Wat denken andere wat BansheeBoy is?quote:[14:16] <Bansheeboy> Mijn visie over mezelf: eerlijk, relativerend, veel feitenkennis, visonair
[14:16] <Bansheeboy> O jah, ik ben absoluut geen kloon
[14:17] <Bansheeboy> Ik ben 1 van de weinigen op Fok! die Nederland daadwerkelijk wil verbeteren
[14:17] <Bansheeboy> ik zeg altijd wat ik denk zonder daarbij anderen te kwetsen
[14:18] <Bansheeboy> ofschoon ik zelf geen kloon ben
[14:18] <Bansheeboy> tevens vind ik mezelf ijzersterk in mijn discours, zowel taalkundig als inhoudelijk
[14:19] <Bansheeboy> en ben ik een meester in het schrijven van jinalte essay's
Knutquote:[14:15] <JohnnyKnoxville> Ik vind hem een briljante kloon.
En wat ik vind van BansheeBoy?quote:Knut... says:
Kloon. Vervelend. Obsessief. Grappig
Knut... says:
Ookal is hij geen kloon. Hij komt wel zo over
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:27 schreef Doodmetaal het volgende:
<Bansheeboy> He VAC
<Bansheeboy> vind je de Essay van MikeyMo beter
<Bansheeboy> ?
<VelvetAcidChrist> Dat is kiezen tussen stront en schimmel
Niet je mening over dit topic maar over BansheeBoy svp.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:36 schreef deantoine het volgende:
ja en?
Ik stel een vraag in de op ik maak geen statement l-e-z-e-n. Zucht mensenquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:37 schreef deantoine het volgende:
make your point
Ik mis iets ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:44 schreef freddygonzales het volgende:
OPHOEREN MET JE GEZEIK over die dikke bolle aap!
BansheeBoy![]()
![]()
(kikker of flikker: als ie maar oprot)
Vergeet Gil-Galad niet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
8. Users die ik niet mag zijn: X-Ray, Dora_van_Poedel, Robert_Jensen, Akkersloot, waarschijnlijk zijn dit allemaal 1 en dezeflde user
Zwaar ok!quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:57 schreef pro_jeex het volgende:
Bansheeboy is ok
Volgens mij is akkersloot apart dora en gil galad hetzelfde robert jensen en xray zijn ook een.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:01 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Vergeet Gil-Galad niet.
Aha, maar op 1 of andere manier zijn ze allemaal op dezelfde manier aan het rellen en hebben ze dezelfde visiequote:Op woensdag 26 mei 2004 15:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Volgens mij is akkersloot apart dora en gil galad hetzelfde robert jensen en xray zijn ook een.
dacht ik
dus 3 users.
Je mag dat van me vinden vriend, maar niet volgende keer waar aan me deur komen en vragen of ik aub kinderpostzegels van je wil kopen, want dan neem ik je niet meer serieusquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:57 schreef freddygonzales het volgende:
Ik vind jou gewoon een zielig persoon bansheeboy.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Je mag dat van me vinden vriend, maar niet volgende keer waar aan me deur komen en vragen of ik aub kinderpostzegels van je wil kopen, want dan neem ik je niet meer serieus
Silmarwen, je weet toch dat ik geen kloon ben, dat kan ik je 100% garanderen, ik vind het toch wel meeslepend dat ik altijd voor kloon wordt aangezien zonder noemenswaardige redenen ondanks dat ik het altijd ontkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:05 schreef Silmarwen het volgende:
Hij schijnt geen kloon te zijn dus voordeel van de twijfel dan maar
joh!quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:09 schreef MikeyMo het volgende:
Ts heeft nb dat famcluppie aangemaakt
omdat je trollt als een kloon... ik denk dat het daardoor komt...quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Silmarwen, je weet toch dat ik geen kloon ben, dat kan ik je 100% garanderen, ik vind het toch wel meeslepend dat ik altijd voor kloon wordt aangezien zonder noemenswaardige redenen ondanks dat ik het altijd ontken
Kom maar op een meetquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Silmarwen, je weet toch dat ik geen kloon ben, dat kan ik je 100% garanderen, ik vind het toch wel meeslepend dat ik altijd voor kloon wordt aangezien zonder noemenswaardige redenen ondanks dat ik het altijd ontken
Is ie begin 20 toevalligquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zwaar ok!
Ik mag bij hem komen etenquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kom maar op een meet
mag ik mee toe toe toe?!?!?!quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mag bij hem komen eten![]()
Ik snap je volledigquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waakzaamheid is geboden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:11 schreef yvonne het volgende:
staat er schaap op het menu?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik ben 23quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:10 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Is ie begin 20 toevallig![]()
LOL
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Ok, dit naamtopic dan maar als uitzondering in GC.
Ik laat Brechtje thuisquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:12 schreef Eightball het volgende:
[..]
Waakzaamheid is geboden.
geen uithuwelijking?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik laat Brechtje thuis
Dat was juist de reden dat je mocht komenquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik laat Brechtje thuis
Yvonne is natuurlijk niet gek.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat was juist de reden dat je mocht komen
tja, het is nou eenmaal lastig om hier in nederland maagden die ouder zijn dan 16 te vinden hequote:Op woensdag 26 mei 2004 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat was juist de reden dat je mocht komen
Jullie neuken elkaar? verberg het maar niet hoor, daar hoef je je hier niet voor te schamen hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is Youssef trouwens ? Hij is 1 van de meest natuurgetrouwe Fok!kers die ik zeer adoreer, ik zou hem graag zien posten in dit topic
Neen. Dat doen wij niet. Wij hebben respect voor elkaars werk en posttaferelen op Fok!quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Jullie neuken elkaar? verberg het maar niet hoor, daar hoef je je hier niet voor te schamen hoor
Bansheeboy is okay.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik reageer bij deze om alle misvattingen over mij de wereld uit te helpen:
7. Ik ben op mijn beurt weer fan van Shaolin
Nee gij kinderprikker. Bansheeboy is een vrome moslim. Dat gaat niet samen met gay zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:52 schreef MikeyMo het volgende:
Bansheeboy is latent gay, olé, olé
moet jij eens weten hoeveel moslims er wel niet stiekem homo zijn.. daar zijn hele bijeenkomsten voor zelfs...quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee gij kinderprikker. Bansheeboy is een vrome moslim. Dat gaat niet samen met gay zijn.
quote:Homo antwoordt moslim
AMSTERDAM - '' 'De weg van de Moslim' is een doodlopende weg,'' concludeerde Boris Dittrich, fractievoorzitter van D66 in de Tweede Kamer, zaterdagmiddag. Daarmee verwoordde hij het gevoel van de ongeveer driehonderd homo's, lesbiennes en sympathisanten die bij het homomonument bij de Westerkerk bijeen waren gekomen om te demonstreren tegen dat boek en de verspreiding daarvan via de El Tawheed-moskee.
De weg van de moslim, een radicaal islamitisch boek uit 1964, kwam vorige week onder de aandacht toen bleek dat Al Tawheed het verkoopt. De imam zou verder zijn gelovigen oproepen tot het lezen van het geschrift. Het boek roept op, homo's 'op te sporen' en hen 'vanaf het hoogste gebouw met hun hoofd naar beneden te gooien en hen vervolgens te stenigen'. Donderdagmiddag besloot het COC Nederland dat hiermee 'de grens bereikt was'.
Dat niet lang daarna bleek dat het boek ook verkrijgbaar is bij gerenommeerde boekhandels en bibliotheken in Amsterdam en Rotterdam, maakte de toon van de bijeenkomst iets moeilijker. De verschillende sprekers kozen hun woorden dan ook zorgvuldig. Het was 'geen protest tegen de islam, nog tegen boeken of moskeeÎn' stelde COCvoorzitter Henk Beerten. Noch was het 'een poging boeken te verbieden of moskeen te sluiten', verduidelijkte hoofdredacteur van de
Gaykrant Henk Krol even later. Het was volgens Krol een betoging tegen 'de denkbeelden van mensen'.
Dittrich: ''Homo's laten zich niet van daken gooien. Ze zullen van diezelfde daken schreeuwen dat we in een land leven waar iedereen respect verdient. Een moskee is een huis van bezinning en gebed, niet van haat. Een huis dat haat predikt moet gesloten kunnen worden.''
Discriminatie in zijn algemeenheid moet bestreden worden, van homo's, maar ook van islamieten en Arabieren,' klonk het vanaf het podium. Applaus, maar voor enkelen was de grens bereikt. Mike Frijlink (34), arm in arm met zijn vriend in de achterste rij: ''Discriminatie of niet, als zij ons niet met rust laten, rotten ze maar op. Mensen die zo denken, verander je niet. Niet met mooie woorden, niet met subsidies en niet met tolerantie.''
Toen betrad Haci Karacaer van de Turkse organisatie Milli Görus het podium. ''De drie punten van het homomonument wijzen naar belangrijke symbolische plaatsen. Een naar de Dam, waar wij 4 mei de doden herdenken, het de tweede naar het Anne Frankhuis waar men ondergedoken heeft gezeten om aan vervolging te ontkomen, het derde staat gericht op het gebouw van het COC. Als je die lijn doortrekt, kom je bij de open deur van mijn moskee. Ik hoop u daar te mogen ontvangen voor een dialoog.''
Natuurlijk weet jij daar weer alles van he?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
moet jij eens weten hoeveel moslims er wel niet stiekem homo zijn.. daar zijn hele bijeenkomsten voor zelfs...
Wat inspiratie voor de 'liefhebber'quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Natuurlijk weet jij daar weer alles van he?
Toch stiekem integreren he?!quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:13 schreef BansheeBoy het volgende:
* kLowJow heeft ofschoon het off-topic is toch een haring op net met een heerlijk lekkerbekje
Okay, dat is dan wel weer een belachelijk stuk.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
@ Sjun, bedankt voor je postings, maar het is denk ik handiger als je deze posts hier zet:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Dit topic gaat nl. over ene bansheeboy
Stiekem ? Ik ben zo integreerd als verwolkt paard ! Ik werk, ik eet, ik voetbal op een doordeweekse voetbalclub, ik spreek Nederlands, in schrift ben ik uitmuntend (zie mijn essay's)quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Toch stiekem integreren he?!
Stop het waar geen zonlicht komtquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat moet ik nog meer doen ?
Excuses BansheeBoy, ik zal ze daar plaatsen zodat jij als gebruiker niet meteen met homo's geassocieerd wordt...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
@ Sjun, bedankt voor je postings, maar het is denk ik handiger als je deze posts hier zet:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Dit topic gaat nl. over ene bansheeboy
Gezellig overspelig zijn bij bakkie peur en koekjequote:Op woensdag 26 mei 2004 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stiekem ? Ik ben zo integreerd als verwolkt paard ! Ik werk, ik eet, ik voetbal op een doordeweekse voetbalclub, ik spreek Nederlands, in schrift ben ik uitmuntend (zie mijn essay's)
Wat moet ik nog meer doen ?
Kun je mij uitleggen wat die woorden betekenen ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:31 schreef Ryan3 het volgende:
Zie dit topic nu pas, maar ben het eens met TO. Je hoeft het met de inhoud niet eens te zijn, maar zijn essays zijn meesterwerkjes van de contrapunt. Helder en zonder opsmuk wordt de stelling uit de TT uitgewerkt en de conclusie duidt niet zelden op een perfecte beheersing van de camp. Ik wilde dat ik zo kon schrijven..
idd Sjun, je moet niet de fout maken om een individu te verwarren met een groepering waartoe deze mogelijk behoort.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:28 schreef sjun het volgende:
[..]
Excuses BansheeBoy, ik zal ze daar plaatsen zodat jij als gebruiker niet meteen met homo's geassocieerd wordt...
Contrapunt: dwars, anders dan mensen graag horen of verwachten te horen. Inspelend op hun vooroordelen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen wat die woorden betekenen ? :')
deze is bv erg goedquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Misschien is het handig om quotes van mij te plaatsen zodat anderen kunnen zien waarom sommigen mij terecht een fenomeen vinden
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:31 schreef Ryan3 het volgende:
Zie dit topic nu pas, maar ben het eens met TO. Je hoeft het met de inhoud niet eens te zijn, maar zijn essays zijn meesterwerkjes van de contrapunt. Helder en zonder opsmuk wordt de stelling uit de TT uitgewerkt en de conclusie duidt niet zelden op een perfecte beheersing van de camp. Ik wilde dat ik zo kon schrijven..
Oude wijn behoeft geen krans.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Misschien is het handig om quotes van mij te plaatsen zodat anderen kunnen zien waarom sommigen mij terecht een fenomeen vinden
Ik buig deemoedig het hoofdquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
idd Sjun, je moet niet de fout maken om een individu te verwarren met een groepering waartoe deze mogelijk behoort.
Onderscheid te zien tussen het individu en de gemeenschap is juist een van de grootste winsten van de liberale verlichting tov religieuze waanvoorstellingen waarbinnen er geen verschil bestaat tussen de individuele keuzevrijheid en dat wat de culturele identitieit hem oplegt.
De mentalist is persoonlijk. Hyperbool begrijp je zelf wel.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:43 schreef sjun het volgende:
[..]Volgaarme zie ik uit naar uw mening inzake de mentalist. Intussen hoop en verwacht ik dat deze begaafde jongeling vooral doorschrijft, niet iedereen krijgt werkelijkheidsbeelden zo helder geopenbaard. Wat dwaasheid is voor de wereld is wijsheid voor Allah, Ar-Rahmaan, Al-Djabbaar.
Maar dat is toch geen reden om Roemenen van de trap te duwen ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:48 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn topic wat doen jullie.
Ryan3 ik vind het fijn te zien dat wij het eensch zijn met elkander.
Had het onafhankelijk al medegedeeld in zijn laatste essay topic.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:48 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn topic wat doen jullie.
Ryan3 ik vind het fijn te zien dat wij het eensch zijn met elkander.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Had het onafhankelijk al medegedeeld in zijn laatste essay topic.
Post-opkrik tafereel ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De mentalist is persoonlijk. Hyperbool begrijp je zelf wel.
Maar jij ziet de humor hier niet van in? Jij wordt niet - los van de inhoud waar je over valt - getroffen de heldere uitdrukkingsvaardigheid? Die iedere dubbel tot driedubbel gelaagde text van oneindige afmetingen die menig Fok!ker fabriceert verre achter zich laat? De schone verschijvingen, zowel wat spelfouten als syntaxis betreft. De campische conclusies, die steevast het stramien dragen van: het komt later wel, er moeten boetes opgelegd worden of voorlichting is noodzakelijk? Ik weet niet wat het is. Het is uiteindelijk ook moeilijk om uit te leggen waarom The Office zo'n geniale serie is.
Ben je stonedquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:56 schreef sjun het volgende:
tekst
Wellicht, of niet natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:56 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vermoed dat slechts een kalme recitatie van 's man's teksten de geopenbaarde werkelijkheden voor mijn geestesoog uiteen zullen vouwen. Gelukkig is dit een digitaal medium waarop de openbaringen wat langer zichtbaar blijven.
Ik ben maar paar keer getroffen door iemands wijze van schrijven en altijd was dat iemand die niet veel schreef en eenmaal daartoe door omstandigheden aangezet zeer puntig zijn argumentatie onder woorden kon brengen.quote:En dan de vorm, een geperfectioneerde eenvoud, vergelijkbaar met de keynote waarmee iemand zichzelf verkoopt of het A4-tje waarop de manager zijn werkplan samenvat.
Knap hoor.
Waarom verdenk je mij van dergelijk zondig gedrag?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je stoned
dat was een verkapt complimentquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat?!
JA!quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:01 schreef sjun het volgende:
[..]
Waarom verdenk je mij van dergelijk zondig gedrag?
Pardon?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:01 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
dat was een verkapt compliment
Ik weiger je openlijk te becomplimenteren. Ik heb nog zelfrespect ok. Don't push it.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pardon?
Raak ik bevangen door recitatie van 's man's teksten wordt ik door een openbaring geraakt, noemt men mij stoned geheel in de traditie der apostelen die door de Geest die Isah vrijmaakte geraakt werden. Alsof er in 2000 jaar geschiedenis niets geleerd is.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
JA!
Huh?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik weiger je openlijk te becomplimenteren. Ik heb nog zelfrespect ok. Don't push it.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |