Ik moest zo kort doordenken, dat ik dacht dat het geen doordenker was.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
[doordenker]
Dan heeft BS wel een erg lage alcoholtolerantie
[/doordenker]
En vervolgens interpreteren.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[..]
Le-zen..
Sinds wanneer is vragen stellen tegen de regels van het forum in?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Inso vraagt of ik dood wil, dat is tegen de regels van het forum, maar het word gedoogd.
Dirkh, ik weet niet, maar om 1 of andere reden mag ik je gewoon niet. Kun je niet even gaan vliegeren met een 747?quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lees ik hier een doodsverwensing?
Kan inso dus met ons meedoenquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben je niet meer de enige hier op Fok!.
Niet tegen de regels, maar sinds wanneer suggereer jij dat het zinvol zou zijn in onz en ook dat je nog eens een serieuze reactie mag verwachten?quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sinds wanneer is vragen stellen tegen de regels van het forum in?
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven trouwens..
Waar suggereer ik dat dan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:49 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Niet tegen de regels, maar sinds wanneer suggereer jij dat het zinvol zou zijn in onz en ook dat je nog eens een serieuze reactie mag verwachten?
Maar we kunnen toch gewoon vrienden zijn....quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dirkh, ik weet niet, maar om 1 of andere reden mag ik je gewoon niet. Kun je niet even gaan vliegeren met een 747?
Ik wil natuurlijk dood, voor eeuwig leven is ook zo saai. Ik wil echter pas dood als ik een lang en gelukkig leven heb gehad, een leven waarin ik goed voor mijn toekomstige vrouw en kinderen (nu alleen nog vriendin) heb gezorgd, en waarin ik goede dingen heb gedaan, alsmede genoten heb van de dingen die ik bereikt heb.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waar suggereer ik dat dan?
User: Insomaniacquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
U komt mij vaag bekend voor, mijnheer.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:41 schreef D.Rose het volgende:
is ie al dood?
Leuke feiten, maar nog zie ik niet waar ik suggereer dat het zinvol zou zijn en ik een serieus antwoord verwacht.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:58 schreef apophis4u het volgende:
[..]
[..]
User: Insomaniac
Domein: 95% onz
Topiclocatie: HTT-Thalan?
Vraag locatie: HTT-Thalan?
Need more facts?
Okee, je hond is dusdanig van slag dattie je constante aandacht nodig heeft. Al kan ik dat niet helemaal uit de tekst destileren. Mijn welgemeende excuses dat ik je post over het hoofd zagquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:44 schreef Insomaniac het volgende:
Le-zen..
Dat je een antwoord verwacht blijkt uit de herhaling van je vraag.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leuke feiten, maar nog zie ik niet waar ik suggereer dat het zinvol zou zijn en ik een serieus antwoord verwacht.
Geeft niks Apo, het is nog vroeg en je doet goed je best..
We kennen je al langer dan vandaag. Je stelt die vraag om reacties op te roepen, en omdat je jezelf blijkbaar meer voelt dan ik. Geen probleem hoor, die mensen zijn er genoeg. En om nou te zeggen dat Moderator zo'n begerenswaardige functie is, nee. Gelukkig nam jij er genoegen mee en bekleed je geen echt belangrijke positie in onze maatschappij, want dan zag ik het duister in voor de mensheid.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leuke feiten, maar nog zie ik niet waar ik suggereer dat het zinvol zou zijn en ik een serieus antwoord verwacht.
Geeft niks Apo, het is nog vroeg en je doet goed je best..
Maatschappij -> Internet -> fok -> forum -> onzquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:04 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
En om nou te zeggen dat Moderator zo'n begerenswaardige functie is, nee. Gelukkig nam jij er genoegen mee en bekleed je geen echt belangrijke positie in onze maatschappij, want dan zag ik het duister in voor de mensheid.
HTT is lief!quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar we kunnen toch gewoon vrienden zijn....
Ik vind jou heel aardig
En leuk
En ik denk dat ik je ook een aai over je bol ga geven
Vriend!
En Inso is weer Reply-Loosquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:09 schreef jogy het volgende:
[..]
HTT is lief!.
Aggos.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:04 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
We kennen je al langer dan vandaag. Je stelt die vraag om reacties op te roepen, en omdat je jezelf blijkbaar meer voelt dan ik. Geen probleem hoor, die mensen zijn er genoeg.
Je moest eens weten poppedopje.quote:En om nou te zeggen dat Moderator zo'n begerenswaardige functie is, nee. Gelukkig nam jij er genoegen mee en bekleed je geen echt belangrijke positie in onze maatschappij, want dan zag ik het duister in voor de mensheid.
Ja, ik heb iets om blij aan terug te denken. Gezellig in het verzorgingshuis met al mijn internet vriendjes.quote:Ik begrijp je volledig hoor, meisje. Gewoon flink doorrellen, ego kweken en met tampons smijten, dan heb je iets om op terug te kijken als de mensen van tafeltje-dek-je over 20 jaar met je geprakte aardappeltjes en rode kool aankomen terwijl jij kwijlend naar de tv kijkt met een deken over je heen![]()
Neen juffertje ongeduld, ik was even elders bezig.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
En Inso is weer Reply-Loos
Dat arme meisje moet toch ondertussen wel hoofdpijn hebben
Ja hallo, niet zo gemeen tegenquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neen juffertje ongeduld, ik was even elders bezig..
Je hebt helemaal gelijk jogy.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hallo, niet zo gemeen tegenHTT
, hij heeft ADHD en verwacht dat iedereen stuiterend achter zijn toetsenbord zit smachtend op een reply waar hij zijn toch al niet te sterke concentratie op kan richten
.
Excuses aanvaard. Mocht jij ooit een kind krijgen (god verhoede het) met misschien ook wel ADHD, zul je vanzelf ervaren hoe moeilijk het voor een persoon is om met deze aandoening te levenquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk jogy.
HTT, bij deze mijn welgemeende excuses dat ik niet continue dit topic zit te F5'en, zodat ik meteen op je kan reageren en je je niet verwaarloosd voelt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |