ja ja, maar altijd beter dan die grote partijen, die puur op macht uit zijn en niet op verwezelijking van idealen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:15 schreef Silmarwen het volgende:
OP je OP!
Maar geen id... Ik vind hete en loze partij igg
spaarpotvullers dan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:17 schreef Ype het volgende:
Het zijn geen zakkenvullers.
Ik vind haar lief.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
spaarpotvullers dan?![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:20 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik vind haar lief.
Je kunt het beter naar de afstudeerhoogleraar of zo sturen, wat doet een printer er nu mee?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:21 schreef George-Butters het volgende:
ik heb m'n verslag naar de printer gestuurd 10 down 566 to go
Heerlijk moment is dat. Sterker nog, het gevoel van een verslag dat af is uitprinten is beter dan een orgasme.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:21 schreef George-Butters het volgende:
ik heb m'n verslag naar de printer gestuurd 10 down 566 to go
idd .. ik denk het wel.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
spaarpotvullers dan?![]()
Boeien, het is voor dat nikszeggende EU. Geeft tenminste nog een tegengeluid. Sorry, ik geloof niet in besturing vanuit Brussel en al helemaal niet door een stel wazige Fransen/Duitsers/etc.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:24 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
idd .. ik denk het wel.
Bij de nationale verkiezingen helemaal niet in beeld komen en dan met een kleine campagne wijziging hetzelfde truukje nog een keer proberen... 1 zetel en je bent tenslotte binnen![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:25 schreef Silmarwen het volgende:
Ze is
Vind Halsema mooier...
Kwartetje dan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:25 schreef Silmarwen het volgende:
Ze is
Vind Halsema mooier...
Precies, gewoon een zetel, dan kunnen ze tenminste iets doen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Boeien, het is voor dat nikszeggende EU. Geeft tenminste nog een tegengeluid. Sorry, ik geloof niet in besturing vanuit Brussel en al helemaal niet door een stel wazige Fransen/Duitsers/etc.
Wat is daar zoquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:30 schreef Ype het volgende:
INTERIEURVERZORG(ST)ER
Wij denken aan iemand die:
* Drie ochtenden in de week beschikbaar is.
* De Nederlandse taal goed beheersd.
Westlandsche courant
Jaja, het is wachten op de berichten dat het toch meer gaat kosten.quote:Nederland betaalt niet extra voor ontwikkeling JSF
WASHINGTON/DEN HAAG - Nederland zal ,,geen cent extra'' betalen in de ontwikkelingsfase van de JSF, het gevechtsvliegtuig dat vanaf 2010 de F-16 gaat vervangen. Dat heeft staatssecretaris Van der Knaap aangegeven tijdens gesprekken in de Verenigde Staten met onderminister van Defensie Michael Wynne.
De Nederlandse bijdrage aan de zogeheten SDD-fase bedraagt 800 miljoen dollar. De totale kosten van de SDD-fase zijn in de prognoses gestegen met ruim 7 miljard dollar naar 40,5 miljard dollar. Toch blijft de Nederlandse bijdrage gelijk.
ANP
Bron: LC
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:33 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Wat is daar zoaan dan?
.
Een spelfout in de zin waarin wordt gevraagd om iemand die goed Nederlands kan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:33 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Wat is daar zoaan dan?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |