quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:15 schreef edje34 het volgende:
[..]
O ja ?, die film heb ik nog niet gezien
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
aardige film hoor, als je Elisha lekker vindt is het zeer zeker een fijne film
*MM genoten heeft
*dos37 heeft ook zitten genieten.quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
aardige film hoor, als je Elisha lekker vindt is het zeer zeker een fijne film
*MM genoten heeft
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:38 schreef CloudStrife het volgende:
Dit trailertje al gezien?
http://homepage.mac.com/csdesigns/24/24_S4_promo2.mov
er zijn bij mij zelfs al 2 sigs verwijderd. 1 door Cynix, 1 door Yvonnequote:Op vrijdag 3 december 2004 13:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
*dos37 heeft ook zitten genieten.
trouwens mikeymo mag je nooit meer een ondertitel terugplaatsen of doe je dat gewoon niet omdat dit ultra stoer is natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:05 schreef CloudStrife het volgende:
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goeie spoilers
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Das opzich wel een goed plan. Hij moet echt weer in 24quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:00 schreef CloudStrife het volgende:
IMDB.com zegt dat in aflevering 8 niemand minder dan Trepkos (uit seizoen 2) gespeeld door Eugene Robert Glazer terugkomt. Dit is dus niet waar! IMDB.com is lying!
Ik heb ff rondgemaild, en Gene komt niet terug. Gene zou heel graag meer afleveringen van 24 willen doen, maar als de schrijvers het personage niet meer gebruiken kan hij er weinig aan doen. Dus werd me aangeraden Joel Surnow te schrijven, dus wie stelt ff een brief op![]()
Volgens mij klopt het bericht niet helemaal. Armin heeft een remix gemaakt en deze staat nu op de Japanse soundtrack van 24. Daarnaast is er volgens mij aan hem gevraagd of hij een nummer voor het vierde seizoen wilde maken. Sean Callery doet gewoon nog de rest.quote:De Nederlandse dj Armin van Buuren gaat de soundtrack maken van de vierde serie van de bekende televisieserie '24'. De op twee na beste dj ter wereld heeft een remix gemaakt van de originele muziek van Sean Callery, die de klanken van de eerste drie series op zijn naam heeft gezet. De serie 24, over het leven van rechercheur Jack Bauer, is razend populair in Amerika en ook in Nederland te zien.
Kiefer is dit keer niet genomineerd voor beste acteur, gelukkig wel Julianquote:Drama Series
"24," FOX
"Deadwood," HBO
"Lost," ABC
"Nip/Tuck," FX
"The Sopranos," HBO
Damesquote:Lead Actor -- Drama Series
Michael Chiklis, "The Shield," FX
Denis Leary, "Rescue Me," FX
Julian McMahon, "Nip/Tuck," FX
Ian McShane, "Deadwood," HBO
James Spader, "Boston Legal," ABC
Hopelijk Joely Richardson.quote:Lead Actress -- Drama Series
Edie Falco, "The Sopranos," HBO
Jennifer Garner, "Alias," ABC
Mariska Hargitay, "Law & Order: SVU," NBC
Christine Lahti, "Jack & Bobby," The WB
Joely Richardson, "Nip/Tuck," FX
Mooie trailersquote:Op maandag 13 december 2004 16:50 schreef CloudStrife het volgende:
Twee nieuwe trailers, waarvan 1 hele lange!
http://homepage.mac.com/csdesigns/24/24_S4_xtrailer.mov
http://homepage.mac.com/csdesigns/24/24_S4_teaser5.mov
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
hmm benieuwd isquote:Op donderdag 16 december 2004 11:49 schreef qu63 het volgende:
Net de soundtrack van 24 gevonden!
Ik zit nu gewoon gespannen naar de muziek te luisteren, zo goed is het!!
wtfquote:Op donderdag 16 december 2004 11:54 schreef CloudStrife het volgende:
Die 24 theme is echt bruut ja
Ik heb nog meer goed nieuws!
We wisten al dat er zondag 9 januari twee afleveringen zouden worden uitgezonden, en die dag daarna weer een aflevering. Wel, die dag zendt FOX ook twee afleveringen uit
Zondag 9 januari - 2 afleveringen
Maandag 10 januari - 2 afleveringen
4 afleveringen binnen 26 uur![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Hoe heet dat nummer dan??quote:
Even aangepastquote:Op donderdag 16 december 2004 23:09 schreef FritsFlits het volgende:
De verkrachting van Nicole was in deel 1, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |