SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door gieling op 25-05-2004 22:48:53 ]
Zet hem dan tussen spoiler tags stommerd.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:30 schreef gieling het volgende:
Verklapte FIPO
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Zet hem dan tussen spoiler tags stommerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Zet hem dan tussen spoiler tags stommerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:37 schreef rockstah het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu is tie niet meer zo verkapt, capquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:07 schreef capibar het volgende:
dat was trouwens een verkapte tvp![]()
Deze ookquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:07 schreef capibar het volgende:
dat was trouwens een verkapte tvp![]()
nee, nu niet meerquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:11 schreef Tain het volgende:
[..]
nu is tie niet meer zo verkapt, cap
hey man! je hebt het topic al gestart, jij hebt toch geen tvp nodig?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
Deze ook.
Het was vast iets met paardenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Daarom was hij ook verkaptquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:43 schreef capibar het volgende:
[..]
hey man! je hebt het topic al gestart, jij hebt toch geen tvp nodig?![]()
Hoi Yvonquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:46 schreef yvonne het volgende:
nutteloze postaantal-opkrikkende smiley-postquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:46 schreef yvonne het volgende:
En hij is al meteen 4 keer gequote..quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:56 schreef speknek het volgende:
[..]
nutteloze postaantal-opkrikkende smiley-post.
Good. I ain't touching you with a twenty foot pole.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:01 schreef Lexie het volgende:
Ik laat mezelf wel even uit.
Du schweinhund....quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn Duits heeft hem afgeschrikt he![]()
nein, ich will bratkarttoffelenquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:34 schreef HomerJ het volgende:
Nog meer iemand Bratwurst?
Wat een Lullig broodjequote:Op woensdag 26 mei 2004 08:57 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
sehr matigquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:43 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wat een Lullig broodje.
*Tiedudum pats*.
Matig is my middle namequote:Op woensdag 26 mei 2004 12:51 schreef capibar het volgende:
[..]
sehr matig![]()
and slapen is my middlenamequote:Op woensdag 26 mei 2004 12:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Matig is my middle name.
Ik had het om half twaalf wel weer gezienquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:01 schreef capibar het volgende:
[..]
and slapen is my middlename![]()
ik om kwart voor 10quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:03 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik had het om half twaalf wel weer gezien.
Dat is ook een mooie tijd om op te staanquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:03 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik had het om half twaalf wel weer gezien.
student!quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie tijd om op te staanIk doe het ook regelmatig rond die tijd
Wat jij? Jij scholier!quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:06 schreef capibar het volgende:
[..]
student!
Heb je een vriendin dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie tijd om op te staanIk doe het ook regelmatig rond die tijd
studenten zijn ergerquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat jij? Jij scholier!
Als je iedere dag braaf je boterhammetjes opeet, en goed je best doet op school, wordt je misschien ook ooit nog verheven tot studentquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:10 schreef capibar het volgende:
[..]
studenten zijn erger![]()
nou, ik verheug me er al opquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:13 schreef Lexie het volgende:
[..]
Als je iedere dag braaf je boterhammetjes opeet, en goed je best doet op school, wordt je misschien ook ooit nog verheven tot student.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Heb je een vriendin dan?
opstaan kan ook met een vriendin erbij hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ik had het over opstaan
I know... Die is er alleen niet op dit momentquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:20 schreef capibar het volgende:
[..]
opstaan kan ook met een vriendin erbij hoor![]()
je kan ze geloof ik bij de wehkamp bestellenquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I know... Die is er alleen niet op dit moment
wel van het t-shirt wat je er gratis bij krijgt...quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Specs?
quote:Fris T-shirt met O’Neill printje met glitters, kapmouwtjes, ronde hals en achter ook met bloemen/glitterprint.
Van 100% katoen.
Mtn.: 34(XS),36(S),38(M),40(L),42(XL)
kleur: Wit
merk: O'Neill
Maat & levertijd:
Bestelnummer: 861-68-906
Prijs: ¤ 32,95
ga naar de supermarkt, luie student!quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan laat maar, dat shirtje vind ik niet mooi
Weet je wat trouwens erg is?Mijn hagelslag is op
eten kan je gewoon bestellen, dan hoef je de deur niet uitquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat doe ik strax welMoet meteen avond eten halen voor vanavond. Maar nu moet ik wel dus lunchen zonder hagelslag
Als ik een pizza laat thuiskomen kost dat me 10 euro, als ik er een bij de supermarkt haal kost het me 2,69. Voor virtueel dezelfde pizzaquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:38 schreef capibar het volgende:
[..]
eten kan je gewoon bestellen, dan hoef je de deur niet uit![]()
ik zou het gewoon doen hoor.... de supermarkt is ver....quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik een pizza laat thuiskomen kost dat me 10 euro, als ik er een bij de supermarkt haal kost het me 2,69. Voor virtueel dezelfde pizzaNO WAY dus dat ik het thuis laat komen
Ik kan hem zien vanuit mijn kamer (als je de flat naast me even wegdenkt) en het is 2 minuten lopen. Dat red zelfs de meest luie student nog welquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:42 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zou het gewoon doen hoor.... de supermarkt is ver....![]()
kan je je hond niet trainen om er eentje uit de supermarkt te halen?quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan hem zien vanuit mijn kamer (als je de flat naast me even wegdenkt) en het is 2 minuten lopen. Dat red zelfs de meest luie student nog wel
Alsof ik een hond kan houden op een kamer van 16 m2quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:45 schreef capibar het volgende:
[..]
kan je je hond niet trainen om er eentje uit de supermarkt te halen?
de meesten kunnen iig wel de krant van de mat af pakken
woon je in een stdenten huis?quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alsof ik een hond kan houden op een kamer van 16 m2En trouwens, die moet je ook uitlaten enzo, dus dat heeft ook niet veel nut
Nee in een luxe villa in het gooiquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:19 schreef capibar het volgende:
[..]
woon je in een stdenten huis?
Ik ben de standin van Rockstahquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:58 schreef pkwarts het volgende:
[GAM SC] het grote notorious_roy/capibar topic
is dat dan niet ver reizen, naar delft?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:51 schreef gieling het volgende:
[..]
Nee in een luxe villa in het gooi
ach met die privé helicopter is het best te doenquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:16 schreef capibar het volgende:
[..]
is dat dan niet ver reizen, naar delft?![]()
I beg to differ.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan hem zien vanuit mijn kamer (als je de flat naast me even wegdenkt) en het is 2 minuten lopen. Dat red zelfs de meest luie student nog wel
Jij hebt een vriendin die je erop uit kan sturenquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:39 schreef speknek het volgende:
[..]
I beg to differ.
oh nee, niet weerquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:01 schreef Khadgar het volgende:
Jahaaaaa! Eindelijk!
[afbeelding]
[afbeelding]
Sponsored by Drievliet!
And it's all mine!!!
Effe een nieuwe control panel maken, wat kleine dingen bijwerken en klaar!
Ik zit ook NOG STEEDS te twijfelen over een MP3 spelerquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:55 schreef Together-Alone het volgende:
* nieuwe mp3speler besteld heeft
[afbeelding]
Meeste van de HD spelers zijn veels te groot, die creative past nog mooi in mijn broekzakquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit ook NOG STEEDS te twijfelen over een MP3 spelerIk wil overigens een HD speler, met 20 gig +
iRiver iHP 140 is op dit moment favoriet, samen met de Philips HD 120
Tssssk...quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:35 schreef HomerJ het volgende:
Khadgar wat vind je daar nou zo bijzonder aan?
die is tof!quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:55 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
en hoe duur was hij?quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:55 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
had je hem niet moeten opetenquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan laat maar, dat shirtje vind ik niet mooi
Weet je wat trouwens erg is?Mijn hagelslag is op
wat doe je dan nog met dat 64 mb ding?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:27 schreef capibar het volgende:
[..]
die is tof!![]()
4GB is precies genoeg voor mij, ik weet echt niet wat ik met een 40 GB mp3 speler zou moeten doen![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:01 schreef Khadgar het volgende:
Jahaaaaa! Eindelijk!
[afbeelding]
[afbeelding]
Sponsored by Drievliet!
And it's all mine!!!
Effe een nieuwe control panel maken, wat kleine dingen bijwerken en klaar!
geld uitsparenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:30 schreef rockstah het volgende:
[..]
wat doe je dan nog met dat 64 mb ding?
275 eurie en 40GB krijg ik ook wel vol, maar dan heb ik echt geen idee meer wat ik zou moeten gaan luisterenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:29 schreef rockstah het volgende:
[..]
en hoe duur was hij?
club natuurlijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:39 schreef Tain het volgende:
[..]
maar dan heb ik echt geen idee meer wat ik zou moeten gaan luisteren
wattage is rms neem ik aan, pmpo zal erg onwaarschijnlijk zijnquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:45 schreef gieling het volgende:
Ik heb hier een Philips, 5.1 5x50wat + subwoofer 50wat, én een goed design én heel erg goed geluid
Alleen werkt de afstands bediening niet altijd naar behoren
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:40 schreef mordradead het volgende:
ziet er leuk uit alleen daar gaat het niet om, het gaat om het geluid (uitgedrukt in wattages???) zet de specs dan eens ff neer (rms aub)
en hij past goed bij mijn interieurquote:Maximaal muziekvermogen: 185 Watt PMPO
Frequentiebereik: 40 Hz-20 kHz
Schakelaars: Power ON/OFF, Mute, Mode section, Level adjust
Materialen/uitvoering: houten subwoofer
Afmetingen: woofer: 205x320x355(BxHxD), Satelliet: 156x255x156(BxHxD)
Overige informatie: De AC3/5.1 home theatre speakers zijn ontworpen voor een kleine omgeving. Iedereen kan nu een stylistische home theatre aanschaffen voor een betaalbare prijs. Geeft goed geluid tot 27 vierkante meter. Met de afstandsbediening kunt u het geluid naar eigen believen aanpassen voor de 6 verschillende boxen.
Overige specificaties
- Input Impedance: >10K ohm
- S/N Ratio: 50 db
- gevoeligheid: 350 mV
Philipsquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:45 schreef gieling het volgende:
Ik heb hier een Philips, 5.1 5x50wat + subwoofer 50wat, én een goed design én heel erg goed geluid
Alleen werkt de afstands bediening niet altijd naar behoren
Ikke speel ook Metal slug op mijn emulatorquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:24 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Tssssk...
De jeugd van tegenwoordig... Arcadegames zijn cool.
PSVquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Philips
PSVquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]
PSV
20x, komop he je hebt wiskunde tochquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:03 schreef rockstah het volgende:
dat kan toch nooit man. dan is die van jou 20 keer zo sterk als deze.
ik zag ook bij de mediamarkt van die enorme basstubes staan die ook maar 400 watt PMPO hadden
ziehier de specs van een trust wel 4500 watt pmpo maar rms respectievelijk voor de satteliten/woofer 3 en 15 watt ik heb dus lager pmpo vermogen maar hoger rms vermogen, rms vermogen is trouwens een betere indicatie (dat heb ik me laten vertellen)quote:4500P 5.1 HOME THEATRE SYSTEM
Eigenschappen
Krachtige 4500 Watt 5.1 surround sound luidsprekerset om uw eigen DVD-thuisbioscoop te maken met uw PC of Hifi-installatie (5x 3 W and 1x 15 W RMS)
Afzonderlijke bedieningseenheid die op elke gewenste plaats kan worden neergezet
Afzonderlijke houten subwoofer voor uitstekende lage tonen
Regelingen voor vermogen, voor, achter, centrum, subwoofer en hoofdvolume
Perfect voor realistisch surround-geluid voor spelletjes en muziekweergave van hoge kwaliteit
Aantrekkelijk ontwerp in zwart en metaal
Artikelnummer: 13735
quote:Uitgangsvermogen: 450 Watt (PMPO) capaciteit (5x3 + 1x15 Watt RMS)
Totaal vermogen: 450 Watt RMS
eeh, dat is niet 450 watt pmpo maar 4500 watt pmpo dus dat zegt echt geen reet, als het 185 watt rms is dan zou het wel goed kunnen zijn ik heb 175quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:16 schreef rockstah het volgende:
met grotere sattelieten is er ook meer ruimte voor speakers = beter geluid. (als de versterker meewerkt)
die trust speakers hebben 450 Watt (PMPO) capaciteit (5x3 + 1x15 Watt RMS). idd zeer hoog ja. maar die van jouw slaat alles.
hoewel. volgens mij weet de site het ook niet helemaal. in het besteloverzicht staat er bij het vermogen weer 185 Watt RMSis dat wel ok?
ik heb helemaal geen trust man, beetje respect (wel een scanner en webcamquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:20 schreef rockstah het volgende:
ah. je hebt een 4500p he?
dan zal het door de site komen. hier staat namelijk bij de 4500p dit:
[..]
dit moet toch wel de ultieme game tv zijnquote:SPECIALE EIGENSCHAPPEN
* Voorzien van de revolutionaire nieuwe D.I.S.T. (Digital Image Scaling Technology): 1250 interlaced beeldlijnen, trillingsvrij, en een beeld met een hoge resolutie
* Movie Theatre
* Fine-pitch CRT: Natural Flat 16:9 breedbeeld weergave
* Speciale CRT Driver schakeling: Wide Range CRT driver en afzonderlijke spanningsregelaar
* Super DigiPure: beeld met een hoge resolutie en groot bereik, contour- en kleurverbetering, verticale/horizontale/diagonale regeling, Auto Super DigiPure, Motion Compensation, Digital Comb Filter, en Auto 3D Digital VNR
* Hoge resolutie NTSC weergave (1500i)
* 2-tuner PAP (Picture-and-Picture)
* Multi Picture (1 + 3, 12)
* Beeld en Teletekst tegelijk
* A2/NICAM stereo
* Dolby Digital/3D-PHONIC
* 4 luidsprekers: voor- en middenluidsprekers, en aansluitingen voor een subwoofer en surround luidsprekers
* Digitale audio ingang: optisch en coaxiaal
* T-V Link
* Auto Aspect Switching
* Breedbeeld standen: Panoramic, 16:9 zoom, 16:9 zoom (met ondertitels), 14:9 zoom, Full, normaal
* Kleurtemperatuur en Picture Mode
* Megatext: 1500 pagina geheugen
* Component PAL Progressive ingang (Y, Cb, Cr) en audio uitgang (L, R)
* Optioneel: luxe TV-meubel (RK-C32HD1)
ANDERE FEATURES
Beeld
* 82 cm (76 cm zichtbaar) wide-aspect (16:9) natural flat beeldbuis
* Widevision Plus
* Breedbeeldstanden: Panoramic, 16:9 Zoom, 16:9 Zoom (ondertitels), 14:9 Zoom, Full, normaal
* High-density NTSC
Geluid
* Aantal luidsprekers: 3 + subwoofer
* Uitgangsvermorgen:
o Voor 2 x 10W (RMS)
o Midden 10W (RMS)
o Subwoofer 18W (RMS)
o Surround 2 x 7,5W (aansluitingen, RMS)
* A2/NICAM stereo
* Digital surround processor
Gebruikersvriendelijk
* Bit-map on-screen menu control (Ver. II)
* On-screen display in 15 talen
* Inslaaptijdklok
* Kinderslot
* Gecombineerde TV/VCR/DVD afstandsbediening
Diversen
* 3 SCART’s (2 x S-VHS in & 2 x RGB in) & S/AV IN op het front
* Instelbare audio-uitgang (L/R)
* Hoofdtelefoonaansluiting
* Geheugen voor 100 zenders
* NTSC 3.58/4.43 video weergave
net alsof daar ruimte voor is, bovenop dat kastje, ik breek nu al zowat mijn nek als ik naar je tv probeer te kijkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:29 schreef rockstah het volgende:
however, ik heb ook al een vervanging voor mijn 14" tv'tje gevonden![]()
de JVC HV-32D25EUW
D.I.S.T. (1250i/trillingsvrij) Natural Flat Dolby Digital/3D-PHONIC Breedbeeld kleuren-TV
[afbeelding]
specs:
[..]
dit moet toch wel de ultieme game tv zijnslank, geil.
60 Hz, progressive scan mode, NTSC weergave, breedbeeld, 3 scart ingangen
alleen jammer van de prijs![]()
ik heb al een plekje gevonden. ik ooi mijn radio en versterker en nachtkast op zolder, schuif mijn bureau op, en dan heb ik een prachtig hoekje vrijquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:54 schreef capibar het volgende:
[..]
net alsof daar ruimte voor is, bovenop dat kastje, ik breek nu al zowat mijn nek als ik naar je tv probeer te kijken
hoeveel kosttie trouwens, en ga je hem echt kaufen?
2200m euroquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:08 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik heb al een plekje gevonden. ik ooi mijn radio en versterker en nachtkast op zolder, schuif mijn bureau op, en dan heb ik een prachtig hoekje vrij
en als ik een keer 2200 euro overheb haal ik hem meteen![]()
Wil je het verhaal van de rechtzaak achter die speakers horen?quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:29 schreef mordradead het volgende:
deze heb ik voor mijn kleine kamer
[afbeelding]
trouwens rockstah ik heb ff op alternate site gekeken en die die jij wil is 185 watt rms, zou dus wel goed moeten zijn
Tsssk... Emulator.... Tsssk...quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:00 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ikke speel ook Metal slug op mijn emulator
jajajajaajaja!!!!! VERTEL VERTEL!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:28 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Wil je het verhaal van de rechtzaak achter die speakers horen?
ontploffen ze?quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:28 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Wil je het verhaal van de rechtzaak achter die speakers horen?
Het design van de 5 satellietspeakers lijkt nogal verdacht veel op dat van een high end Bose product. Een design waar een merkenregistratie op staat, en copyright enzo.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:31 schreef capibar het volgende:
[..]
jajajajaajaja!!!!! VERTEL VERTEL!!!![]()
![]()
![]()
Laat me raden, en daar ga je dan kabelTV op kijken?quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:29 schreef rockstah het volgende:
however, ik heb ook al een vervanging voor mijn 14" tv'tje gevonden![]()
de JVC HV-32D25EUW
D.I.S.T. (1250i/trillingsvrij) Natural Flat Dolby Digital/3D-PHONIC Breedbeeld kleuren-TV
[afbeelding]
specs:
[..]
dit moet toch wel de ultieme game tv zijnslank, geil.
60 Hz, progressive scan mode, NTSC weergave, breedbeeld, 3 scart ingangen
alleen jammer van de prijs![]()
ja, dat dacht ik dus ook al, maar volgens rockstah was de eerste uitzending een paar maanden geledenquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:51 schreef Lexie het volgende:
Ton is zeker weten al langer dan een jaar op t.v. Ik gok een jaar of 5.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:27 schreef capibar het volgende:
WAT HEB IK TOCH EIGENLIJK EEN HEKEL AAN NEED FOR SPEED UNDERGROUND![]()
![]()
![]()
![]()
doe ik zo'n fokking lange endurance race van 6 (!!!!!) laps!
knal ik VLAK voor de finish tegen zo'n kutauto aan, werd ik laatste![]()
![]()
![]()
prijs kwaliteit verhouding kregen ze in de tests vandaard dat ik ze had gehaald, ze klinken stukken beter dan de creative shit van een maat van mequote:Op donderdag 27 mei 2004 01:39 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Het design van de 5 satellietspeakers lijkt nogal verdacht veel op dat van een high end Bose product. Een design waar een merkenregistratie op staat, en copyright enzo.
Needless to say, Bose vond dat niet cool. Dus klaagden ze de fabrikant/importeur aan. We hebben die dingen een tijd niet eens mogen verkopen...
Uiteindelijk heeft Bose de rechtzaak verloren, omdat de USBlaster prutzooi in het segment budget voor een schijtprijsje zit, en Bose in het luxe patsersegment van 2000 euro ofzo.
Als straks het EK begint zijn we eindelijk is samen voor 't hetzelfde teamquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PSV
quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:40 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Laat me raden, en daar ga je dan kabelTV op kijken?![]()
moest jij niet een proefwerk maken ofzo?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:45 schreef rockstah het volgende:
[..]
![]()
wat anders? mijn ouders weigeren satteliet te nemen omdat ze die schotels lelijk vinden.
je moest eens weten hoe fokking gefrustreerd ik was, ik ramde heel hard op mijn toetsenbord, dat doe ik nooitquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:26 schreef Tain het volgende:
[..]
dat je zowiezo dat spel speeltquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:48 schreef capibar het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe fokking gefrustreerd ik was, ik ramde heel hard op mijn toetsenbord, dat doe ik nooit![]()
het is wel oké hoor....quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:29 schreef Tain het volgende:
[..]
dat je zowiezo dat spel speelt
hoe kan dat nou? er zit toch auto catchup in?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:41 schreef capibar het volgende:
[..]
alleen maar omdat al mijn tegenstanders tegen een betonen paal aanknalden![]()
wtf is auto catchupquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:43 schreef rockstah het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? er zit toch auto catchup in?
auto catch up = automatisch bijhalen (dus je kan nooit ver voor ze uitrijden)quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef capibar het volgende:
[..]
wtf is auto catchup![]()
Nieuw van Heinz. Als je ketchup bij je frieten wil komt dat er tegenwoordig automatischquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef capibar het volgende:
[..]
wtf is auto catchup![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuw van Heinz. Als je ketchup bij je frieten wil komt dat er tegenwoordig automatisch
Matig
He is, He is, No-No-Notoriousquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:23 schreef rockstah het volgende:
[..]
![]()
so roy, ben jij nou notorious?
Ik denk dat ik hem niet gezien hebquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:54 schreef HomerJ het volgende:
Roy, had je mijn bericht nog geleze of heb je hem niet eens gezien?
[GAM SC] Doen jullie mee aan het paardenspel?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem niet gezien heb
quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:56 schreef HomerJ het volgende:
[..]
[GAM SC] Doen jullie mee aan het paardenspel?
ik dacht alquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
auto catch up = automatisch bijhalen (dus je kan nooit ver voor ze uitrijden)
*pinkt een traantje wegquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Letland
Ja, we gaan tegelijk juichen
![]()
Eindelijk
daarom is het ook een kutspel capquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:08 schreef capibar het volgende:
[..]
ik dacht al![]()
het lukte me nooit om meer dan een seconde voor ze uit te rijden.
letlandquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Letland
Ja, we gaan tegelijk juichen
![]()
Eindelijk
en het is ook nog eens tering moeilijkquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:09 schreef Tain het volgende:
[..]
daarom is het ook een kutspel cap
ik heb het niet over voetbal, ik heb het over -------------->LETLAND<-------------quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:19 schreef HomerJ het volgende:
Capibar ik weet dat je niet van voetbal houd maar ik hou ook niet van jouw foto-camera's . En sommige mensen doen nog wel sport.....
http://www.landenweb.com/l.cfm?LandID=49&LETLANDquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:24 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb het niet over voetbal, ik heb het over -------------->LETLAND<-------------
ah handig, ik ga me even inlezen over letland, ik wist er bijna niks vanafquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:26 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.landenweb.com/l.cfm?LandID=49&LETLAND
wel een lelijke pagina trouwens...quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:35 schreef capibar het volgende:
[..]
ah handig, ik ga me even inlezen over letland, ik wist er bijna niks vanaf![]()
idd een beetje slecht in elkaar gezet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:37 schreef Tain het volgende:
[..]
wel een lelijke pagina trouwens...
15 jaarquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:00 schreef nlboy het volgende:
---Ontruiming gebouw door vader die zoon GTA-tips gaf---
Grand Theft Auto is weer eens in opspraak, al gaat het dit keer niet om het aanzetten tot geweldsdelicten of het vernietigen van het onschuldige brein van minderjarigen, maar om het veroorzaken van een valse bommelding. Een man belde namelijk vanuit zijn huis met een collega die werkte als kok in een restaurant.
Tijdens dit gesprek speelde zijn zoontje een niet nader gespecificeerde versie van GTA en schreeuwde zijn vader hem enige tips toe over het spel, in de trend van "Er zit een bom in dat gebouw! Er zit een bom in dat gebouw! Iedereen moet eruit!". Zijn collega ving deze woorden op en interpreteerde ze alsof er een bom in het restaurant aanwezig was. Zijn chef belde onmiddelijk de politie.
De man hangt nu een straf van maximaal 15 jaar boven het hoofd vanwege de bommelding en het is te hopen dat de rechter de argumenten die de man aandraagt geloofwaardig vindt. Een mogelijke missie waarbij deze uitspraak waarschijnlijk is, is de missie in GTA: Vice City in een warenhuis, waar de speler een bom plaatst en dan snel dient te ontkomen.
gamer.nl![]()
![]()
![]()
![]()
thnxquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:10 schreef mordradead het volgende:
het is trouwens roflen nederland wordt europees kampioen (in '86 waren we niet op wk en in '88 waren we europees kampioen dus vandaar
)
5 jaar krijgen ze en dan nog in hoger beroep gaan omdat ze het teveel vindenquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:06 schreef nlboy het volgende:
Je kent Amerika, die zijn hier de gein niet in.
En ik vind het idd belachelijk, zelfs als je in Nederland een moord pleegt krijg je veel minder jaar celstraf.
---> VBLquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:55 schreef HomerJ het volgende:
Jah Rockstah, capibar en andere anti-voetbal members, komende tijd word 't VEEL voetbal
*nog steeds op zoek is naar de slowchat daar*quote:
Nee, maar eerlijk gezegd vind ik dit voetbal forum niks, veel te veel geflame, te veel gescholden, ruzie's en eeuwige discussie'squote:Op donderdag 27 mei 2004 22:11 schreef capibar het volgende:
[..]
*nog steeds op zoek is naar de slowchat daar*
maar, weet je wat, ga maar lekker over voetbal praten, jullie gingen ook niet zeuren toen ik over camera's begon.
Digitenne, of een transparante schotel, of digitale kabeltv...quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:45 schreef rockstah het volgende:
[..]
![]()
wat anders? mijn ouders weigeren satteliet te nemen omdat ze die schotels lelijk vinden.
schotel is trouwens ook goedkoper dan kabel tv, dat zeiden zo op radar, je hebt het geinvesteerde gled na 2 jaar al terugverdient, en de beeldkwaliteit is beter.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:27 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Digitenne, of een transparante schotel, of digitale kabeltv...
Maar een nette schotel is niet lelijk. (en hier boven op het dak ziet niemand hem)
ja, je moet enkel voor elke tv in het huis een aparte ontvanger hebben of je moet op alle tv's naar dezelfde zender kijken. Dat is bij mij thuis al 4 ontvangers en dat is wel kassa. Plus dat ik dan tv west niet meer kan ontvangen en tv west is leuk... (mn ouders zijn zich aan het orienteren op de schotel markt...)quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:58 schreef capibar het volgende:
[..]
schotel is trouwens ook goedkoper dan kabel tv, dat zeiden zo op radar, je hebt het geinvesteerde gled na 2 jaar al terugverdient, en de beeldkwaliteit is beter.
je hoeft toch niks per maand te betalen? alleen eenmalig die ontvanger enzo.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:17 schreef koei het volgende:
[..]
ja, je moet enkel voor elke tv in het huis een aparte ontvanger hebben of je moet op alle tv's naar dezelfde zender kijken. Dat is bij mij thuis al 4 ontvangers en dat is wel kassa. Plus dat ik dan tv west niet meer kan ontvangen en tv west is leuk... (mn ouders zijn zich aan het orienteren op de schotel markt...)
ligt eraan. Volgens mij kan je een aantal zenders gratis ontvangen maar moet je verder ook een soort kaart kopen ofzo. Maar dat kostte per maand in iedergeval heel erg veel minder dan kabel tv. Alleen die schotels en ontvangers zijn nog best prijzig dus het duurt een tijd voordat je dat eruit hebt. En met meerdere tv's (en dus meerdere ontvangers) duurt dat nog langer...quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:25 schreef capibar het volgende:
[..]
je hoeft toch niks per maand te betalen? alleen eenmalig die ontvanger enzo.
Digitenne: 8 eurp p/m per ontvanger, je kan ook de regio tv bekijkenquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:17 schreef koei het volgende:
[..]
ja, je moet enkel voor elke tv in het huis een aparte ontvanger hebben of je moet op alle tv's naar dezelfde zender kijken. Dat is bij mij thuis al 4 ontvangers en dat is wel kassa. Plus dat ik dan tv west niet meer kan ontvangen en tv west is leuk... (mn ouders zijn zich aan het orienteren op de schotel markt...)
het blijft een feit dat ze groot en lomp zijn. mischien als we oktober dit jaar gaan verhuizen weet ik ze over te halen.we hebben nu 5 tv's in huis en ik heb de kutste ontvangst. heel veel zenders heb ik niet. (waaronder RTL5 en discovery) en de rest heeft veel ruis of is de kwaliteit baggerquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:27 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Digitenne, of een transparante schotel, of digitale kabeltv...
Maar een nette schotel is niet lelijk. (en hier boven op het dak ziet niemand hem)
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Homer, trek je vooral niets aan van de voetbal leken. Al zijn we de enige 2, wij gaan het over het EK hebben de komende tijd
Het EK forum is toch niets voor mij
digitenne is toch geen schotel gebeuren?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:42 schreef gieling het volgende:
[..]
Digitenne: 8 eurp p/m per ontvanger, je kan ook de regio tv bekijken
quote:HARDWARE REQUIREMENTS
---------------------
The minimum platform required is a 486 DX2-66 MHz CPU or higher
with an SVGA VLB/PCI 512K video card, 8 MB of RAM (with 400K conventional
and 7104K of XMS free)and 8 MB of Hard Drive Space.
Is het ook, maar je moet wel een abonnement betalenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:08 schreef capibar het volgende:
[..]
digitenne is toch geen schotel gebeuren?
ik dacht dat dat van die digitale zooi was die je met een antenne uit de lucht kon vissen...
**Centraal station tipt om hun perrons te verbredenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tof, in die week kom ik naar jouAlleen niet op woe, dan heb ik een andere stoere bier-drink-en-Mario-Party-meet met Lexie
Foei giel, die dikke pret om de omvang van roycuntje is nu wel leuk geweest hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:25 schreef gieling het volgende:
[..]
**Centraal station tipt om hun perrons te verbreden
Nu doe ik het weer, nu doe ik het weerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:27 schreef gieling het volgende:
[..]
Foei giel, die dikke pret om de omvang van roycuntje is nu wel leuk geweest hoor
je moet echt met een betere komen cuntjequote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe voelt het trouwens om de hele dag met je armen wijd te moeten lopen omdat je anders wegspoelt in het doucheputje?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, ik ga NIET naar Utrecht
topquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg het maarDinsdag doen? Dan kan ik de dag erna vertellen hjoe tof je wel niet bent
uiteraard, voetbal is coolquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:23 schreef HomerJ het volgende:
[..]
en mordradead doet ook mee
Dat verklaart een hoop voor sommige membersquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
uiteraard, voetbal is coolmaar dat begrijpen alleen mannen. Morgen belgie, 1 juni faroer, 8
juni ierland en daarna het ek, wat een tijd wat een tijd
ik heb er zin in, gisteren bij de c1000 bier gehaald met mijn pa, prachtige aanbieding daaroquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:45 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop voor sommige members
utrecht centraal station is tof!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, ik ga NIET naar Utrecht
Respeeeeectquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:55 schreef HomerJ het volgende:
<-------Blij is met zijn nieuwe icoon
3 kratten voor 15 euro was het ofzo toch. Ons huis had die ook gehaaldquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb er zin in, gisteren bij de c1000 bier gehaald met mijn pa, prachtige aanbieding daaro
Zegt een PSV-fanquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Homer, trek je vooral niets aan van de voetbal leken.
Weten jullie nog wel wat Champions League isquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Zegt een PSV-fan.
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:47 schreef speknek het volgende:
Ik.. ik krijg een visioen.. ik zie.. ik zie jullie toekomst.
Ik zie 'uitgeschakeld in de eerste ronde'.
What else is new?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:49 schreef Lexie het volgende:
Ik heb niks te melden.
En dat zeg je me nu pasquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
What else is new?
Ik overigens wel: Ik ga naar Den Bosch met de trein vanuit Delft. Ik neem de trein van 19:32u. Iedereen die met me in dezelfde coupe wil zitten moet hetzelfde doen
zet een bloempot op je hoofd.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
What else is new?
Ik overigens wel: Ik ga naar Den Bosch met de trein vanuit Delft. Ik neem de trein van 19:32u. Iedereen die met me in dezelfde coupe wil zitten moet hetzelfde doen
idd mooie icoonquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
3 kratten voor 15 euro was het ofzo toch. Ons huis had die ook gehaald
ik hoorde haar een keer engels pratenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elisha is inderdaad lekkerder, maar Sylvie MeisOMG ! Ze is zo dom, en niet eens super lekker. Tis een standaard breezer slet, alleen eentje van 25 ofzo
wat vind je eigenlijk toffe muziek?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Capibar, wat vind je eigenlijk toffe muziek? Wat doe je voor school? Wat zijn je hobbies? Stel je eens voor ofzo
theoretische leerweg, dat is de "moeilijkstequote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is TLDat zegt me niets...
Wat fotografeer je zoal? Naakte vrouwen?!
ik had eigenlijk op vwo moeten zitten, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ok. Zal inderdaad wel een lang verhaal zijn, want je gaat denk ik niet zomaar van HAVO/VWO naar TL...
Wat voor camera heb je?
wat zou jij doen als je een van de lekkerste wijfen ter wereld was?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:21 schreef capibar het volgende:
[..]
wat heeft die een arrogante kop zeg![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je een van de lekkerste wijfen ter wereld was?
Enne Capibar hoe gaat 't met jouw en vrouwen, wie vind je lekker, heb je een vriendin?, Heb je een ex of meerdere? Ben je wanhopig single zoals roy? Of val je toch op jongetjes
?
Gooi 't er maar uit![]()
Capibar ligt te slapen, dus héél zacht doen!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leuk koppie?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:30 schreef nlboy het volgende:
Ze heeft ook een leuk koppie.![]()
Ze heeft geen slipje aanquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:46 schreef Lexie het volgende:
[..]
Leuk koppie?
Ik vind dit detail toch leuker:
[afbeelding].
man! JE MEENT HET NIETquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:47 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ze heeft geen slipje aan
Ben ik nou de enige die het opviel?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:47 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ze heeft geen slipje aan
je moest eens weten hoeveel exen ik hebquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je een van de lekkerste wijfen ter wereld was?
Enne Capibar hoe gaat 't met jouw en vrouwen, wie vind je lekker, heb je een vriendin?, Heb je een ex of meerdere? Ben je wanhopig single zoals roy? Of val je toch op jongetjes
?
Gooi 't er maar uit![]()
lijkt me sterk, hij is al iets van een jaar uit.quote:Ah, is dat die deze maand in de Computer Totaal getest wordt?
ik zag het gelijkquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:49 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het opviel?
Zal wel aan de leeftijd liggen.
Bij de Gijsjes al lang en breed besprokenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:49 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het opviel?
Zal wel aan de leeftijd liggen.
ohja, de gijsjesquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij de Gijsjes al lang en breed besprokenWel knap lullig... Die foto gaat zo razendsnel het internet over
Het zal je vrouw/vriendin/moeder/zus zijn
Ja godver, dan ben je flink genaaidquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zal je vrouw/vriendin/ zijn
Sekte, geloof, vriendengroep, nerds, Goden, gamers, homo's, sexbeesten, noem ons hoe je wil. We heersen toch.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:55 schreef capibar het volgende:
[..]
ohja, de gijsjes![]()
dat is die sekte![]()
Ik zou het niet tof vinden als d kut van mijn vriendin zo op internet te zien zou zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:56 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ja godver, dan ben je flink genaaid.
Wat moet je met zo'n babe als vriendin.
tain heeft er iig geen problemen meequote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou het niet tof vinden als d kut van mijn vriendin zo op internet te zien zou zijn
Liever een knappe vriendin met haar kut per ongeluk op internet, dan een lelijke die men niet eens op internet durft te zetten. Als je zo'n vriendin hebt, is alles tofquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou het niet tof vinden als d kut van mijn vriendin zo op internet te zien zou zijn
ik vraag me toch af waarom ze geen slipje aan heeftquote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:02 schreef Lexie het volgende:
[..]
Liever een knappe vriendin met haar kut per ongeluk op internet, dan een lelijke die men niet eens op internet durft te zetten.
En kom op, je ziet alleen een plukje haar.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:58 schreef capibar het volgende:
[..]
tain heeft er iig geen problemen mee![]()
dat is nieteens de zelfdequote:Op zaterdag 29 mei 2004 07:17 schreef nlboy het volgende:
Ze had tijdens de show wel eentje aan!
Ik denk dat ze dat moest doen, om zo de gamers van gamer.nl te gaan lokken.
http://www.dgs-online.nl/image.asp?id=14606
&
[afbeelding]
Zij is wel de leukste van Playlogic
dat vind ik nou zo raar he, een vakantie baantje, heb je net vakantie ga je weer de hele dag werkenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik blijf thus. Ik ga 4 dagen in de week werken, en tussendoor leren voor de herexamens en ik ga mijn Cube Backlog wegwerken.
waarom heb je dat gedaan?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
En 40 graden? PfffIk heb afgelopen zomer door de woestijnen van de USA gelopen. Dát was pas heet en vermoeiend.
heeft het sc topic een OP nodig dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga een openings post maken voor de SC topic. Heb toch niets beters te doen
bij hoeveel posts gingen topics ookalweer dicht?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
JaDat staat leuk
Ofzo
(naakte) Giegding op bezoek?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
300. Ik maak overigens geen OPHeb het ineens erg druk gekregen
-edit- dubbelpost kut @homequote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
300. Ik maak overigens geen OPHeb het ineens erg druk gekregen
Zeg dan gewoon "Ja"quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, ik ben bezig met allerhandezaken waar ik niets over kan zeggen
je hebt een baan gekregen bij de CIA!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, ik ben bezig met allerhandezaken waar ik niets over kan zeggen
Ik mag niet liegen van ons mamquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon "Ja"
waarom heb je ons dan nog steeds niks verteld over je baan bij de CIA?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mag niet liegen van ons mam![]()
ik heb je wel doorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat het geheim moest blijven, en niemand erna gevraagd heeft
amerika is nogal groot...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:24 schreef fraubitch het volgende:
ik ga naar amerika je weet wel de echte amerika, niet die bij horst
Nee: ik ga BBQ'en. En ik lust geen cola, en ik ga nooit naar de AHquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:22 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb je wel door
als het goed is ga je vanavond tomatensoep eten, en heb je gister een pizza en een fles cola in de albert heijn gekocht.... klopt dat?
blijf maar volhouden.....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee: ik ga BBQ'en. En ik lust geen cola, en ik ga nooit naar de AH
new jerseyquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:28 schreef capibar het volgende:
[..]
amerika is nogal groot...
waar ga je naartoe in amerika?
dat is ergens in de buurt van new york toch?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
new jersey
Gaat het over 'dat' ?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat het geheim moest blijven, en niemand erna gevraagd heeft
hoe aandoenlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:14 schreef gieling het volgende:
Ik ga in de vakantie lopen te kniezen en aftellen totdat roy komt![]()
daar kan ik terechtquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:11 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is ergens in de buurt van new york toch?
maar waarom ga je juist daar naar toe?
Noot dusquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:28 schreef HomerJ het volgende:
Wie lust er nou geen cola?
bossche bol != moorkopquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:55 schreef pkwarts het volgende:
bossche bol = moorkop
voor wat?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
daar kan ik terecht
Een Bossche bol is zonder toefje slagroom op de chocola, een moorkop metquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:57 schreef Tain het volgende:
[..]
bossche bol != moorkop
wel een soort moorkop maar dan groter en helemaal bedekt met chocola
wat maakt het uit, je word er allebij kotsmisselijk van.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:13 schreef Lexie het volgende:
[..]
Een Bossche bol is zonder toefje slagroom op de chocola, een moorkop met.
dat is de bedoeling ookquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:15 schreef capibar het volgende:
[..]
wat maakt het uit, je word er allebij kotsmisselijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |