quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:16 schreef Seborik het volgende:
a) Verlos het uit zijn lijden met een slotje, sebbo!!!!
a!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:16 schreef Seborik het volgende:
Wat vinden jullie van deze kutpoll?
b) Wat een genie, wat een genie, waren alle mensen maar zoals hem.
als het grappig was welquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:18 schreef KaleStud het volgende:
dudes waar maken JULLIE je druk om?
kunnen jullie niet eens meer lachen?
oh, het was een grapje?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:18 schreef KaleStud het volgende:
ik kan niet lachen om een satanquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:18 schreef KaleStud het volgende:
Lastig, zeer lastig. Doe dan toch maar a.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:16 schreef Seborik het volgende:
gok op a.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:16 schreef Seborik het volgende:
Uitstekende poll zelfs. Maar nu nog kiezen tussen A of Bquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:32 schreef PogueMahone het volgende:
goede poll
dat mag ook wel gezegd worden...
ik vind een slotje zo definitief...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uitstekende poll zelfs. Maar nu nog kiezen tussen A of B.
Deze "discussie" is a) al vele malen gevoerd op Fok! en b) overduidelijk maar heel zijdelings gebaseerd op muziek, dus niet relevant in dit subforum.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:02 schreef KaleStud het volgende:
wat mij altijd al direct opviel bij FOK! is dat zo vele topics verzanden in of het dicht moet of niet.
Gaat het echt alleen om het uitspelen van vriendschappelijke relaties of macht?
een discussie wordt niet eens echt begonnen! Alleen maar SLOTJE / GEEN SLOTJE
Wel erg makkelijk hoor!
kom maar op.
wat pretendeer je hiermee?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:08 schreef KaleStud het volgende:
*klier-mode off*
nah ja, laat maar dan.
gooi er maar een slotje op dan,
mensen hebben geen humor meer.
- zucht -
Niet zo negatief Zander. Ik vind dat we eens een goed gesprek moeten aangaan over het wel of niet drukken op de link in de eerste plaats.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:06 schreef Zander het volgende:
"een discussie wordt niet eens echt begonnen!"
Nou, wat let je? Ik zie ook weinig stof tot discussieren in de openingspost.
Die plaat voor je kop doet me aan iemand denken. Heb jij toevallig kennissen die van punk en hardcore houden?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:09 schreef KaleStud het volgende:
slotje wel of niet?
zal me echt een rotzorg wezen, maar vooral iets zeggen over de modder-eters.
en toen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die plaat voor je kop doet me aan iemand denken. Heb jij toevallig kennissen die van punk en hardcore houden?.
Jazeker, hoezo?!quote:Die plaat voor je kop doet me aan iemand denken. Heb jij toevallig kennissen die van punk en hardcore houden?.
ROFL@ gothic slotjequote:
Je hebt potdomme smaak manquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:29 schreef Seborik het volgende:
wat zegt dat over deze modder-eter?

Ghehe, was wat aan het rondneuzen, en kwam toevallig op dit topicquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:52 schreef KaleStud het volgende:
HAHAHA ik dacht al waar blijf je toch?!
Ik? Naar dat burgerlijke festivalletje? Welnee joh, daar ben ik veel te Über voorquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:54 schreef KaleStud het volgende:
WGT? neh, niet voor mij, hou niet van festivals.... al te oud voor denk ik gheghe
en moet gewoon werken he... the shows must go on...
ga jij niet dan?
tijd voor meer modder???????? ;-)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:29 schreef Seborik het volgende:
Ik hou hem wel open hoor, want de reacties zijn grappig wanneer ik iedere keer een break neem tijdens de studie.
wat zegt dat over deze modder-eter?
Jij hebt je vooroordelen allang klaarliggen zie ik.......toevallig ook nog onder ctrl-v??? zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:15 schreef KaleStud het volgende:
ik ben een heel erg zielig figuur...
nog zieliger dan die Goffs.
heb je nu medelijden?
Kalm kalmquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:24 schreef cyberbull het volgende:
-knip-
Helemaal niet zelfs!quote:[b]
Kalm kalmIk ken KS wel een beetje, zo serieus is hij niet hoor...toch?
In een woord GEWELDIG!!!!!! Staat je goed!!!quote:
Was het niet de eerste box-school in Londen die 'andersgetinten' toeliet? Dat heb ik eens vernomen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:23 schreef KaleStud het volgende:
Lonsdale was overigens een van de eerste sponsors die andersgetinte sporters een kans gaf.
Mag ik wel?quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:26 schreef Elegy het volgende:
KalestudMoet jij niet patsen met je vriendin?
![]()
En terecht inderdaad, anders komt het geheel nogal ongeloofwaardig over.quote:Zo, een goff topic op fok zonder Elegy is als een galg zonder touw => waardeloos.
Bij deze opgewaardeerd
Maar het ontertussen wel vinden he?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:20 schreef Komakie het volgende:
lekker laten leven en hun ding laten doen.
Ik loop toch ook niet te zeiken dat ik al die zielige trancemannetjes en vrouwtjes liever kwijt dat rijk ben????
Ik heb ooit eens gelezen dat zwart altijd goed staat, en dat vind ik een waarheid waar ik dan ook naar leef als niet-Gothic.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:46 schreef WalfredGeesink het volgende:
Wat ik niet van gothics begrijp, is dat ze nooit eens de behoefte hebben om lichte, frisse kleding te dragen, en met name in dit mooie seizoen met warm prachtweer, lekker een t-shirtje, frisse uitstraling...
Hear hearquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:49 schreef Djaser het volgende:
Ik heb ooit eens gelezen dat zwart altijd goed staat, en dat vind ik een waarheid waar ik dan ook naar leef als niet-Gothic.
heeft niks met goths te maken. Hier zwarte broek en zwart shirt all the wayquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:46 schreef WalfredGeesink het volgende:
Wat ik niet van gothics begrijp, is dat ze nooit eens de behoefte hebben om lichte, frisse kleding te dragen, en met name in dit mooie seizoen met warm prachtweer, lekker een t-shirtje, frisse uitstraling...
Same here!quote:Op zondag 30 mei 2004 01:25 schreef WalfredGeesink het volgende:
Ik draag zelf ook zwarte kleding, maar niet altijd
I'm like..........whateverquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:16 schreef Seborik het volgende:
Wie is toch die TS?!quote:[b]Ben het met de TS eens, dat gezeur om slotje of niet is irritant.
Maar ik ben het verder met de TS oneens dat dit een topic is om over te lachen...
hail satan!quote:Op maandag 31 mei 2004 03:20 schreef DePresident het volgende:
[..]
I'm like..........whatever
dat doen al die goffikjes toch?quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:54 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nein!
Ik ga voor het slotje. Optie a dus.quote:Op maandag 31 mei 2004 03:20 schreef DePresident het volgende:
[..]
I'm like..........whatever
Topic Starter, smartiequote:Op woensdag 2 juni 2004 14:41 schreef KaleStud het volgende:
[..]
Wie is toch die TS?!![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:41 schreef KaleStud het volgende:
[..]
Wie is toch die TS?!![]()
Hoezo bevooroordeeld!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
dat doen al die goffikjes toch?
![]()
Misschien in zijn "sociale" leven welquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:15 schreef MrBean het volgende:
[..]
wat pretendeer je hiermee?
dat jij ... humor ... jij ...![]()
Reiki is ook primitief en heidens!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:48 schreef cyberbull het volgende:
[..]
Hoezo bevooroordeeld!!!!!!!!!
ga es struinen op internet voor je een reactie plaatst die nergens op slaat.........ben gothic en werk met reiki...das dus totaal niet satanistisch........zo zijn er veel meer.........
humanistquote:Op maandag 7 juni 2004 12:30 schreef Renmaestro het volgende:
ik ben geen gothic, ik ben mezelf !
Heerlijk shirtquote:Op maandag 7 juni 2004 13:07 schreef Litpho het volgende:
En dan hebben we altijd nog de t-shirts voor echte goths.
[afbeelding]
Tuurlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:14 schreef Djaser het volgende:
[..]
Maar het ontertussen wel vinden he?
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:07 schreef Litpho het volgende:
[afbeelding]
Goths en metal gaat niet samen.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:59 schreef Metal_Mart het volgende:
Mannelijke gotrhics komen op mij nogal gay over. Die wijven kunnen er soms wel lekker uitzien, maar over t algemeen genomen vind ik t een vrij trieste boel, die een soort kinderfeestje maken van metal concerten. puberaal gegil bij nightwish op DOA was echt tenenkrommend
Dat kunnen onmogelijk echte goffs geweest zijn idd, die laten zich niet dood (in spreekwoordelijk letterlijke zinquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Goths en metal gaat niet samen.
Dan stond je helaas tussen de wannabe-goffs, pandaberen of gewoon pruts0rz
Metal meisjes kunnen ook hard gillen hoor....quote:Op maandag 7 juni 2004 23:59 schreef Metal_Mart het volgende:
puberaal gegil bij nightwish op DOA was echt tenenkrommend
592... and rising (niet dat de uitkomst nog echt iets betekent, was nogal makkelijk om meerdere keren te stemmen).quote:Op maandag 7 juni 2004 12:39 schreef Seborik het volgende:
Hoeveel stemmen heb je al? De grens van waardeloos is dit topic nu wel gepasseerd.
Ik dacht altijd dat als je dergelijke percentages bij elkaar optelde, je altijd op de 100 kwam... hmmm, zeker niet goed opgelet bij wiskunde...quote:Kill 'em all! They're freaks! 22.09%
Arrogant Self-Centered Ugly Worms! 21.08%
They all think they know The Truth, but if they did, why dress up like you don't understand anything about life 29.17%
I just hate their rightious arrogant attitude, but let them live, we need a sideshow every once in a while 20.40%
Oh they are so right and beautiful and wise and I have black hair too and in need of a new gown... 37.10%
Zeg, ik stond er ook hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Goths en metal gaat niet samen.
Dan stond je helaas tussen de wannabe-goffs, pandaberen of gewoon pruts0rz
Ministry heeft een uitzonderingspositie (met name met hun eerdere werk!!), en placht industrial te zijn. Industrial is idd goff-verantwoordquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:18 schreef KaleStud het volgende:
[..]
592... and rising (niet dat de uitkomst nog echt iets betekent, was nogal makkelijk om meerdere keren te stemmen).
By the way; als ik naar bijvoorbeeld Misery Loves Company luister, is dat dan gothic of metal?
En ook bands als Ministry zijn wel goff-verantwoord, maar hardstikke metal, wie bepaalt nou of iets goff-verantwoord is? Ik bedenk ook de genre-grenzen ook niet (gelukkig), ik vind het gewoon lekker!![]()
En waar ligt dan die fijne scheidslijn tussen industrial en metal?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ministry heeft een uitzonderingspositie (met name met hun eerdere werk!!), en placht industrial te zijn. Industrial is idd goff-verantwoordMetal NIET
Aan de veilige kant van Nine Inch Nails. Metal-industrial crossover at best, maar zeker geen industrial IMNSHO.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:57 schreef KaleStud het volgende:
En waar ligt dan die fijne scheidslijn tussen industrial en metal?
I wish...quote:Op maandag 7 juni 2004 13:43 schreef Diverse_Reality het volgende:
Satanbitch666 says:
[afbeelding]
Fuck you!
Dan heb ik nog de volgende bands voor je:quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aan de veilige kant van Nine Inch Nails. Metal-industrial crossover at best, maar zeker geen industrial IMNSHO.
Ik weet niet waar je dit soort namen vandaan haalt of op welke goff-events je bent geweest (waarschijnlijk een verjaardag van je alto-buurmeisje...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:15 schreef KaleStud het volgende:
[..]
Dan heb ik nog de volgende bands voor je:
Misery Loves Co.
Wumpscut
Type O-
Tool
SOAD
Tom Waits
Sisters of M.
Rammstein
Nick Cave
Gathering
Dead Can Dance
This Mortal Coil
Goffs dansen zelfs op:
Portishead
Iggy Pop
Hooverphonic
Kate Bush
Eurithmics
mijn ding is; wie bepaald nou eigenlijk wat wel en niet goff verantwoord is en waarom eigenlijk? Sommige dingen zijn gewoon half klassiek, rock of pop.
Maar dat zijn net zozeer trancemeisjes en triphopmeisjes als goffs, aangezien er niets goffs aan deze namen isquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:52 schreef KaleStud het volgende:
En ook op Portishead en Kate Bush heb ik zeer vele zwevende meisjes langs zien komen
Dat is werkelijk het meest geweldige t-shirt dat ik de afgelopen tijd gezien heb.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:07 schreef Litpho het volgende:
[afbeelding]
Echte Goths doen niet aan opgefleurde dagenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:57 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Fleurt mijn dag weer op.
Omdat alleen mainstream kennen in wezen gewoon zijn eigen straf is?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:03 schreef kamagurka het volgende:
Het mondt gewoon weer uit in een "wat is goff"-discussie
Waarom niet eens het Rose-drinkende-ikbentrendyenhangineenlounchebarofopeenoverbevolktterrasindeJordaan-volk op zijn domme mainstream kruis trappen? Dat volk vind ik pas ergerlijk, en bovendien onbeschrijvelijk arrogant en zelfingenomen
Da's absoluut waar!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat alleen mainstream kennen in wezen gewoon zijn eigen straf is?
Echte Goths zijn er niet meer, zie t-shirt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Echte Goths doen niet aan opgefleurde dagen.
Van mij niet. Zie ook posticon vorige aan jou gerichte postquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:28 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Echte Goths zijn er niet meer, zie t-shirt.
En trouwens, moet je tegenwoordig gothic zijn om een t-shirt leuk te vinden?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van mij niet. Zie ook posticon vorige aan jou gerichte post.
echte mannen drinken bier!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Da's absoluut waar!
Maar als ik bij iemand langskom in de Pijp of Jordaan met terrasweer en al die brallende kutlui uit de verzamelde provincies zijn weer loos op de blikken klanken van een of ander breezersletje en rose staan zuipen, ben ik blij dat het binnen goed toeven is
Ik ken mensen die gothic kleding dragen maar naar metal luisterenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:34 schreef DivineJester het volgende:
Waarom hebben Goth's eigenlijk zo'n hekel aan de metalscene en vice versa. Er zijn zeer veel voorbeelden te noemen die onmiskenbaar elkaar hebben beïnvloed, en ik ken ook genoeg mensen die niet alleen Goth luister, maar ook de diverse soorten metal (incl. de sprookjesmetal van Nightwish & co).
Yah het begon al bij het wachten op de bussen bij DOA.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:59 schreef Metal_Mart het volgende:
Mannelijke gotrhics komen op mij nogal gay over. Die wijven kunnen er soms wel lekker uitzien, maar over t algemeen genomen vind ik t een vrij trieste boel, die een soort kinderfeestje maken van metal concerten. puberaal gegil bij nightwish op DOA was echt tenenkrommend
en weer de discussie wat goth is en wat niet. dit lijken mij eerder black metal fans. En ik hoop ook dat ze maar 1.50 meter lang blijven.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:45 schreef DySGeNiC het volgende:
[..]
Yah het begon al bij het wachten op de bussen bij DOA.
Hele groep (vooral mannelijk) met smink (dimmu borgir stijl) die daar staan te krijsen of ze cool zijn.
En je proberen boos aan te kijken als je geergerd naar ze kijkt.
Hoop echt niet dat het nog verder door gaat met het groeien van dat soort mensen, maya dit zal wel gebeuren.
Je hebt gelijk *zucht* nogmaals: ECHTE goffs komen niet op DOA... er zijn echt mensen met stront in de ogen op dit soort topics iddquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef bartrid het volgende:
[..]
en weer de discussie wat goth is en wat niet. dit lijken mij eerder black metal fans. En ik hoop ook dat ze maar 1.50 meter lang blijven.....
kijk nou, we zijn het eensquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:25 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je hebt gelijk *zucht* nogmaals: ECHTE goffs komen niet op DOA... er zijn echt mensen met stront in de ogen op dit soort topics idd
Blackmetal=metal=GEEN GOTH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stamp dat nu eens in jullie domme ezelskinnebakken
En ik loop toevallig graag in een zwarte rokquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:32 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Ik ken mensen die gothic kleding dragen maar naar metal luisteren
de ultieme triestheid vind ik dat
Ik vind het triest dat je loopt te blaten over wat een muziekstijl/levenstijl inhoudt terwijl je werkelijk GEEN IDEE hebt, of als het dan wordt uitgelegd, zo verschrikkelijk dom en lui bent om 2 posts verder gewoon weer de verkeerde verbanden te trekkenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:17 schreef Seborik het volgende:
Grappig dat mensen zich zo druk kunnen maken om ultieme crap gepost door mensen die er waarschijnlijk toch het fijne niet van weten of expres ophitsende teksten posten.
hehe,ja, zovan jij wil toch in dat hokje blijf er dan ook in sukkelquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:32 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Frust.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:46 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind het triest dat je loopt te blaten over wat een muziekstijl/levenstijl inhoudt terwijl je werkelijk GEEN IDEE hebt, of als het dan wordt uitgelegd, zo verschrikkelijk dom en lui bent om 2 posts verder gewoon weer de verkeerde verbanden te trekken
Ik HAAT vooral domheid!! En ja, ik haat dus VEEL!![]()
Black Metal fans? Welnee, alleen Dimmu Borgir fans zetten zich zo voor lult.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef bartrid het volgende:
en weer de discussie wat goth is en wat niet. dit lijken mij eerder black metal fans.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:51 schreef Seborik het volgende:
De enige goff die ik serieus neem is Carl McCoy.
Nou ja, wie ben ik om The Cure minder te vinden he.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maak je geen zorgen, hij neemt zichzelf ook ergggg serieus
Maar ik vind de fields wel ok hoorEchter, bij lange na niet de beste gothband die ik ken.
Omdat "de jeugd" tegenwoordig niet zo graag zelf dingen meer ontdekt. Ze nemen over wat "de media" hen voorschotelt en een nieuwe fase is geboren. Je zou ze de kost moeten geven, die kinders die vinden dat soad, slipknot, cradle of filth en dimmu borgir très goff zijnquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:05 schreef Renmaestro het volgende:
Maar hoe komt die jeugd er dan bij om die gothic kleding en accesoires te associëren met het luisteren van metal ? Metal is toch wel heel erg verschillend van de 'echte' gothic muziek, zeg maar.![]()
dan kom je weer in de discussie wat is black metal en wat niet? Ook hopeloosquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:57 schreef Summoner het volgende:
[..]
Black Metal fans? Welnee, alleen Dimmu Borgir fans zetten zich zo voor lult.![]()
Ach ja, het lijkt mij wel wat. Heb hier toch weinig te doen op mijn stage.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:19 schreef bartrid het volgende:
[..]
dan kom je weer in de discussie wat is black metal en wat niet? Ook hopeloos![]()
En dat volgens een zielige puber die zich vast zo verdiept heeft in deze subcultuur dat hij kan meelopen met de rest die zich hier negatief over uit...quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Gewoon nog een zielige meeloperige puber-subcultuur...
Ik verwacht eerder dat je dan iets terugkrijgt vanquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Omdat "de jeugd" tegenwoordig niet zo graag zelf dingen meer ontdekt. Ze nemen over wat "de media" hen voorschotelt en een nieuwe fase is geboren. Je zou ze de kost moeten geven, die kinders die vinden dat soad, slipknot, cradle of filth en dimmu borgir très goff zijnEn als je ze dan gaat uitleggen waarom dat NIET zo is, gaan ze zeiken en zeuren dat ZIJ gelijk hebben en het allemaal zo goed weten.
Ohja, da's ook wel het "jeugd" antwoord, als ze niets beters kunnen verzinnen om hun daden te verantwoordenquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat je dan iets terugkrijgt van"boeiuhhhhh!!!" (een term die een echte goff NOOIT zou gebruiken dus
)
Je connais, mon amiquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohja, da's ook wel het "jeugd" antwoord, als ze niets beters kunnen verzinnen om hun daden te verantwoorden
Een échte goff zou inderdaad op zijn minst met een relaas komen.
Ah! Wellicht kom ik daar nu eindelijk eens langs.. ben iig in de stad. Mijn gezelschap nog even overtuigen zich uber te gedragenquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:56 schreef Elegy het volgende:
Het pandabeertjes-doodknuppel-eskader
Wellicht zijn er nog wat knokploegen te mobiliseren, zaterdag weer een War of Roses
Dat was me al duidelijk reedsquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:25 schreef Elegy het volgende:
Het is wel een neo-folk/military-pop/dark-ambient/noize/medieval gelegenheid. Dus absoluut geen cybergebonk
Men loopt voornamelijk in overhemd+stropdas enzo.
Jos (Grendel, Predella Avant) is er meestal ook wel te vinden.
Ah! Ik zie uw voorname voorkomen al op de fotocomposities staan van de websitequote:Op woensdag 9 juni 2004 12:25 schreef Elegy het volgende:
Het is wel een neo-folk/military-pop/dark-ambient/noize/medieval gelegenheid. Dus absoluut geen cybergebonk
Men loopt voornamelijk in overhemd+stropdas enzo.
Jos (Grendel, Predella Avant) is er meestal ook wel te vinden.
Ik heb een nieuw uniformquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ah! Ik zie uw voorname voorkomen al op de fotocomposities staan van de website
Een zwart rokje is toch niet gelijk goff?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:53 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En ik loop toevallig graag in een zwarte rok*beledigd is*
Een lange zwarte fluwelen rok die bij de Black Widow gekocht is, heeft in ieder geval de pretentie goff te zijnquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Een zwart rokje is toch niet gelijk goff?
dat is inderdaad iets dat vaak ter 'verdediging' wordt gezegdquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat je dan iets terugkrijgt van"boeiuhhhhh!!!" (een term die een echte goff NOOIT zou gebruiken dus
)
Is dat nodig dan? Ik vind het nogal zwak om mensen in de puberteit te bekritiseren omdat ze juist wel iets nieuws proberen, maar omdat ze het niet doen zoals 'het hoort'. Als ik mezelf als gothic kleed hoeft dat niet te betekenen dat ik de rest van de culturele eigenschappen van een gemiddelde gothic ook heb. Als zo'n 'pandabeertje' zich niet interesseert voor de diepere gronden van het gothic-zijn dan is dat zijn/haar goed recht. Als ze vinden dat een metalband goth is, en ze onderhandelen er niet over, dan is dat zijn/haar goed recht. Ik denk dat de persoon op wie ik reply voelt dat deze lieden hem een slechte naam bezorgen, wat een vooroordeel is dat totaal misplaatst is.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Omdat "de jeugd" tegenwoordig niet zo graag zelf dingen meer ontdekt. Ze nemen over wat "de media" hen voorschotelt en een nieuwe fase is geboren. Je zou ze de kost moeten geven, die kinders die vinden dat soad, slipknot, cradle of filth en dimmu borgir très goff zijnEn als je ze dan gaat uitleggen waarom dat NIET zo is, gaan ze zeiken en zeuren dat ZIJ gelijk hebben en het allemaal zo goed weten. Om daar vanaf te zijn draag ik vaak een uniform, dat vinden ze eng
Vraag zo'n vijftienjarig pandabeertje maar eens waar gothic vandaan komt en wat het voor hem/haar inhoud. Erg diepgaande antwoorden zal je niet krijgen
Er is alle reden toe ze te bekritiseren. Het gaat er niet om dan ze het "verkeerd" zouden doen (want we moeten natuurlijk allemaal ergens beginnen) maar dat ze te eigenwijs zijn om tips en aanwijzingen van mensen die al langer in de scène zitten onzin vinden en menen het zelf zo goed te weten. Maar ja, als puber hoor je je natuurlik af te zetten tegen mensen die het nu eenmaal beter weten, anders hoor je er niet bij.quote:Op donderdag 10 juni 2004 04:05 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Is dat nodig dan? Ik vind het nogal zwak om mensen in de puberteit te bekritiseren omdat ze juist wel iets nieuws proberen, maar omdat ze het niet doen zoals 'het hoort'.
Dat is hun/jouw goed recht inderdaad. Maar ga niet verwachten dat de scène je/hen met open armen zal ontvangen.quote:Als ik mezelf als gothic kleed hoeft dat niet te betekenen dat ik de rest van de culturele eigenschappen van een gemiddelde gothic ook heb. Als zo'n 'pandabeertje' zich niet interesseert voor de diepere gronden van het gothic-zijn dan is dat zijn/haar goed recht. Als ze vinden dat een metalband goth is, en ze onderhandelen er niet over, dan is dat zijn/haar goed recht.
Zoals ik net heb uitgelegd is dat gevoel terecht, en zelfs geen gevoel meer, maar een constatering.quote:Ik denk dat de persoon op wie ik reply voelt dat deze lieden hem een slechte naam bezorgen, wat een vooroordeel is dat totaal misplaatst is.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:29 schreef Seborik het volgende:
Elegy hoef moet je niet zo serieus te nemen, die werd zelfbewust geboren.
Ik vind het een beetje zwakjes om je het zo aan te trekken. Het zijn pubers for fucks sake. Je hebt zelf vroeger vast ook ergens dingen gedaan om je identiteit te versterken. Als je nu anderen veroordeelt op dat punt is gewoon niet eerlijk. Je kunt jezelf nog altijd profileren als een 'echte' goth, en het vooroordeel bijstellen in positieve zin.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Er is alle reden toe ze te bekritiseren. Het gaat er niet om dan ze het "verkeerd" zouden doen (want we moeten natuurlijk allemaal ergens beginnen) maar dat ze te eigenwijs zijn om tips en aanwijzingen van mensen die al langer in de scène zitten onzin vinden en menen het zelf zo goed te weten. Maar ja, als puber hoor je je natuurlik af te zetten tegen mensen die het nu eenmaal beter weten, anders hoor je er niet bij.
Dat is kenmerkend voor de pandabeertjes, die vinden zichzelf heel erg goth omdat ze naar soad of cradle of filth luisteren. Dat dit géén goff is, daar willen ze niet aan. Deze figuren zorgen ook voor een groot gedeelte voor het negatieve imago wat er om goth heen hangt. Aangezien deze pandabeertjes voornamelijk aandacht zoeken betrekken ze graag extremen erbij, zoals belachelijke spikes, allerlei satanisch geblaat en, uiteraard, zelfmutilatie.
In hun drang uniek en opvallend te zijn bezorgen ze ze anderen een slechte naam, en dat is waar ik een hekel aan heb.
[..]
Dat is hun/jouw goed recht inderdaad. Maar ga niet verwachten dat de scène je/hen met open armen zal ontvangen.
[..]
Zoals ik net heb uitgelegd is dat gevoel terecht, en zelfs geen gevoel meer, maar een constatering.
Niets zwak. Bovendien zijn er velen die er zo hetzelfde over denken. En puberteit is geen enkel excuus.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:39 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zwakjes om je het zo aan te trekken. Het zijn pubers for fucks sake. Je hebt zelf vroeger vast ook ergens dingen gedaan om je identiteit te versterken. Als je nu anderen veroordeelt op dat punt is gewoon niet eerlijk. Je kunt jezelf nog altijd profileren als een 'echte' goth, en het vooroordeel bijstellen in positieve zin.
Uiteraard is dat ook tres goth.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:49 schreef Elegy het volgende:
Dat er niet naar mij geluisterd wordt
Dat ik als een roepende in de woestijn ben, of het niet opvolgen van mijn advies?quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard is dat ook tres goth.
Ik doelde uiteraard slechts op dat eerste.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:36 schreef Elegy het volgende:
Dat ik als een roepende in de woestijn ben, of het niet opvolgen van mijn advies?
Uiteraard met een geconstateerde reden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik doelde uiteraard slechts op dat eerste.
Ik heet geen Johannesquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:01 schreef Seborik het volgende:
[..]
Uiteraard met een geconstateerde reden.
quote:666 responses
Zei de vrachtwagenchauffeur.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:32 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
je goot wel mensen nat met water?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heet geen Johannes
Ha, ik had een vooruitziende blik. Zoals nagenoeg elk gothic-topic op Fok is dit ook weer een hoogst vermakelijk topic gebleken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:29 schreef Zander het volgende:
Laat nog maar ff open, er moet tenslotte wel wat te lachen blijven.
...dat was géén water...quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
je goot wel mensen nat met water?
Pas maar op dat je niet onthoofd wordt dan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
...dat was géén water...
Dus?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:15 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zei de vrachtwagenchauffeur.![]()
kom op zeg, alle vrachtwagenchauffeurs luisteren toch naar slayerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:35 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Dus?
Iron Maiden! *walgt*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
kom op zeg, alle vrachtwagenchauffeurs luisteren toch naar slayerof iron maiden
Ik zie eigelijk uberhaupt vrij weinig breezah-drinkende pubers op gothic feesten. Die gaan allemaal naar gothic metal feesten. Ze weten nieteens dat de gothic-scene bestaat en denken dat het met metal te maken heeft...quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:58 schreef kamagurka het volgende:
Later (toen ik groot was) heb ik het nog ns dunnetjes overgedaan in de tijd dat de oude goth al werd vervangen door nieuwere vormen en ben op zoveel gothfeesten geweest dat een heel leger breezerkids daar hun hele actieve uitgaansleven mee zouden kunnen vullen (en dientegevolge ook meteen echte goths worden).
Haha toevallig ben ik 15..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
kom op zeg, alle vrachtwagenchauffeurs luisteren toch naar slayerof iron maiden
Je ziet ze steeds meer.... Maar op de echte diehard feesten waarschijnlijk niet nee.. (al hoewel?in vermomming is veel mogelijkquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:47 schreef GeitO_o het volgende:
[..]
Ik zie eigelijk uberhaupt vrij weinig breezah-drinkende pubers op gothic feesten. Die gaan allemaal naar gothic metal feesten. Ze weten nieteens dat de gothic-scene bestaat en denken dat het met metal te maken heeft...
Vanaaf Krieg der Rosenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je ziet ze steeds meer.... Maar op de echte diehard feesten waarschijnlijk niet nee.. (al hoewel?in vermomming is veel mogelijk)
We zijn alweer bijna klaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:31 schreef Graveland het volgende:
Ik heb een rel gemist?
Dan nog, ik heb er wel 1 gemist.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
We zijn alweer bijna klaar.
Maar wees gerust, over het algemeen komt er ééns per twee maanden weer een rel over goff
Naja, je kan de boel wellicht nog wat opgraven (très goffquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:36 schreef Graveland het volgende:
[..]
Dan nog, ik heb er wel 1 gemist.
weg reputatie.
Hoi, overigens
Gezeik is met een korte -ei.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:00 schreef zemmer het volgende:
gezijk...
Probeer eens vanaf een flat op zo'n Goth te springen dan.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:12 schreef zemmer het volgende:
gezijk
nee... dat lukt niet zo snel bovendien ben ikzelf dan ook dood..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:14 schreef dwerg het volgende:
[..]
Probeer eens vanaf een flat op zo'n Goth te springen dan.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:31 schreef zemmer het volgende:
[..]
nee... dat lukt niet zo snel bovendien ben ikzelf dan ook dood..
Probeer eerst maar eens van het dak van een school te springenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:31 schreef zemmer het volgende:
[..]
nee... dat lukt niet zo snel bovendien ben ikzelf dan ook dood..
Hoezo onvolwassen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:24 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Haha toevallig ben ik 15..
Hoezo generaliseren
Best wel ongoff eigenlijk, rellenquote:Op maandag 14 juni 2004 09:58 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hoe zo rellen
Dat zeg jij, maar alle echte goffiks die ik spreek zijn altijd zo depri en snel aangebrand...quote:Op maandag 14 juni 2004 10:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Best wel ongoff eigenlijk, rellen
Kort lontje, hele lange tenen, kleine penis etcquote:Op maandag 14 juni 2004 11:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar alle echte goffiks die ik spreek zijn altijd zo depri en snel aangebrand...
Dat is dan ook trui goffquote:Op maandag 14 juni 2004 11:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar alle echte goffiks die ik spreek zijn altijd zo depri en snel aangebrand...
Ja, inderdaad. Je moet je op je pik getrapt voelen en snel terug in je schulp kruipenin plaats een grote bek terug geven.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Of zwarte tranen huilen?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:37 schreef Wodan het volgende:
Ja, inderdaad. Je moet je op je pik getrapt voelen en snel terug in je schulp kruipenin plaats een grote bek terug geven.
Dat was toch de oogschaduw?quote:Op maandag 14 juni 2004 13:16 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Of zwarte tranen huilen?
dus dat witte gezicht is helemaal nooit schmink??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Da's absoluut waar!
Maar als ik bij iemand langskom in de Pijp of Jordaan met terrasweer en al die brallende kutlui uit de verzamelde provincies zijn weer loos op de blikken klanken van een of ander breezersletje en rose staan zuipen, ben ik blij dat het binnen goed toeven is
Bisexueel wordt het helemaal in 2005.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:03 schreef spookie het volgende:
Ik vindt gothic meisjes en jongens best wel sexy even vriendelijk uitdrukkenook al ben ik zelf geen gothic
jahh tuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2004 17:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bisexueel wordt het helemaal in 2005.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |