Ik zoek met www.advertentiezoeker.nl en dan bij "Trefwoord:" -> TFKquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:30 schreef bixister het volgende:
ik dacht zelf aan zo'n 250 max. maar ik weet niet waar jij precies mee zoekt, maar ik zie momenteel 1 TFK-advertentie en die is alleen voor kinderwagenbakjes (à ¤ 175,-).
Oja, voor ik het vergeet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:18 schreef bixister het volgende:
nee nog steeds niet.![]()
begin er aardig genoeg van te krijgen.
de DMT past niet in onze achterbak. de inglesina vind ik toch niet handig omdat er volgens mij over de zitjes geen regenhoes kan. de TFK's zijn steeds voor onze neus weg. ik ben nog in onderhandeling over een Happy Baby tweelingwagen (maar daar zijn ook andere kapers op de kust) en twijfel nu over een X-adventure 'Twingo' van www.babyjungle.nl.
Vertel vertel!quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:49 schreef melonovy het volgende:
oooooooowniet opgelet ...
Ik heb vandaag een enkele wagen gekocht van dat merk, toen ik zocht naar een afbeelding kwam ik heel veel duowagens tegen, ik wist niet dat je op zoek was naar een naast elkaar wagen. :S
bij deze nog even de relevante tekst:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:18 schreef dutchie het volgende:
In Koelstra Flexxo kinderwagen: vraag en probleem ontstond een dringende vraag. Het topic is inmiddels gesloten, maar kan iemand Bartman helpen?
Ik ben inmiddels naar de lokale prenatal geweest, maar omdat de garantie (1 jaar) inmiddels verlopen is kunnen de daar niet veel meer voor me doen dan dure onderdelen bestellen.quote:Wij hebben alweer zo'n twee jaar een Koelstra Flexxo in gebruik. De wagen is nu echte een probleempje aan het ontwikkelen: het voorwiel gaat spontaan zwabberen. Is dit een bekend euvel?
De Koelstra website blinkt uit in het ontbreken van contactgegevens, en omdat we verhuisd zijn is de originele leverancier een beetje ver weg. Zou ik gewoon de lokale Prenatal kunnen binnenlopen en daar om service vragen?
Dank je! Ik vind heel die site erg onoverzichtlijk en had eerlijk gezegd helemaal over de shopfinder heen gekeken. (en dat die winkel in dat warenhuis zat wist ik ook niet, al heb ik een jaar er slechts 300 meter vanaf gewoondquote:Op maandag 14 februari 2005 14:00 schreef Jonnetje het volgende:
Is er via www.mountainterrain.com niks te vinden?
Ik heb hier (shopfinder) even wat "gerommeld" en dit kwam eruit...
Country: Norway
Province: Akershus
City: OSLO
Dealer Fru Lyng
Citypassagen, Akersgt.17
0180 OSLO
+47 22 42 20 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |