o ja, herkenbaar. daar heb ik ook een blauwe maandag op gezeten. vandaar dat ik tegenwoordig een psychiater heb.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:31 schreef dafjedaf het volgende:
Het laatste onderwerp was: het trauma van het gristelijke chymnasium
Slowchattopics nalezen.... Tja.... Doen mensen dat?quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:31 schreef GewoneMan het volgende:
dafjedaf maare ik heb een klein puntje van kritiek, namelijk waar is de link naar deel 1????
Mijn hart is eenvoudig diep menschelijk blij.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:39 schreef GewoneMan het volgende:
dafje ik heb op jou gereageerd in het volgende topic
Leuter die er niet meer uit kan?
je verwachte serieus antwoord zo goed als ik ben heb ik je dat gegeven![]()
en ik krijg niet eens een dikke zoen plat op mn bakkusquote:Op woensdag 26 mei 2004 02:13 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Mijn hart is eenvoudig diep menschelijk blij.
Kindertjes die vragen....quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:22 schreef GewoneMan het volgende:
en ik krijg niet eens een dikke zoen plat op mn bakkus![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:27 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Kindertjes die vragen....
quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:32 schreef GewoneMan het volgende:
![]()
![]()
ik neem mn vraag terug
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:33 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
![]()
en gewoneman...denk je dat het gaat lukken om hem nog voor pinksteren erin te prakken?quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]trug (sorry dat ik prik mesje stond tever van mn baard vanmorgen)
Goedemiddag allenquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:25 schreef Copycat het volgende:
Goeiemorgen, deze woensdagmorgen.
niet eerlijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:35 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Goedemiddag allen![]()
Deze dame heeft zojuist met de bambiblik en een leuke glimlach er voor gezorgd dat ze niet sinds 1 week ingeschreven staat op de wachtlijst voor een huis, maar sinds bijna twee jaarIK RULE
Best wel eerlijk.... Nou ja.... Ik had me twee jaar geleden ook al ingeschreven en ze zeggen dat ze me een brief hebben gestuurd na een half jaar of ik ingeschreven wou blijven, die hbe ik niet teruggestuurd en dus was ik uitgeschreven. Maar ik kan me geen brief herinneren dus ik heb gezegd dat ik hem bij mijn weten niet ontvangen heb maar het is natuurlijk al meer dan een jaar geleden, knipperknipperglimlach. Nou toen hebben ze mn inschrijving van toen alsnog verlengd, "hoewel we dat normaal echt niet doen hoor". Misschien vind ik nu alsnog iets deze zomerquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:14 schreef Byte_Me het volgende:
niet eerlijk
maar ja, ik zou het ook doen als ik vrouw was.
Maar de deal gaat toch nog wel doorquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:57 schreef dafjedaf het volgende:
Wat jammer dat Op zoek naar een Fuckbuddy. op slot is, had ik toch bijna een foto gepost
Ik zie TS nergens meer....quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:59 schreef m28740 het volgende:
Maar de deal gaat toch nog wel door![]()
het is duidelijk het is ware liefdequote:Op woensdag 26 mei 2004 19:25 schreef dafjedaf het volgende:
*schop* Fuifduif!! ben je dr weer jongen![]()
het is duidelijk, ik verveel me vandaagquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:51 schreef GewoneMan het volgende:
het is duidelijk het is ware liefde![]()
ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:36 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
het is duidelijk, ik verveel me vandaag :')
ja maar wie weet hoeveel we nog kunnen mailen om de tijd te verdrijven op de momenten dat 1 van ons zich verveeldquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:59 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, en dat lees ik nu terwijl over 1 minuut de dag voor bij is
Je mag m anders nog wel even lenen tot ik een flat gevonden heb, hier staat er al 1 namelijk. Beloof je dat ik m terugkrijg als ik een eigen huis heb?quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:03 schreef GewoneMan het volgende:
ps. wil je even een baopao nukken voor me ??? ik kan het niet meer omdat jij mn magnetron hebt afgetroggeld![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:39 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je mag m anders nog wel even lenen tot ik een flat gevonden heb, hier staat er al 1 namelijk. Beloof je dat ik m terugkrijg als ik een eigen huis heb?
Neej, met de troetelbeertjes STRAAAAAALLL!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:41 schreef GewoneMan het volgende:
wat lieffffffffffja je krijgt hem trug hoor
![]()
verstuur je hem per mail ????
Ik vind het leuk hier, en ik hou van seks, en ik overweeg seksuologie te gaan studeren. Hoe bedoel je of PSY een sociale opleiding is? Tis een gamma opleiding, als je dat bedoelt. Er zitten niet uitsluitend sociale mensen ofzo....quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:45 schreef ChallengeEverything het volgende:
dafjedaf, je doet toch psychologie? ook al is dat het enige wat ik van je weet, vertel eens waarom je zovaak op het forum bent en een serieuze vraag: Is psychologie een SOCIALE opleiding of niet?? Je posts zijn enigszins opvallend...
wauwwwww thnx en nog een gratis troetelbeerquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:47 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Neej, met de troetelbeertjes STRAAAAAALLL!!!
* GewoneMan straalt GewoneMan de magnetron in zn schoot
join the clubquote:Op donderdag 27 mei 2004 02:14 schreef Termietje het volgende:
Dafjedaf, dit kan geen toeval zijn...
Daphne is volgens mij de mooiste naam die er is (en dat meen ik al jaren), en jij en ik studeren beiden psychologie, en je hebt nog humor ook...
Ik begin je stiekem te aanbidden![]()
Is hij houthakker dan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 02:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
join the clubwe all adore dafjedaf
![]()
edit: kleine waarschuwing haar vriend heeft een BIJL !!!
ik heb nooit gezegd dat hij je hoofd eraf zou hakken enkel en alleen dat hij een bijl heeftquote:Op donderdag 27 mei 2004 02:28 schreef Termietje het volgende:
[..]
Is hij houthakker dan?
Ik mag best mensen aanbidden zonder mijn hoofd te verliezen, vind ik
Cool danquote:Op donderdag 27 mei 2004 02:36 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat hij je hoofd eraf zou hakken enkel en alleen dat hij een bijl heeften dat is zo hoor. scouts honor
je hebt FD al ontmoet en het was nog een vriend ookquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:42 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb trouwens ooit een vriend van me moeten uitleggen dat het geen bescherming tegen zwangerschap is om het meisje te neuken met de onderbroek er tussen. Toen ik er verder op door ging bleek ook dat hij dacht dat je het meisje in haar navel moet neuken. Dan denk ik, ik krijg mn slipje never nooit niet over mn navel heen
quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:45 schreef GewoneMan het volgende:
je hebt FD al ontmoet en het was nog een vriend ook![]()
![]()
![]()
en hier gaan we verder vertel dafjedaf wat is het effect van deze schokkende ontdekking ???quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je hebt FD al ontmoet en het was nog een vriend ook![]()
![]()
![]()
[..]
Deze was wel ook zo gristelijk trouwens![]()
dat zowiezo maar mischien ook enige vorm van schaamte? of ehhh mischien wel ergerquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:59 schreef Rooie_Zita het volgende:
Spontane braakneigingen, ongetwijfeld!
Volgens mij zou je dan nog nest eens bij mij in de klas kunnen zitten ook nogquote:Op donderdag 27 mei 2004 02:14 schreef Termietje het volgende:
Daphne is volgens mij de mooiste naam die er is (en dat meen ik al jaren), en jij en ik studeren beiden psychologie, en je hebt nog humor ook...
We hebben hem met zn allen voorgelicht, tijdje later had ie n vriendinnetje, best een leuk kind ook nog welquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:58 schreef GewoneMan het volgende:
en hier gaan we verder vertel dafjedaf wat is het effect van deze schokkende ontdekking ???
dat scheelt het was dus niet FD... maar damn ik dacht echt dat kan niet anders als FD zijn, mensen die denken dat je in de navel moet neuken en een slip/string als anti conceptie zien moeten wel EXTREEM zeldzaam zijn (hoop ik)quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:06 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
We hebben hem met zn allen voorgelicht, tijdje later had ie n vriendinnetje, best een leuk kind ook nog welthiiiiiiings.... are gonna get beeeettteeeeer!!
Heb jij enig idee tussen wat voor dorpen ik hier woon? Ik noem een Rijssen, das dan nog de meest beschaafde nederzetting.... Tis echt erg hier zo hier en daar....quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:15 schreef GewoneMan het volgende:
dat scheelt het was dus niet FD... maar damn ik dacht echt dat kan niet anders als FD zijn, mensen die denken dat je in de navel moet neuken en een slip/string als anti conceptie zien moeten wel EXTREEM zeldzaam zijn (hoop ik)![]()
je bedoeld dat er daar meerdere van dat soort exemplaren rond lopen ??? jeez snap ik meteen waarom je psychologie studeerdquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:18 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Heb jij enig idee tussen wat voor dorpen ik hier woon? Ik noem een Rijssen, das dan nog de meest beschaafde nederzetting.... Tis echt erg hier zo hier en daar....
Ik raad aan: de "lucky" in Rijssen. Als je koeien wil kijken is "New York" in Hengelo wel leuk, en dan hebben we nog een of andere dansschool die groothuis heet, dat is voor de 15jarige breezers, begging to be ontmaagdquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:21 schreef GewoneMan het volgende:
je bedoeld dat er daar meerdere van dat soort exemplaren rond lopen ??? jeez snap ik meteen waarom je psychologie studeerd(niks mis mee trouwens) maar wie weet leuk idee om daar eens te gaan stappen lijkt me wel humor
![]()
klinkt spannendquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:26 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik raad aan: de "lucky" in Rijssen. Als je koeien wil kijken is "New York" in Hengelo wel leuk, en dan hebben we nog een of andere dansschool die groothuis heet, dat is voor de 15jarige breezers, begging to be ontmaagd![]()
Geen flauw idee, ik heb geen van allen ooit bezochtquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:27 schreef GewoneMan het volgende:
klinkt spannend![]()
lame raden sneakers ? ghehe mogen kisten wel ??? anders is het zinloos om naar dat bruizende metropool te reizenquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:29 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik heb geen van allen ooit bezocht :') Mag ook vast niet met mijn schoenen enzo....
Dan laat maar w.b.t. Rijssen. Enschede -> doenquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:31 schreef GewoneMan het volgende:
lame raden sneakers ? ghehe mogen kisten wel ??? anders is het zinloos om naar dat bruizende metropool te reizen
volgens mij kan ik het beter laten gezien je reactie ghehehe maare plz explainquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:33 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dan laat maar w.b.t. Rijssen. Enschede -> doen
Dat is niet waar het nummer over gaat, Fuifduif. Ik heb lang genoeg in coffeeshops gewerkt om te weten wat Bob Marley zoal zingt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:06 schreef FuifDuif het volgende:
Ik luister nu naar No Woman No Cry van Bob Marley. Dat doet mij denken aan dat een vrouw niet moet zeuren, wanneer de man haar bevelen geeft.
In enschede kun je wel leuk uitgaan, in die gristelijke dorpen niet. In hengelo zitten ook wel wat leuke tenten qua alternatief.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:45 schreef GewoneMan het volgende:
volgens mij kan ik het beter laten gezien je reactie ghehehe maare plz explain
de slavernij is al achterhaald FD maar goed je bent gelovig dus ik begrijp waarom je 2000 jaar achter de feiten aanloopt... ik ga deze post beperken wegens een belofte you lucky bastardquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:06 schreef FuifDuif het volgende:
Ik luister nu naar No Woman No Cry van Bob Marley. Dat doet mij denken aan dat een vrouw niet moet zeuren, wanneer de man haar bevelen geeft.
Heb jij in coffeeshops gewerkt, daffiedaf?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:29 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dat is niet waar het nummer over gaat, Fuifduif. Ik heb lang genoeg in coffeeshops gewerkt om te weten wat Bob Marley zoal zingt.
hoe weet jij dat ik van alternatieve muziek houquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:30 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
In enschede kun je wel leuk uitgaan, in die gristelijke dorpen niet. In hengelo zitten ook wel wat leuke tenten qua alternatief.
Ik vind het toch wel altijd vreemd hoor. Die opmerkingen over tijd. Het is een zwaktebod, maar dat wist je zelf ook wel. Verder, GewoneMan, ben jij een lekkere ventquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
de slavernij is al achterhaald FD maar goed je bent gelovig dus ik begrijp waarom je 2000 jaar achter de feiten aanloopt... ik ga deze post beperken wegens een belofte you lucky bastard![]()
w00t jeugdsentiment lekker hash en wiet rokuhhhhhquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:29 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dat is niet waar het nummer over gaat, Fuifduif. Ik heb lang genoeg in coffeeshops gewerkt om te weten wat Bob Marley zoal zingt.
Nwaah, je zei dat je kisten had, dus je bent of militair, of....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:32 schreef GewoneMan het volgende:
hoe weet jij dat ik van alternatieve muziek hou(flauw ik weet het) maare welke tenten en waar vind ik ze ??? wie weet komt het ervan
![]()
Wat is daar nou weer mis mee? Ik verkocht alleen cola en thee enzo hoor, denk je dat ze een dame met de drugs laten? Ik zat er alleen om klanten te trekkenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:31 schreef FuifDuif het volgende:
Heb jij in coffeeshops gewerkt, daffiedaf?
zwaktebod is niet aan de orde ik kan mezelf wel duidelijk maken maar dat doe ik niet in slowchat, lees de topics in WFL maar door daar heb ik zat sporen achtergelaten waar ik 100% achterstaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel altijd vreemd hoor. Die opmerkingen over tijd. Het is een zwaktebod, maar dat wist je zelf ook wel. Verder, GewoneMan, ben jij een lekkere vent.
te trekken nog welquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:36 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee? Ik verkocht alleen cola en thee enzo hoor, denk je dat ze een dame met de drugs laten? Ik zat er alleen om klanten te trekken
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:40 schreef GewoneMan het volgende:
te trekken nog wel![]()
![]()
(extreem flauw i know)
tja het was een inkoppertje dat moet je toegevenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:42 schreef dafjedaf het volgende:
[..]dat was wel errug cheap geweest
dat kan je best, zo niet help ik je gratis je hebt mn MSNquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:43 schreef dafjedaf het volgende:
Goed, ik zat er dus, om met mijn arische, voluptueuse uiterlijk klanten te trekken.... Eh, naar binnen te krijgen.... Eh..... HELP!! Ik kan niet niet doordenken!!
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:06 schreef dafjedaf het volgende:
Ik zat er om de verloedering van de maatschappij te bevorderentadaaa
Ze moeten waarschijnlijk sluitenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:08 schreef GewoneMan het volgende:
hoeveel is de omzet gedaald sidns jij er niet meer werkt???
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:08 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ze moeten waarschijnlijk sluiten![]()
Interesseert me geen hol, klerelijersquote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:10 schreef GewoneMan het volgende:errug
wrom zijn ut klerelijers ???quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:13 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Interesseert me geen hol, klerelijers
inquote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:14 schreef GewoneMan het volgende:
maare dafjedaf woon je nou IN +kut of er dichtbij ?
Hebben me ontslagen, omdat ik bi ben. Maar eej, ik ga pittenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:15 schreef GewoneMan het volgende:
wrom zijn ut klerelijers ???
idd klerelijersquote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:19 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
in
[..]
Hebben me ontslagen, omdat ik bi ben. Maar eej, ik ga pittentruste!
Jeugdsentiment??????quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
w00t jeugdsentiment lekker hash en wiet rokuhhhhh![]()
Ook al verkocht jij daar alleen legale waren, het feit alleen al dat je ergens werkt waar ze zich met drugs bezig houdenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:36 schreef dafjedaf het volgende:
Wat is daar nou weer mis mee? Ik verkocht alleen cola en thee enzo hoor, denk je dat ze een dame met de drugs laten? Ik zat er alleen om klanten te trekken
Over de meet gesproken. Stel dat ik kom en wij treffen elkaar. Hoe zal die situatie aflopen? Verwacht je een bepaald type te zien als je aan mij denkt en verwacht je een bepaalde reactie van jouw kant?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:39 schreef GewoneMan het volgende:
die kus kan je wel geven in dit topic maar je krijgt hem niet terug en mochten we elkaar treffen op de meet raad ik het je af me te (proberen te) kussen.
Je bent blond en je hebt blauwe ogen en je bent aantrekkelijk mollig. Het beeld begint zich te vormen, dafjedaf.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:43 schreef dafjedaf het volgende:
Goed, ik zat er dus, om met mijn arische, voluptueuse uiterlijk klanten te trekken.... Eh, naar binnen te krijgen.... Eh..... HELP!! Ik kan niet niet doordenken!!
Je blijft proberen of niet? Viespeukiequote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat kan je best, zo niet help ik je gratis je hebt mn MSN(weet wel dat je het niet doet hoor)
toch eenwant je bent best wel lief
Fuifduif, loop niet zo de moraalrdder uit te hangen zeg....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ook al verkocht jij daar alleen legale waren, het feit alleen al dat je ergens werkt waar ze zich met drugs bezig houden.
En ben je er ook nog trots op, dat je er alleen stond als aantrekkingspost? Wat een zelfrespect.
He, ik mag mijn mening toch wel geven?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:23 schreef erodome het volgende:
Fuifduif, loop niet zo de moraalrdder uit te hangen zeg....
Jazeker. Niet meer zoveel als eerder, toen we nog beter konden spreken van zuipen. Nu is het meer gewoon even gezellig, maar niet met het doel zo dronken als wat te worden.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:23 schreef erodome het volgende:
Drink jij weleens alcohol trouwens???
Ja, om kleding mee te maken, niet om je eigen hersenen kapot te roken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:23 schreef erodome het volgende:
Ik heb een leuk gezegde voor je trouwens....
Man made alcohol, god made weed
Mja, dat zal op zich wel zo zijn inderdaad. Maar dat legitimeerd het gebruik ervan niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:23 schreef erodome het volgende:
Puur natuur, een lekker wietje, niks mis mee, stuk gezonder dan alcohol...
Vergeet het maar dat zoiets gebeurd. Ik denk eerder dat we op een gegeven moment juist het tegenovergestelde kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:23 schreef erodome het volgende:
Echt ik pleit voor wereldwijd wiet roken, zou de wereld een stuk aardiger van worden.
Bij de eerstvolgende wereldtop pleit ik voor wietcake, of grote schalen waarin wiet gebrand/verdampt wordt, dan komen ze wel uit de problemen, want dan zijn ze aardig voor elkaar
Ik ben niet blond meer en ook niet meer molligquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:20 schreef FuifDuif het volgende:
Je bent blond en je hebt blauwe ogen en je bent aantrekkelijk mollig. Het beeld begint zich te vormen, dafjedaf.
Ik draaide in de shop altijd voor mensen voor fooiquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:16 schreef Castor het volgende:
Je kunt ook voorgedraaide kopen, een uitkomst voor mensen die niet kunnen draaien.
Softdrugs worden hier gewoon getolereerd / als legaal beschouwd, dus waarom niet? Bovendien rook ik zelf ook wat ze daar verkopen, dus dan vind ik het hypocriet om er niet te willen werken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:17 schreef FuifDuif het volgende:
Ook al verkocht jij daar alleen legale waren, het feit alleen al dat je ergens werkt waar ze zich met drugs bezig houden.
Neuh, ik ben er niet heel trots op, maar ik vond het wel leuk dat klanten speciaal voor mij kwamen. De meeste dames in coffeeshops blowen zelf erg veel, hebben verder geen leven en vreten de hele dag de marsen die we verkochten, dus die zien er niet uit en zijn ook niet echt leuk om mee te praten. Ze vonden mij het leukst qua uiterlijk EN omdat er met mij nog eens een interessant gesprek te voeren viel. Dat vond ik wel leuk, ja. Waarom is het slecht om met je uiterlijk je geld te verdienen, modellen doen dat ook en iedereen is jaloers op hun... Bij mij was het iig niet alleen uiterlijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:17 schreef FuifDuif het volgende:
En ben je er ook nog trots op, dat je er alleen stond als aantrekkingspost? Wat een zelfrespect.
ik ben onschuldigquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Je blijft proberen of niet? Viespeukie.
ik verwacht dat je me NIET zoent/kust of knijpt, verder niks lijkt me vrij simpel. maar als je extra motivatie nodig hebt kan datquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Over de meet gesproken. Stel dat ik kom en wij treffen elkaar. Hoe zal die situatie aflopen? Verwacht je een bepaald type te zien als je aan mij denkt en verwacht je een bepaalde reactie van jouw kant?
het woord drugs is in dit geval een groot woord kijk vroegahhhh (tijdens de drooglegging) was drank ook zwaar verboden en nu is het iets dat je in elke supermarkt kan kopenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja oke, er zit iets in, maar dat van dat jaloers zijn op modellen? Oke, misschien een deel van de bevolking, maar echt niet iedereen. Kom zeg, alsof een model een streefuiterlijk is. Doorgaans zijn het aan cocaïne verslaafde gratenpakhuizen zonder enig IQ. Ik vind het overigens een rare opmerking "waarom is het slecht om met je uiterlijk geld te verdienen" van iemand waar ik toch wat meer intelligentie van verwacht.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:51 schreef dafjedaf het volgende:
Neuh, ik ben er niet heel trots op, maar ik vond het wel leuk dat klanten speciaal voor mij kwamen. De meeste dames in coffeeshops blowen zelf erg veel, hebben verder geen leven en vreten de hele dag de marsen die we verkochten, dus die zien er niet uit en zijn ook niet echt leuk om mee te praten. Ze vonden mij het leukst qua uiterlijk EN omdat er met mij nog eens een interessant gesprek te voeren viel. Dat vond ik wel leuk, ja. Waarom is het slecht om met je uiterlijk je geld te verdienen, modellen doen dat ook en iedereen is jaloers op hun... Bij mij was het iig niet alleen uiterlijk.
hoezo dat is gewoon een kenmerk handig gebruiken, het is NIET dat ze dr geld op dr rug verdient ofzo... en al zou ze dat doen is dat nog haar keusquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja oke, er zit iets in, maar dat van dat jaloers zijn op modellen? Oke, misschien een deel van de bevolking, maar echt niet iedereen. Kom zeg, alsof een model een streefuiterlijk is. Doorgaans zijn het aan cocaïne verslaafde gratenpakhuizen zonder enig IQ. Ik vind het overigens een rare opmerking "waarom is het slecht om met je uiterlijk geld te verdienen" van iemand waar ik toch wat meer intelligentie van verwacht.
Ja, uiteraard is het haar keuze. Maar ik mag mijn mening er wel over hebben. Kijk, telkens maar weer hameren op je eigen heerlijkheid (zoals dafjedaf) doet komt echt niet zelfverzekerd over hoor, maar juist onzeker. Ik refereer weer naar het welbekende citaat van dafjedaf: "welgevormde kont". Het is maar dat je het zelf zegt, maar op die manier dringt zij mij die mening op en daar ben ik niet van gedient. Zij bepaalt voor mij niet wat ik wel of geen welgevormde kont vindt. Daar heeft ze namelijk wel een handje van.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hoezo dat is gewoon een kenmerk handig gebruiken, het is NIET dat ze dr geld op dr rug verdient ofzo... en al zou ze dat doen is dat nog haar keus
"mijn welgevormde kont" ik kan me niet herinneren dat erbij stond dat iedereen dat zou moeten vinden maar ze vind ZELF dat dat zo is, waarom zou dat fout zijn ? ik vind mezelf er ook niet slecht uitzien ookal zullen er vast mensen zijn die mij niet knap vinden ofzo smaken verschillen en het is ok als je iets van jezelf mooi vind of dat je ogen of je kont is maakt niet uit...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, uiteraard is het haar keuze. Maar ik mag mijn mening er wel over hebben. Kijk, telkens maar weer hameren op je eigen heerlijkheid (zoals dafjedaf) doet komt echt niet zelfverzekerd over hoor, maar juist onzeker. Ik refereer weer naar het welbekende citaat van dafjedaf: "welgevormde kont". Het is maar dat je het zelf zegt, maar op die manier dringt zij mij die mening op en daar ben ik niet van gedient. Zij bepaalt voor mij niet wat ik wel of geen welgevormde kont vindt. Daar heeft ze namelijk wel een handje van.
IK ben ook niet jaloers op modellen, ik zeg alleen dat het voor hun wel geaccepteerd is terwijl zij daarnaast niets hoeven te kunnen behalve lopen en stilstaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:54 schreef FuifDuif het volgende:
Ja oke, er zit iets in, maar dat van dat jaloers zijn op modellen? Oke, misschien een deel van de bevolking, maar echt niet iedereen. Kom zeg, alsof een model een streefuiterlijk is. Doorgaans zijn het aan cocaïne verslaafde gratenpakhuizen zonder enig IQ. Ik vind het overigens een rare opmerking "waarom is het slecht om met je uiterlijk geld te verdienen" van iemand waar ik toch wat meer intelligentie van verwacht.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:17 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
IK ben ook niet jaloers op modellen, ik zeg alleen dat het voor hun wel geaccepteerd is terwijl zij daarnaast niets hoeven te kunnen behalve lopen en stilstaan.
Ik vind die opmerking over intelligentie hypocriet. Ik gebruikte mijn baantje in de coffeeshop om mijn studie te financieren, om dus later wel intelligent werk te doen. Alsof in een callcenter werken zo intelligent is, of schoonmaken, of bardiensten in een bar met alcohol ipv wiet. Hou toch op zeg.
Mijn uiterlijk heb ik net zo goed van de natuur danwel die god van jou gekregen als mijn intelligentie. Waarom het een wel gebruiken en het andere niet? Mensen doen altijd net alsof intelligentie een prestatie is, alsof slimme mensen beter zijn dan domme. Bullshit, dat is je net zo komen aanwaaien als je uiterlijk.
Ik geef alleen maar mijn eigen mening FuifDuif. Dat het jou nou stoort dat je met leuke meisjes praat zonder dat ze interesse in je hebben is jouw probleem, hoef je me nog geen zelfverheerlijking in de maag te splitsen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:05 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, uiteraard is het haar keuze. Maar ik mag mijn mening er wel over hebben. Kijk, telkens maar weer hameren op je eigen heerlijkheid (zoals dafjedaf) doet komt echt niet zelfverzekerd over hoor, maar juist onzeker. Ik refereer weer naar het welbekende citaat van dafjedaf: "welgevormde kont". Het is maar dat je het zelf zegt, maar op die manier dringt zij mij die mening op en daar ben ik niet van gedient. Zij bepaalt voor mij niet wat ik wel of geen welgevormde kont vindt. Daar heeft ze namelijk wel een handje van.
o wat lig je weer te zeveren fuifduif. de enige reden dat dat citaat inmiddels welbekend is, is omdat jij er in al jouw topics naar refereert. ik denk dat dafjedaf het slechts een keer heeft gezegd.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ooohw ooohw Byte_Me, vertel ons er meer overquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:25 schreef Byte_Me het volgende:
ben benieuwd of jij, als ik jou vertel dat ik mooi gevormde buikspieren heb, jij dit ook elk topic gaat quoten
dan plaats ik een verzoek om een foto van jou (_*_) te zien dafjedafquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:32 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ooohw ooohw Byte_Me, vertel ons er meer over![]()
En foto's natuurlijk, om het te bewijzen, want je kunt dat nou wel zeggen maar zo kan ik me geen eigen mening vormen
Ik zet een joker inquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:37 schreef GewoneMan het volgende:
dan plaats ik een verzoek om een foto van jou (_*_) te zien dafjedaf![]()
uiteraard post ik dan een foto van mn ogen
Ja maar erodome, jij hebt foto's gepost, dus over jou kan hij zich wel een eigen mening vormenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:44 schreef erodome het volgende:
Ik vind dat ik hele mooie ogen heb, ik vind dat ik wel een lekkere kont heb en ik vind mezelf ook nog eens aardig!!!!!!!!!!
ziet dat het een vervalste joker isquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:46 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik zet een joker in
kan je FD niet heel even een permban geven zodat dafjedaf met gerust hart foto kan posten??? of is alleen dit vragen al genoeg voor straf ???quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:51 schreef erodome het volgende:
Grinnik, dat maakt het wel leuk he
Wie zegt dat ik jou leuk vindt?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:24 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar mijn eigen mening FuifDuif. Dat het jou nou stoort dat je met leuke meisjes praat zonder dat ze interesse in je hebben is jouw probleem, hoef je me nog geen zelfverheerlijking in de maag te splitsen.
jouw mening is jouw probleem (zou ik tegen fuifduif zeggen)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:32 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ooohw ooohw Byte_Me, vertel ons er meer over![]()
En foto's natuurlijk, om het te bewijzen, want je kunt dat nou wel zeggen maar zo kan ik me geen eigen mening vormen
Toe maar weer. Iemands mening staat jou niet aan en dus snoer je hem/haar de mond even snel?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kan je FD niet heel even een permban geven zodat dafjedaf met gerust hart foto kan posten??? of is alleen dit vragen al genoeg voor straf ???![]()
![]()
Je mag niet vragen om een ban, dat weet je....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kan je FD niet heel even een permban geven zodat dafjedaf met gerust hart foto kan posten??? of is alleen dit vragen al genoeg voor straf ???![]()
![]()
tja wat kan ik hierop zeggen behalve dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Je mag niet vragen om een ban, dat weet je....
Eigenlijk staat daar idd straf op, maar ik zal aardig zijn, mits je beloofd het nooit meer te doen...
Ik hou niet van bannen en straffen, ik zie liever dat mensen zelf verantwoordelijkheid nemen...
Ik vind dat je wel erg loopt in te hakken op fd en ik heb je in het forum al gewaarschuwd, als je daarmee doorgaat in het gewone forum dan volgen er sanctie's, jij krijgt geen voorkeursbehandeling omdat ik het over het algemeen gesproken met je eens ben...
Net zoals phalanxxx is aangepakt om het etteren kan ik jou ook aanpakken als je tever gaat, maar omdat dit over en weer gaat ben ik milder...
Weet je wat het is...
Ook al is mijn mening vaak heel anders dan die van fd betekend dat niet dat hij zijn mening niet mag verkondigen, dat geld ook voor jou...
Beetje ruimdenkendheid zou jou ook niet misstaan, fd is niet de enige die zich daar schuldig aan maakt, jij doet hetzelfde andersom bij fd...
Probeer eens wat meer tot elkaar te komen ipv er een stom spelletje van te maken, de beledigingen vliegen hier in het rond, vind je dat zelf nu niet ook een beetje kinderachtig???
Ik zou gewoon graag zien dat jullie het gewoon eens uitpraten, ik wordt dit spelletje beu, hier in slowchat vind ik het niet zo'n probleem(alhoewel je ook hier tever kan gaan, maar dat snap je zelf ook wel natuurlijk).
Een geintje moet kunnen, elkaar een beetje uitdagen zo nu en dan ook, maar dit is niet zo grappig meer.
Doe me een lol en probeer het eens uit te praten met elkaar(en ja fuifduif, deze tekst geld net zo goed voor jou, jij kan er ook wat van met prikkelende opmerkingen!!!!!!)
omdat je er zeer regelmatig om "vraagt" maar ik heb doompjuh wat belooft dus zal me inhouden (dit werkt uiteraard 2 kanten op!)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:13 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom pesten jullie mij zo?
ik geef toe was foutquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Toe maar weer. Iemands mening staat jou niet aan en dus snoer je hem/haar de mond even snel?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:23 schreef erodome het volgende:
Ik ben zoooooooo trots op jullie!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:27 schreef erodome het volgende:
Doompje zegt gewone man op handen en knieen te gaan zitten en streelt zijn komtm om dan snel wat felle tikken te geven, als beloning voor het groot houden tijdens de tikken laat doompje haar hand via gewoneman zijn bilspleet naar zijn ballen glijden en kneed die met lievelijke zachtheid...
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:36 schreef FuifDuif het volgende:
Erodome, wat moesten wij toch zonder jou. Jij bent de heerlijkheid zelve, de goddelijke engel en het lichtpuntje die de gure duisternis van dit zondige leven enigzins doet verhelderen.
1e jaars psy @ utwente, en waarschijnlijk kennen we elkaar nietquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:05 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Volgens mij zou je dan nog nest eens bij mij in de klas kunnen zitten ook nog
Hoeveelstejaars ben je en waar kan ik je van kennen?
Slijmerd, wat mot je van me????quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:36 schreef FuifDuif het volgende:
Erodome, wat moesten wij toch zonder jou. Jij bent de heerlijkheid zelve, de goddelijke engel en het lichtpuntje die de gure duisternis van dit zondige leven enigzins doet verhelderen.
deel je wel met je mede fokkers ???quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Slijmerd, wat mot je van me????
Je moet mij niet teveel complimentjes geven, daar kan ik niet goed mee omgaan
Een lichtpuntje kan ik zijn, maar ik kan maar zo veranderen in een donderwolkje hoor
Zo mensen, het weekend is een feit, de wiet is gehaalt, gelijk maar een hele berg snaai gehaalt, dus ik ga een goede avond tegemoet
maar wel vertellen wat toch ?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:41 schreef Caesu het volgende:
ik heb echt iets geils in het vooruitzicht, kan het alleen niet delen![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:43 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
maar wel vertellen wat toch ?
zeg dan helemaal nixquote:
sorryquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zeg dan helemaal nixanyway have fun
enne hoe maak je dat schuddende koppie ????????quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:52 schreef Caesu het volgende:
[..]
sorry![]()
Wil je wat te snaaien of wat te blowen....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:39 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
deel je wel met je mede fokkers ???![]()
![]()
ik wil van alles wel watquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Wil je wat te snaaien of wat te blowen....
Ik heb chips, nature(ribbel)l, wokkels en skeletchips(en 3 verschillende soorten dipsaus), koetjesreepjes, trekdrok, dropveters, kletskoppen en spekkies, frikandellen, kroketten en vietnamese loempia's...
Als ik straks een vreetkick krijg dan zit ik hartstikke goed
Kom maar even gezellig dicht tegen tante erodome aanzitten en fluister het maar in mijn lieftallige oortjequote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:41 schreef Caesu het volgende:
ik heb echt iets geils in het vooruitzicht, kan het alleen niet delen![]()
ik had het niet moeten posten eigenlijk maar ik kon het niet laten - maar ik kan het echt niet zeggen, het is niet te erg ofzo, maar wel een beetjequote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Kom maar even gezellig dicht tegen tante erodome aanzitten en fluister het maar in mijn lieftallige oortje
pakt een richt microfoon en luistert gezellig meequote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Kom maar even gezellig dicht tegen tante erodome aanzitten en fluister het maar in mijn lieftallige oortje
Bier moet je zelf voor zorgen, dat heb ik niet in huis, heb nog wel xtc liggen, maar dat is niet voor dit weekend, maar voor jou wil ik wel een uitzondering maken, ik snoep alleen niet mee deze keer...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik wil van alles wel watmag ik dr ook nog een potje bier bij ???
nope XTC is tegen mijn principes, ik doe geen chemische drugsquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Bier moet je zelf voor zorgen, dat heb ik niet in huis, heb nog wel xtc liggen, maar dat is niet voor dit weekend, maar voor jou wil ik wel een uitzondering maken, ik snoep alleen niet mee deze keer...
Kijkt woedend naar gewonemanquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
pakt een richt microfoon en luistert gezellig mee![]()
krijg ik nou weer billenkoek ?????quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Kijkt woedend naar gewoneman [afbeelding] , tssssssssssss zeg, wegwezen jij luistervinkje [afbeelding]
ik ga het toch lekker niet zeggenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Kijkt woedend naar gewoneman [afbeelding] , tssssssssssss zeg, wegwezen jij luistervinkje [afbeelding]
hoe doe je dat schuddende koppie nou ??????quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:12 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik ga het toch lekker niet zeggen [afbeelding]
Je kan het maar beter vertellen, want nu gaan we je er verschrikkelijk over lastig vallen en dan is datquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:55 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik had het niet moeten posten eigenlijk maar ik kon het niet laten - maar ik kan het echt niet zeggen, het is niet te erg ofzo, maar wel een beetje![]()
Ja, maar je krijgt spijt dat je daar zo gretig over doetquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
krijg ik nou weer billenkoek ?????![]()
![]()
![]()
we kunnen het uit hem kietelen doompjuh ???quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan het maar beter vertellen, want nu gaan we je er verschrikkelijk over lastig vallen en dan is datecht minder vervelend [afbeelding] [afbeelding]
Doompje gooit gewoneman een blowtje toe, zet de snaai op tafel en zegt, help yourself...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nope XTC is tegen mijn principes, ik doe geen chemische drugs![]()
mag ik de waterpijp erbij ???quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Doompje gooit gewoneman een blowtje toe, zet de snaai op tafel en zegt, help yourself...
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
we kunnen het uit hem kietelen doompjuh ???![]()
van een andere site - is geen kombinatie voor...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hoe doe je dat schuddende koppie nou ??????
ga maar raden, je raadt het toch niet....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan het maar beter vertellen, want nu gaan we je er verschrikkelijk over lastig vallen en dan is datecht minder vervelend [afbeelding] [afbeelding]
ok ik trap af:quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:23 schreef Caesu het volgende:
[..]
van een andere site - is geen kombinatie voor... [afbeelding]
[..]
ga maar raden, je raadt het toch niet....
of je raadt het wel... raadt dan maar niet![]()
allemaal niet maar stop toch maar met radenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok ik trap af:
is het een kwartet ???
een BDSM spel ???
een orgy ????
een gangbang ???
groepsex ???
ik zit dus close ghehehe doompjuhhh hellupppppppquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:33 schreef Caesu het volgende:
[..]
allemaal niet maar stop toch maar met raden![]()
*** slik ***quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt spijt dat je daar zo gretig over doet
Oohw, mag ik ook?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:17 schreef erodome het volgende:
Doompje gooit gewoneman een blowtje toe, zet de snaai op tafel en zegt, help yourself...
paast de blow door aan dafjedafquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:05 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oohw, mag ik ook?![]()
Sorry dat je wereldbeeld nu instort, FD, maar ik doe dat niet om jou als persoon, ik heb gewoon echt de pest aan de gemiddelde christen en ja, ik ben ook echt zo zelfverzekerd, en ja, ik postte ook al zo voor jouw komst en op andere fora.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:04 schreef FuifDuif het volgende:
Maar de reden dat ik mij stoor aan veel berichten van dafjedaf kan gelegen liggen in het idee, dat ik haar posts misschien verkeerd opvat. Tussen de regels door, denk ik regelmatig steken onder water richting mij te zien. Ze zegt dan iets indirects over het geloof bijvoorbeeld. Maar ook denk ik dat ze me wil uitdagen, door steeds onopvallend iets op te merken over haar aantrekkelijkheid enzovoort. Ze weet dat ik daar op zal happen.
* dafjedaf hijst en graait richting koetjesrepenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:06 schreef GewoneMan het volgende:
paast de blow door aan dafjedaf![]()
wie neemt de waterpijp mee ? in nood kunnen we die ook fabriceren van een lege frisdrank flesquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:08 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
* GewoneMan hijst en graait richting koetjesrepen
Ik zie die meet al helemaal zitten, mensen!
Vergeet de bic-pen niet, mede-McGuiverquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:10 schreef GewoneMan het volgende:
wie neemt de waterpijp mee ? in nood kunnen we die ook fabriceren van een lege frisdrank fles![]()
ehhmmm weet niet hoe jij um maakt maare ik gebruik geen penquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Vergeet de bic-pen niet, mede-McGuiver![]()
Huh, hoe dan? Gewoon joint recht in het gat steken?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:12 schreef GewoneMan het volgende:
ehhmmm weet niet hoe jij um maakt maare ik gebruik geen pen
ze kan ook sex hebben met dr zelf het is een grote meidquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:12 schreef dafjedaf het volgende:
Is hubbie wel thuis dan?
Daar ging mijn maakt het uit over.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:13 schreef GewoneMan het volgende:
ze kan ook sex hebben met dr zelf het is een grote meid![]()
nopequote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:13 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Huh, hoe dan? Gewoon joint recht in het gat steken?
great minds.....................................quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Daar ging mijn maakt het uit over.We think alike
Wij staken gewoon de joint in de bic-balpen, klaarquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:16 schreef GewoneMan het volgende:
fles, slangetje (benzine slang of van aquarium ofzo) een metalen buisje en een filter uit een kraan slopen de rest kan je zelf wel verzinnen gok ik
das geen waterpijp hequote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:18 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wij staken gewoon de joint in de bic-balpen, klaar
* dafjedaf slaakt een diepe zuchtquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:19 schreef GewoneMan het volgende:
das geen waterpijp he![]()
aha nou weet ik ook wat jou geile avontuur isquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:38 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
dit is ook een bong - en die gebruiken ze ook nog weleens voor iets anders dan bier
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
aha nou weet ik ook wat jou geile avontuur is![]()
![]()
![]()
wedden ?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:48 schreef Caesu het volgende:
[..]nee je weet het nog niet!
ik prefereer mijn methode denk ikquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:23 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
* GewoneMan slaakt een diepe zucht
Ja, en dan de bic-balpen in de eerder genoemde fles met water he, dopey.
andere keertje misschienquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wedden ?
alsof ik dat niet weet DUHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:54 schreef Caesu het volgende:
[..]
andere keertje misschien
voor de bongs moet je eens GGG films downloaden...![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
alsof ik dat niet weet DUHHHHHHHHH![]()
hou op dit is kwelling!!!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:57 schreef Byte_Me het volgende:
ik wacht nog maar een paar uurtjes met blowen. nu eerst ff pitten.![]()
![]()
om 3.30 opstaan, naar pinkpop rijden, in de rij gaan zitten en een joint opsteken.![]()
aaaaaaahhhh het wordt weer een leuk weekend.![]()
de weersvoorspellingen worden ook steeds beter, ik heb er zin in.![]()
kuttttttttttt val ik weer door de mandquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:57 schreef Caesu het volgende:
[..]
niet alle gewone mannen weten dat...
doe dan, doe dan, vraag om een banquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hou op dit is kwelling!!!!!doompjuhhhhhhh zeg er es wat van hij plaagt muhhhh
(ik kan niet gaan cashflow problems)
ik mag niet vragen om een banquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:59 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
doe dan, doe dan, vraag om een ban
ik zal aan jullie denken als ik zit te genieten op pinkpop![]()
jij hoeft niet meer te blowen volgens mij. lowlands is pas over een maand of 3. daar ga ik trouwens ook naar toe.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:01 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik mag niet vragen om een banheb ik al een tik op mn vingers voor gehad (terrecht daar niet van) gloeiende ik baal kan niet eens stappen terwijl het super tof is vanaaf en dan nog lowlands
NU wil ik blowen maar ja heb nix in huis thee roken heb ik al es gedaan in mn vroegere jaren enne das nie bevallen
![]()
![]()
![]()
waarom hoef ik niet meer te blowen ??? enne wrijf dat er ook nog ff in kan ik ook niet heenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:03 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
jij hoeft niet meer te blowen volgens mij. lowlands is pas over een maand of 3. daar ga ik trouwens ook naar toe.
kut bedoel dus pinkpop zie je nu hoe errug het isquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:03 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
jij hoeft niet meer te blowen volgens mij. lowlands is pas over een maand of 3. daar ga ik trouwens ook naar toe.
have funquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:08 schreef Byte_Me het volgende:
hmmm kga toch maar ff een jointje opsteken, anders lig ik om half 4 nog niet te pitten. fijn weekend allemaal, ik spreek jullie dinsdag wel weer.
quote:
heb al minstens 1 jaar geen blow meer aangeraakt nu door alles (lees topic) heb ik er wel weer zin in, das GEEN symptoom van een verslaafde hoor....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:20 schreef Byte_Me het volgende:
verslaafde
snik moge doompjuh je zwaar straffenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:25 schreef Byte_Me het volgende:
was maar een geintje hoor
de gemiddelde cristen irriteert mij ook mateloosquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Sorry dat je wereldbeeld nu instort, FD, maar ik doe dat niet om jou als persoon, ik heb gewoon echt de pest aan de gemiddelde christen en ja, ik ben ook echt zo zelfverzekerd, en ja, ik postte ook al zo voor jouw komst en op andere fora.
ik ook wel al weet ik nog niet of ik kom (als je graag wil mag je het dubbel opvatten maar is niet strikt noodzakelijk)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:08 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
* GewoneMan hijst en graait richting koetjesrepen
Ik zie die meet al helemaal zitten, mensen!
Grinnik, doompje had even wat euhhhh, tja wat beters te doenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik zit dus close ghehehe doompjuhhh helluppppppp
edit: doompjuh laat me in de steek
Ik wil de waterpijp wel meenemen, heb een gewone simpele waterpijp, hij doet hetquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wie neemt de waterpijp mee ? in nood kunnen we die ook fabriceren van een lege frisdrank fles![]()
rectificatie ik grijp niet naar de koetjesrepen maar naar de chips
Waar wat van zeggen, blowen is goeeeeeehoeeeeeeeedquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hou op dit is kwelling!!!!!doompjuhhhhhhh zeg er es wat van hij plaagt muhhhh
(ik kan niet gaan cashflow problems)
ehhhh je hebt niet ver genoeg terug gelezenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Waar wat van zeggen, blowen is goeeeeeehoeeeeeeeed
Ik juig het toe!!!!!!!!
ook dat hadden we allang geradenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Grinnik, doompje had even wat euhhhh, tja wat beters te doen
bij deze mn dank slowchat is sweetquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
hey copycat. leuk om te zien dat een door ons in het leven geroepen topic zo'n lang staartje heeft.
helaas heeft een mod (ik noem geen namenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
bij deze mn dank slowchat is sweet![]()
geen probleem dit topic is al sticky genoeg dankzij mij, dafjedaf, FD en de ongenoemde modquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helaas heeft een mod (ik noem geen namen) dit geweldige topic 'unsticky' gemaakt.
ik ben trots op julliequote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
geen probleem dit topic is al sticky genoeg dankzij mij, dafjedaf, FD en de ongenoemde moden enkele anderen
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben trots op jullie![]()
het klinkt misschien heel raar gewone man, maar wat zegt dat smiletje eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
ik moest een traantje weg pinkenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het klinkt misschien heel raar gewone man, maar wat zegt dat smiletje eigenlijk?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:07 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben er weer!
ola duifquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:07 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben er weer!
oh ok ik wist namelijk echt niet wat die smile betekende. hij ziet er zo mishandeld uit. ik dacht dus eerder aan een in elkaar geslagen smile ofzo.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik moest een traantje weg pinken![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
welkom
![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ola duif![]()
hoe is het vandaag met duif?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
![]()
Kan het iets vrolijker?
ik doe mn best hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
![]()
Kan het iets vrolijker?
probeer harderquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik doe mn best hoor![]()
volgens mij moet je morgen biechtenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:20 schreef FuifDuif het volgende:
Het gaat vandaag heel goed met mij. Hoewel, ik liep vanmiddag door de stad (pffff wat heet) en toen kwam ik een paar meisjes tegen. Hoe ze gekleed waren..... Allemaal hemdtjes met blote buiken en zelfs sommigen al met korte rokjes. Dan denk ik, ik zou vrij moeten zijn om er zo eentje te pakken.
'pakken' zou inhouden dat je je eigen geiligheid boven die van het menselijk fatsoen zou stellen. alleen iets dat toegwezen is, of eigendom is kan je pakken. je kan natuurlijk wel gewoon een leuk gesprekje met ze aangaan in de hoop dat je later die dag er een of twee ligt te palen. maar verder kan je mensen niet pakken omdat het geen eigendom van je is. cappice?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:20 schreef FuifDuif het volgende:
Het gaat vandaag heel goed met mij. Hoewel, ik liep vanmiddag door de stad (pffff wat heet) en toen kwam ik een paar meisjes tegen. Hoe ze gekleed waren..... Allemaal hemdtjes met blote buiken en zelfs sommigen al met korte rokjes. Dan denk ik, ik zou vrij moeten zijn om er zo eentje te pakken.
Ja, je hebt ook gelijk. Maar dat aanknopen van een gesprekje durf ik niet he. Maar bovendien waren het ook verder niet echt mijn types. Maar oke, gewoon om eens een keertje lekker mee neuken zou ik wel appricieren.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
'pakken' zou inhouden dat je je eigen geiligheid boven die van het menselijk fatsoen zou stellen. alleen iets dat toegwezen is, of eigendom is kan je pakken. je kan natuurlijk wel gewoon een leuk gesprekje met ze aangaan in de hoop dat je later die dag er een of twee ligt te palen. maar verder kan je mensen niet pakken omdat het geen eigendom van je is. cappice?
Zeker weten.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:25 schreef GewoneMan het volgende:
volgens mij moet je morgen biechten![]()
Ga de stad in zou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:25 schreef GewoneMan het volgende:
damn wil ook wel paar van die vrouwtjes spotten in die kleding
![]()
FD waar zijn je morele waardes gebleven, dafjedaf wou je niet omdat ze 6 mannen heeft gehad en jij niet de 7e wou zijn en nu wil je in haar voetsporen treden ???quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook gelijk. Maar dat aanknopen van een gesprekje durf ik niet he. Maar bovendien waren het ook verder niet echt mijn types. Maar oke, gewoon om eens een keertje lekker mee neuken zou ik wel appricieren.
Als je al geen gesprekje aan durft te knopen dan durf je er ook niet mee te neuken, niet zo'n grote mond hebben fuifjequote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook gelijk. Maar dat aanknopen van een gesprekje durf ik niet he. Maar bovendien waren het ook verder niet echt mijn types. Maar oke, gewoon om eens een keertje lekker mee neuken zou ik wel appricieren.
Je had gewoon beter je best moeten doen om dit topic draaiende te houdenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helaas heeft een mod (ik noem geen namen) dit geweldige topic 'unsticky' gemaakt.
Dat ik geen prater ben wil niet zeggen dat ik geen neuker benquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:44 schreef erodome het volgende:
Als je al geen gesprekje aan durft te knopen dan durf je er ook niet mee te neuken, niet zo'n grote mond hebben fuifje
Huh, je bent toch getrouwd?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:44 schreef erodome het volgende:
Ik heb vandaag ook wel wat meiden gezien die ik wel mee naar huis had willen nemen, ik hou van dit lekkere weer, al was het alleen al om de vrolijke gezichten en de soms heerlijke kleding...
Ik steek nog maar een gebedskaarsje aan dan, om te bidden voor jullie zondigheid.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:44 schreef erodome het volgende:
Zo mensen, de dag begint alweer tegen zijn einde aan te lopen, het was overheerlijk weer, dus de fik in de bbq!!!
We zullen eens zien of we ons bbq record van vorig jaar kunnen verbeteren, als het weer meewerkt moet dat lukken
Het is voor een man anders dan voor een vrouw, GewoneMan. Denk daar goed aan.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
FD waar zijn je morele waardes gebleven, dafjedaf wou je niet omdat ze 6 mannen heeft gehad en jij niet de 7e wou zijn en nu wil je in haar voetsporen treden ???je stelt me telleur
![]()
Ja ik ben getrouwd, maar mijn man klaagt echt niet als ik een lekkere meid mee naar huis neem hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat ik geen prater ben wil niet zeggen dat ik geen neuker ben.
[..]
Huh, je bent toch getrouwd?
[..]
Ik steek nog maar een gebedskaarsje aan dan, om te bidden voor jullie zondigheid.
dat is jouw bekrompen mening duifje, ik denk daar heel anders overquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het is voor een man anders dan voor een vrouw, GewoneMan. Denk daar goed aan.
zeker weten op naar deel 3quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Je had gewoon beter je best moeten doen om dit topic draaiende te houden
Ik vind eigenlijk dat we deze reeks lekker vlotjes naar nummer 100 moeten brengen
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:38 schreef erodome het volgende:
AUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Kattentongen zijn ruw, waarom moet ze aan mijn been likken??????????
Net als nagels in mijn been, nu dit weer en als ik haar weg wil zetten bijt ze en toch vind ik haar lief, volgens mij spoor ik niet
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:04 schreef erodome het volgende:
Ik vergeet niets gewone man, ik wacht rustig mijn moment af, dit soort dingen smaken het beste als ze heel koud worden geserveerd
damn ze is het echt niet vergetenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:08 schreef erodome het volgende:
He gewoneman, niet met de eer gaan strijken jij!!!!!!
Het was mijn lieve medemodje aventura, haar komt alle eer toe.
Pas op hoor, anders komen er nog wat klappen bij!!!!
er hoeven ook geen lichtjes in te zitten, toeters en bellen is ook niet noodzakelijk als hij maar rooktquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik wil de waterpijp wel meenemen, heb een gewone simpele waterpijp, hij doet het
dat wist ik nietquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:20 schreef erodome het volgende:
Ik ben een vrouw, natuurlijk ben ik het niet vergeten, je weet toch, vrouwen hebben een heel groot boek in hun hoofd waar ze dingen in opslaan
Nee ik doe er geen zalfje op, dat mag jij doen, alleen niet daarquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat wist ik nietdoe je wel zalfje erop als het nodig is ?
![]()
euhhhhh die moet je ff uitleggenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee ik doe er geen zalfje op, dat mag jij doen, alleen niet daar
ik krijg de klappen en jij de zalf dus, duidelijk...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:05 schreef erodome het volgende:
Dat je me in mag zalven
Alleen niet mijn hoofd
dom ouwehoeren om het offtopic gebeuren in andere topics te vermijden, en gezellig dat het hier (regelmatig) is!!! alleen nu wat slow maar vaak snel en leukquote:Op zondag 30 mei 2004 00:01 schreef theSummoner het volgende:
t is allemaal heel gezellig enzow maar wtf is slowchatten eigenlijk????![]()
was vandaag niet nodig FD mn semtex was op :')quote:Op zondag 30 mei 2004 11:45 schreef FuifDuif het volgende:
He GewoneMan, dat is een late/vroege post van jou. Kun jij dan wel op tijd op staan om naar de kerk te gaan?
sorry the bank is niet lief voor me dus ik sla overquote:Op zondag 30 mei 2004 12:24 schreef theSummoner het volgende:
goede morgen iedereenheerlijk lekker lang geslapen en strax lekker naar amsterdam (gaat er nog iemand mee
?? )
en jij denkt dat ze morgen wel open zijnquote:Op zondag 30 mei 2004 13:25 schreef theSummoner het volgende:
vervloek Pinksteren de winkels zijn geslotenwilde ik net lekker naar me nieuwe Ipod gaan kijken en koffie gaan genieten van me vers gestorte salaris zit Jezus Gristus me 2004 jaar later nog dwars
naja maar wachten tot morgen dan...
![]()
heb jou nog nooit respect zien hebben voor niet gelovigen of mensen met een ander geloof, waarom zouden ze de jouwe dan wel respecteren ?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:32 schreef FuifDuif het volgende:
theSummoner, je hebt een klootzak! Toon eens wat respect voor het geloof. Wees blij dat je bijvoorbeeld morgen ook vrij bent, of had je liever willen gaan werken? Oh nee, dat weer niet of wel? Wel de lusten, niet de lasten... loser!
ja in WFL ik heb daar ook wel rond gehangenquote:Op zondag 30 mei 2004 13:57 schreef theSummoner het volgende:
maarre duif misschien domme vraag en misschien ben ik te lui om te zoeken....maarre post je ook wel eens in een soort geloof forum waarvan ik 99% zeker weet dat fok! er een heeft maar te lui ben om op de back knop te drukken....(o maaaan wat een hoop woorden in zo weinig tijd)
geniet ervan.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:14 schreef theSummoner het volgende:
wat een stilte hier...![]()
ja errug he, dat is anders nooit zoquote:Op zondag 30 mei 2004 15:14 schreef theSummoner het volgende:
wat een stilte hier...![]()
Ik vind het ook niet echt getuigen van respect voor de normen en waarden van het geloof, om op deze mooie pinksterdag je medemens uit te kafferen, FuifDuif...quote:Op zondag 30 mei 2004 13:32 schreef FuifDuif het volgende:
theSummoner, je hebt een klootzak! Toon eens wat respect voor het geloof. Wees blij dat je bijvoorbeeld morgen ook vrij bent, of had je liever willen gaan werken? Oh nee, dat weer niet of wel? Wel de lusten, niet de lasten... loser!
het woordje loser is toch niet uitkafferen?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:46 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt getuigen van respect voor de normen en waarden van het geloof, om op deze mooie pinksterdag je medemens uit te kafferen, FuifDuif...
ik denk dat hij al in de kerk zit en hij moest al biechten dus dan zal dit er ook wel uitkomen en dan is alles weerquote:Op zondag 30 mei 2004 15:47 schreef Lllaura het volgende:
En 'klootzak' dan..?
er stond "je hebt een klootzak" en dat klopt als het een man in kwestie was. nuances zijn heel belangrijk als je schrijft.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:47 schreef Lllaura het volgende:
En 'klootzak' dan..?
het was mij ook opgevallen maar ik zag het als een typoquote:Op zondag 30 mei 2004 15:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er stond "je hebt een klootzak" en dat klopt als het een man in kwestie was. nuances zijn heel belangrijk als je schrijft.
maar hij komt er mee weg op een humoristiche manier. misschien zou je op die manier zijn volgende posts ook eens kunnen lezen. die man kan zo stand-up worden.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:54 schreef Lllaura het volgende:
Inderdaad ja! Wat een gluiperd, zeg!![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:57 schreef GewoneMan het volgende:
*** schreeuwt uit volle borst *** Lllauraaaaaaaaaa !!!!
ik zal mn best doenquote:Op zondag 30 mei 2004 16:01 schreef Lllaura het volgende:
[..]![]()
Nog ietsje meer die kreun in de ondertoon erbij oefenen..!
Ik vind dat over die lusten en die lasten wel heel poëtisch...ik geloof niet echt ofzo...maja...zoals mn pappie altijd zegt: "atheïsme is ook een geloof"quote:Op zondag 30 mei 2004 13:32 schreef FuifDuif het volgende:
tackelt theSummonerquote:Op zondag 30 mei 2004 16:05 schreef theSummoner het volgende:
maarre gotta run ik moet om half 5 erges zijn en ben al laat have fun en wees lief voor elkander![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:25 schreef Lllaura het volgende:
Sssssssst! Je maakt m'n poes wakker..!
Niet meteen zo denigrerend, ik heb 't over m'n Bengaal...quote:Op zondag 30 mei 2004 16:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
ik over mijn sealpoint.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:35 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Niet meteen zo denigrerend, ik heb 't over m'n Bengaal...
dat had ik al door daarom ookquote:Op zondag 30 mei 2004 16:35 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Niet meteen zo denigrerend, ik heb 't over m'n Bengaal...
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:41 schreef Lllaura het volgende:
Sorry, sorry, sorry! Jje hebt hééééél erg je best gedaan hoor, vent! 't Klonk, écht waar, bloed- en botergeil..!
Tissue?
Tja, ik 'bek' nou eenmaal lekker...quote:Op zondag 30 mei 2004 16:42 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
thnx en neuh tissue is nie nodig, damn was eg een verbetering in vergelijking met de 1e poging hé
stond er zelf ook van te kijken
![]()
maak me gekquote:Op zondag 30 mei 2004 16:48 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Tja, ik 'bek' nou eenmaal lekker...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |