quote:Op woensdag 26 mei 2004 07:13 schreef ZX9R het volgende:
Niet dat ik er ooit zal zijn
Ik zal hem nu maar eens aanzetten dan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Het is net als sex op tv .. enorme kijkcijfers .. maar niemand heeft het gezien.
Ja klopt, is het niks dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 07:45 schreef pmponer het volgende:
Gaap ... mogguh wie was er nou geinteresseerd in die knippers van louis? Jij hollander?
Nee nee. dat niet ik heb ze nog niet gezien .quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja klopt, is het niks dan?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:33 schreef ondeugend het volgende:
Dwars zijn is oke !![]()
Hoe lang deed dat pakketje van Louis.nl Motozoom.nl erover?quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:32 schreef pmponer het volgende:
[..]
En het voelt erg raar.quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:25 schreef PatrickM het volgende:
Hee, Pep, wat zie ik nou in je sig? Hebbie een tongpiercing
Naast een relatie met Free-Spirit (waarvan wij wel een piccie willen om te keuren![]()
)...
34 ..quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:56 schreef ZX9R het volgende:
smorregens lui!
Pep, ik stel je nu de vraag die mijn pa altijd stelde: "Hou oud is ze, hoe rijk is ze en hoe denkt ze over kinderen?"
Cool wordt steeds drukker.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:08 schreef ZX9R het volgende:
Zoals het er naar uitziet kom ik ook met Cheshire naar de meet!![]()
Ze heeft ze zelf nog niet trouwens.quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:56 schreef ZX9R het volgende:
.. en hoe denkt ze over kinderen?"
Moet ben jij de treiternar?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:06 schreef pmponer het volgende:
die fantasy fair moet ik ook naar toe![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee dat is ondeugend
LOL.... nee maar ik werd dringend gevraagd om mee te gaan dit jaar... maar stiekem lijkt het me wel leuk hoorquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet ben jij de treiternar?![]()
Dat wil ik even overleggen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, wat las ik nou? kan ondeugend niet meer bij jou achterop?
Vervelend hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
LOL.... nee maar ik werd dringend gevraagd om mee te gaan dit jaar... maar stiekem lijkt het me wel leuk hoor
Nou als ie een goed fotootje ervan heeft zou dat heel mooi zijn. Ze zijn er in 5 kleuren, welke heeft ie?quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:32 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee nee. dat niet ik heb ze nog niet gezien .
Maar mijn zwagertje zegt dat het er prima uitziet. Maar wat zou je er over willen weten dan post ik dat in of na het weekend even. Trouwens de bezorging was prima ik had het op dinsdag of woensdag besteld en afgelopen dinsdag binnen (als je dan nagaat dat er een lang weekend tussen zit). Dus de bezorgtijd is ongeveer een werkweek
Wat voelt raar? Free-spirit? Het hebben van een relatie? I'm a bit confused.quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En het voelt erg raar.![]()
Maar het heeft wel bepaalde voordelen.
![]()
Free-Spirit..![]()
![]()
ehm carbon look maar een foto is waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou als ie een goed fotootje ervan heeft zou dat heel mooi zijn. Ze zijn er in 5 kleuren, welke heeft ie?
Hoe bedoel je saai ??? wil je dat eens uitleggen ??quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:00 schreef pmponer het volgende:
Ik heb vorig jaar op een gsx 750 f gereden.. Ik vond er geen hol aan een saaie motor die er in mho niet uit ziet. Ik zou voor een cbr-f gaan of een gsx -r
Verder is het blok wel oerdegelijk en is het zeker geen miskoop. Maar net wat ik zeg ik vind het een beetje een opel astra qua rijeigenschappen
Een CBR-1000 is niet zo duur hoor .. is al een vrij oude motor, die heb je al vanaf en rond de 2.500-4.500 euro.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoi allemaal ik heb een vraagje,
ik ben een beetje aan het rondkijken voor een andere motor,
en heb al diverse Honda's CBR bekeken, nu attendeerde een verkoper mij op een Suzuki die nieuw net zo duur is als een 2e hands Honda CBR1000,
het gaat om deze motor Suzuki GSX750F,
[afbeelding]
Heeft iemand suggesties of aanmerkingen ik hoor het graag, ben er NL nog niet helemaal uit,
Ja ik bedoelde de piercing hahaquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:04 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij voelt die piercing raar
En eigenlijk ook wel weer beide.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat voelt raar? Free-spirit? Het hebben van een relatie? I'm a bit confused.
Is Free-spirit die dame met veel verstand van motoren?
Ja is lastig uit te leggen ik kwam op dat moment van een bandit 600 s, en ging proefrijden op die gsx 750 f. Ik vond niet dat de gsx veel pittiger was enzo ik vond het eignelijk een gemoedelijke allemans vriend en daarom dus ook wat saai. Dat bedoelde ik er eigelijk mee.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoe bedoel je saai ??? wil je dat eens uitleggen ??
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:17 schreef ondeugend het volgende:
Doe je nou editten omdat je eigen fantasie op hol sloeg![]()
Tja mijn vriendin is nu aan het lessen ( die heeft het helemaal te pakken) dus voorlopig zal er regelmatig iemand achterop zitten,quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:26 schreef pmponer het volgende:
knip
Maar wat zoek je in een motor? Wat wil je er veel mee gaan doen? Moet er vaak iemand mee achterop?
Maar het is wel een gekuipte motor en hij is een stuk breder en groter .. vaak hebben beginners wat moeite met verplaatsingen bij een niet draaiende motor. Deukje of scheur is dan zo gebeurd. De motor is wat massaler.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar zo zwaar is die gsx750f toch niet ??? ik heb nu een GR650x en die is in eigen gewicht zwaarder dan de gsx,
Kijk dat is iets waar ik ook al aan heb lopen denken als ik zoiets aan zou schaffen hoe ik hem in mijn schuur krijg, met deze heb ik maar net genoeg ruimte,quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar het is wel een gekuipte motor en hij is een stuk breder en groter .. vaak hebben beginners wat moeite met verplaatsingen bij een niet draaiende motor. Deukje of scheur is dan zo gebeurd. De motor is wat massaler.
Maar jij hebt al duidelijk meer ervaring.
Als je toch naar een andere verzekeringsmaatschappij overstapt, vraag hun om advies.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:00 schreef Patrick281 het volgende:
Opzeggen kan niet gezien de termijn die ze in de kleine lettertjes hebben.
Iemand nog tips?![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:45 schreef Patrick281 het volgende:
Voor onze (minimaal!) 3 mede fokkers met een ZXR-400.
[afbeelding]
quote:Everything about it, the engine, the chassis, the riding position, screams ATTACK!
Geinig die oude mac dingen, heb er altijd een hoop plezier mee gehad maar ze zijn nu toch wel een beetje afgeschreven.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:15 schreef Patrick281 het volgende:Cool Hollander .. ik moet ook nog rond kijken maar heb bij de web shops nog niets gezien in mijn smaak~idee.
Ik had nog wat meer willen posten, maar deze computer werkt niet echt mee.
Compie boven draait overuren met clone cd ..
.. zit nu op een 100 Mhz Apple te tikken met 40 Mb ram.. Fok! laden duurde bijna een kwartier!
E-mail .. laat staan Messenger werkt ook niet met een Apple.![]()
iddquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:44 schreef Patrick281 het volgende:Mooie Jas -damesmodellen zijn erg mooi met die taille erin, staat erg vrouwlijk..
Dit was ook de enige maat 38 (wat ze heeft) waar haar borsten normaal inpassen. Die jassen hebben een heel mooi systeem om de zijkant wat in te nemen en het staat echt heel vrouwelijk maar toch stoer. Je zal het wel zien op de meet volgende week.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:44 schreef Patrick281 het volgende:Mooie Jas -damesmodellen zijn erg mooi met die taille erin, staat erg vrouwlijk.. mannenjassen zijn zoals het hoort weer meer stoer.
![]()
Die post van mij net duurde 90 seconden om te plaatsen na een druk op de knop.![]()
Ik weet ook onderhand niet meer wat ik wilde posten.Tot later haha
ps:Verzekering heb ik dus ook nog niet kunnen doen ..
ps2:Clone CD 2.0 nog .. ook een oude versie .. maar is dus oud en vertrouwd goed .. moest hem even opzoeken wel.. gewoon downloaden kan je hem niet meer..
Ik heb je topic op MF maar weer een rotschop gegeven, verkoop lukt niet echt he? Hoe lang is die Sissy in godsnaam als ze niet op een ZXR past?quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd
thxquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb je topic op MF maar weer een rotschop gegeven, verkoop lukt niet echt he? Hoe lang is die Sissy in godsnaam als ze niet op een ZXR past?
Ik dacht al ziet ie die opmerking nou niet?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
o enne, jij mag hem hebben voor 2.500
Zijn denk ik niet op de Nederlandse vrouw ontworpen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit was ook de enige maat 38 (wat ze heeft) waar haar borsten normaal inpassen. Die jassen hebben een heel mooi systeem om de zijkant wat in te nemen en het staat echt heel vrouwelijk maar toch stoer. Je zal het wel zien op de meet volgende week.
Dat wist ik al dat het model best mooi is live ..quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vandaag even gaan kijken bij een motorzaak hier in velp. daar stond een ZXR750:
op plaatjes vond ik die dubbele koplamp wat 'ouderwets' eruit zien, in het echt valt dat heel erg mee![]()
ja jij wist dat jaquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
Dat wist ik al dat het model best mooi is live ..
quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En het voelt erg raar.![]()
Maar het heeft wel bepaalde voordelen.
![]()
Free-Spirit..![]()
![]()
[afbeelding]
Helaas je bent te laatquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:44 schreef PatrickM het volgende:
[..]![]()
goedgekeurd
![]()
ben een beetje laat met reageren
Ehmmm volgens mij begrijp ik het niet helemaal goed je wilt toch een nieuwe motor in de verzekering gooien en een ander die je verkocht (en dus een vrijwaring voor hebt) eruit halen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:11 schreef Patrick281 het volgende:
Nadeel van overstappen naar een andere verzekeraar zal zijn dat ik een heel jaar premie voor nop bij de oude moet betalen. Maar dat nog liever dan aan deze eis voldoen.![]()
PatrickM werkt toch in die wereld??? Patrick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 maanden opzegtermijn in de polisvoorwaarden .. scoot is een maand + 1 dag voor tijd verkocht.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ehmmm volgens mij begrijp ik het niet helemaal goed je wilt toch een nieuwe motor in de verzekering gooien en een ander die je verkocht (en dus een vrijwaring voor hebt) eruit halen?
Dan zeg je toch tegen je verz mij hallo ik heb hem verkocht zie mijn vrijwaring, dan hoef je toch zeker geen premie meer te betalen en zeker niet voor de rest van het jaar?
En dan doe je die beemer toch bij een ander in de verzekering?
idd.... maar ik was vooral verbaasd over hoe snel zo'n ding op de 200 zit, (vergelijken met mijn expressquote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
achterop rijden is leukals je nog nooit zelf hebt gereden
![]()
Tsjek mijn verkoop topic hier op Fok!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
idd.... maar ik was vooral verbaasd over hoe snel zo'n ding op de 200 zit, (vergelijken met mijn express)...
iddquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:12 schreef ZX9R het volgende:
Je hebt toch geen motor meer?
Dus wat valt er dan te verzekeren?
Imho kun je die oude verzekering gewoon opzeggen!
ik ken dat filmpje idd...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:47 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Tsjek mijn verkoop topic hier op Fok!
Kun je zien hoe snel zo'n ding op de 300 zit!
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
motorrijden is veeel leuker
dat wil ik al jaaaaaaren... maar ja.. de vrouw des huizes weet me er telkens vanaf te pratenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ga je papiertje halen zou ik zeggentis meer dan de moeite waard!!
stimmt..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:11 schreef ZX9R het volgende:
Iedereen kent die verhalen over dode motorrijders.
Dat betekent toch niet dat jij het niet zou mogen halen?
Er zijn ook genoeg dode autorijders!
hehe... Toyota blijft, er komt weer een nieuwe (rij nu renoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:15 schreef ZX9R het volgende:
Toyota verkopen,
Motorrijbewijs halen,
Motor kopen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik MAG het ook wel halen maar ze vind het niks.. dus dan maak ik een afweging (met nog meer zaken in acht genomen, geld e.d.) en gebeurd het niet.
Een koekblik"poster" ..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik ben wel zo gek als een deur (volgens andere uiteraard), dus misschien is het maar goed ook![]()
![]()
dankequote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Een koekblik"poster" ..
ik doe altijd gekquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
Ach toen ik getrouwd was heb ik wel eens een motor gekocht van 10.500 met een giga lening erop.
Thuis niets verteld. Dus verras'r eens en haal je rijbewijs stiekem. Doe's echt gek.![]()
Moet je af en toe eens doen hoor ..![]()
rijlesjes heb ik wel eens gehad, wel leuk moet ik zeggenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zeg niet dat je gelijk die motor moet kopen..maar een paar rijlesjes kunnen er toch wel af?
In ons heilige stukje Fok! had ik nog geschreven .. maar dat was na een edit weer weg.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
danke
[..]
quote:[quote]Op vrijdag 28 mei 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
Lijkt mij wel strak .. stiekem rijlesjes nemen. (zeg maar dat je een bedrijfscursus moet volgen ofzo)
.. op een dag je vrouw en bosje bloemen geven en uitnodigen voor een romantisch diner.
Het vervoer is een gehuurde motor die om de hoek van de straat geparkeerd staat.
![]()
![]()
Hihi is een schitterend plan,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
Lijkt mij wel strak .. stiekem rijlesjes nemen. (zeg maar dat je een bedrijfscursus moet volgen ofzo)
.. op een dag je vrouw en bosje bloemen geven en uitnodigen voor een romantisch diner.
Het vervoer is een gehuurde motor die om de hoek van de straat geparkeerd staat.
![]()
![]()
Dan ga je zelf een stukje toeren .. is ook geen straf hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hihi is een schitterend plan,
maar wat nou als ze niet op dat ding wilt stappen ??
daar sta je dan met je papiertje en gehuurde motor alle plannen vallen in duigen,
ze stapt er 100% cker niet op...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hihi is een schitterend plan,
maar wat nou als ze niet op dat ding wilt stappen ??
daar sta je dan met je papiertje en gehuurde motor alle plannen vallen in duigen,
Bij mijn vriendin blijft het bij de bescheiden maat D maar dat hebben de ontwerpers nog niet door denk ik.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zijn denk ik niet op de Nederlandse vrouw ontworpen.
Free-Spirit past normaal ook een S'je maar moet M aan ivm de DD.
lol... komt bekend voorquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog moeilijker voor haar is het met Bikini's e.d. boven maat 42 onder 36/38.
Ach ze heeft nu wat dus we zijn er even vanaf.
fotoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:48 schreef ondeugend het volgende:
Geen last van.. C-tjes roeleren
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
foto
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
maar mag een "koekblik poster"hier niet vertellen hoe te gek hij motoren vind dan?
quote:ik ben trouwens altijd lief voor de 2wielige vrinden.. op de snelweg en in de file e.d.![]()
Inderdaad Pep... dit lijkt nergens opquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:52 schreef ZX9R het volgende:
Hier past een edit Pep!
Heb je je hand verbrand dat je de verzekering moet bellen?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:20 schreef Patrick281 het volgende:
Net al vergeten dat mijn lunch op het vuur stond in de keuken...![]()
Tik nu met 1 vinger .. ff die verzekeringslui bellen.
quote:ZLM Verzekeringen werkt uitsluitend in de provincies Noord-Brabant en Zeeland
En daar ben ikquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:01 schreef ondeugend het volgende:
Rietje komt morgen terug
Weinig te narren en heksen hier
Als je voor een heel jaar hebt betaald en je verkoop je motor tijdens dat jaar, krijg je gewoon premierestitutie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:11 schreef Patrick281 het volgende:
Nadeel van overstappen naar een andere verzekeraar zal zijn dat ik een heel jaar premie voor nop bij de oude moet betalen. Maar dat nog liever dan aan deze eis voldoen.![]()
PatrickM werkt toch in die wereld??? Patrick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
foto
Niks foto... 6 juni reallifequote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onderschat mij nietquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik was nog aardig .. ken iemand met een bloedhekel aan auto's .. maar die is een paar dagen op vakantie.
Jezus Jesse, dat was niet geheel de bedoeling denk ik?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou mensen, ik ben ook los maar vraag niet hoe
ik heb een motorzaak opgezocht die motoren inkoopt. aan de telefoon heb ik een prijs van 3.000 euro aangegeven en ik hield 2.750 aan als uiterst minimum omdat ik op die manier ongeveer quitte speelde met mijn aankoop (plus bpm, onderhoud en reparatie) dat zagen ze wel zitten dus ik erheen.
hij stond nog niet buiten of hij zei, die is overgespoten en hij liet me de korrels zien in de lak. dus niet eens netjes overgespoten ook. hij zag meette de stuurspeling aan beide kanten en zei dat het stuur krom was.
hij wilde hem nu op de brug zien. de kappen eraf en hij liet zijn monteur mijn motor grondig nalopen. hij liet mij zien dat het stuur echt scheef was omdat het spatbord ook scheef erop zat (achter ook)en dat klopte. hij zag de niet-originele kleppendeksel bout en hij lekte daar toch weer olie!! de koelvloeistof slang lekte en de ketting en tandwiel moest vervangen worden. (hij noemde nog meer maar ik weet niet meer wat allemaal, oja ik had er teveel olie in waardoor een keerring vervangen moest worden...)
door het uiterlijke opknap werk en de technische zaken kwam hij op een prijs van 1.750 euro. nu had ik de keuze, of niet doen en proberen particulier te verkopen en iemand verschrikkelijk te naaien met een halfgare motor, of die 1.750 euro aannemen.
ik heb weinig zin om een ander hiermee op te zadelen dus ik heb die 1.750 aangenomen. missch niet slim maar al de dingen die ze tegenkwamen heeft hij me laten zien, dus ze waren geen mankementen aan het verzinnen ofzo.
dit kost mij natuurlijk 1.000 euro...en voorlopig geen motorrijden
Waarom heb je je motor niet gewoon nog ff gehouden danquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
verhaal
dit was zeker niet de bedoeling maar er mankeert gewoon te veel aan die motor. en tja, ik zou de volgende meet voor geen goud willen missen!! maar het is niet anders, helaas.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:42 schreef hollander172 het volgende:
Jezus Jesse, dat was niet geheel de bedoeling denk ik?
Waarom ben je niet wat gaan shoppen met je motor? Hij rijdt gewoon goed en er is nog niet echt iets mis mee toch? Hoe moet het nu met de 750?
Rare wending eigenlijk, je bent een hartstikke aardige gozer en nu moeten we je missen op de meet...![]()
Ik snap het eigenlijk niet, waarom heb je hem voor dat geld weggedaan? Je had er net zo goed nog een tijdje op kunnen rijden toch? Niet stiekum ingeruild voor een 750?
zoals al zei, een particulier ga ik er niet mee opzadelen en elke motorzaak kan zien wat zij zagen dus meer krijg ik er toch niet voor.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:45 schreef PatrickM het volgende:
Waarom heb je je motor niet gewoon nog ff gehouden dan
Ik weet het niet zeker natuurlijk maar je had het commentaar ook ter kennisgeving aan kunnen nemen en dit netjes kunnen vermelden bij de verkoop aan een particulier. Voor een dergelijke zaak is het een motor die ze amper meer kwijt kunnen (alhoewel ze hem waarschijnlijk voor het dubbele of meer weer in omloop brengen.) maar voor een handige particulier een leuk project. Als ik die prijs zo zie had ik nooit die van mij gekocht maar had ik die van jou wel overgenomen, de kosten eraan zijn het niet. (vergeet niet dat ik 2,5 keer zoveel voor die van mij betaald heb.)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit was zeker niet de bedoeling maar er mankeert gewoon te veel aan die motor. en tja, ik zou de volgende meet voor geen goud willen missen!! maar het is niet anders, helaas.
en ermee wachten en particulier verkopen wil ik simpelweg niet, ik ga niet een ander met deze ellengde opzadelen. ik weet nu zelf hoe dat voelt, dat ga ik iemand anders niet aan doen.
en inruilen? eigenlijk hetzelfde verhaal want dan had ik zo'n beetje hetzelfde bij moeten leggen als ik nu doe. ik ben al bij een aantal zaken geweest om wat te informeren. komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
maar nu doe ik het tenminste fair, maarja eerlijk duurt het langst zeggen ze wel eens en dat klopt: het duurt nu langer voordat ik weer kan rijden...
nou, er zaten echt teveel kosten aan. geloof me, voor veel meer had ik hem niet kunnen verkopen. missch wel iets meer maar zo ben ik eenmaal, als iets me niet bevalt moet het weg en snel ook. dan maar wat extra kosten...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet het niet zeker natuurlijk maar je had het commentaar ook ter kennisgeving aan kunnen nemen en dit netjes kunnen vermelden bij de verkoop aan een particulier. Voor een dergelijke zaak is het een motor die ze amper meer kwijt kunnen (alhoewel ze hem waarschijnlijk voor het dubbele of meer weer in omloop brengen.) maar voor een handige particulier een leuk project. Als ik die prijs zo zie had ik nooit die van mij gekocht maar had ik die van jou wel overgenomen, de kosten eraan zijn het niet. (vergeet niet dat ik 2,5 keer zoveel voor die van mij betaald heb.)
had dat maar eerder gezegdquote:Jammer dat je zo resoluut bent geweest, ik had je er nog wel wat meer voor willen geven en dan had ik er weer een leuk investeringsobject bij.
thx, ik ga de meet ook heel erg missenquote:Jammer jammer, ik zal je in ieder geval missen bij de meet.
Aan manuren waarschijnlijk wel, daar heeft die zaak ook gelijk in. Monteurs zijn niet gratis en je bent er zo een paar uur mee bezig.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou, er zaten echt teveel kosten aan. geloof me, voor veel meer had ik hem niet kunnen verkopen. missch wel iets meer maar zo ben ik eenmaal, als iets me niet bevalt moet het weg en snel ook. dan maar wat extra kosten...
Dat heb ik zelfs gedaan gisteren, okee niet geheel serieus maar ik zeg nooit zomaar wat. Maakt ook niet uit, heb weer iets anders gevonden om geld in te stoppen. (en hopelijk haal ik er nog veel meer uit.)quote:had dat maar eerder gezegd
Mwah blijft een raar idee eigenlijk. Waarom ben je niet nog doorgereden met deze? Zo zat was je hem toch ook weer niet? Nu heb je wel wat centen maar rijden is er niet meer bij, was gewoon doorrijden en langzaam wat opknappen geen optie geweest? Ik neem aan dat je nu ook niet vervuld raakt van vreugde nu je hem op deze manier weg hebt gedaan?quote:thx, ik ga de meet ook heel erg missen![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En daar ben ik
Durf je niet meer ?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Zullen we dat wel doen?![]()
Klinkt als ; Reuze naar mijn zin gehad !quote:Een reisverslag..... daar ben ik niet zo goed in
Nou ja, het was een mooi hotelletje... mooie kamers. Lekker eten... we zaten er trouwens voor 20 euro per dag voor overnachting, ontbijt en avond etenBest te betalen dus!
Verder was het tempo echt om in slaap te vallen (choppers maar vooral suffe BMW-rijders), maar goed, dat is weer eens iets anders
Erg mooi rijden daaro... daar leer je pas echt motorrijden, hellingen van 10% enz. enz. Blinde bochten.... 180 graden bochten die je neemt met maximaal 40km/h
MAAR: De Alpen blijven toch het mooist
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Verder was het tempo echt om in slaap te vallen (choppers maar vooral suffe BMW-rijders), maar goed, dat is weer eens iets anders
Vind ik niet ergquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Straks knijpt ze je...
Zover ik weet en kan beoordelen, is ondeugend van het vrouwelijk geslachtquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat zeg je nu !
Wie weet is het wel een vent
slaapkopquote:Zeg, ik ga nu pitten, cheers mates! (En mate-dinnen)
Dat is dan ook weer geregeld, kan Free-spirit bij Pep achterop en kunnen toch alle dames mee met de meet.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:41 schreef PatrickM het volgende:
Hee ondeugend, als je bij de motoren van jouw keuze niet achterop kan/mag... bij mij ben je altijd welkom als je wil/durftplek zat op de achterste zetel
Dat viel dus zwaar tegen ..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:38 schreef ZX9R het volgende:
Veel plezier met het halen van je fiets!
Heb ik wat gemist..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 07:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
klinkt goed, ben benieuwd pepijn!
riet, ik ga vandaag al naar lisserbroek. ik kan met mijn moeder meerijden, dus ik kan met haar auto daar naar toe. zin en tijd?
Tja je mag de combinatie wel berijden hoor.quote:b]Op zaterdag 29 mei 2004 08:30 schreef PatrickM het volgende:[/b]
Pep, ziet er mooi uitvooral de foto rechtsboven en linksonder
![]()
Owwwwwwwwwwww daar komt kopen van!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zin om mee te gaan? ik ga alleen ff een of meerdere proefritjes maken. kan ik gelijk ff je beemer horen/zien/ruiken
![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, die Pepijn heeft echt een dikke duim![]()
![]()
Als ze bij bridgestone hetzelfde doen als bij Metzelerquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, mijn BT010 is ook op na 11.000km.. volgende week nieuwe voorband (grappig, achterband gaat langer mee dan voor)
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja je mag de combinatie wel berijden hoor.
Dit is mijn voorvork:quote:Met die foto's valt trouwens wel op hoe dun je voorvork is t.o.v. de gemiddelde fiets.
En je hebt echt geen plakbandjes, niet dat het erg is hoor.![]()
Wel goed om zelf je voorwiel te demonteren, je eigen fiets kennen is top.
Tja, dat weet ik, vrij harde compound, opzich ben ik behoorlijk tevreden over de smalheid van de schaamrandjesquote:42mm Marzocchi hydraulic telescopic forks with progressive spring rate and integral fork stabiliser, 135mm travel.
Op mijn vader z'n werk hebben ze ook momentsleutels (de iets betere en zwaardere sleutelsquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:46 schreef Rietvaerder het volgende:
JepHeb ik allemaal bij mn pa's werk..
Jupsquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel cool
dat viel meequote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
Owwwwwwwwwwww daar komt kopen van!!!!!!!!!!!!
ja, zei me moeder pas toen we de afslag dordrecht/papendrecht opreden...ik dacht, bekende carpoolplaats hierquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee OPM!
Als je nou zei dat je vandaag in Dordt was had ik mee gegaanIk was in de veronderstelling dat ik in mn 1tje naar Van Vugt moest...
was wel grappig jah, ik was net aan het vertellen van die verzamel plaats kom jij opeens voorbij rijdenquote:Wel kick dat je me zag!
Wat voor auto reed je dan ? Ik reed ietwat harder dan is toegestaan daar geloof ikMaar dat komt omdat ik net was ingevoegd bij Papendrecht
yep idd, voorlopig is 600 meer dan genoegquote:600 meeeeeeeer dan zat he? Zie jeKan je nagaan hoe een Fireblade is
Whehehe....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Betekent dit nou dat je misschien toch mee kan de 6e ?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vind ik de jouwe toch mooier, luc! maar hij reed wel echt heerlijk die zx6r
Je zou er de 6e een proefrit op kunnen makenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vind ik de jouwe toch mooier, luc! maar hij reed wel echt heerlijk die zx6r
ik denk niet dat ik voor de 6e een andere motor heb, dus helaasquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Betekent dit nou dat je misschien toch mee kan de 6e ?
no thanxquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:24 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Je zou er de 6e een proefrit op kunnen maken![]()
gammaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Koop anders de ZX9R van Luc
Je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
no thanxik vind een 600 meer dan genoeg voorlopig.
Ja, per cilinder.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Sorry
Maar die ZX9R van Luc is toch 25kw, dus![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik voor de 6e een andere motor heb, dus helaas![]()
ojaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Sorry
Maar die ZX9R van Luc is toch 25kw, dus![]()
Klinkt toch een beetje laf naar mijn mening....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:29 schreef ZX9R het volgende:
En daarbij, ik zou hem ook niet aan een bekende willen verkopen.
Stel dat er wat mee aan de hand is (niet dat het zo is) dan word je er toch op aangekeken.![]()
Is niet laf.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Klinkt toch een beetje laf naar mijn mening....
Snel wegdoen en vervolgens er niks meer mee te maken willen hebben..
Het is vanavond met standje 1 met de tondeuse gedaan. Maar aangezien ik een verschrikkelijke hekel aan m'n haar heb.... En over uitslag en jeuk... ik heb net ff gezocht op M-F, maar ik kan geen topics hierover vinden. Zal dus ook wel meevallen (indianeverhalen die ik dus ooit gehoord heb wsquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:59 schreef ZX9R het volgende:
Is het dan nog niet kaal?
En een helmmutsje?
Laat F-S is beoordelen of het bij mij gaat staanquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:01 schreef Patrick281 het volgende:
Zet morgen dan een badmuts op als je klaar bent met je scheermesje.![]()
![]()
Enne is het nog niet kaal genoeg dan.![]()
Als je vriend/vriendin zich kaal scheert..
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:50 schreef PatrickM het volgende:
[afbeelding]
Moet dat hoofd kaal of nie? Zit nog te twijvelen (voornamelijk i.v.m. eventuele jeuk en uitslag van binnenvoering helm...
Ik ga het morgenochtend doen. Moeders is niet op de hoogte... die wordt gek als ze het zietquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou het zo laten.
Hokjesgeest?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
En nu nog een bomberjack, legerkisten en een Lonsdale petje, dit in combinatie met een Duitse motor zorgt voor een cool imago!![]()
Eigenlijk zou je je BMW moeten inruilen voor een oude leger-BMW..
Fuck die andere mensenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, ik niet
Maar andere mensen wel
Heb er nog geen cd's van... dalijk als ik weer rijk ben gaan die er wel komenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Luister je ook Rammstein?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:02 schreef PatrickM het volgende:
p.s.: over metal enzo gesproken... zijn er hier nog eigenlijk mensen die 21 juni naar Metallica, Slipknot en KoRn gaan?
Geen flauw idee. Ben ooit van plan wel weer eens m'n Duits op te gaan vijzelen. Overigens is Duits lezen meestal geen probleem voor mij. De betekenis van de woorden die ik niet ken worden meestal wel duidelijk uit het hele verhaal.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Want, wanneer en waarom typ je sommige Woorden met een Hoofdletter?
Bij zelfstandige Naamworden ofzo?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Laatste concerten zijn ... Van Katoen.
Ikquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie kan hier trouwens Duits?
Welk kamp lag er nou dichtbij Assenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik
Correctie .. maar zal niet editten .. was de support act van DefP en de Beatbusters.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:20 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dan is het een toevalligheid en kan je er niets aan doenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Correctie .. maar zal niet editten .. was de support act van DefP en de Beatbusters.
FS was er ook trouwens.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:21 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Welk kamp lag er nou dichtbij Assen![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:23 schreef ondeugend het volgende:
Vanmiddag op de pauzeer plek
[afbeelding]
Even kijken wat je vroeg hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Help mij dan eens met mijn vraag
Inderdaad alle zelfstandige naamwoorden.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Even kijken wat je vroeg hoor
waarom maar 10 minquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:23 schreef ondeugend het volgende:
Ik laat hem 10 minuutjes staan
[afbeelding]
Maar ik vond ze zo goed dat ik aan de produktie van de laatste cd meebetaald heb...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]Dan is het een toevalligheid en kan je er niets aan doen
Is dit voor of na ondeugende momenten.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:23 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
ben jequote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Moet jij toch wetenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:21 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Welk kamp lag er nou dichtbij Assen![]()
Goeie reden.... geloof mequote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waarom maar 10 miner valt weinig te zien toch?
vertel? zo pontificaal sta je er niet op?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Goeie reden.... geloof me
Moeilijk hoor Patje... gewoon proberen denk ik... binnen een week is het weer zoals op het plaatje.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:25 schreef PatrickM het volgende:
Ondeugend... gaat een kaal hoofd mij staan?
[afbeelding]
ondeugend = vrouw = onbegrijpelijk voor mannenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waarom maar 10 miner valt weinig te zien toch?
Ok.... dan begrijp ik je Antwoordquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Inderdaad alle zelfstandige naamwoorden.
gaat een kaal hoofd staanquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:25 schreef PatrickM het volgende:
Ondeugend... gaat een kaal hoofd mij staan?
[afbeelding]
is benieuwd... mail maarquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het is een herinneringcentrum waar je kan stoppen... waarschijnlijk moet je wel entree betalen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Moet jij toch weten![]()
Het transport-kamp Westerbork... ik wil daar wel graag ff stoppen als het kan, monument ofzo? (ondeugend?)
Schattige foto, als je bedenkt dat je speciaal voor mij dit ritje ben wezen rijdenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:23 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
niet kaal... standje 1 met tondeusequote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaat een kaal hoofd staanwat is dat voor kapsel dan
Ook_gek.. enzoquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een Coupe de Gestapoquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaat een kaal hoofd staanwat is dat voor kapsel dan
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:27 schreef PatrickM het volgende:
vrouw = onbegrijpelijk voor mannen
quote:btw... ik dacht dat je een vriendin had... zou je dus allang moeten weten
dat weet zelfs ik... degene die al een jaar of 5 geen vriendin meer heeft gehad
Wat is er met die mafkees?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook_gek.![]()
Oh nou ja, daar is vast geen tijd voor danquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het is een herinneringcentrum waar je kan stoppen... waarschijnlijk moet je wel entree betalen.
Ik zoek het even op
En wie of wat is dat dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook_gek.. enzo![]()
ok, maar als je nu een matje had en het dan ging vragen snap ik het wel. je kunt het nu toch gewoon zien als je het nog korter doetquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:28 schreef PatrickM het volgende:
[..]
niet kaal... standje 1 met tondeuse
Nee een ich wordt niet met een hoofdletter geschreven... wel als je het over u hebt.. de beleefdheidsvorm zeg maar.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ok.... dan begrijp ik je Antwoord
Hoe zit het met Woorden zoals ik, hij, zij, wij etc.? Hoeven die niet met een hoofdletter?
Mensen vanaf 15 jaar worden geloof ik met Sie aangesproken in Deutschlandquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee een ich wordt niet met een hoofdletter geschreven... wel als je het over u hebt.. de beleefdheidsvorm zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |