Die is er nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:13 schreef teknomist het volgende:
Waar is de optie 'geen mening'
jeps, en dan bij voorkeur onder een eigen dekbed, vooral niet dat gedoe met een grote deken waar je de hele nacht om ligt te vechtenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:07 schreef milagro het volgende:
Slapen?
Lekker los, in wil nog geen voet of teen voelen van meneer.
Mijn helft tot hier.. JOUW helft, daarzo!
Als je wakker wordt/bent kruip je wel weer naar of in elkaar
Jij kan zo slapen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:32 schreef schatje het volgende:
Als lepeltjes.
.
Wij ookquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:32 schreef ivetje het volgende:
lepeltjes of zenMeestal beginnen we lepeltje, en daarna draait mannetje zich om en dan liggen we zen.
Kan je niet lezen of zo?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:39 schreef moniek het volgende:
ik mis de optie alleen..
Wat zij zegt.....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:39 schreef moniek het volgende:
ik mis de optie alleen..
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat zij zegt.....
Verder gaaf topic!
Het wordt zo snel te warm he...zeker in de zomerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:40 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wij ookEerst lief lepeltje lepeltje, en daarna zijn we het zat en gaan we kont tegen kont liggen
ieuwwwwww!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:46 schreef ivetje het volgende:
[..]
Het wordt zo snel te warm he...zeker in de zomerMaar 1 nadeel...mannetje laat dan wel ruften tegen je bips
Daar is de kurk of de (dubbele) dildo voor uitgevonden...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:46 schreef ivetje het volgende:
Het wordt zo snel te warm he...zeker in de zomerMaar 1 nadeel...mannetje laat dan wel ruften tegen je bips
Dat vroeg ik me ook afquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:04 schreef AltamirA het volgende:
Hoe kun je in godsnaam 'omstrengeld' slapen?
Half armen om/over elkaar heen, benen/voeten door elkaar heenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:04 schreef AltamirA het volgende:
Hoe kun je in godsnaam 'omstrengeld' slapen?
Dito hier.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:40 schreef Scandalous het volgende:
Wij ookEerst lief lepeltje lepeltje, en daarna zijn we het zat en gaan we kont tegen kont liggen
Liefquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:49 schreef Sanne het volgende:
Geen van bovenstaande. De kat ligt meestal op het voeteneind en heel soms onder het dekbed tegen mijn buik aan als ze het koud heeft.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:46 schreef ivetje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |