Ze zien er ook niet uit als 1e jaars ja. Tegen de 30 dunkt me.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:41 schreef whoops het volgende:
[..]
nou inderdaad...![]()
die lui lijken wel bejaard....![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:44 schreef Steijn het volgende:
Ze zien er ook niet uit als 1e jaars ja. Tegen de 30 dunkt me.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:57 schreef kastanova het volgende:
Ze hebben geen bijbaantje aangezien "paps en mams" gaarne hun zoon onderhouden tijdens zijn 14-jarige studie.
Oeh, dan begin ik daar aardig aan te voldoen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..].
Dat is dan wel weer leuk, ik die gracht dumpt de gemiddelde aids junk zijn spuiten.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:54 schreef innepin het volgende:
Mag dit ook?Een exclusieve ontgroeningsfoto van de eerstejaars Delftse kakkertjes.
.
[afbeelding]
opzich zou je komende intro de gracht kunnen prepareren... aks je dan ook foto's zou willen makenquote:Op woensdag 26 mei 2004 01:54 schreef innepin het volgende:
Mag dit ook?Een exclusieve ontgroeningsfoto van de eerstejaars Delftse kakkertjes.
.
[afbeelding]
Banken in de trein zitten wel vaker los.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:53 schreef JMS00 het volgende:
[afbeelding]
Haha Jezes he kerel, wat doe je nou...![]()
de ballo's denken waarschijnlijk dat dit nou werken is.... een beetje dingen tillen enzo.... kennelijk vinden ze het nogal grappig dat ze eigenlijk toch best veel op voetbalsupporters lijken...quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:53 schreef JMS00 het volgende:
[afbeelding]
Haha Jezes he kerel, wat doe je nou...![]()
Daar word je hard van. Trouwens IOquote:Op woensdag 26 mei 2004 01:54 schreef innepin het volgende:
Mag dit ook? :') Een exclusieve ontgroeningsfoto van de eerstejaars Delftse kakkertjes..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:58 schreef whoops het volgende:
[..]
de ballo's denken waarschijnlijk dat dit nou werken is.... een beetje dingen tillen enzo.... kennelijk vinden ze het nogal grappig dat ze eigenlijk toch best veel op voetbalsupporters lijken...
lees iets naar boven over kuddegedrag....
Dit is echt een pijpende pedofiel met een neukende pedofiel vergelijkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 02:15 schreef Soulshaker het volgende:
jullie zeiken vindicat nou wel af... maar die vallen nou eiks best mee... Albertus is vele malen erger... ze hebben minder rijke pappas, en willen 3 keer zoveel zijn als Vindicat... maar dat bereiken ze maar niet... wat zich resulteerd in brallerigheid, om studentiekoos over te komen... doe mij vindicat maar, daar kun je mits je binnenkomt tenminste... tenminste lekker een biertje drinken.... ik kleed mij zacht uitgedrukt niet als de doorsnee student en daar doen ze niet zo moeilijk over... bij albertus heb je al snel de poppen aan het dansen als je een blousje met model-naden aanhebt"jezus kerel, kansloos... jij bebt zeker gevoel jegens jongens..." vindi's zijn we relaxed, albertus mensen zijn ruk... en het erge aan zulke studenten is juist dat ze zich ergens boven vinden staan... tis net zoiets als Eagir... de roeivereniging, zuster vereniging van vindicat... de meesten zijn geen lid, maar vinden zich er wel bijhoren, wat zich uit in haantjes gedrach...
niet dat ik verder voorstander ben van ut koor ofzo hoor
teveel bier?quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:24 schreef cerror het volgende:
Waarom hebben ze altijd van die bolle koppen?
echt
Beetje zooien, niets mis meequote:Op woensdag 26 mei 2004 02:15 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |