As usual.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:18 schreef Dada het volgende:
Kuttitel.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En vergeleken met Sjors is Laura een mummie
Haha.. en Victoria ziet er veeeeel beter uit.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:15 schreef BVO het volgende:
Ja, Victoria haar kleine teen bevat nog meer hersencellen dan die gans van een Sylvie.
Heb al een verzoekje ingediend.
Ja he.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:19 schreef BVO het volgende:
As usual.
Omdat Svensational dan gaat zeuren dat ik dat in het tournament topic moet houdenquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja he.
Ik heb trouwens gestemd in jouw toernooi. Waarom meld jij hier niet meer dat er een nieuwe ronde aan de gang is? Vond ik altijd wel handig. Lekker makkelijk enzo.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat Svensational dan gaat zeuren dat ik dat in het tournament topic moet houden.
Thnxquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Schitterende OP!![]()
Ja dat was toch al duidelijk? Iemand zei dat Nina in het ziekenhuis kwam...quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:33 schreef dunn0w het volgende:
Het spijt me _bigmac_ .. maar het ziet er naar uit dat Isabella Nina toch iets gaat aandoen.
samenvatting:quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:33 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb het weer eens niet gezien want ik was naar Troy![]()
Maar ik hoor dat Sjors weer saai was?
Je kunt vanalles zeggen... Nu staat het op teletekst.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:36 schreef Svensational het volgende:
wel no
[..]
Ja dat was toch al duidelijk? Iemand zei dat Nina in het ziekenhuis kwam...
For everything else.. Mastercardquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:38 schreef TFD het volgende:
doet milan het of doetie het niet ...Ik hoop van wel. Een drankje voor een meisje 5 euro, een portie bitterballlen 3 euro, dat gezicht van Sjors....onbetaalbaar
Bron?quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:28 schreef Inca het volgende:
Erik de vogel en Caroline de Bruyn zijn uit elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |