Ik hoefde niet gissen naar de TS toen ik de titel zag verschijnenquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:14 schreef pascalheister het volgende:
tong topic
frank![]()
![]()
Het gejubel in het CL topic lezend, was het al duidelijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:22 schreef tong80 het volgende:
Ben ik zo voorspelbaar ?
quote:'We tasten nog steeds af. Dat kan fijn zijn, maar in het voetbal niet'
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:26 schreef placebeau het volgende:
Hij denkt dat wat hij denkt is wat wij denken. Bedenkelijk.
Het jammere is dat het EK wordt uitgezonden op die nieuwe Belgische sportzender voor deze zomer Sporza. Die is in Nederland niet te ontvangen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:14 schreef Doc het volgende:
Hij zal wsl ook wel wedstrijden op het EK doen.
Dankzij jouw gejubel heb ik 'm op D'n Belsch gezet
niet te geloven zegquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:58 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Het jammere is dat het EK wordt uitgezonden op die nieuwe Belgische sportzender voor deze zomer Sporza. Die is in Nederland niet te ontvangen.
Daarom moeten we naast Frank Raes ook de altijd gezellige analyses en al dat andere missen. Wat dus echt een gemis zal zijn.
Een Nederlandse Vlaming zal het zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:20 schreef Heero87 het volgende:
En dat terwijl voetbalminded België altijd naar de NOS zapt als Frank Raes commentaar geeft. Misschien moeten we maar eens wisselen van commentators?
Is dat echt waar? Bron svp.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:29 schreef Heero87 het volgende:
Over drie weken trouwens de laatste Champions League - wedstrijd met Raes. Volgend jaar zitten de rechten bij de commerciële televisie.
Meer naar het honkbal kijken op Sport1quote:Op donderdag 27 april 2006 20:23 schreef borisz het volgende:
ik word ook lid
iemand die in NL wel goed is maar hoor je te weinig is Reitsma
Is mijn slurf voorlopig veiligquote:Op zondag 30 april 2006 00:48 schreef tong80 het volgende:
Rascisme, idealisme, rook uit neus, opkomen voor je standpunt, niet kunnen stoppen met je gelijk halen.
Voor alle fans: Frank doet deze week het EK onder 21 op de VRT.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:47 schreef thespotlessmind het volgende:
jammer genoeg niet aanwezig dit jaar
Geweldig tien jaar geleden hoe ie fan was van het ASjax van dat momentquote:Op maandag 11 juni 2007 00:10 schreef Beschouw het volgende:
Jammer dat hij niet "Binnehh" kon roepen
En nog. Hij prees Vermaelen en Vertonghen. Die Raes heeft er wel kijk op.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldig tien jaar geleden hoe ie fan was van het ASjax van dat moment
Haha, eindelijk eens iemand die die Frank Raes eens goed op zijn plaats zet. Mooi ook die Koen Meulenaere, die mag wel vaker komen vind ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:39 schreef rubbereend het volgende:
hij krijgt van een bestuurslid van Anderlecht de schuld dat hij de mediahetze over een mogelijk ontslag van vercauteren zou hebben aangezwengeld
Misschien wel typerend dat mensen hun eigen commentators afbreken. Zo zie je veel Vlamingen naar de Nederlandse televisie kijken tijdens het WK, en omgekeerd.quote:
Frank Raes heeft schitterende programma's op zijn naam staan. Niet te Wissen bijvoorbeeld, waar hij gasten als Raymond Goethals en Jan Mulder de mooiste uitspraken ontlokte. Kijk altijd graag naar hem.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Misschien wel typerend dat mensen hun eigen commentators afbreken. Zo zie je veel Vlamingen naar de Nederlandse televisie kijken tijdens het WK, en omgekeerd..
Raes valt nog wel mee als commentator (al hoe wel), maar als presentator van een discussieprogramma is hij ronduit een ramp.
Ja, maar dat zijn geen discussieprogramma's. Dat zijn gewoon interviews, daar is hij inderdaad perfect voor. Maar in een discussie heeft hij om één of andere reden steeds de neiging om elk interessant punt meteen uit de weg te gaan. Elke discussie breekt hij wel af met één of ander stom mopje.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Frank Raes heeft schitterende programma's op zijn naam staan. Niet te Wissen bijvoorbeeld, waar hij gasten als Raymond Goethals en Jan Mulder de mooiste uitspraken ontlokte. Kijk altijd graag naar hem.
Truequote:Op woensdag 26 mei 2004 21:26 schreef placebeau het volgende:
BINNEEUUh
JAJA
Ik kan hem niet af. Redens:
1) Hij is partijdig. Manchester en Real kunnen voor hem niet verkeerd doen.
2) Hij kent niet zoveel van voetbal. Hij kiest in het begin altijd zijn speler eruit om af te breken. Die kan dan voor de rest van de match niks goed doen. Als die speler dan toch scoort is het van "Hij zat helemaal niet in de match en toch scoort hij. En hij heeft het dikwijls bij het verkeerde eind
3) Hij vind catenaccio geen voetbal en denkt dat we allemaal fan zijn van real. Hij denkt dat wat hij denkt is wat wij denken. Bedenkelijk.
4) Hij komt altijd af met dezelfde verhaaltjes. Wisten jullie al dat Phil Niffel de broer is van gary Niffel en hun papa zelfs niffel niffel heet?
5) Hij heeft het steeds over wie de mooie jongens zijn. Dat interesseert me niet Frank, en de vrouwen zullen dat wel voor zichzelf uitmaken.
6) Heeft er ooit iemand zijn columns in het nieuwsblad gelezen. Een gemiddelde puber kon het geschreven hebben.
7) Hij roept te luid.
8) Hij heeft ooit eens een hele match Maldini afgebroken. Toen had hij het
helemaal verkorven.
als het WK op een commerciele zender zit, dan zappen veel mensen naar NL, maar heus niet als het WK op de openbare omroep zit hoor. Joos, Raes, Wijnants en co vormen een goed team.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Misschien wel typerend dat mensen hun eigen commentators afbreken. Zo zie je veel Vlamingen naar de Nederlandse televisie kijken tijdens het WK, en omgekeerd..
Oe dat is minderquote:Op maandag 6 april 2009 23:11 schreef Radegast het volgende:
We moeten hem een tijdje gaan missen op de tv, hij moet een hartoperatie ondergaan hoorde ik.
Ja dus. De aanstaande bruid van Hugh Hefner is 5 dagen voor de bruiloft weggelopen en doet het nu met de zoon van Dr. Phil.quote:Op woensdag 15 juni 2011 04:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Leuke mokkel heeft die Frank Raes. Dit is zijn tweede.
Vraag me af of hij beter doet dan Hugh Hefner...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |