Ze moet even contact opnemen met de maag/darmstichting. Mijn vriendin heeft het ook , maar die moet niet overgeven gelukkig. Ze heeft wel vaak last van haar buik. Er zijn veel boeken over te vinden. Ik wil wel morgen hier even een lijstje neerzetten (Bookmark zo dit topic), daar is het nu wat te laat voor.
Even in het kort voordat ik naar bed ga: ui en kolen zijn uit den boze. Geen bloemkool, prei (lijkt op ui) en ook champignons zijn niet goed. Het is wel zo dat het per patient verschilt. Ook is witbrood beter dan bruinbrood. Daarnaast kan mijn vriendin absoluut niet tegen scherp eten en ook sate saus is uit den boze. Pindakaas kan ze wel eten ,maar alleen de goedkoopste pot die er is.
Het is eigenlijk een traject van proberen, misschien kan jouw vriendin wel tegen ui bijvoorbeeld.
Ik zal morgen hier nog wat boektips neerzetten.
Er zijn trouwens ook medicijnen voor, een ander meisje dat wij kennen heeft die medicijnen. Maar het is maar de vraag of dat werkt, mijn vriendin heeft in iedergeval een boek waar ook dat soort informatie instaat. Mijn vriendin heeft zelf weinig vertrouwen in medicijnen. Onze huisarts ook. Vaak gaat het ook opeens na een aantal jaar weer over. En voor zover ik het nog weet begint het bij de meeste vrouwen rond hun 25e jaar en komt het bij mannen veel minder voor.
Installing a new program will always screw up at least one old one.