abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:43:06 #251
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19392881
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:34 schreef GewoneMan het volgende:
ok weet je wat voor de mannen spelen we wie van de 30 is FD en voor de vrouwen wie van de 30 is dafjedaf, als ze beiden geraden zijn mogen ze elkaars liefde beantwoorden!!!

dat klinkt pas gaaf!!!
Hallo, wat als ze mij dan goed raden?!?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19393039
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:43 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

gewoon een vraagje... hoe kom jij zo "geobsedeerd" door sex? puur uit nieuwsgierigheid?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:54:26 #253
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19393222
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:48 schreef Kletz het volgende:
gewoon een vraagje... hoe kom jij zo "geobsedeerd" door sex? puur uit nieuwsgierigheid?
Volgens mij ben ik niet geobsedeerd, maar goed. Ten eerste omdat ik heel erg gek ben op seks, vaak zin heb en ook niet alleen maar van de standaarddingen hou. Verder studeer ik psychologie, en ik vind de psychologische aspecten van seks heel interessant, ik vind het interessant hoe mensen dingen beleven, waarom ze opgewonden raken van dingen. Ik denk er over seksuologie te gaan studeren. En ik ben ook gewoon heel nieuwsgierig ja
pi_19393371
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:54 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik niet geobsedeerd, maar goed. Ten eerste omdat ik heel erg gek ben op seks, vaak zin heb en ook niet alleen maar van de standaarddingen hou. Verder studeer ik psychologie, en ik vind de psychologische aspecten van seks heel interessant, ik vind het interessant hoe mensen dingen beleven, waarom ze opgewonden raken van dingen. Ik denk er over seksuologie te gaan studeren. En ik ben ook gewoon heel nieuwsgierig ja
Psychologie is wel tof! Ga ik hopelijk ook snel doen
En gezonde intresse in sex is gezond
pi_19393483
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:43 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

als ze jou goed raden mag jij jou liefde aan FD uiten, als ze FD goed raden vice versa, sounds like fun to me
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 15:09:23 #256
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19393656
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:03 schreef GewoneMan het volgende:
als ze jou goed raden mag jij jou liefde aan FD uiten, als ze FD goed raden vice versa, sounds like fun to me
Kille, bittere haat, mag dat ook?
pi_19393769
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:09 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Kille, bittere haat, mag dat ook?
tuurlijk, ik zei dat je je liefde mocht uiten, ghehe als die er niet is mag haat ook

* GewoneMan ziet het kodak moment al voor zich
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19394486
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:54 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

ik had niets voor niets geobsedeerd tussen 2 haakjes gezet... ik wist niet hoe ik et anders moest formuleren... vandaar....

Maar ben je IRL ook zo.... want zo op et forum is et relatief anoniem en zie je de emoties niet van een ander... dus kan je lekker van je af typen zeg maar.... is dit een weg om je te uiten, omdat je IRL dat niet kan of misschien voor schaamt.... of dat je er innerlijk een kick van krijgt?

Dit vraag omdat ik vind dat je overal wel je woordje klaar hebt... en er genoeg over weet.. en dat je praktisch 24/7 geil lijkt te zijn haha

ook ik ben nieuwsgierig
  dinsdag 25 mei 2004 @ 15:52:38 #259
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19394992
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:37 schreef Kletz het volgende:
Maar ben je IRL ook zo.... want zo op et forum is et relatief anoniem en zie je de emoties niet van een ander... dus kan je lekker van je af typen zeg maar.... is dit een weg om je te uiten, omdat je IRL dat niet kan of misschien voor schaamt.... of dat je er innerlijk een kick van krijgt?

Dit vraag omdat ik vind dat je overal wel je woordje klaar hebt... en er genoeg over weet.. en dat je praktisch 24/7 geil lijkt te zijn haha
Nee, ik zeg hier juist minder uitgesproken dingen dan IRL (tegen mn vriend bijvoorbeeld of tegen vriendinnen). Van me af typen herken je bij mij aan heel veel emoticons, als ik me een keertje ergens erg aan stoor, maar dat is niet zo heel vaak. Het is natuurlijk wel zo dat je hier de mening van veel anderen kunt horen, terwijl IRL dat misschien er maar 3 zijn ofzo, en die zullen ook niet zeggen dat ze iets echt belachelijk vinden denk ik. Een kick krijg ik er niet van nee, soms wel de slappe lach Mn woordje klaar hebben, tja.... Ik ben eigenlijk over veel onderwerpen zo, afhankelijk van hoe veel ik er van af weet. Over de oorlog in Irak bijvoorbeeld zijn mijn meningen veel genuanceerder, omdat ik vind dat ik er te weinig van af weet. En geil zijn... Ik kom hier niet vanwege geilheid, vind hier niet zo veel opwindends aan. Jij wel dan?
pi_19395128
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:29 schreef GewoneMan het volgende:
ik zie allelei leuke smillies en zou niet weten hoe ik ze moet maken behalve deze dan

hoe maak ik al die andere ???
Als je niet onderaan het "snel reageren" venstertje gebruikt , maar in plaats daarvan op de knop "reageren" drukt zie je ze onderaan het scherm staan. Daar kan je ze aanklikken, je ziet dan een code verschijnen. Als je b.v. intypt : Y (zonder spaties) krijg je deze:
  dinsdag 25 mei 2004 @ 15:58:00 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19395179
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:56 schreef Idril-2 het volgende:

[..]

Als je niet onderaan het "snel reageren" venstertje gebruikt , maar in plaats daarvan op de knop "reageren" drukt zie je ze onderaan het scherm staan.
Maar daar staan niet alle smilies. De cheerleaders staan er bijvoorbeeld niet bij en ook de knufkroel niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_19395198
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:56 schreef Idril-2 het volgende:

[..]

Als je niet onderaan het "snel reageren" venstertje gebruikt , maar in plaats daarvan op de knop "reageren" drukt zie je ze onderaan het scherm staan. Daar kan je ze aanklikken, je ziet dan een code verschijnen. Als je b.v. intypt : Y (zonder spaties) krijg je deze:
ja dat weet ik ook wel maar ik zie ook iconen die er NIET tussenstaan zoals b.v. maar er zijn er meer doompjuh maakte er 11 met een wijzend vingertje en zo zijn er nog veel meer maar HOE maak je die ?????????
pi_19395229
ehhmmm was een serieuze poging de cheerleader met armen naar beneden te krijgen MISLUKT
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:01:33 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19395300

Blijven proberen, GewoneMan!
pi_19395321
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:52 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Nee, ik zeg hier juist minder uitgesproken dingen dan IRL (tegen mn vriend bijvoorbeeld of tegen vriendinnen). Van me af typen herken je bij mij aan heel veel emoticons, als ik me een keertje ergens erg aan stoor, maar dat is niet zo heel vaak. Het is natuurlijk wel zo dat je hier de mening van veel anderen kunt horen, terwijl IRL dat misschien er maar 3 zijn ofzo, en die zullen ook niet zeggen dat ze iets echt belachelijk vinden denk ik. Een kick krijg ik er niet van nee, soms wel de slappe lach Mn woordje klaar hebben, tja.... Ik ben eigenlijk over veel onderwerpen zo, afhankelijk van hoe veel ik er van af weet. Over de oorlog in Irak bijvoorbeeld zijn mijn meningen veel genuanceerder, omdat ik vind dat ik er te weinig van af weet. En geil zijn... Ik kom hier niet vanwege geilheid, vind hier niet zo veel opwindends aan. Jij wel dan?
neuh geil wordt ik als m'n meisje mij op zit te geilen ... Neej.... ik lach meestal hier om de dingen die mensen uit kramen . Hier op et sex forum is et voor mij puur entertainment.
Hoewel sommige dingen zeker informatief zijn en waar ik nu of later misschien wat aan heb. maar 80% van dit forum is gewoon 4 fun.

Maar ik heb een naam die ook praktisch mijn achternaam is en mijn profiel is ook niet gelogen... dus ik zal nooit helemaal open zijn . vandaar. Misschien, als ik et zoals jij heb aangepakt, dat ik wel meer opener zou zijn en me dan alles nix meer zou schelen .

Maar ja... kheb wel respect voor je, hoe jij op praktisch alle topics je antwoordje wel klaar hebt
(zo nu ben ik wel uitgelikt denk ik)
pi_19395323
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:01 schreef Copycat het volgende:

Blijven proberen, GewoneMan!
helluuupppppppppp
pi_19395569
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:02 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

helluuupppppppppp
*hellupt*
: { w
- O -
~ O >
probeer maar eens, zonder spaties. er zijn er nog veel meer maar die heb ik ook niet.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:16:44 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19395783

(is _ O - )
pi_19396831
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:10 schreef Idril-2 het volgende:

[..]

*hellupt*
: { w
- O -
~ O >
probeer maar eens, zonder spaties. er zijn er nog veel meer maar die heb ik ook niet.

thnx nu nog het kroel gezichtje en dat wijzende vingertje (en eventueel meer)
  dinsdag 25 mei 2004 @ 19:44:19 #270
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19401343
Maar hoe doe je nou die cheerleader met dr handjes omlaag?
pi_19401391
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 19:44 schreef dafjedaf het volgende:

- O -
  dinsdag 25 mei 2004 @ 19:46:20 #272
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19401399
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:02 schreef Kletz het volgende:
Maar ik heb een naam die ook praktisch mijn achternaam is en mijn profiel is ook niet gelogen... dus ik zal nooit helemaal open zijn . vandaar. Misschien, als ik et zoals jij heb aangepakt, dat ik wel meer opener zou zijn en me dan alles nix meer zou schelen .
Valt ernstig mee, dankzij een FD topic ben ik laatst toch herkent. Niet zo prettig.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 19:47:17 #273
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19401423
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 19:46 schreef T1andonly het volgende:

- O -
woehoe!!!
pi_19401958
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 13:45 schreef Kletz het volgende:

[..]

ik vind je best een zielig persoon... hoe jij jezelf omschrijft......
Hoezo?
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:09:49 #275
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19402025
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:07 schreef FuifDuif het volgende:
Hoezo?
Aaaaaaargh! FD! NIET! WEER!
pi_19402281
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:09 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Aaaaaaargh! FD! NIET! WEER!

Hallo! Trouwens, hoezo werd je herkend door mijn topic? Hoe kan dat nu?
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:47:40 #277
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19403226
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:18 schreef FuifDuif het volgende:
Hallo! Trouwens, hoezo werd je herkend door mijn topic? Hoe kan dat nu?
Tagnar had tegen iemand vertelt waar wij elkaar van kennen, er van uitgaande dat diegene nooit zou kunnen ontdekken wat mijn nickname hier is. Die persoon komt ook nooit in SEX, dus tja. Maar ja, hij komt dus wel in ONZ, en de stap van Daphne naar dafjedaf is nou eenmaal niet zo groot. Dat was dus een beetje lullig, hij begon toen over een feest waar ik was, en toen was er meteen nog iemand die me herkende... Ik heb de mod gevraagd het topic op slot te gooien, uit voorzorg. Verder vond ik niks mis met je topic hoor, best leuk
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:48:34 #278
37769 erodome
Zweefteef
pi_19403256
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja dat weet ik ook wel maar ik zie ook iconen die er NIET tussenstaan zoals b.v. maar er zijn er meer doompjuh maakte er 11 met een wijzend vingertje en zo zijn er nog veel meer maar HOE maak je die ?????????
Die komt van smilie's.nl, ff de url opzoeken voor je.....
http://www.smilies.nl/

Hier heb je ook een hele berg smilies: http://www.mysmilies.com/

Nou ben ik een of niet????

Grinnik, daar staan wel leuke tussen zeg

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19403297
Oke dafjedaf, ik snap het. Hoewel ik het niet wist natuurlijk, bij deze toch mijn excuses. Maar wat lees ik nou toch? "Verder vond ik niks mis met je topic hoor, best leuk", is dat een positieve opmerking richting mij?
pi_19403323
Wat vinden jullie eigenlijk van mijn eigen gemaakte smiley?

dinsdag 25 mei 2004 @ 20:59:55 #281
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_19403583
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:50 schreef FuifDuif het volgende:

[afbeelding]
zwak, zielig en misselijk maar wel passend bij FuifDuif
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 21:08:03 #282
37769 erodome
Zweefteef
pi_19403821
quote:

[afbeelding]
Beetje erg ranzig eigenlijk....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19403826
quote:

[afbeelding]
zum kotzen, FuifDuif!
uit principes plaats ik geen kotssmiley maar anders ...
  dinsdag 25 mei 2004 @ 21:11:38 #284
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19403949
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:49 schreef FuifDuif het volgende:
Maar wat lees ik nou toch? "Verder vond ik niks mis met je topic hoor, best leuk", is dat een positieve opmerking richting mij?
Het laat alleen maar zien in welk forum je volgens mij thuis hoort
pi_19403997
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 21:11 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Het laat alleen maar zien in welk forum je volgens mij thuis hoort
Hier bij jou? Of in ONZ?
pi_19404100
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 19:44 schreef dafjedaf het volgende:
- O - =
pi_19404180
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Die komt van smilie's.nl, ff de url opzoeken voor je.....
http://www.smilies.nl/

Hier heb je ook een hele berg smilies: http://www.mysmilies.com/

Nou ben ik een [afbeelding] of niet???? [afbeelding]

Grinnik, daar staan wel leuke tussen zeg

[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
je bent geweldig
pi_19404236
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 21:13 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Hier bij jou? Of in ONZ?
bij onzin aangezien je dat 24/7 uitkraamt
pi_19404498
waarom gaan jullie niet in 1 msn gesprek zitten met z'n 4en?
pi_19404557
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 21:20 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

bij onzin aangezien je dat 24/7 uitkraamt
Dat is jouw mening. Dat verwijs ik jou naar relaties en psychologie, aangezien jij de zaak een beetje verkeerd inziet en de wereld niet waarneemt zoals deze werkelijk is.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 21:39:11 #291
37769 erodome
Zweefteef
pi_19404844
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 21:28 schreef Underdoggy het volgende:
waarom gaan jullie niet in 1 msn gesprek zitten met z'n 4en?
Dat zou hemels zijn vind je ook niet?
Gezegende rust
pi_19404857
Het spijt me dit te moeten zeggen maar FuifDuif met je Roomse Paus (ieders geloof respecteer b.t.w.) je verpest m'n dagen en avonden op Fok!
Nu je zin

Ik vraag me serieus af wat voor genoegen je hieraan schept en krijg de onbedwingbare neiging om je op de meet op het biljart te verkrachten.

Amen
  dinsdag 25 mei 2004 @ 21:40:37 #293
37769 erodome
Zweefteef
pi_19404895
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 21:30 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Dat verwijs ik jou naar relaties en psychologie, aangezien jij de zaak een beetje verkeerd inziet en de wereld niet waarneemt zoals deze werkelijk is.
Wat is werkelijkheid?????
Wat is waarheid????

Dat verschilt van mens tot mens namelijk, de ene weg bestaat niet, de ene waarheid ook niet en de ene werkelijkheid ook niet.
pi_19404957
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 21:39 schreef Idril-2 het volgende:
Het spijt me dit te moeten zeggen maar FuifDuif met je Roomse Paus (ieders geloof respecteer b.t.w.) je verpest m'n dagen en avonden op Fok!
Nu je zin
Zeg, stel je niet zo aan man. Ten eerste, in dit topic mogen we toch vrij ouwehoeren? Ik dacht dat anderen zich niet zo aan mij storen hier. Ten tweede, als je op mijn topics doelt: kom er dan gewoon niet. Simpel lijkt me?
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 21:39 schreef Idril-2 het volgende:
Ik vraag me serieus af wat voor genoegen je hieraan schept en krijg de onbedwingbare neiging om je op de meet op het biljart te verkrachten.
Ik schep hier geen genoegen. Ik praat gewoon mee. Ik mag hier gewoon mijn mening geven vind ik. Dat sommigen daar niet tegen kunnen... pech gehad.

Op het biljart nog wel? Met stok en ballen? Heerlijk
  dinsdag 25 mei 2004 @ 22:24:12 #295
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19406268
Dat de realiteit bestaat is niet objectief te bewijzen
* dafjedaf in een zen-bui
pi_19407152
Gaan we trouwens op de meet ook nog een kerkdienst bijwonen? Gewoon als inleiding op, of als afsluiting van? Lijkt me wel een leuke ervaring. Alle sceptische niet gelovige fokkers in de kerk, al luisterend naar de pastoor/dominee .
  dinsdag 25 mei 2004 @ 22:56:57 #297
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19407186
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 22:55 schreef FuifDuif het volgende:
Gaan we trouwens op de meet ook nog een kerkdienst bijwonen? Gewoon als inleiding op, of als afsluiting van? Lijkt me wel een leuke ervaring. Alle sceptische niet gelovige fokkers in de kerk, al luisterend naar de pastoor/dominee .
Dit is met afstand het stomste idee wat ik deze week gehoord heb. Hulde, FD.
pi_19407245
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 22:56 schreef dafjedaf het volgende:
Dit is met afstand het stomste idee wat ik deze week gehoord heb. Hulde, FD.
Waarom? Misschien vind je het er wel heel leuk .
pi_19407893
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 22:55 schreef FuifDuif het volgende:
ik vind het best, hoor ik het dan wel ruim op tijd??? neem ik mn vlammenwerper mee
  dinsdag 25 mei 2004 @ 23:22:28 #300
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19407940
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 22:59 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom? Misschien vind je het er wel heel leuk .
Ik ben heus wel eens in een kerk geweest, flapdrol, ik heb op een gristelijk chymnasium gezeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')