abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19441032
Zoals gezegd: Caroline is bij mij weg. Sinds dit weekend. Om tot rust te komen. Het gaat niet goed tussen ons, gezien haar laatste afgebroken zwangerschap.

Mocht ik het op de een of andere manier goed kunnen maken, dan hoor ik dat vanzelfsprekend graag.
Deze toelichting mag wat mij betreft zeker ook op de club komen te staan, zonder de email adressen van de diverse mensen svp.

met groeten, Erik
Twinning = boring
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:01:27 #102
90140 TFD
Business Man
pi_19441054
Of is dit 1 of andere wanhoopspoging om meer leden te krijgen voor je clubje....
We hebben een clubje opgericht voor mensen...

Edit hmm kweenie waarom zou hij zoiets vertellen als het niet eens ergens anders bekend is (roddelpers, krant, shownieuws (lees rebecca loos nieuws), etc)
pi_19441143
echt niet die club is niet van mij
Twinning = boring
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:04:52 #104
90140 TFD
Business Man
pi_19441148
Mocht ik het op de een of andere manier goed kunnen maken, dan hoor ik dat vanzelfsprekend graag.

door deze zin ga ik twijfelen gaat die zin nou echt over Caroline :S mocht ik het goed kunnen maken dan hoor ik het graag, dat slaat echt nergens op om dat in zo'n mailtje te zetten.
pi_19441208
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:04 schreef TFD het volgende:

door deze zin ga ik twijfelen gaat die zin nou echt over Caroline :S mocht ik het goed kunnen maken dan hoor ik het graag, dat slaat echt nergens op om dat in zo'n mailtje te zetten.
Hij zal toch niet aan de clubleden vragen hoe hij het goed zou kunnen maken met zijn vrouw/vriendin ! Daar lijkt ie me toch iets te slim voor
"The grass is greener on the other side, till you get there and see it for yourself"
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:08:59 #106
90140 TFD
Business Man
pi_19441276
juist jah, en ook niet via de club contact hebben met zijn vriendin kortom een heel appart bericht
pi_19442575
Daar gaat het niet over. Ik zal het hele mailtje wel even neer zetten hier
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_19442637
quote:
Beste Johan,

Ik heb Caroline inmiddels gesproken.

Het spijt mij inderdaad je te moeten melden dat zij de email van Bas gekraakt heeft.
Ook heeft zij de emailbox van Bartho gekraakt, maar dat is al weer opgelost, zo begreep ik van hem. Het nodige is haar inmiddels ter ore gekomen, zo ook op het werk, waar collega's onder wie ik, niet blij mee zijn.
Caroline had Bas wel verteld over een fansite van hem, maar Bas is niet een jongen die alle sites afgaat, puur vanwege prive overweging.
Om Angelique niet teleur te stellen deed Caroline zich voor als Bas. En dat heeft ze al die tijd gedaan. Bas is nooit en te nimmer in contact met
Angelique via het internet geweest, zo vertelde hij.
Dit doet mij erg veel pijn je dit te zeggen en woorden schieten te kort,
maar ik wist dit ook niet. Wel bij vragen in de studio (omdat ik veel scenes met Bas heb), kwam hij soms wat warrig over, maar hij had blijkbaar geen idee waarover ik het had.
Overigens is Bas al wel op de hoogte van de site.
Het is niet zo dat ze ook Charlotte, Wik, en andere mensen geschaad heeft.
Ik zal je hieronder een opsomming geven van de juiste emailadressen van de mensen die op Clubs verschijnen.

[het adres van Bartho]
[het adres van Wik]
[het adres van Charlotte]
[het adres van Wilbert]

Dat is wat ik weet van wie waar komt. Ik heb met deze mensen even overlegd en zij waren bekend met de Oude Luitjes club.

Zoals gezegd: Caroline is bij mij weg. Sinds dit weekend. Om tot rust te komen. Het gaat niet goed tussen ons, gezien haar laatste afgebroken zwangerschap.

Deze toelichting mag wat mij betreft zeker ook op de club komen te staan, zonder de email adressen van de diverse mensen svp.

met groeten, Erik
pi_19442890
Wie speelt eigenlijk die rol van Katja?
En nu kan er gereageerd worden.
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:02:16 #110
90140 TFD
Business Man
pi_19442918
Okaj dat is al een stuk geloofwaardiger. Ik hoop maar dat alles weer goed komt tussen die 2 ik vond het egt een leuk stel...
pi_19443418
Haha wat een lulverhaal zeg...
pi_19443819
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:51 schreef Svensational het volgende:

[..]
Dus als ik het goed begrijp is Caroline een hacker Lijkt me sterk dat ze zin heeft om zich met dat soort dingen bezig te houden. Nu moet ik zeggen dat ik het mailtje een beetje warrig vind overkomen, maar dat komt misschien omdat ik niet echt een idee heb waarover het nou eigenlijk gaat. Kweenie hoor, ik kan me gewoon zo moeilijk voorstellen dat die lui hun privéleven op internet zetten...
"The grass is greener on the other side, till you get there and see it for yourself"
pi_19443882
Ja idd, niet echt een geloofwaardig verhaal
pi_19443952
'We hebben een clubje opgericht voor mensen met veel fantasie, je hoort erbij, je hoort erbij.'
En nu kan er gereageerd worden.
pi_19444216
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 12:36 schreef Spindoc het volgende:
'We hebben een clubje opgericht voor mensen met veel fantasie, je hoort erbij, je hoort erbij.'
pi_19444813
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 12:32 schreef Sfinxy het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp is Caroline een hacker Lijkt me sterk dat ze zin heeft om zich met dat soort dingen bezig te houden. Nu moet ik zeggen dat ik het mailtje een beetje warrig vind overkomen, maar dat komt misschien omdat ik niet echt een idee heb waarover het nou eigenlijk gaat. Kweenie hoor, ik kan me gewoon zo moeilijk voorstellen dat die lui hun privéleven op internet zetten...
Nou ze heeft een e-mail adres aangemaakt onder Bas Muijs' naam en deed ze zich voor als hem.

Maar goed, ik vind het ook allemaal een beetje ongeloofwaardig hoor...
pi_19445009
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:25 schreef _bigmac_ het volgende:
Sjors een prijs gewonnen voor mooiste talent ??
Dan zijn die andere soaps wel heel droevig.
Het was gewoon openbaar stemmen via sms.
Niet alleen soaps trouwens.
pi_19445206
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:12 schreef Svensational het volgende:

[..]

Nou ze heeft een e-mail adres aangemaakt onder Bas Muijs' naam en deed ze zich voor als hem.
sure
pi_19445290
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:30 schreef Sfinxy het volgende:

[..]

sure
Like i said:
quote:
Maar goed, ik vind het ook allemaal een beetje ongeloofwaardig hoor...
pi_19445295
Dus de Emails van Bartho en Bas ( Jef en Stefano )
Zijn gehackt door Caroline ( janin )
Ja hoor
pi_19445328
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:34 schreef _bigmac_ het volgende:
Dus de Emails van Bartho en Bas ( Jef en Stefano )
Zijn gehackt door Caroline ( janin )
Ja hoor
LOL
pi_19445346
Je weet toch, iedereen van de GTST crew kan hacken. Dat zie je zelfs in de serie terug. Yasmin, Ray, ga zo maar door. Ze hebben ook altijd van die mooie shots als je meekijkt op hun scherm. Vol met spelfouten en gisteren zelfs Windows geluiden op een Mac!! Knap hoor.
pi_19445390
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:36 schreef Sfinxy het volgende:

[..]

LOL
Ja ik denk voeg het even kort .
Fadjah meld je snel aan we willen details .
pi_19445511
Fajah
pi_19445593
Ja ook goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')