Inso zuigt en HTT trapt erin met beide voeten?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:38 schreef cerror het volgende:
uitlultopic, blijft leuk...
Inso vraagt of ik dood wil, dat is tegen de regels van het forum, maar het word gedoogd. Dus grijp ik deze kans aan om een lekker op Inso in te slaan. (virtueel dan)quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
wie zijn hier eigenlijk de good guys en wie de bad guys?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:40 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan die Langharige kerel met die baard die altijd naast de AH tegen de muur ligt, met een tas vol Euroshopper halve liters![]()
*kuch*quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
wie zijn hier eigenlijk de good guys en wie de bad guys?
Misschien gebruik ik te weinig smiley's? Ik heb er namelijk de grootste lol inquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:48 schreef apophis4u het volgende:
Er zitten een paar hele subtiele bij HTT
respect
probeer af en toe niet serieus over te komen
Nee, das prima zo. Maar soms klinkt je reactie net alsof je je serieus wat van inso aantrekt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Misschien gebruik ik te weinig smiley's? Ik heb er namelijk de grootste lol in
Ik vind haar als ik er serieus over nadenk een slechte mod, omdat ze meer onrust trapt dan ze in haar eentje kan sluiten. De rest van de mod's heb ik gelukkig leren respecteren en bewonderen. Met uitzondering van Shaolin ook, trouwens, die is net een mannelijke Inso. (voorzover Inso dat zelf nog niet is, natuurlijk)quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:51 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Nee, das prima zo. Maar soms klinkt je reactie net alsof je je serieus wat van inso aantrekt.
Een kritisch woord dan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
Inso vraagt of ik dood wil, dat is tegen de regels van het forum, maar het word gedoogd. Dus grijp ik deze kans aan om een lekker op Inso in te slaan. (virtueel dan)
Hierop had jij kunnen replyen:quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:06 schreef Insomaniac het volgende:
Ergo kunnen we stellen dat HTT het beste uit kan loggen, zijn e-mail veranderen in jankzak@fok.nl en op de passmailer rammen.
Uit jouw mond is dat net een compliment.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:53 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik vind haar als ik er serieus over nadenk een slechte mod, omdat ze meer onrust trapt dan ze in haar eentje kan sluiten. De rest van de mod's heb ik gelukkig leren respecteren en bewonderen. Met uitzondering van Shaolin ook, trouwens, die is net een mannelijke Inso. (voorzover Inso dat zelf nog niet is, natuurlijk)
Ik had dat juist een zwakke reactie gevonden, in de trant van "wat je zegt ben je zelf" (die jankzak dan)quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Een kritisch woord dan.
Ze laat hele openingen in haar verbale repliek, en jij bent te blind om die te zien.
Bijvoorbeeld:
[..]
Hierop had jij kunnen replyen:
"Nou Inso, ik zie dat jij mijn passwoord in je inbox wil hebben"
zoiets dan.Afijn.. oefening baart kunst. Maar wees gewaarschuwd. Je krijgt ook een reputatie. Nou jaaa.. ik dan.. igg. En iedereen denkt je te kennen
suc6
* HTT-Thalan gaat weer tussen het publiek zitten.
zie ik hier een platonische liefde opbloeien?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:56 schreef ShaoliN het volgende:
Uit jouw mond is dat net een compliment.![]()
Zijn belevingswereld doet mij aan als het Wonderland van Alicequote:Op donderdag 27 mei 2004 09:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
zie ik hier een platonische liefde opbloeien?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*kuch*
MM.. ik ben een ramptoerist. daarom ben ik hier. Met chips en cola. En een stoel. en camera om alles later nog eens te kunnen bekijken.
Vragen mag altijd, daarom plaats ik mijn doodsverwensingen altijd of in vraag vorm, of in suggestie vorm of cryptischquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Inso vraagt of ik dood wil, dat is tegen de regels van het forum, maar het word gedoogd. Dus grijp ik deze kans aan om een lekker op Inso in te slaan. (virtueel dan)
Uiteraard... alleen is de cola op dus zit ik aan de sinasquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*kuch*
MM.. ik ben een ramptoerist. daarom ben ik hier. Met chips en cola. En een stoel. en camera om alles later nog eens te kunnen bekijken.
Hoe verwens je iemand cryptischquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Vragen mag altijd, daarom plaats ik mijn doodsverwensingen altijd of in vraag vorm, of in suggestie vorm of cryptisch
Dat kan ook. Doch velen kunnen er niet tegen als ik dit wapen toepas. Velen denken in dit sub forum dat ik serieus ben of betichtten mij van zaken die ze niet weten, omdat ze mij niet kennen. En virrtueel zien ze maar één facet van mijn complexiteit. zie ook mijn sig voor iemand die dacht mij doorgrond te hebben.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:57 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik had dat juist een zwakke reactie gevonden, in de trant van "wat je zegt ben je zelf" (die jankzak dan)
Ik vind het veel leuker om te trappen tegen de vrouwelijke macht die ze poogt uit te stralen, want machtig voelt ze zich, dat is 1 ding dat duidelijk in haar gedrag naar voren komt. Misschien is dat een leuk idee voor een nieuw topic, een Inso-Analyse
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:00 schreef yvonne het volgende:
Ah, hier zit iedereen
Daar is Inso's grote voorbeeld ook weerquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:00 schreef yvonne het volgende:
Ah, hier zit iedereen
Misschien moet je eens een pilletje van drion proberen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:00 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hoe verwens je iemand cryptisch
Verwens mij eens cryptisch, kijken hoe dat gaat
Ik heb hier nog cola! Glaasje?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Uiteraard... alleen is de cola op dus zit ik aan de sinas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |