Het is misschien lullig maar ik zou ook niet van onzekerheid houden als ik voor meer dan 100 euro besteld heb.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:16 schreef detulp050 het volgende:
Jeetje, wat een werk denk je dat hij er wel niet van heeft... en dan afhaken
Inderdaad. Van jullie kreeg ik gewoon meteen een mailtje terug. Ik vind het erg vreemd dat juist nu na het weekend waarop iedereen betaald zou moeten hebben niet gereageerd wordt. Examens, tuurlijk, maar een reply kost je nog geen 5 minuten.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:47 schreef Steijn het volgende:
Het is misschien lullig maar ik zou ook niet van onzekerheid houden als ik voor meer dan 100 euro besteld heb.
Dan had hij toch ook hier even kunnen zetten hoe of wat.. best vaag allemaal hoorquote:Laatste bezoek: 1 uur, 23 minuten geleden
dat zie ik meer als risico of meevaller voor maertzquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:55 schreef Chillmeister het volgende:
nog een vraagje, ik zie ook steeds dat de dollar aan het zakken is, dus worden de producten ook steeds goedkoper voor ons.
nee da's okeej!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:40 schreef maertz het volgende:
het liefst stort ik meevallers gewoon op de rekeningen van de mensen die meededen. Ik doe niet niet uit winstbejag ofzo.
Zoals ik ook al over de telefoon zei (sorry dat ik wat kort van stuk was, maar ik zat midden in een training) is het niets persoonlijks, maar we hoorden gewoon heel erg lang niks van je. Ik snap best dat je in dat weekend niet kunt reageren, maar je komt wel op 't forum, en reageert dan niet in het topic. 100 dollar is niet iets wat ik aan de eerste de beste geefquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:30 schreef maertz het volgende:
ja sorry hoor maar ik zit midden in de examens, verder ben ik een heel weekend weggeweest naar luxemburg (familie verplichtingen). Ik snap het heel goed als jullie ongerust zijn of ongeduldig geworden zijn. Ik probeer het echt zo snel mogelijk af te handelen want ik wil zelf ook graag de kleren bestellen.
Bij onze inkoopactie (Alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie) bedroeg de prijs per polo ongeveer 46 euro.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:44 schreef Omkron het volgende:
wat waren de prijzen dan per polo..?
idd, want ik wil mijn kleetjes ontvangen! gewoon omdat graag wil weten hoe het er allemaal in het echt eruit zit en pastquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:27 schreef Adelante het volgende:
op wie wachten we nog????
dat zitten en passen is wel okeej met A&F, ik wil alleenquote:Op zondag 30 mei 2004 00:04 schreef Chillmeister het volgende:
idd, want ik wil mijn kleetjes ontvangen! gewoon omdat graag wil weten hoe het er allemaal in het echt eruit zit en past
heb ik ook besteld!quote:Op zondag 30 mei 2004 12:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat zitten en passen is wel okeej met A&F, ik wil alleen
graag voor het EK de cobble hill polo in het oranje
quote:Op zondag 30 mei 2004 14:07 schreef maertz het volgende:
ik ga morgen gewoon bestellen en wie niet betaalt heeft heeft pech, ik wil gewoon die kleren...
komt door al die inkoopactiesquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:04 schreef postman het volgende:
hmm, ineens is een shirt wat tijdens het bestellen nog wel op de site stond weg in een bepaalde kleur. bah.
beetje neck aan neck race zo te zien!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:28 schreef Steijn het volgende:
Wij gaan als het goed is vrijdag of zaterdag bestellen.
het verlossende antwoordquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:56 schreef maertz het volgende:
ja maar ik heb al besteld
beste nieuws wat ik van de week gehoord heb!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:56 schreef maertz het volgende:
ja maar ik heb al besteld
met foto's van iedereen in poloquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:09 schreef Chillmeister het volgende:
beste nieuws wat ik van de week gehoord heb!!
Als alles binnen is, misschien een nieuws post op de frontpage?![]()
dat kan iedereen voor zichzelf toch wel nagaan ongeveer.quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:07 schreef postman het volgende:
zou je kunnen vertellen wie wat niet krijgt dan ? of is dat heel veel werk.
hmmm, da's wel naar... gezien jij één van de eersten was met het initiatiefquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:36 schreef postman het volgende:
net met maertz geMSN't. alles wat ik wilde is dus niet leverbaar -> ik krijg dus al m'n geld terug
wat had je bestelt?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:36 schreef postman het volgende:
net met maertz geMSN't. alles wat ik wilde is dus niet leverbaar -> ik krijg dus al m'n geld terug
Helemaal foetsie.....*flush*.... verschwunden!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:44 schreef super-muffin het volgende:
En mijn bestelling?![]()
Je kunt zelf toch ook gewoon even kijken bij A&F op de website.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
jij bent grappig
ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:17 schreef Adelante het volgende:
maertz, die CC info moet je binnen 3 dagen faxen of mailen!!!
doe je dit niet dan zal A&F de order laten vervallen en kun je na
je vakantie weer opnieuw gaan bestellen.... ik hoop dus dat je
deze info reeds aan ze hebt verzonden.
en anders is misschien maertz op vakantie, maar zijn familie zou ook kunnen helpen bedenk ik me net (indien nodig)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:52 schreef TheVotary het volgende:
Misschien wel een beetje voorbarig van me trouwens...met maertz reactie kun je twee kanten op. Het kan inderdaad zo zijn dat hij bedoelt dat hij allang die mail heeft gehad en daar op heeft gereageerd.
Laten ik maar optimistisch zijn
niks geen gezeik met CC statements faxen/mailen, gewoon netjes verzonden en ikquote:The following order was shipped 6/16/04 from Abercrombie & Fitch at www.abercrombie.com. Please note that any Gift Cards will be shipped separately via USPS.
maertz zou dan ook een tacking nummer moeten hebben. Zij verwachten hun zending morgen en hebben later besteld dan ons (dacht ik tenminste)quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:56 schreef MrHoogeveen het volgende:
Je kan de zending trouwens online volgen. Met het ordernummer van abercrombie kan je het fedex trackingnummer zoeken en daarmee kan je het precies volgen
Alleen de eerste keer controleren ze je CC, maar wat ik je wilde vragen, welke maat had jij nou precies besteld, en mocht je een digicam hebben, kan je hem eens aan doen zodat ik eff je bouw kan vergelijken met die van mijquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:56 schreef Adelante het volgende:
van de bestelling van dinsdag (zie 4 posts up):
[..]
niks geen gezeik met CC statements faxen/mailen, gewoon netjes verzonden en ik
hoop dat mijn dingetjes voor het weekend al binnen zijn. fed exx is vrij snel daar in
meestal.
ben benieuwd naar een maertz' update
Als ik daarna wat besteld heb wil ik dat gerust doenquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:46 schreef schatje het volgende:
Goed idee Thermo, ik kijk er nu al naar uit.
Dus jij ook foto plaatsen hè??.
verder heeel eff offtopic :quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:01 schreef Adelante het volgende:
uhm..... hallo dit was een inkoopactie!
maar dan toch even offtopic, mijn bouw is lang en slank
en ik heb xl musclefit besteld voor polo's en L voor boxer
maar zodra het binnen is, zal ik die digicam wel even pakken
whehehe, nope ik heb alleen twee custom fit polo's van RL (L) enquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:08 schreef Thermo het volgende:
verder heeel eff offtopic :
Jij had geen RL slim fit polo's toevallig zodat je ze daarmee kan vergelijken?
En of ie geslaagd is!quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:32 schreef TheVotary het volgende:
Komop Maertz laat eens wat van je horen..bijvoorbeeld hoe je vakantie was en of je ons deze week nog gaat verrassen![]()
Hm ik heb RL in Mquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
whehehe, nope ik heb alleen twee custom fit polo's van RL (L) en
nog een Tmmoy Hilfiger polo maat M, want die vallen écht groot
Bij ons is alles inmiddels binnen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:10 schreef Chillmeister het volgende:
Komt er nog wat van? De andere inkoopactie had toch na ons besteld en krijgt als het goed is zijn spullen vandaag binnen
idd, heb de topic goed zitten lezen namelijk. Zei toch dat het een neck aan neck race zou wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bij ons is alles inmiddels binnen.![]()
Hebben we toch netjes gedaan, he Steijn?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bij ons is alles inmiddels binnen.![]()
gefeliciteerd, allebeiquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:21 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb Maertz net gemail
en hij is geslaagd trouwens, net als ik
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:59 schreef HotFudge het volgende:
Maertz net aan de foon gehad... Hij heeft het een beetje druk met de afterparties van examenfeestjes enzo - nog niets binnen gehad... Ik had gevraagd voor een trackingnumber en hij gaat kijken en posten
always a women, that has to spoil a good thing. just kiddingquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:18 schreef HotFudge het volgende:
zal toch wel... Maertz zei trouwens ook dat het dus tussen de twee tot vier weken duurt, we zijn pas in de tweede week volgens mij, nou ja in ieder geval... er heeft dus een meisje heel veel verschillende dingen besteld en die moeten eerst bij elkaar gezocht worden voor de bestelling ofzo...
geen ideequote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:20 schreef Rover het volgende:
Hadden jullie geen last van het max aantal kleren dat je per bestelling kon bestellen? (25 stuks)
iDD...ALdie verlepte wijven altijd.....kunnen nooit iets normaals bestellen...echt zwaar irri.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:49 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
always a women, that has to spoil a good thing. just kidding
Jij hebt zeker zwaar veel bier op.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:10 schreef Mighty het volgende:
[..]
iDD...ALdie verlepte wijven altijd.....kunnen nooit iets normaals bestellen...echt zwaar irri.![]()
Nou..dat viel dus uiteindelijk wel tegen....!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 03:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zwaar veel bier op.
Nee, het is alweer gezakt.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:16 schreef Mighty het volgende:
edit: jij hebt duidelijk te weinig!!!!!!
Goed zo..even doorbikkelen!!! met bier meer plezier! Ik neem er nog één ...of twee dan..!quote:Op zondag 20 juni 2004 03:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, het is alweer gezakt.Eind het eind van de wedstrijd was ik echt leip. Ik zit nu aan het water. Zometeen maar weer wat bier.
Maar laten we dan elders gaan slowchatten.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:22 schreef Mighty het volgende:
[..]
Goed zo..even doorbikkelen!!! met bier meer plezier! Ik neem er nog één ...of twee dan..!![]()
HotFudge heeft hem gesms.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:00 schreef Adelante het volgende:
hopelijk issie net als vision al bezig met uitsorteren en het in NL verzenden
dit is waarom ik denk dat er iets fout is gegaanquote:Op maandag 21 juni 2004 11:04 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Even ter update: Ik heb ze vorige week dinsdag ochtend bij A&F via de website besteld en woensdag ochtend de fax verzonden. Vanochtend om half 10 kwam mijn pakket met 10 AF producten binnen.Ik ben zoooooooooooooo vrolijk zo vrolijk was ik nooooooooit
Wil jij ze dan hier voor de rest hosten?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:53 schreef Adelante het volgende:
verzend ze maar naar mij: adelante[at]chello[dot]nl
Mijn eigen inkoopactiequote:Op maandag 21 juni 2004 12:38 schreef Adelante het volgende:
geen punt, zet ze wel op m'n homepage...
maar had jij zelfs ingekocht of via één van de twee
inkoopacties
Dit is voor mij ook erg nieuw om via het internet te bestellen. Ik moet zeggen dat ik bijzonder te spreken ben over de geleverde service. Ik ga donderdag op vakantie en ik had het pas vorige week bij ze besteld. Nu ik via de website van FedEx zag dat ik ze vandaag binnen zou krijgen, was echt een opluchting. De kwaltiteit van de producten zijn niet veel anders als dat wat Tommy Hilfiger of Ralph Lauren levert. Ze zien er echt leuk uit en ik hoop dat ze mij niet te veel geld hebben gekost. Het enige wat ik misschien aan kan toevoegen is dat ik de roze via de website toch iets mooier vond uitzien dan in het echt. Maar ja daar kunnen zij ook niets aan doen (kleurinstellingen van je videokaart en monitor is bij iedereen anders).quote:Op maandag 21 juni 2004 12:59 schreef Desiderius het volgende:
Voldoet het een beetje aan je verwachting qua kleur en kwaliteit enzo NYM ?
Ik snap niet waarom jullie producten nog niet binnen zijn.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:04 schreef Chillmeister het volgende:
he die roze schroon shirt heb ik ook bestelt en de oranje cobble hill polo
als die ooit aankomen
En hoe zit het met de maten? Kloppen die een beetje?quote:Op maandag 21 juni 2004 13:05 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jullie producten nog niet binnen zijn.![]()
Ik heb ze namelijk vorige week dinsdag via de website besteld (fax pas de dag erna).
Jullie hadden het volgens mij toch ietsjes eerder besteld (of ik moet me vergissen).
Misschien weet maertz wel meer, maar dan moet hij ons op de hoogte houden. Of er achteraan gaanquote:Op maandag 21 juni 2004 13:05 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jullie producten nog niet binnen zijn.![]()
Ik heb ze namelijk vorige week dinsdag via de website besteld (fax pas de dag erna).
Jullie hadden het volgens mij toch ietsjes eerder besteld (of ik moet me vergissen).
nope, ik ben m'n ordernummer kwijt omdat ik dat mailtje vanquote:Op maandag 21 juni 2004 13:38 schreef Desiderius het volgende:
Kun je je shipment niet tracken dan Adelante?
Dan weet je toch waar het is?
doh!quote:Op maandag 21 juni 2004 13:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
nope, ik ben m'n ordernummer kwijt omdat ik dat mailtje van
a&f eigenlijk meteen gewist heb![]()
dus maar rustig afwachten
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:51 schreef Chillmeister het volgende:
doh!![]()
De maten zijn gelukkig allemaal goed. Ze zijn 'muscle fit' dus wat strakker bij je bovenarm en dat maakt het mooi. Ik had alleen 'L' besteld en ze zitten gewoon goed.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:08 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
En hoe zit het met de maten? Kloppen die een beetje?.
Prima..quote:Op maandag 21 juni 2004 14:04 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
De maten zijn gelukkig allemaal goed. Ze zijn 'muscle fit' dus wat strakker bij je bovenarm en dat maakt het mooi. Ik had alleen 'L' besteld en ze zitten gewoon goed.
Nee bij RL Polo's draag ik 'medium'. Maar voordat ik de spullen deed bestellen bij AF heb ik mijn borst gemeten en toen een 'L' besteld.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:15 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Prima... En je hebt normaal van bv RL ook gewoon een L?
shit hopen dat alles past bij mij, want ik draag L of XL (langere mouwen). Alhoewel ik wel mijn borst heb gemeten en 'L' uit de test kwam als je keek naar hun maten tabelquote:Op maandag 21 juni 2004 14:20 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Nee bij RL Polo's draag ik 'medium'. Maar voordat ik de spullen deed bestellen bij AF heb ik mijn borst gemeten en toen een 'L' besteld.
edit:quote:Op maandag 21 juni 2004 18:02 schreef maertz het volgende:
Jongens, ik heb slecht nieuws. Ik had dus nog iets van een creditcard bewijs moeten opsturen. Helaas was ik toen niet thuis. Die bestelling is geannuleerd door A & F. Ik heb geprobeerd opnieuw alles te bestellen maar het meeste hadden ze gewoon niet meer. Als het goed is hebben jullie morgen allemaal je geld terug (heb sinds 2 dagen mijnpostbank.nl ontdekt).
Vind het vet klote dat het zo gelopen is, zeker omdat iedereen al zo lang moest wachten. Ik heb het veel te druk gehad achteraf gezien.
doe geen moeite, ik wacht ook nog steeds op antwoord.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:56 schreef Chillmeister het volgende:
even een mailtje gestuurd voor de zekerheid om te HOPEN dat die ene shirt beschikbaar is, maar de website gewoon achter loopt.
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:57 schreef postman het volgende:
[..]
doe geen moeite, ik wacht ook nog steeds op antwoord.
ik mail je misschien. ga eerst nog wachten om te kijken of die ene shirt terugkomt in mijn maat. en wacht 1 of twee dagen op een reactie van a&fquote:Op maandag 21 juni 2004 22:41 schreef Adelante het volgende:
ik ga zelf ook sowieso bestellen, maar om een beetje verzendkosten uit te sparen
misschien makkelijker om met een aantal "samen zelf" te bestellen.
maar aande andere kant, verdien ik nu door de sale de verzendkosten wel weer terug
moet nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:53 schreef super-muffin het volgende:
De polo die ik bestellen wou is er ook nog, moet ik jou mailen Adelante?
Ach.. als zij persoonlijk de kleren komt brengen, mogen ze wel 10 maten te klein zijn...quote:
ALs je belangstelling heb heb ik nog wel een mooi Excel-sheet voor je. Hoef je alleen nog maar de bestellingen in te zetten.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:11 schreef Adelante het volgende:
ik heb nu 4 aanmeldingen binnen, als er nog liefhebbers zijn
die de actie van maertz via mij nu willen voortzetten, graag
een reactie via mail voor donderdag 22 uur.
daarna kan ik de balans opmaken wat er besteld moet worden
en wat de transportkosten etc. zijn.
Not-Your-Man gaf in het andere topic aan dat maat M overeenkomtquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:49 schreef super-muffin het volgende:
ik heb een vraagje: ik wil der ook slippers bestellen, maar de maten zijn S/L/XL
wie weet hoe groot dat is in maten, ik heb maat 45/46 en Amerikaanse maat is 11?
Heb ik zeker wel interesse in, ik vind het leuk enquote:Op woensdag 23 juni 2004 03:10 schreef Steijn het volgende:
ALs je belangstelling heb heb ik nog wel een mooi Excel-sheet voor je. Hoef je alleen nog maar de bestellingen in te zetten.
ik laat je morgen weten, want ik wacht hoe de maten vallen uit de andere topic. Als ik meekan doen is het top anders heb ik pechquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:24 schreef Adelante het volgende:
ohjah iedereen die zich nu heeft opgegeven doet zeker mee,
er is nog ruimte voor maximaal 1 a 2 anderen
qua polo's vind ik de XL van Abercrombie vergelijkbaar met een L vanquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:40 schreef Chillmeister het volgende:
dus A&F valt meer onder de maat als RL en niet Gant. Want gant maten zijn supergroot vallen terwijl RL redelijk klein vallen???
Inclusief de cruciale scheur natuurlijk..quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:59 schreef Desiderius het volgende:
post een wat pics adelante
Oh fuck... jij paste gewoon in die dingen..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:07 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
meer heb ik ff geen tijd voor en/of zin in
wat is de cruciale kleur maurits?
ik heb ook één maat L van A&F en die zit me wat krapper,quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:09 schreef DJ-Maurits het volgende:
Oh fuck... jij paste gewoon in die dingen...
M.a.w. ik gooi de twee topics wat door elkaar... Meneer Hoogeveen was uit z'n wambuisje geknapt.. jij niet..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:09 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Oh fuck... jij paste gewoon in die dingen...
oooohw, dus als ik niet stop met bierdrinken, pas ik er straks ook niet meer inquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:12 schreef DJ-Maurits het volgende:
M.a.w. ik gooi de twee topics wat door elkaar... Meneer Hoogeveen was uit z'n wambuisje geknapt.. jij niet...
Zal wel door het bier komen....
Nee.. dan kan je geen topics meer uit elkaar houden...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
oooohw, dus als ik niet stop met bierdrinken, pas ik er straks ook niet meer in![]()
wie verzint er dan ook twee topics?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:14 schreef DJ-Maurits het volgende:
Nee.. dan kan je geen topics meer uit elkaar houden....
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:13 schreef Desiderius het volgende:
Heb je er nu een RL naast liggen Adelante of is dat ook een A&F?
hmm misschien heb ik toch XL nodig, want die schouders zien er zo klein uit. Hoe vallen de musclefits van de overhemden? vallen die ook klein?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:11 schreef Adelante het volgende:
polo van RL is "L" custom fit
polo van A&F is "XL" muscle fit
Srry dat ik t moet zeggen.. maar ik vind die polo met die strepen er niet uit zien. Waarom ga je godsnaam die dingen bestellen uit Amerika terwijl soortgelijk polos ook hier wel in de winkels liggen? Omdat er een bepaald beestje op zit die de pootjes de andere kant op heeft?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:07 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben de gele strepen polo niet meer..? :'(quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:07 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
meer heb ik ff geen tijd voor en/of zin in
wat is de cruciale kleur maurits?
kijk dat zijn de dingen die ik graag hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:41 schreef Adelante het volgende:
Heb van A&F een ontvangstbevestiging van m'n order gehad via mail,
voor de rest nog geen nieuwe info... op één user na is van iedereen
reeds het geld bijgeschreventhanx voor dat vertrouwen
Start een inkoopactiequote:Op donderdag 1 juli 2004 00:58 schreef Adelante het volgende:
oeh oeh oeh
erg leuke nieuwe dingen weer
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:59 schreef Desiderius het volgende:
Start een inkoopactie
hehe. na 50 keer proberen werkte hetquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:48 schreef Adelante het volgende:
*** moet lukken, maar soms moet je meerdere keren proberen
Oh...Northside Trail heet Lake Road Shirtquote:Op zondag 4 juli 2004 11:48 schreef Adelante het volgende:
volgens mijn orderbevestiging heeft jouw Northside Trail Blue Even Stripes shirt
het bestelnummer 25185955 en op de tracking pagina heeft het shirt de omschrijving
Lake Road Shirt...
de bestelling is nu geplaatst dus hier kun je niet meer meedoen helaasquote:Op zondag 4 juli 2004 13:12 schreef postman het volgende:
is er nu nog een actie om aan mee te doen of zijn ze allemaal al gesloten
Ik hoop het ook wil ze eigenlijk wel voor de 14e hebben dan ga ik namelijk op vakantie....quote:Op maandag 5 juli 2004 10:44 schreef Adelante het volgende:
ik hoop het eind van deze week allemaal in huis te hebben,
zodat ik het dan ook naar jullie kan verzenden... maar goed,
zolang a&f niet op mail reageert en online nog niets meer
bekend is, is het nog even afwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |