dit moet toch wel de ultieme game tv zijnquote:SPECIALE EIGENSCHAPPEN
* Voorzien van de revolutionaire nieuwe D.I.S.T. (Digital Image Scaling Technology): 1250 interlaced beeldlijnen, trillingsvrij, en een beeld met een hoge resolutie
* Movie Theatre
* Fine-pitch CRT: Natural Flat 16:9 breedbeeld weergave
* Speciale CRT Driver schakeling: Wide Range CRT driver en afzonderlijke spanningsregelaar
* Super DigiPure: beeld met een hoge resolutie en groot bereik, contour- en kleurverbetering, verticale/horizontale/diagonale regeling, Auto Super DigiPure, Motion Compensation, Digital Comb Filter, en Auto 3D Digital VNR
* Hoge resolutie NTSC weergave (1500i)
* 2-tuner PAP (Picture-and-Picture)
* Multi Picture (1 + 3, 12)
* Beeld en Teletekst tegelijk
* A2/NICAM stereo
* Dolby Digital/3D-PHONIC
* 4 luidsprekers: voor- en middenluidsprekers, en aansluitingen voor een subwoofer en surround luidsprekers
* Digitale audio ingang: optisch en coaxiaal
* T-V Link
* Auto Aspect Switching
* Breedbeeld standen: Panoramic, 16:9 zoom, 16:9 zoom (met ondertitels), 14:9 zoom, Full, normaal
* Kleurtemperatuur en Picture Mode
* Megatext: 1500 pagina geheugen
* Component PAL Progressive ingang (Y, Cb, Cr) en audio uitgang (L, R)
* Optioneel: luxe TV-meubel (RK-C32HD1)
ANDERE FEATURES
Beeld
* 82 cm (76 cm zichtbaar) wide-aspect (16:9) natural flat beeldbuis
* Widevision Plus
* Breedbeeldstanden: Panoramic, 16:9 Zoom, 16:9 Zoom (ondertitels), 14:9 Zoom, Full, normaal
* High-density NTSC
Geluid
* Aantal luidsprekers: 3 + subwoofer
* Uitgangsvermorgen:
o Voor 2 x 10W (RMS)
o Midden 10W (RMS)
o Subwoofer 18W (RMS)
o Surround 2 x 7,5W (aansluitingen, RMS)
* A2/NICAM stereo
* Digital surround processor
Gebruikersvriendelijk
* Bit-map on-screen menu control (Ver. II)
* On-screen display in 15 talen
* Inslaaptijdklok
* Kinderslot
* Gecombineerde TV/VCR/DVD afstandsbediening
Diversen
* 3 SCART’s (2 x S-VHS in & 2 x RGB in) & S/AV IN op het front
* Instelbare audio-uitgang (L/R)
* Hoofdtelefoonaansluiting
* Geheugen voor 100 zenders
* NTSC 3.58/4.43 video weergave
net alsof daar ruimte voor is, bovenop dat kastje, ik breek nu al zowat mijn nek als ik naar je tv probeer te kijkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:29 schreef rockstah het volgende:
however, ik heb ook al een vervanging voor mijn 14" tv'tje gevonden![]()
de JVC HV-32D25EUW
D.I.S.T. (1250i/trillingsvrij) Natural Flat Dolby Digital/3D-PHONIC Breedbeeld kleuren-TV
[afbeelding]
specs:
[..]
dit moet toch wel de ultieme game tv zijnslank, geil.
60 Hz, progressive scan mode, NTSC weergave, breedbeeld, 3 scart ingangen
alleen jammer van de prijs![]()
ik heb al een plekje gevonden. ik ooi mijn radio en versterker en nachtkast op zolder, schuif mijn bureau op, en dan heb ik een prachtig hoekje vrijquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:54 schreef capibar het volgende:
[..]
net alsof daar ruimte voor is, bovenop dat kastje, ik breek nu al zowat mijn nek als ik naar je tv probeer te kijken
hoeveel kosttie trouwens, en ga je hem echt kaufen?
2200m euroquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:08 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik heb al een plekje gevonden. ik ooi mijn radio en versterker en nachtkast op zolder, schuif mijn bureau op, en dan heb ik een prachtig hoekje vrij
en als ik een keer 2200 euro overheb haal ik hem meteen![]()
Wil je het verhaal van de rechtzaak achter die speakers horen?quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:29 schreef mordradead het volgende:
deze heb ik voor mijn kleine kamer
[afbeelding]
trouwens rockstah ik heb ff op alternate site gekeken en die die jij wil is 185 watt rms, zou dus wel goed moeten zijn
Tsssk... Emulator.... Tsssk...quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:00 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ikke speel ook Metal slug op mijn emulator
jajajajaajaja!!!!! VERTEL VERTEL!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:28 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Wil je het verhaal van de rechtzaak achter die speakers horen?
ontploffen ze?quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:28 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Wil je het verhaal van de rechtzaak achter die speakers horen?
Het design van de 5 satellietspeakers lijkt nogal verdacht veel op dat van een high end Bose product. Een design waar een merkenregistratie op staat, en copyright enzo.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:31 schreef capibar het volgende:
[..]
jajajajaajaja!!!!! VERTEL VERTEL!!!![]()
![]()
![]()
Laat me raden, en daar ga je dan kabelTV op kijken?quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:29 schreef rockstah het volgende:
however, ik heb ook al een vervanging voor mijn 14" tv'tje gevonden![]()
de JVC HV-32D25EUW
D.I.S.T. (1250i/trillingsvrij) Natural Flat Dolby Digital/3D-PHONIC Breedbeeld kleuren-TV
[afbeelding]
specs:
[..]
dit moet toch wel de ultieme game tv zijnslank, geil.
60 Hz, progressive scan mode, NTSC weergave, breedbeeld, 3 scart ingangen
alleen jammer van de prijs![]()
ja, dat dacht ik dus ook al, maar volgens rockstah was de eerste uitzending een paar maanden geledenquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:51 schreef Lexie het volgende:
Ton is zeker weten al langer dan een jaar op t.v. Ik gok een jaar of 5.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:27 schreef capibar het volgende:
WAT HEB IK TOCH EIGENLIJK EEN HEKEL AAN NEED FOR SPEED UNDERGROUND![]()
![]()
![]()
![]()
doe ik zo'n fokking lange endurance race van 6 (!!!!!) laps!
knal ik VLAK voor de finish tegen zo'n kutauto aan, werd ik laatste![]()
![]()
![]()
prijs kwaliteit verhouding kregen ze in de tests vandaard dat ik ze had gehaald, ze klinken stukken beter dan de creative shit van een maat van mequote:Op donderdag 27 mei 2004 01:39 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Het design van de 5 satellietspeakers lijkt nogal verdacht veel op dat van een high end Bose product. Een design waar een merkenregistratie op staat, en copyright enzo.
Needless to say, Bose vond dat niet cool. Dus klaagden ze de fabrikant/importeur aan. We hebben die dingen een tijd niet eens mogen verkopen...
Uiteindelijk heeft Bose de rechtzaak verloren, omdat de USBlaster prutzooi in het segment budget voor een schijtprijsje zit, en Bose in het luxe patsersegment van 2000 euro ofzo.
Als straks het EK begint zijn we eindelijk is samen voor 't hetzelfde teamquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PSV
quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:40 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Laat me raden, en daar ga je dan kabelTV op kijken?![]()
moest jij niet een proefwerk maken ofzo?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:45 schreef rockstah het volgende:
[..]
![]()
wat anders? mijn ouders weigeren satteliet te nemen omdat ze die schotels lelijk vinden.
je moest eens weten hoe fokking gefrustreerd ik was, ik ramde heel hard op mijn toetsenbord, dat doe ik nooitquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:26 schreef Tain het volgende:
[..]
dat je zowiezo dat spel speeltquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:48 schreef capibar het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe fokking gefrustreerd ik was, ik ramde heel hard op mijn toetsenbord, dat doe ik nooit![]()
het is wel oké hoor....quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:29 schreef Tain het volgende:
[..]
dat je zowiezo dat spel speelt
hoe kan dat nou? er zit toch auto catchup in?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:41 schreef capibar het volgende:
[..]
alleen maar omdat al mijn tegenstanders tegen een betonen paal aanknalden![]()
wtf is auto catchupquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:43 schreef rockstah het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? er zit toch auto catchup in?
auto catch up = automatisch bijhalen (dus je kan nooit ver voor ze uitrijden)quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef capibar het volgende:
[..]
wtf is auto catchup![]()
Nieuw van Heinz. Als je ketchup bij je frieten wil komt dat er tegenwoordig automatischquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef capibar het volgende:
[..]
wtf is auto catchup![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuw van Heinz. Als je ketchup bij je frieten wil komt dat er tegenwoordig automatisch
Matig
He is, He is, No-No-Notoriousquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:23 schreef rockstah het volgende:
[..]
![]()
so roy, ben jij nou notorious?
Ik denk dat ik hem niet gezien hebquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:54 schreef HomerJ het volgende:
Roy, had je mijn bericht nog geleze of heb je hem niet eens gezien?
[GAM SC] Doen jullie mee aan het paardenspel?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem niet gezien heb
quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:56 schreef HomerJ het volgende:
[..]
[GAM SC] Doen jullie mee aan het paardenspel?
ik dacht alquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
auto catch up = automatisch bijhalen (dus je kan nooit ver voor ze uitrijden)
*pinkt een traantje wegquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Letland
Ja, we gaan tegelijk juichen
![]()
Eindelijk
daarom is het ook een kutspel capquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:08 schreef capibar het volgende:
[..]
ik dacht al![]()
het lukte me nooit om meer dan een seconde voor ze uit te rijden.
letlandquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Letland
Ja, we gaan tegelijk juichen
![]()
Eindelijk
en het is ook nog eens tering moeilijkquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:09 schreef Tain het volgende:
[..]
daarom is het ook een kutspel cap
ik heb het niet over voetbal, ik heb het over -------------->LETLAND<-------------quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:19 schreef HomerJ het volgende:
Capibar ik weet dat je niet van voetbal houd maar ik hou ook niet van jouw foto-camera's . En sommige mensen doen nog wel sport.....
http://www.landenweb.com/l.cfm?LandID=49&LETLANDquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:24 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb het niet over voetbal, ik heb het over -------------->LETLAND<-------------
ah handig, ik ga me even inlezen over letland, ik wist er bijna niks vanafquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:26 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.landenweb.com/l.cfm?LandID=49&LETLAND
wel een lelijke pagina trouwens...quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:35 schreef capibar het volgende:
[..]
ah handig, ik ga me even inlezen over letland, ik wist er bijna niks vanaf![]()
idd een beetje slecht in elkaar gezet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:37 schreef Tain het volgende:
[..]
wel een lelijke pagina trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |