontsteking hebt. Deze kan je hele kaak verneuken dus zou ff belen met de tandarts.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_19450412
kies van de onderkaak?? dan kan het kloppen........ zitten veel zenuwen en die hebben een klappie gehad....... kan ook nog wel ff duren!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  donderdag 27 mei 2004 @ 16:49:56 #4
95093 -tammie-
STFU n00b! :P
pi_19450418
Hmm bij mij zijn er 4 getrokken, maar geen koorts, hoofppijn of wat.
Het zou idd kunnen dat je een ontsteking hebt. Ik denk dat als je hiermee naar de huisarts gaat, je een antibiotica-kuur krijgt ofzo. (tandarts heeft weinig nut denk ik)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')