abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19437697
In navolging van dit topic:

Hoe lig je samen met je partner in een 1-persoonsbed?

Ik vind het nogal wat gehannes Laatste keer twee uur geslapen, de rest van tijd maar liggen kijken hoe zij aan het slapen was tot dat de wekker ging..
pi_19437702
Jee-zus, dat is lang geleden een 1 persoonsbed. Dan moet je wel heel erg verliefd zijn maar daarmee is wel het eventuele probleem ook opgelost natuurlijk. .
  donderdag 27 mei 2004 @ 03:21:05 #3
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_19437703
lepeltje lepeltje gaan liggen, arm om haar heen slaan, je penis in haar gleuf laten glijden en dan lekker in slaap vallen
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_19437705
Lekker dicht bij elkaar

Niet dat ik een vriendin heb.
pi_19437710
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:22 schreef Steijn het volgende:
Lekker dicht bij elkaar

Niet dat ik een vriendin heb.
Wel een eenpersoonsbed? Dan heb je iig al de helft van het probleem. .
pi_19437712
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Wel een eenpersoonsbed? Dan heb je iig al de helft van het probleem. .
Ja, wel een 1 persoons bed. Hij is zelfs te klein, ik steek met mijn voeten uit. En dat terwijl ik niet eens zo groot ben (1,82).
pi_19437767
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:27 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ja, wel een 1 persoons bed. Hij is zelfs te klein, ik steek met mijn voeten uit. En dat terwijl ik niet eens zo groot ben (1,82).
Woon je nog thuis dan? Man, spaar voor een lekker bed waar je in past!

Ik moet zeggen dat ik zelf de idiote gewoonte om mijn voeten buiten het bed te laten steken omdat ik bijna niets naarder vind dan hele warme voeten. Dus we liggen hetzelfde kun je wel zeggen, maar dan in een héél ander bed. (Kingsize waterbed... ).
pi_19437771
Lepeltje of stapelen
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_19437774
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:41 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Woon je nog thuis dan?
Momenteel wel, maar ik ga volgend jaar naar Delft.
quote:
Man, spaar voor een lekker bed waar je in past!
Ik heb er geen last van dus waarom zou ik?
quote:
Ik moet zeggen dat ik zelf de idiote gewoonte om mijn voeten buiten het bed te laten steken omdat ik bijna niets naarder vind dan hele warme voeten. Dus we liggen hetzelfde kun je wel zeggen, maar dan in een héél ander bed. (Kingsize waterbed... ).
Dat heb ik nu ook dus ik ben eigenlijk wel tevreden met de huidige situatie.
pi_19437790
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:43 schreef Steijn het volgende:

[..]

Momenteel wel, maar ik ga volgend jaar naar Delft.
[..]

Ik heb er geen last van dus waarom zou ik?
[..]

Dat heb ik nu ook dus ik ben eigenlijk wel tevreden met de huidige situatie.
Studeer je daar ook?

, wacht maar tot je een vriendin hebt, dan staat een 1persoonsbed wel heel monnikachtig.

Je hebt gelijk, luxe went ook. Ik zou niet met je willen ruilen. .
pi_19437798
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:47 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Studeer je daar ook?
Ik heb 2 jaar aan de Universteit Twente (Enschede dus) Civiele Techniek gedaan, ik ben daar mee gestopt. Ik ga volgend jaar Chemische Technologie doen in Delft. Ik studeer dus nog niet in Delluft. Ik hoop de studie binnen de 5 jaar te kunnen afronden btw.
quote:
, wacht maar tot je een vriendin hebt, dan staat een 1persoonsbed wel heel monnikachtig.
Romantisch imo.
pi_19437833
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:51 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar aan de Universteit Twente (Enschede dus) Civiele Techniek gedaan, ik ben daar mee gestopt. Ik ga volgend jaar Chemische Technologie doen in Delft. Ik studeer dus nog niet in Delluft. Ik hoop de studie binnen de 5 jaar te kunnen afronden btw.
[..]

Romantisch imo.
Waarom ben je na twee jaar gestopt dan? Best zonde dan.

Ja romantisch wanneer je heel heftig verliefd bent en wanneer dat minder wordt dan schaf je toch heel snel een ander bed aan hoor. .
pi_19439406
alleen
pi_19440014
Ik vind het goed passen in een 1-persoonsbedje
Op je zij slapen is wel makkelijk, en het is wat minder als één van de twee de gewoonte heeft om 's nachts te gaan draaien enzo zodat de ander tegen de muur of uit bed wordt gedrukt
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:25:58 #15
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_19440122
ik heb rond m'n 14e een 2-persoons weggezet... dus de eerste slaappartners sliepen bij mij thuis.
bij m'n huidige vriendin thuis was het ofwel lepeltje-lepeltje, zij op mij of de matras op de grond en een extra matras ernaast... zeker in de zomer is het écht wel te warm om op/tegen elkaar te liggen...
en nu we samenwonen, tsja...
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:27:19 #16
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_19440158
Jij bed. Zij op de grond.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:30:52 #17
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_19440250
2 persoonsbed is wel prima maar kost geld en neemt veel ruimte in. Als iemand bij mij blijft logeren (;)) gewoon 2 matrassen naast elkaar op de grond
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_19440305
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:18 schreef coenraad het volgende:
In navolging van dit topic:

Hoe lig je samen met je partner in een 1-persoonsbed?

Ik vind het nogal wat gehannes Laatste keer twee uur geslapen, de rest van tijd maar liggen kijken hoe zij aan het slapen was tot dat de wekker ging..
Haha Qoen jij hier!

Bekend probleem..tip: zorg dat je een reden krijgt om in slaap te vallen

pi_19440551
Ehm luchtbed op de grond? Pas écht niet met mijn vriend in een eenpersoonsbed, een bed van 1.40 levert al problemen op, omdat hij nogal groot is, en ik ook niet de kleinste... Komtie heel gezellig bij me liggen, maar duwt mij vervolgens wel het bed uit :S
pi_19440571
Ik heb een 1 persoonsbed en het past prima
Gewoon lekker dicht tegen elkaar aan
pi_19441125
op elkaar

of in 69 positie, handig ook

of een heel klein vriendinnetje nemen

of aan je mama een bed vragen

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_19441184
Oefening baart kunst..
Lepeltje lepeltje slapen
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_19442386
Slaapt knus dacht ik zo
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_19442541
Eerst veel alcohol nuttigen.
pi_19442700
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:21 schreef MrObjective het volgende:
lepeltje lepeltje gaan liggen, arm om haar heen slaan en dan lekker in slaap vallen
en het slaapt heerlijk
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:56:46 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19442759
Verschrikkelijk. Herinner me hele nachten van niet slapen daardoor. Wat ik zelf zou doen in zo'n situatie, is dat ik een extra matras naast het bed zou leggen en mijn bezoek verzoeken daarop plaats te nemen (mind you, ik ben vrouw dus kan dit doen, ben je man da ga je natuurlijk zelf op het matras!).
Knuffelen is natuurlijk erg lief en knus enzo, maar na een tijdje wordt ik daar heel icky en narrig van en wil ik lekker wijduit liggen.
pi_19442880
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:48 schreef DennisMoore het volgende:
Eerst veel alcohol nuttigen.
Dat kan ook verkeerd gaan (Als de alcohol verkeerd valt bijvoorbeeld).
Dan lig je de hele nacht wakker....
pi_19443314
Heb 2 persoonslaapbank, maar met een enorme klote matras. Zo een waar van je denkt, Goh ben nog meer gebroken dan normaal

Dus dan maar lekker knus in een smal bedje

Toch maar es een nieuwe kopen
pi_19443663
beide op je zij, of bovenop elkaar
pi_19443685
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 12:27 schreef Hanneke1983 het volgende:
beide op je zij, of bovenop elkaar
Bij die laatste komt er vast niet veel van slapen...
pi_19443756
Toch lepeltje-lepeltje, en dan 't geluk hebben dat de ander weinig woelt, zich synchroon omdraait, en niet enorm zweet. .
pi_19443943
Ik heb een jaar lang met vriendje in een eenpersoonsbed geslapen. dagelijks dus. ging prima, lepeltje lepeltje, of allebei op onze buik, geen probleem . al was het wel heel relaxed om bij mijn ouders op bezoek te gaan want daar had ik wel een tweepersoonsbed .
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:50:29 #33
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19444337
1 persoonsbed hmmmmm
OJAAJOH?
pi_19444519
1 keer geprobeerd en vond het maar niks.... Was vrij warm, 2 klamme lichamen tegen elkaar (en dat was niet alleen van de warmte zeg maar ) en sja, als je verliefd bent kan je moeilijk van elkaar afblijven wanneer je in een bed ligt waar je wel heel dicht bij elkaar ligt.

Bij mij thuis sliepen we meestal naast elkaar op 2 matrassen op de grond en bij haar thuis sliep ik meestal op een opvouwbed.... Die 2 matrassen was best ok en je had alle ruimte, alleen dat bed bij haar thuis was gewoon kut liggen....
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:00:58 #35
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_19444603
lepeltje lepeltje...ik tegen de muur Bevalt goed hoor, het is alleen erg klote als ik naar de wc moet Meestal worden we met de rug naar elkaar toe wakker. En smorgens ga ik aan de andere kant liggen, als ik tegen hem zeg dat ie op moet schuiven doet ie dat gewoon in z'n slaap
To infinity…and beyond!
pi_19445500
nah keb toch liever mijn eigen ruime bedje van 1.60 breed maar een 1pers bed is redelijk te doen, als het maar niet te vaak voorkomt
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:49:06 #37
93576 RpuntJpunt
Leven en laten leven
pi_19445678
Als ze slaapt duw ja haar uit bed....
  donderdag 27 mei 2004 @ 16:43:22 #38
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_19450240
Ik had thuis ook gewoon een 1-persoonsbed en m'n vriend had een 2-persoonsbed. Dus als hij bij mij sliep dan moesten we ook met z'n 2'en in een 1-persoonsbed. In de winter is het wel lekker warm maar in de zomer.. pffff. Moet er niet aan denken om weer zo te moeten slapen in de zomer. M'n vriend lag overigens meestal op z'n rug, zo kan hij goed slapen en dan ging ik tegen hem aan liggen met m'n been over hem heen (liefdeswieg, zo wordt dat iig in dat andere topic genoemd )

Dit hebben we 1,5 jaar zo gedaan. We wonen nu sinds 2 januari dit jaar samen en hebben gewoon een ruim 2-persoonsbed en dat slaapt heerlijk !
pi_19450517
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:49 schreef RpuntJpunt het volgende:
Als ze slaapt duw ja haar uit bed....
Zal ze kunnen waarderen, analfabeetje
pi_19450525
Niet

Ik vind dat echt verschrikkelijk.
.
pi_19450723
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 16:53 schreef Partygurl het volgende:
Niet

Ik vind dat echt verschrikkelijk.
pi_19450864
Ik zoek nog een vrijwilligster om het eens uit te proberen
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_19450906
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:04 schreef Realzm het volgende:
Ik zoek nog een vrijwilligster om het eens uit te proberen
Blijven zoeken....
pi_19452458
Het heet niet voor niks 1-persoonsbed

vlegel!
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_19452485
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 18:17 schreef Thetallguy het volgende:
Het heet niet voor niks 1-persoonsbed

vlegel!
Wie ik?

pi_19454163
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:49 schreef super-muffin het volgende:
alleen
What he said.
pi_19454187
lepeltje lepeltje
alleen aan te raden als je erg verliefd bent, anders wordt je alleen gek van hem/haar..
Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
pi_19455034
ik ben zelf niet zo groot dus dat scheelt, maar lig lepeltje lepeltje
pi_19455755
lepeltjes, rug tegen rug, een op rug andere op buik, een op rug ander er half over (liefdeswieg ), keuze genoeg

gwn maken dat de een beetje lager ligt dan de andere, nog nooit problemen mee gehad
pi_19456141
Hebben wij in 't begin ook gehad, slapen in 1-persoonsbed . Lepeltje-lepeltje lag meestal het fijnst . Het beste is gewoon een twijfelaar, genoeg ruimte, maar ook niet teveel .
pi_19456314
Het enigste nadeel wat ik vind is dat regelmatig een elleboog voor bij zit komen en ja hoor poing in je oog (ooit es een blauw oog over gehouden )
pi_19456530
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 20:46 schreef juss het volgende:
Hebben wij in 't begin ook gehad, slapen in 1-persoonsbed . Lepeltje-lepeltje lag meestal het fijnst . Het beste is gewoon een twijfelaar, genoeg ruimte, maar ook niet teveel .
Zeker Ideale ruimte in bed, en ook niet te groot en lomp als je maar een kleine slaapkamer hebt.

1-persbed is idd prima uit te houden, maar niet te vaak ivm chronische slaaptekorten. Het ligt er ook nog aan wat voor 1-persoonsbed: als je er eentje hebt met opstaande randen naast de matras kan het heel krap worden, ook niet lekker de plaats om een arm ofzo buiten boord te hangen. En je hebt hele smalle matrasjes. Wat voor muur er aan grenst is ook niet onbelangrijk (gestucte muren zijn niet prettig) maar geen muur is ook niet fijn, ergens moet het territorium afgebakend worden. Maar in een normale maat 1-persbed kun ze zelfs nog los van elkaar liggen als het moet. Beetje oefenen, dat wel.
pi_19457083
De enige keren dat ik het echt vervelend vond om in een eenpersoonsbed te slapen waren wanneer vriendje teveel gedronken had, dan was ie als een baksteen en echt niet opzij te krijgen
pi_19491690
heel moeilijk
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_19491791
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 20:52 schreef TheRealFalcon het volgende:
Het enigste nadeel wat ik vind is dat regelmatig een elleboog voor bij zit komen en ja hoor poing in je oog (ooit es een blauw oog over gehouden )
pi_19496776
N.v.t.
  maandag 31 mei 2004 @ 12:29:16 #57
66812 Blackraven
to be or not to be
pi_19531950
kan heel goed, zo lang ik aan de binnenkant lig en dus niet zoals anders uit bed word geduwd
gewoon dicht tegenelkaar aan, oke..veel bewegingsruimte heb je niet, maarja.. als het moet kan het

(we hebben de mogelijkheid om in een 2persoonsbed te slapen, maar dat ligt ook niet altijd even lekker.. hij ligt nl altijd aan de rechterkant, en dan wil ik tegen hem aanliggen, maar dan lig precies in het midden vande 2 matrassen )

[ Bericht 27% gewijzigd door Blackraven op 31-05-2004 12:39:29 ]
(-> The Black Winged Mistress <-) bescherm de dieren tegen de beesten!
  maandag 31 mei 2004 @ 12:30:15 #58
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_19531970
ik heb gelukkig een 2 persoons bed
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_19533664
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:56 schreef Aventura het volgende:
Verschrikkelijk. Herinner me hele nachten van niet slapen daardoor. Wat ik zelf zou doen in zo'n situatie, is dat ik een extra matras naast het bed zou leggen en mijn bezoek verzoeken daarop plaats te nemen (mind you, ik ben vrouw dus kan dit doen, ben je man da ga je natuurlijk zelf op het matras!).
Knuffelen is natuurlijk erg lief en knus enzo, maar na een tijdje wordt ik daar heel icky en narrig van en wil ik lekker wijduit liggen.
Als ik bij m'n vriendje slaap krijg ik gewoon het matras op de grond toegewezen

Zelfs een nacht 'geslapen' (gekrepeerd is bij benadering een betere omschrijving) op een lek luchtbed (het was bekend dat ie lek was), lag dus gewoon op de koude parketvloer, 80x wakker geworden en de volgende dag zo brak als maar kan.. Gelukkig heeft prince charming zelf wel heerlijk geslapen in z'n eigen bedje, lekker warm en zacht

Met z'n tweeën in een eenpersoonsbed gaat ook echt niet.. Hij moet altijd op z'n rug liggen waardoor er voor mij nog een strookje van 10cm over is (bij voorkeur tegen een koude gestucte muur aan geplakt). Ohja, en het liefst ook geen contact, want dan krijgt hij het te warm. Gelukkig is dat geen probleem in een eenpersoonsbed!

De keren dat we in een tweepersoonsbed sliepen werd ik ook een paar keer wakker, balancerend op het randje, 'trapped' onder een zwaar lichaam of zonder dekens..

I think I need a hug...
Plaats hier uw quasi-diepe quote, bij voorkeur in een vreemde taal.
  maandag 31 mei 2004 @ 13:45:57 #60
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_19533695
quote:
Op maandag 31 mei 2004 13:44 schreef maajo het volgende:

[..]

Als ik bij m'n vriendje slaap krijg ik gewoon het matras op de grond toegewezen

Zelfs een nacht 'geslapen' (gekrepeerd is bij benadering een betere omschrijving) op een lek luchtbed (het was bekend dat ie lek was), lag dus gewoon op de koude parketvloer, 80x wakker geworden en de volgende dag zo brak als maar kan.. Gelukkig heeft prince charming zelf wel heerlijk geslapen in z'n eigen bedje, lekker warm en zacht

Met z'n tweeën in een eenpersoonsbed gaat ook echt niet.. Hij moet altijd op z'n rug liggen waardoor er voor mij nog een strookje van 10cm over is (bij voorkeur tegen een koude gestucte muur aan geplakt). Ohja, en het liefst ook geen contact, want dan krijgt hij het te warm. Gelukkig is dat geen probleem in een eenpersoonsbed!

De keren dat we in een tweepersoonsbed sliepen werd ik ook een paar keer wakker, balancerend op het randje, 'trapped' onder een zwaar lichaam of zonder dekens..

I think I need a hug...
lekker vriendje heb jij
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_19533735
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 03:47 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Studeer je daar ook?

Je hebt gelijk, luxe went ook. Ik zou niet met je willen ruilen. .
Klopt!! Ook al ben je vrijgezel, een 2 persoonsbed (of twijfelaar) is een must!!
pi_19533862
Ik heb (nog) geen 2 persoonsbed maar met z`n 2e kan in 1 persoonsbed kan erg gezellig zijn Alleen ik krijg er pijn in mijn rug van
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_19533886
quote:
Op maandag 31 mei 2004 13:47 schreef Redux het volgende:

[..]

Klopt!! Ook al ben je vrijgezel, een 2 persoonsbed (of twijfelaar) is een must!!
Is leuker pongen ook, anders elleboog je elkaar van het bed. .
pi_19533970
Mwa, zelfs dan win ik nog
pi_19534071
quote:
Op maandag 31 mei 2004 13:57 schreef Redux het volgende:
Mwa, zelfs dan win ik nog
Echt niet!! .
pi_19534145
egt wel!!!!
pi_19534191
quote:
Op maandag 31 mei 2004 14:04 schreef Redux het volgende:
egt wel!!!!
Echt niet! .
pi_19534241
jah egt wel!!!!
pi_19534262
je moet gewoon twee matrassen op de grond leggen, en anders inderdaad lepeltje-lepeltje
  maandag 31 mei 2004 @ 14:09:00 #70
19018 Brennie
CCU nurse
pi_19534266
Egt wel verder ontopic graag .

Ik lag vroeger een tijdje samen met mijn vriend in een eenpersoonsbed te slapen.
alles behalve comfortabel.
Wel knus, dat wel
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_19534342
quote:
Op maandag 31 mei 2004 14:08 schreef Lenny83 het volgende:
je moet gewoon twee matrassen op de grond leggen, en anders inderdaad lepeltje-lepeltje
Wat is er zo vreselijk mis met het simpelweg aanschaffen van een tweepersoonsbed?? .

echt niet!!!!!!!!!!!!!! .
pi_19549116
Ik heb ook een 1persoons bed hoor anders geeft dat toch maar een rare indruk hoor ja toch?
Je moet de kat altijd in zijn kneep hebben hoor ja toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')