quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:58 schreef Insomaniac het volgende:
Wil je dood?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Alsof jij daar ooit een rol in zou kunnen spelen
Jij nietig, nietsbetekenend gestoord modje
Goeje vraag! Zeker als die gesteld wordt door een MODje..quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:58 schreef Insomaniac het volgende:
Wil je dood?
Hey, InsoDoos, even voor de duidelijkheid, JIJ opende dit topic, niet ik.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:06 schreef Insomaniac het volgende:
Essay; HTT-Thalan en het bord voor zijn kop.
BlaAaAaAt.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:06 schreef Insomaniac het volgende:
Essay; HTT-Thalan en het bord voor zijn kop.
Blablablabla enzo
Ik wil haar van harte uitnodigen naar Breda te komen en het te proberen. Dan zoek ik alvast een singel uit, en zorg ik voor een scheidsrechter die kan timen hoe lang het duurt voor ze daar in ligt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:14 schreef Renmaestro het volgende:
wil hij nou dood of niet ?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:16 schreef Doodmetaal het volgende:
HTT, wie had je account nou overgenomen met dat topic?
Dat topic zonder slotje! Zijn er vast niet veelquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:16 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]topic? account
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hey, InsoDoos, even voor de duidelijkheid, JIJ opende dit topic, niet ik.
Ten tweede: Jouw visie over mijn persoontje is naar mijn bescheiden mening aan een revisie toe, want ik heb laten zien ook best een normale user te kunnen zijn. Je HOEFT je niet te storen aan het feit dat ik 4 naamtopics achter elkaar een beetje dom vind, zeker omdat jullie het voorbeeld moeten geven.
Donderstraal dus maar lekker op met je Essay, en steek het waar het licht niet schijnt![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:18 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Dat topic zonder slotje! Zijn er vast niet veel!
Wat probeer je nu te bewijzen? Dat je stoer bent omdat je aan het siden bent met een vrouw die meer ruimte tussen haar benen heeft dan de oosterscheldetunnel?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:18 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Dat topic zonder slotje! Zijn er vast niet veel!
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te bewijzen? Dat je stoer bent omdat je aan het siden bent met een vrouw die meer ruimte tussen haar benen heeft dan de oosterscheldetunnel?
Siden? Dat je een kutkneus op het forum bent ging het om.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te bewijzen? Dat je stoer bent omdat je aan het siden bent met een vrouw die meer ruimte tussen haar benen heeft dan de oosterscheldetunnel?
Dat probeert HTT altijd maar het mislukt ook altijdquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:28 schreef engessa het volgende:
Rellen?
Hey, ik ben dit topic niet begonnenquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat probeert HTT altijd maar het mislukt ook altijd
nee maar wel 500 anderequote:Op woensdag 26 mei 2004 15:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hey, ik ben dit topic niet begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |