Heb ik al gedaan. Dus daar ligt het niet aan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:31 schreef gfree het volgende:
Daar zitten toch batterijen in, die ff vervangen.![]()
Ik heb al een paar keer opnieuw geconnect. Ook alle instellingen doorgenomen. En er staat/ligt niks tussen toetsenbord en ontvanger. Ook alle snoertjes zitten nog goed en toen wist ik het niet meer met mijn beperkte kennis.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:35 schreef gfree het volgende:
Misschien ff opniew connecten.
misschien zit er iets tussen je toetsenbord en ontvanger dat storing geeft?
Heb je ook nog nuttige tips smartass? Heb twee maanden terug alles nieuw gekocht en geen geldboom in mijn tuin. Dat ding moet het gewoon doen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:38 schreef NiteSpeed het volgende:
Koop een nieuw bord.
Helpt niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:38 schreef NiteSpeed het volgende:
Ah, snoerloos.
Zet je ontvanger eens recht voor het keyboard.
Mijn kennis over draadloze toetsenborden houdt hier ook op.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer opnieuw geconnect. Ook alle instellingen doorgenomen. En er staat/ligt niks tussen toetsenbord en ontvanger. Ook alle snoertjes zitten nog goed en toen wist ik het niet meer met mijn beperkte kennis.![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:46 schreef bugeye het volgende:
Bureau-Accesoires -> Toegankelijkheid -> Schermtoetsenbord
Tjah, die smartypants vroeg er toch om?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Muis is ook snoerloos, uit dezelfde serie als toetsenbord, dus dat zou geen conflict mogen geven.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:51 schreef BladE-l----- het volgende:
Misschien heb je andere draadloze apparatuur?
Hier op het werk heb ik een Wireless Natural Multimedia bord en bijbehorende muis.
We zitten op 1 kantoor met 5 van die sets en het was nogal puzzelen met kanalen instellen voor alles het zonder haperen deed.Je GSM wat verder weg leggen en de ontvanger er vlak bij leggen werkt ook wel eens.
In je BIOS heb je ook zo'n setting dat je interferentie kunt voorkomen, hoe dat precies werkt weet ik niet meer.
gaarg gedaanquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:54 schreef Insomaniac het volgende:
Bugeye, bedankt voor het schermtoetsenbord, was te lui om te zoeken..
10seconden tot een half uur.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:57 schreef Marty26 het volgende:
Hey hou je wel je connectie Puntjes 10sec ingedrukt als je ze laat connecten anders werkt het ook niet. Dus ff iets meer dan 10sec ingedrukt houden. (niets persoonlijks maar veel mensen vergeten dat)
Succes
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:01 schreef NiteSpeed het volgende:
Om-rui-len in de win-kel,
Heb je een usb kaartje? of zit die onboard?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
10seconden tot een half uur..
Oeh! Hij gaat weer hangen.. Andere poort en GSM weg maakt dus geen drol uit.
.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:01 schreef NiteSpeed het volgende:
Om-rui-len in de win-kel,
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:06 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Heb je een usb kaartje? of zit die onboard?
Als je een kaartje hebt kijk ff of die niet op het onderste pci slot zit. Die stoort namelijk op je irq met je videokaart.
O ja haal je toetsenboard en je muis er uit stop je oude er ff in.
Vervolgens installeer je de drivers en zet je je pc uit stop je je draadlose gedoe er in. Hopelijk doet die het dan
Die ontvanger moet dus juist zo ver weg mogelijk?quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:11 schreef Mmore-323 het volgende:
ik heb dit probleem ook gehad, ik had em toen op de pc gezet de ontvanger en door de straling ofzo werkte et nie lekker... na een andere plaats te hebben gezocht zo ver mogelijk van de pcwerkt het hele spulletje nu veilloos!!!
en wat heb ik nu gewonnen
veel mensen zeggen dat ook tegen mijquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]Ho! Stop!
Sorryquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]Ho! Stop! Je moet het heel sim-pel voor me brengen.
.
En mn oude toetsenbord heb ik niet meer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |