Hij verveelt zich wel heel erg he?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:19 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
Ik skype met conflict ...
.....
.............
En ik maar denken dat de mod's hier erg ervaren zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Vraag maar aan SB, hij is ervaringsdeskundige.
Ik vind het gewoon genant, die arme Goof!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:13 schreef Insomaniac het volgende:
PS
Nien, ik zei net exact hetzelfde tegen R..
Wat een kutknaas met z'n zogenaamde principes..
Wat heeft Kookai alles goed voor elkaar trouwens.. én Joerie én Michel..
Ik niet, door een wonder van God hemzelf heb ik een vriendin, in het echt!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de mod's hier erg ervaren zijn
weet zij het ook al?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik niet, door een wonder van God hemzelf heb ik een vriendin, in het echt!!
Pardon? Ik hoef jou toch niks uit te leggen over de huisregels omtrent reeksen? Jogy post hier op normale wijze en jij komt met een grote bek en een kuthouding binnen vallen en denkt ook nog de lef te hebben hem te sommeren weg te gaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je mede moderator dat hij beter weg kan gaan
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:17 schreef NiNi het volgende:
Jogy hoort hier, jij niet.
Ga naar FOT. Plaat voor je kop.
Ik vind het wel sneu voor 'm hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij verveelt zich wel heel erg he?.
Niets mis met die plaat dan,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je hebt gelijk
Jouw plaat is echter dikker, bijna net zo dik als je reet.
Jij hebt NiNi nog nooit gemeet zeker?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgens mij ken je NiNi niet ,maaklt niet uit hoor, ik denk niet dat ze dat erg vindtquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je hebt gelijk
Ik vind het vooral sneu voor jou,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:25 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor 'm hoor
Jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weet zij het ook al?
Ik heb gelukkig geen sig met "Lekker ding".quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je hebt gelijk
Sommige mensen hebben bevestiging nodig, ookal is het van z'n eigen ondertitel.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen sig met "Lekker ding".![]()
Heb je z'n foto's wel eens gezien,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen sig met "Lekker ding".![]()
Ik wou het net zeggenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je z'n foto's wel eens gezien,.
toe maar, nu proberen dat vast te houdenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb nog steeds geen straatverbod en soms komt ze ook naar mijn huis, ik hoef eindelijk niet meer met een verrekijker in de bosjes te hangen.
Hij kan zo met z'n broek op z'n enkels het Anne Frank plantsoen in, ik ken nog wel een leuke e-xtrainer voor hemquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je z'n foto's wel eens gezien,.
quote:ONZ: 99% van mijn posts daar zijn niet serieus en moeten als ONZ (hey..tis ONZ forum! DUH ) worden beschouwd.
Gaat goed komenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toe maar, nu proberen dat vast te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |