Mijn benen moeten niet zeiken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tender Loving Care
Je zat er dus niet ver naast..
Zenuw klem waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag:
Ik werd een paar dagen geleden wakker en mijn rechterbeen deed het niet. Zomaar. En nu opeens zomaar weer wel. Weet jij het, weet ik het.
Oh, bugger off.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent geboren.
Maar we hebben geleerd je te accepteren zoals je bent..
Ik heb geen lepra hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zenuw klem waarschijnlijk.
Ofzoiets,.
Als jij daar gelukkig van wordt, bugger ik wel off.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:30 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Oh, bugger off..
Je moet leren.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:26 schreef PrivateRyan het volgende:
[..].
What did I do?.
Bikkel.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb geen lepra hoor..
Nee, het was iets met een spier die helemaal blokkeerde denk ik. Maar ik weet het ook niet. Het was ieg niet iets waar ik me zorgen over maakte.
Ah, klopt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Je moet leren.
Doe niet zo eng! Met die hartjes.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt, bugger ik wel off..
Never hurts to help..
Dit! Dit topic!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:23 schreef PrivateRyan het volgende:
Wat een liefde in deze topic..
Iedereen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom J.
Zelfs G.![]()
![]()
![]()
![]()
Het is déze topic.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:34 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dit! Dit topic!
Was dat maar zo. Dat zou zoveel beter klinken..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:34 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dit! Dit topic!
Ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bikkel..
Maar het is nu helemaal over toch?
Jostibenen moeten verboden worden!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja.. En daar ben ik best blij mee.
Kan ik morgen eindelijk wel yoga doen. Had ik vandaag al willen doen, dan was ik nu niet zo moe en stram en spierpijnig geweest enzo. Nouja. Vriendin was ieg erg dankbaar, en mijn been is niet meer josti.
Je hoofd nog welquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja.. En daar ben ik best blij mee.
Kan ik morgen eindelijk wel yoga doen. Had ik vandaag al willen doen, dan was ik nu niet zo moe en stram en spierpijnig geweest enzo. Nouja. Vriendin was ieg erg dankbaar, en mijn been is niet meer josti.
Dit en deze topic is beiden correct Nederlands. Mijn voorkeur gaat uit naar dit.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Het is déze topic..
Maar als jij dít topic wil. STOP JE DIT TOPIC TOCH GEWOON LEKKER IN JE REET!.
Zo, dat lucht op..
Thanks..
Ik vind het een verdomd goed compliment! Sigwaardig bijna.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! *bijschrijft in zwarte boekje*
Ach man, haal toch een vier, morgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Het is déze topic..
Maar als jij dít topic wil. STOP JE DIT TOPIC TOCH GEWOON LEKKER IN JE REET!.
Zo, dat lucht op..
Thanks..
Ik vind je nu wel een beetje eng worden denk ik, met je maniakale neiging tot het verspreiden van flora.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jostibenen moeten verboden worden!
*liefde en bloemetjes strooit ter compensatie
Hmm.. nee, deze is correct Nederlands, dit niet. Maar het interesseert mij totaal en helemaal niets dus laten we niet verder langs dit pad gaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dit en deze topic is beiden correct Nederlands. Mijn voorkeur gaat uit naar dit..
Hodfr! Moet ik weer plaats gaan zoeken in mijn sig.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:38 schreef NiNi het volgende:
Ik vind het een verdomd goed compliment! Sigwaardig bijna.
Ooh ... sorryquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Andere ex-nachtbarfreaks mogen deze reeks niet verkrachten.
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:38 schreef Insomaniac het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |