quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:15 schreef MrBean het volgende:
Als je poept en tegelijk overgeeft, trekt dat dan niet ergens in het midden vacuum?
Kan ook weleens gebeuren hoorquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:22 schreef Kletz het volgende:
zozo jogy neemt et eens een keer voor me op haha....... das nog eens et omgekeerde
Ja, of niet natuurlijk. Je mag ook gewoon helemaal optiefen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:20 schreef jogy het volgende:
of een weblog te bouwen waar je de dagelijkse frustratie van je bestaan kenbaar kan maken.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:20 schreef jogy het volgende:
Vdodinges, als je hier alleen maar komt om topics af te kraken omdat ze niet in jou referentiekader van grappig passen raad ik je aan om je commentaar voor je te houden of een weblog te bouwen waar je de dagelijkse frustratie van je bestaan kenbaar kan maken.
oeiquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:27 schreef vdo28 het volgende:
[..]
![]()
Blijf vooral doorgaan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:27 schreef vdo28 het volgende:
[..]
![]()
Geen zin inquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Blijf vooral doorgaan.
[/sarcasme]
Doe het dan ook niet, prutserquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:30 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Geen zin in
![]()
Goed ideequote:Op donderdag 27 mei 2004 13:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe het dan ook niet, prutser.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:35 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Goed idee![]()
![]()
geldt ook voor jou
ja idd in de kroegen heb je dat wel vaak jah...quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:17 schreef kastanova het volgende:
verhaal
Heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:24 schreef Kletz het volgende:
[..]
ja idd in de kroegen heb je dat wel vaak jah...
ik werk dan als plaatjes draaier in de kroeg... en na et werken en gingen we schoonmaken en kwamen we gewoon een gast tegen die in slaap was gedondert in de plee.... haha was vet koel gezicht... had ik ook nog nooit meegemaakt....
Dus digitale fototoestellen gaan de volgende keer gewoon mee
hmzz ik had et verkeerd gelezen haha.... maar idd kortom bagger dat je om 4 uur wakker gemaakt wordtquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.
Lekker stappen in het café en ik had al wat drank op, na een wodka-bitterlemon gedronken te hebben ben ik rond 1:30 naar de wc gewaggeld omdat ik een tikkeltje misselijk was, ik was bijna bij de wc en toen stortte ik de inhoud van mijn maag over mijn broek en ging op de pot zitten, deur op slot gedaan en in slaap gevallen tot 4 uur :').
De uitsmijter deed na sluitingstijd nopg even de wc-deur open terwijl ik daar in mijn blote snikkel op de pot lag te maffen. Daarna ben ik opgestaan en zonder jas naar buiten begeleid.
Volgende dag m'n jas opgehaald bij dezelfde vent die me gevonden had.
Oh, komt vrij vaak voor, ook bij bruiloften e.d. die in de zaal naast het café gehouden worden.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:24 schreef Kletz het volgende:
ik werk dan als plaatjes draaier in de kroeg... en na et werken en gingen we schoonmaken en kwamen we gewoon een gast tegen die in slaap was gedondert in de plee.... haha was vet koel gezicht... had ik ook nog nooit meegemaakt....
Oh, oh, ik heb een mental image.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:17 schreef kastanova het volgende:
Trof ik hem aan met zijn broek, vingers en schoenen onder de stront, terwijl hij al glijdend in de stront en kots op de grond, wederom alle sporen probeerde uit te wissen.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:15 schreef MrBean het volgende:
Als je poept en tegelijk overgeeft, trekt dat dan niet ergens in het midden vacuum?
Je zal maar knalharde kak hebben... Moet je het met je vingers in het putje gaan duwen zeker?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:54 schreef junkiesietze het volgende:
Ik zou in bad gaan liggen met me kleren uit.. en dan me gang gaanin het bad spoel je de zooi zo weg
jaquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:56 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Je zal maar knalharde kak hebben... Moet je het met je vingers in het putje gaan duwen zeker?![]()
![]()
haha ja ik kende em al, maar durfde em niet te postenquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:24 schreef idiotforaliving het volgende:
!!! heb fokking net cup a soep gemaakt....quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:24 schreef idiotforaliving het volgende:
et leuke er van is.. HAAR VAGINA IS in blokjes zeg maarquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:28 schreef Kletz het volgende:
[..]
haha ja ik kende em al, maar durfde em niet te posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |