quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:10 schreef Nuvole het volgende:
sepo!
Hij's haske veel liever!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:10 schreef Nuvole het volgende:
en is je vriend-to-be net zo lief als Norah Jones? NU op rtl4!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:11 schreef Timmah het volgende:
Ik wil toch even mijn excuses aanbieden meneer Beavje mocht je mijn gevraag niet op prijs hebben gesteld..
Eg wel!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:11 schreef Idril-2 het volgende:
triepo ofzo![]()
en mooi muziek maakt die Michael Bublé trouwens![]()
Gelukkig..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]aawwww.
Dat is echt nergens voor nodig hoor, lieve Tita Tovertimmah!
Kan je na gaan hoe ik me voelquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Gelukkig..Ik begon mijzelf namelijk wel te irriteren met mijn stomme gevraag..
Ik ga me gewoon proberen in te houden vanaf nu.. k?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kan je na gaan hoe ik me voel
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:15 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ga me gewoon proberen in te houden vanaf nu.. k?
Ik snap echt niet dat ie het bij jou niet doet. Ik had geen problemen en er zijn genoeg seeds. Vreemd.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:15 schreef Nuvole het volgende:
hihi, dat aziatische meisje dat in de band van Norah meezingt altijd, Daru Oda, doet me een beetje aan Go-Go denken.
Ik heb Kill Bill 2 nu ook (puur als back-up hoor) maar in het Duits. Kon ook wel weten want er stond GERMAN bij, maar die andere deed het gewoon niet, die russielloyd. Niet dat ik iets tegen duits heb, maar het klinkt gewoon niet echt stoer in de film.
Dus we mogen geen vragen meer stellen over al je spannende escapades??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kan je na gaan hoe ik me voel
Oh bedankt voor de tip Nuvolequote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:10 schreef Nuvole het volgende:
en is je vriend-to-be net zo lief als Norah Jones? NU op rtl4!
I know, ik durf ook niet echt te gaan kijken nu, maar dat kreng deed het echt niet gewoon, hij begon niet te lopen, helemaal niks, ondanks alle seeds enzo, terwijl die duitser liep als een tiet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ie het bij jou niet doet. Ik had geen problemen en er zijn genoeg seeds. Vreemd.
En films in het duits is niks
Wat weet jij van mijn al dan niet spannende escapades?!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dus we mogen geen vragen meer stellen over al je spannende escapades??![]()
quote:Maar wel supertegekgaaftofretecool voor je dat je sjans met hebt zo'n coole gast!
Over my dead and dying body dat die hier gepost gaan wordenquote:fotoows??![]()
Ik vroeg me al af waar het van was..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:19 schreef beaverhausen het volgende:
Is het trouwens al opgevallen dat elk topic dat ik maak begint met "The One With/Where/After etc"?
Net als bij Friends![]()
Graag gedaan Idril! Norah is zo leuk! na de reclame gaat het nog verder.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:19 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Oh bedankt voor de tip Nuvole![]()
Klinkt goed...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:23 schreef beaverhausen het volgende:
*ondertussen chip gebakken in pinda-olie met zeezout eet*
Kopieren is OK!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Graag gedaan Idril! Norah is zo leuk! na de reclame gaat het nog verder.
En ja, Beaver, ik had het al wel in de gaten, het is ook wel leuk, maar een beetje gekopieerd, zal ik maar zeggen. En na drie keer is de lol er ook wel af; volgende keer verzinnen we weer iets origineels.
Niks, helaas, maar je geeft nu wel toe dat er escapades zijn, das toch al ietsquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn al dan niet spannende escapades?!
[..]
quote:![]()
[..]
quote:Over my dead and dying body dat die hier gepost gaan worden
*snif*quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar het van was..Friends .. * zucht * Ik volgde het niet altijd, maar ik ga het toch wel missen nu het afgelopen is. Het is gewoon zo'n serie waarvan je verwacht dat hij er altijd wel is.
wil je ook?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Klinkt goed...![]()
Nopequote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*snif*
Heb je de laatste aflevering gezien?
Gelukkig zit er een HEMA vlakbij mijn beestjeswinkelquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wil je ook?
Moet je morgen effe naar de Hema gaan. ¤ 1,50
Dat kan niet, want er is nog reclamequote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:30 schreef Timmah het volgende:
* ondertussen W&G kijk *
die beginnen nu pas!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:30 schreef Timmah het volgende:
* ondertussen W&G kijk *
Ja mijn post was een beetje laat maar ik had even telefoonquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:30 schreef Timmah het volgende:
* ondertussen W&G kijk *
Wie weet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat kan niet, want er is nog reclame
Maar Beav? Als het serieuzer wordt, he? Ga je dan wel meer over hem vertellen?
Karen is in deze aflevering echt zo geweldig!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:39 schreef Timmah het volgende:
Ik vind deze aflevering nu al geweldig..
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]![]()
Sicher!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:58 schreef Andyvie het volgende:
W&G was goehoed!
Hou op zeg!!! Het ging natuurlijk over de Grote Fok!meet in septemberquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:49 schreef Andyvie het volgende:
Is er een SEX-meet, Idril? Grijp hem/haar dan!
Alleen balen dat Net5 het laatste stukje nooit uitzendquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:58 schreef Andyvie het volgende:
W&G was goehoed!
Aaaaaah, alweer?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben moehoee....!
Gelukkigquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:59 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Hou op zeg!!! Het ging natuurlijk over de Grote Fok!meet in september
Maar die FD, brrrr en
Maar ik ben inmiddels m'n woede kwijt
Toch is het zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:01 schreef Nuvole het volgende:
Ik geloof er niks van dat Will de echte inhoud van dat testament heeft voorgelezen.
dat zeg ik dus ook! was echt wat voor Will om zijn vrienden niet te willen kwetsen, maar Beav zegt dus dat het wel klopt. Beetje vreemd gedaan dan van ze. En is die English muffin nu uit beeld?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom kreeg ik het idee dat Wil door z'n tanden loog bij het oplezen van het testament? Hij keek niet echt vrolijk en de woorden kwamen er niet echt makkelijk uit.
Nee, Minnie Driver komt volgende week nog terug. En ze zit ook nog in een paar afleveringen verderop in seizoen 6quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:05 schreef Nuvole het volgende:
[..]
dat zeg ik dus ook! was echt wat voor Will om zijn vrienden niet te willen kwetsen, maar Beav zegt dus dat het wel klopt. Beetje vreemd gedaan dan van ze. En is die English muffin nu uit beeld?
Als je dan nog een keer een reminder kan geven..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Volgende week (de laatste van seizoen 5) is ook erg leuk!
Geweldig!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:12 schreef beaverhausen het volgende:
Een kleine teaser voor volgende week
[afbeelding]
Sorry Andy, ik kon het niet laten.
Maar het verklapt niks hoor
Niet vergeten te kijken he volgende week?!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:15 schreef Timmah het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Ik zal proberen het niet te vergeten in ieder geval..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet vergeten te kijken he volgende week?!
Wat een handige gavequote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het boek gaat over een jonge vrouw die een intuitieve gave heeft voor reclame boodschappen en onderliggende motieven
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:25 schreef Timmah het volgende:
Goh.. ik geloof dat mijn broer zijn vriendin gemist heeft... Zo te horen tenminste.. ( Ik liep net langs de slaapkamer.)
Eeeeeewwwwwwwquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:25 schreef Timmah het volgende:
Goh.. ik geloof dat mijn broer zijn vriendin gemist heeft... Zo te horen tenminste.. ( Ik liep net langs de slaapkamer.)
Ja, maar je vergeet Karen he, die is onbetaalbaar!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik gunde Minnie Driver eigenlijk best het fortuin. Minnie Driver is een goede actrice, beter dan Madonna en McCauley Culkin gecombineerd.
quote:En ik heb het boek nog niet gelezen...Ik moet nog beginnen. Het boek gaat over een jonge vrouw die een intuitieve gave heeft voor reclame boodschappen en onderliggende motieven, iets dat de marketing mensen goed kunnen gebruiken.
Dus gebruiken ze haar om een rage te onderzoeken op het internet.
Toch wel..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Je hebt toch niet gehoord wat ik denk dat je gehoord hebt he?!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:28 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, maar je vergeet Karen he, die is onbetaalbaar!![]()
Ligt er aan wat voor boeken je leuk vind.quote:Wel leuk dat er eens iemand het hier over boeken heeft, een tip voor een goed boek is bij mij altijd welkom.![]()
Trusten Idril...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:31 schreef Idril-2 het volgende:
Lieve jongs, ik ga zo slapen.
Tot morgen
Trusten Idril!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:35 schreef Nuvole het volgende:
Trusten Idril!tot morgen!
Over die boeken: ik vind het leuk als er een goede mix is tussen de handeling en de beschrijving van personen en omgeving. Dat is vaak het leukst om te lezen. Van bv. Leon de Winter en Tom Lanoye heb ik meerdere boeken gelezen, dat vind ik goede schrijvers.
Aaawwwwquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:43 schreef Timmah het volgende:
*Armen uitstrek *
Ik ben in een knuffelbui... Vrijwilligers?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:44 schreef Ang3l het volgende:ik ga 't einde van Phileine kijken!
Zou ze sorry zeggen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:44 schreef Ang3l het volgende:ik ga 't einde van Phileine kijken!
klinkt nogal Amerikaans, maar ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Trusten Idril!
Is Glamorama van Bret Easton Ellis misschien iets voor je?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aaawwww
*knuffel*
Love Hina ken ik wel, het liedje nietquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:47 schreef Timmah het volgende:
[..]
![]()
* Love Hina - Yakusoku Draai * .. jullie kennen het waarschijnlijk niet, maar ik vind het zo'n liev liedje..![]()
Ik vraag ook me trouwens ook af.. of ie uberhaupt uit Love Hina komt.. maar hij is wel leuk!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Love Hina ken ik wel, het liedje niet
Brits bedoel je?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:59 schreef Jerruh het volgende:
wat is dat engelse accent soms zoooo sexy.
.
jaaaaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
Brits bedoel je?
Ik vind het bekakt en vies klinken..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
Brits bedoel je?
Z'n lijf is leuk, z'n kop wat minder en z'n acteerprestaties zijn allerbelabberst......quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
![]()
Michiel Huisman!
![]()
![]()
![]()
![]()
Pupje's favoriete boekquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:42 schreef beaverhausen het volgende:
Is Glamorama van Bret Easton Ellis misschien iets voor je?
Ik heb m nooit uitgelezenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pupje's favoriete boek
Hij staat hier in de kast.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb m nooit uitgelezen
Ik heb drie kwart gelezen. Maar t laatste stuk vond ik vrij verwarrend.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij staat hier in de kast.
Nooit gelezen hoor.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:.
Nou kun je je zeker wel goed indenken hoe het is om een BN-er te zijn, over wiens liefdesleven iedereen de hele tijd aan het roddelen is. En allemaal lastige journalisten die je de hele tijd achtervolgen met vragen over je privéleven.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou kun je je zeker wel goed indenken hoe het is om een BN-er te zijn, over wiens liefdesleven iedereen de hele tijd aan het roddelen is. En allemaal lastige journalisten die je de hele tijd achtervolgen met vragen over je privéleven..
Mjah, maar dat snapte ik al. Ik streef ernaar om ook zo min mogelijk te vertellen, maar ja. Zo stiekem heb ik toch eigenlijk al weer te veel gezegd, als mensen het al hebben over "de AH van G_E" en die dan nog weten te vinden ook.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De beroemde beavje van Fok!
Dan snap je ook waarom ik niet veel vertel.
Maar jij woont gelukkig niet boven of naast de kleine AHquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, maar dat snapte ik al. Ik streef ernaar om ook zo min mogelijk te vertellen, maar ja. Zo stiekem heb ik toch eigenlijk al weer te veel gezegd, als mensen het al hebben over "de AH van G_E" en die dan nog weten te vinden ook..
*Bang uit het raam kijk*
Dan had ik al lang wat Fok!kers met een welgemikte schot hagel de straat uit geschoten, denk ik.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar jij woont gelukkig niet boven of naast de kleine AH
Waar woon je? Want met die hagel mag je wel op me schieten. Neem ik wat bammetjes mee.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan had ik al lang wat Fok!kers met een welgemikte schot hagel de straat uit geschoten, denk ik..
Hey ander nachtmens!quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:58 schreef freek_mst het volgende:
HEY!!! hallo nachtmensen!!
En alles goed hier zo in de nacht?quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hey ander nachtmens!
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:59 schreef freek_mst het volgende:
[..]
En alles goed hier zo in de nacht?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het biertopique is ietsje verder opquote:Op woensdag 26 mei 2004 03:14 schreef ikbengeweldig het volgende:
Bier?
Dit is toch ook een gezellig topic?quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het biertopique is ietsje verder op
Ik lach me nu al rot!quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:20 schreef WAik het volgende:
vanavond samen met een paar mensen zo'n geweldige fotofuck gemaakt, waanzinnig gewoon... over een paar dagen als poster binnen!![]()
(allemaal huisgenoten in rare pakjes voor een aankondiging voor een feest)
Altijd, maar daar is geen bier voor nodigquote:Op woensdag 26 mei 2004 03:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Dit is toch ook een gezellig topic?
Ohja, jij was er zó eentjequote:Op woensdag 26 mei 2004 03:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Altijd, maar daar is geen bier voor nodig
sorryquote:Op woensdag 26 mei 2004 03:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ohja, jij was er zó eentje
't is je vergeven, gelukkig kan ik wel op Waik vertrouwen wat dat betreft geloof ik.quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
sorry
Dat ik geen bier drink wil niet zeggen dat ik helemaal geen alcohol nuttigquote:Op woensdag 26 mei 2004 03:28 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
't is je vergeven, gelukkig kan ik wel op Waik vertrouwen wat dat betreft geloof ik.
Weet ik toch!quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ik geen bier drink wil niet zeggen dat ik helemaal geen alcohol nuttig.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik lach me nu al rot!
quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:35 schreef WAik het volgende:
[..]![]()
wil je hem zien dan?denk het niet, vandaar dat het alleen een mededeling was
![]()
hmm of toch maar alleen vermelding..![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:28 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
't is je vergeven, gelukkig kan ik wel op Waik vertrouwen wat dat betreft geloof ik.
vermelding van mijn toestand, dat was hetquote:Op woensdag 26 mei 2004 03:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
breezah...quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ik geen bier drink wil niet zeggen dat ik helemaal geen alcohol nuttig.
anders ga je ff je posts editenquote:Op woensdag 26 mei 2004 03:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Laassien!!
Ik word alsmaar enthousiaster!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:37 schreef WAik het volgende:
[..]
anders ga je ff je posts editen
ik ga slapenquote:Op woensdag 26 mei 2004 03:38 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik word alsmaar enthousiaster!!!
Truste!!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:39 schreef WAik het volgende:
[..]
ik ga slapenben al een tijdje kapot.. jij waarschijnlijk nog niet, dus alvast welterusten dan maar
Ik bagger nooit, dat yvonne nou geen experimentele poëzie kan waarderenquote:Op woensdag 26 mei 2004 03:41 schreef beaverhausen het volgende:
*ook slapen gaat*
Trusten IBG
Niet te veel baggeren he? Anders moet yvonne je weer bannen.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:18 schreef Cybart het volgende:hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh
nadeel: hij's nog niet verkrijgbaar
Vind ik dus niet. Ik vind hem geen goede schrijver (te statisch en langdradig) en ik heb niet om Am. Psycho kunnen lachen... eerder gapen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
B.E. Ellis is een goede schrijver en Am. Psycho is een solide boek waar je echt smakelijk om kunt lachen.
zet je msn eens aanquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:26 schreef Cybart het volgende:
bijna breek-de-week
Ja maar jij danst.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik dus niet. Ik vind hem geen goede schrijver (te statisch en langdradig) en ik heb niet om Am. Psycho kunnen lachen... eerder gapen.
Ik heb thuis de film Am. Psycho 2 ook nog liggen (puppy) en die's helemaaaal tergend vervelend, maar goed, die is ook niet van B.E. Ellis. Verder staat hier in de kast nog The Rules of Attraction, maar die heb ik nog niet gelezen.s
*reanimeert*quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
en toen maakte ik het topic dood
*begrafenisondernemer belt*quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:35 schreef beaverhausen het volgende:
*Mond op mond beademing doe*
Ik heb m'n tanden gepoetst hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:41 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*begrafenisondernemer belt*
Haaiquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:24 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai
iemand??
Gaat deze kroeg een keer failliet offeh......?
waarom zit jij eigenlijk nooit op msn?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:24 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai
iemand??
Gaat deze kroeg een keer failliet offeh......?
Als je vaker online bent dan krijg je ook niet meteen tig mensen over je heen dan wanneer je maar heel soms op msn komtquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:38 schreef Waxxer het volgende:
af en toe zit ik er eens, maar als ik op msn ga, is het vaak zo dat tig mensen mij aanspreken en dan typ ik me rot en kom niet meer achter de comp weg![]()
maar er wordt zelfs aan MIJ gedacht???
wat lief!!
Ik zal wat vaker online komenbeloof ik hierbij. Om even de contacten aan te houden
ik krijg dus gewoon nooit iets te horen op msn, vrijwel niemand spreekt me aan, misschien 1 of 2 mensen... en Wizarddragon.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:38 schreef Waxxer het volgende:
af en toe zit ik er eens, maar als ik op msn ga, is het vaak zo dat tig mensen mij aanspreken en dan typ ik me rot en kom niet meer achter de comp weg![]()
maar er wordt zelfs aan MIJ gedacht???
wat lief!!
Ik zal wat vaker online komenbeloof ik hierbij. Om even de contacten aan te houden
Persoon achter Waxxer? ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:45 schreef Waxxer het volgende:
Ho ho ho, als mensen een beetje moeite doen in de persoon achter Waxxerdan zijn we echt niet snel uitgecommuniceerd hoor.....
dat durf ik nog net van mezelf te zeggen!
ja is ook zo, hartstikke leuk juist dat mensen mij aanspreken, en vooral doenquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik krijg dus gewoon nooit iets te horen op msn, vrijwel niemand spreekt me aan, misschien 1 of 2 mensen... en Wizarddragon.
Ik heb liever dat mensen me benaderen dan dat ze niks zeggen.
*ik-ben-waxxerrrrrr-de-automatisch-sprrrrrrekende-computerrrrrr-van-alle-marrrrrkten-thuis*quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Persoon achter Waxxer? ?
dan ga je toch naar de cowboywinkel...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik wil ook zo'n cowboy hoed![]()
gezellig!quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:55 schreef Cybart het volgende:
ik mag weer naar huis![]()
![]()
gegrilde kip.... nouja delen van gegrilde kip dan. en frietjes erbij.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:12 schreef Neptune1984 het volgende:
hoooi!
en wa heb je gehad?
ja, idd je moet groenen eten voor de vitamientjes!quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
gegrilde kip.... nouja delen van gegrilde kip dan. en frietjes erbij.
geen groente....slecht!
en wat heb jij gehad?
anders had je nooit nasi gegeten natuurlijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:17 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
ja, idd je moet groenen eten voor de vitamientjes!
ik heb nasi gehad... zit thuis en dan heb ik iemand die dat voor me maakt...
nee, dat kook ik voor mezelf niet zo snel... of het moet zo'n magnetronpakje zijn, maar das ook weer zoiets... als het rijst is word het bij mij meestal chicken tonight...quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
anders had je nooit nasi gegeten natuurlijk
nasi is ook zo saai...quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:22 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
nee, dat kook ik voor mezelf niet zo snel... of het moet zo'n magnetronpakje zijn, maar das ook weer zoiets... als het rijst is word het bij mij meestal chicken tonight...
ja pcies, rijst alleen is ook goed te eten...quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
nasi is ook zo saai...
terwijl rijst juist superlekker is
wat zullen we dan als vervanging ervoor zoeken?quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:24 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
ja pcies, rijst alleen is ook goed te eten...
alleen niet moet je dan ergens anders vitaminetjes zoeken...
Oooh, maar dan heeft het ook geen zin om je om m'n msn lijst te laten staan. Wissen & blokkeren is een kleine moeite hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:38 schreef Waxxer het volgende:
af en toe zit ik er eens, maar als ik op msn ga, is het vaak zo dat tig mensen mij aanspreken en dan typ ik me rot en kom niet meer achter de comp weg
heb je nog niet genoeg gehad dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:32 schreef Cybart het volgende:
ananas.... jaaaa. op een tosti dadelijk
of banaan op een tosti!
Een pc die 4 keer zo snel is, met 4 keer zoveel geheugen dan die van mijquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:42 schreef Vlarp het volgende:
Zo, ik ga m'n PC upgraden naar een Pentium 4 3,2 Ghz en 1 Gb. Geheugen..
Tot straks![]()
Hij's zeker 2x zo snel en heeft 2x zoveel geheugen dan ik nu hebquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:44 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Een pc die 4 keer zo snel is, met 4 keer zoveel geheugen dan die van mij![]()
*jaloers kijk*
ach rond een uurtje of half 10... als ik uit bad kom... best lekker dan denk ikquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:44 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
heb je nog niet genoeg gehad dan?
maar ananas op een tosti is![]()
ja idd... rond die tijd ga ik me ook nog ff een ijsje pakken heb ik me strakjes voorgenomen...quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach rond een uurtje of half 10... als ik uit bad kom... best lekker dan denk ik
hey Kug, Vlarp, Andy
oeh, wat voor ijsje?quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:51 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
ja idd... rond die tijd ga ik me ook nog ff een ijsje pakken heb ik me strakjes voorgenomen...
Wissen en blokkeren is okquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, maar dan heeft het ook geen zin om je om m'n msn lijst te laten staan. Wissen & blokkeren is een kleine moeite hoor.
uhm.. er zouden nog cornetto's (nouja, van de aldi dan) in de vriezer liggen...quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
oeh, wat voor ijsje?
Oh... Nou, jij ook dan maar, als ik toch bezig ben?quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wissen en blokkeren is ok![]()
En dus want en?quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ja maar jij danst.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh... Nou, jij ook dan maar, als ik toch bezig ben?.
Dat hoorde ik ook gisteren. Terwijl er nog een aflevering van dit seizoen moet komen!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:26 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, nou zit ik de gids van volgende week door te bladeren, en nu komt volgens de gids W&G niet meer
Blokkeren is haske niet liev!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik blokkeer bijna niet, vind ik stom. Als ik geen tijd heb, dan zeg ik het gewoon.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blokkeren is haske niet liev!!
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:35 schreef Timmah het volgende:
Hoi!
G_E vind blokkeren dus blijkbaar haske leukquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik blokkeer bijna niet, vind ik stom. Als ik geen tijd heb, dan zeg ik het gewoon.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:03 schreef beaverhausen het volgende:
Wissen en blokkeren is ok
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
blokkeren is nie liev.
Haske wispelturig eerder.quote:En ik ben al haske labiel op t moment.
Aaaaaahw ... * aai *quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
blokkeren is nie liev. En ik ben al haske labiel op t moment.
Leuk he? Die vlinders in je buikquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
blokkeren is nie liev. En ik ben al haske labiel op t moment.
En daarom is het niet liev om mij te blokkeren G_E!quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haske wispelturig eerder..
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:00 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Leuk he? Die vlinders in je buik
Krijg je weer visite vanavond?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hij heeft gebeld! *nerveus rondren*
Nee. hij moet werkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:04 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Krijg je weer visite vanavond?
Werkt hij 's avonds?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee. hij moet werken
Ja, ook.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Werkt hij 's avonds?
ik heb daar nooit last van. Heb eik altijd wel een meningquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:14 schreef Timmah het volgende:
Soms heb je wel eens zo'm moment he? Dat je gewoon niet weet wat je eens posten moet. Zo'n moment heb ik nu dus..
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb daar nooit last van. Heb eik altijd wel een mening
Waar staat dat?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:19 schreef Timmah het volgende:
[..]![]()
Maar dan moet je eerst iets hebben om een mening over te vormen toch?
Ook? Jeetje, heel druk dan. Overdag werken, 's avonds werkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, ook.
Tis een druk ventje hihihi
Niet veelquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:22 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ook? Jeetje, heel druk dan. Overdag werken, 's avonds werkenHeeft ie dan wel tijd voor jou?
Nou .. ja.. laat maar.. ofzo..quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waar staat dat?.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:26 schreef Jerruh het volgende:
whoei!!!!
ik heb net voor het eerst echt helemaal alleen gekookt!!!!!!!.
mijn aanwezigheid hier zget genoegquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:26 schreef Timmah het volgende:
[..]
![]()
En... smaakte het ook nog enigzins?
Het was eetbaar genoeg om het te overleven dus..quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mijn aanwezigheid hier zget genoeg.
hallo zeg, hoe lang woon jij al op kamers?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:26 schreef Jerruh het volgende:
whoei!!!!
ik heb net voor het eerst echt helemaal alleen gekookt!!!!!!!.
zeg marc, ik kon eerst alleen maar water kokenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:31 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
hallo zeg, hoe lang woon jij al op kamers?![]()
Ik woon niet eens op kamers en kan al een redelijke bak nasi voorschotelen..quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:31 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
hallo zeg, hoe lang woon jij al op kamers?![]()
ik kook sinds de eerste dag dat ik op kamers woon al zelf...quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg marc, ik kon eerst alleen maar water koken.
en noun terug naar panningen gij, vlaflip!
ik kan ook wel nasi maken, ben er alleen te lui voor...quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:33 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik woon niet eens op kamers en kan al een redelijke bak nasi voorschotelen..![]()
ik had geen kookgelegenheid...quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:35 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
ik kook sinds de eerste dag dat ik op kamers woon al zelf...
ennuhm... ik zit in panningen...
Ik ken het.. voorlopig wordt er nog voor me gekookt.. Al zitten mijn ouder wel komende week op Texel. Hmz..quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:36 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
ik kan ook wel nasi maken, ben er alleen te lui voor...![]()
Alleen water kunnen koken is OK!quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg marc, ik kon eerst alleen maar water koken.
en noun terug naar panningen gij, vlaflip!
zegdadan...quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik had geen kookgelegenheid...
dat wordt zelf koken! (of de magnetron aan het werk zetten, maar dat heeft niet mijn voorkeur...quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:37 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ken het.. voorlopig wordt er nog voor me gekookt.. Al zitten mijn ouder wel komende week op Texel. Hmz..
Ja klopt... Vlees is het moeilijkste vinnik... Mijn slavinken waren helemaal donker aant worden aan de buitenkant laatst... daarom prefereer ik gehakt en kipreepjes... dat gaat zowat altijd goed...quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:37 schreef Andyvie het volgende:
Koken is niet zo moeilijk. Je moet alleen veel oefenen. Ik heb er 5 jaar over gedaan om vlees goed te bakken, maar dat heb ik nu ook eindelijk redelijk onder de knie. Blik en potgroente gaat ook. En verse broccoli ook, maar aan de rest heb ik me nog niet gewaagd(Op de wokmixen na dan
)
was ook op kijkavondenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen water kunnen koken is OK!
hospitaquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:37 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
zegdadan...
maar is het dan zo erg gesteld in jou huisje?
Pas maar op hoor, straks verwacht ze van je dat je minimaal 1 keer per week kooktquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hospita
maar ze vind het nu heel tof als ik gewoon gebruik maak van de keuken. vind ze gezellig.
gezellig een kooknicht in de keuken...quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hospita
maar ze vind het nu heel tof als ik gewoon gebruik maak van de keuken. vind ze gezellig.
Doe eens wat leuks Andy!quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:08 schreef Andyvie het volgende:
Wat is het weer gezellig stil hier
neequote:Op woensdag 26 mei 2004 21:24 schreef Neptune1984 het volgende:
en, heb je je tosti al op?
1of 2 mensen...en wizarddragonquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik krijg dus gewoon nooit iets te horen op msn, vrijwel niemand spreekt me aan, misschien 1 of 2 mensen... en Wizarddragon.
Ik heb liever dat mensen me benaderen dan dat ze niks zeggen.
ik zag mijn hoegaarden als pilsje...quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:30 schreef Neptune1984 het volgende:
een hoegaarden 'en een pilsje nog wel...
of zie je hoegaarden als pils? (laat dat de brouwer maar niet horen...)
mijn ijsje week nog nie, ik ga hem zo halen... (tis nu pas half10 he...![]()
)
Is niet echt nodig, zo te zienquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe eens wat leuks Andy!
Entertain ons
dat is idd slecht van je... Hoegaarden is meer als een pilsje, hoegaarden is bier (en dus misschien wel 2 bhammetjes....quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zag mijn hoegaarden als pilsje...
slecht he
ik heb er al een gevonden... heb hem wel mee naar boven moeten smokkelen want de hele huiskamer zat vol...quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:36 schreef Cybart het volgende:
nou ga eens op zoek danik ben benieuwd of je nog een cornetto geval kan vinden
dan ben ik zojuist aan mijn derde boterham begonnenquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:39 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
dat is idd slecht van je... Hoegaarden is meer als een pilsje, hoegaarden is bier (en dus misschien wel 2 bhammetjes....)
voor je het weet willen ze er allemaal 1 en is er geen meer voor jou?quote:ik heb er al een gevonden... heb hem wel mee naar boven moeten smokkelen want de hele huiskamer zat vol...
Jerhunk *hug*quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:44 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!!!.
ik spreek mensen niet meer aan op msn de laatste weken omdat ik het gewoon veeeeeeels te druk heb op school en met schoolwerk. ik word al gestressed als er mensen mij wel aan spreken.
.
em de vierder erbij natuurlijk...quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan ben ik zojuist aan mijn derde boterham begonnen
ja, pcies... dus zij hebben lekker pech!quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:42 schreef Cybart het volgende:
voor je het weet willen ze er allemaal 1 en is er geen meer voor jou?
ooow... dat verklaart een hoop...quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:44 schreef Jerruh het volgende:
ik spreek mensen niet meer aan op msn de laatste weken omdat ik het gewoon veeeeeeels te druk heb op school en met schoolwerk. ik word al gestressed als er mensen mij wel aan spreken.
.
Heeft geen zin als iedereen afwezig is. Schijnbaar een rage om lekker belangrijk te doen....zet op afwezig.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:47 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
(maaruhm... er bestaat ook zoiets als "Bezet/Busy")
tuurlijk die vierde erbijquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:46 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
em de vierder erbij natuurlijk...:P
[..]
ja, pcies... dus zij hebben lekker pech!
ja, klopt... er staan tegenwoordig wel heel veel mensen op afwezig...quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heeft geen zin als iedereen afwezig is. Schijnbaar een rage om lekker belangrijk te doen....zet op afwezig.
ach mensen kennen me gewoon aanspreken als ze iets nodig hebben ofzo, doen ze nie als ik op busy sta... besides, niemand let er meer opquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:47 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
ooow... dat verklaart een hoop...maar goed dat ik je niet heb aangesproken, hou er niet van om mensen in de stress te werken...
(maaruhm... er bestaat ook zoiets als "Bezet/Busy")
ja, hij isquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
tuurlijk die vierde erbij
zal waarschijnlijk nog wel meer worden
en smaakte die?
Ik zet heel dat ding uit als ik offline ga, maar tis gewoon ieders keuze natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:51 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
ja, klopt... er staan tegenwoordig wel heel veel mensen op afwezig...
maar als ik het druk heb, zet ik hem altijd op bezet... en ook nog vaak op offline weergeven (als ik het echt druk heb...)
moet ik iets doorgeven ofzo?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:53 schreef wizarddragon het volgende:
Waar is Mark, want ik moet hem "hebben".
ja, dat klopt... maar als hij op offline weergeven staat, kan ik wel kijken wie er online is... en als ik dan echt dringen iemand moet spreken kan ik alnog online gaan...quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik zet heel dat ding uit als ik offline ga, maar tis gewoon ieders keuze natuurlijk.
Ik wilde hem ff een gunst vragen, maar aangezien ie naar Froger is, ga ik het wel morgen aan hem vragen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
moet ik iets doorgeven ofzo?
hij is naar froger.
Ik vind 'r supercool...quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Marvel girl old skool outfit!!
en ja, d'er handen zijn erg fucked up... maar ik haat nu eenmaal handen.
Gir is trouwens mega-cool ... * wijst naar je Ava *quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
wacht ff dan doe ik een snelle schets van d'er hoofdeksel... en ja... ze heeft een hoofddeksel dinges... alle heldinnen uit de jaren 60/70 hadden een hoofddeksel dinges... een masker!
Ontzettend gaaf.. en ontzettend knap..!quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
en dat heeft ze op d'er kop.
Die's cool.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
en dat heeft ze op d'er kop.
Zim is cooler...quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Gir is trouwens mega-cool ... * wijst naar je Ava *![]()
Ziet er erg gothisch uit.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:21 schreef Ang3l het volgende:
Net terug van de Musical ETERNITY
[afbeelding]
Mwa, viel wel meequote:Op woensdag 26 mei 2004 23:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ziet er erg gothisch uit.
Ha..jij hebt wel iets met Vampieren. Trekt soms de romantiek rondom de Vampieren je aan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, viel wel mee
Het was een beetje en kruising van Theatre des Vampires en Lestat's band
quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ha..jij hebt wel iets met Vampieren. Trekt soms de romantiek rondom de Vampieren je aan?
Mij eigenlijk ook welquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
o.a.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |