Niets zwak. Bovendien zijn er velen die er zo hetzelfde over denken. En puberteit is geen enkel excuus.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:39 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zwakjes om je het zo aan te trekken. Het zijn pubers for fucks sake. Je hebt zelf vroeger vast ook ergens dingen gedaan om je identiteit te versterken. Als je nu anderen veroordeelt op dat punt is gewoon niet eerlijk. Je kunt jezelf nog altijd profileren als een 'echte' goth, en het vooroordeel bijstellen in positieve zin.
Uiteraard is dat ook tres goth.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:49 schreef Elegy het volgende:
Dat er niet naar mij geluisterd wordt
Dat ik als een roepende in de woestijn ben, of het niet opvolgen van mijn advies?quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard is dat ook tres goth.
Ik doelde uiteraard slechts op dat eerste.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:36 schreef Elegy het volgende:
Dat ik als een roepende in de woestijn ben, of het niet opvolgen van mijn advies?
Uiteraard met een geconstateerde reden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik doelde uiteraard slechts op dat eerste.
Ik heet geen Johannesquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:01 schreef Seborik het volgende:
[..]
Uiteraard met een geconstateerde reden.
quote:666 responses
Zei de vrachtwagenchauffeur.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:32 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Ik ken mensen die gothic kleding dragen maar naar metal luisteren
de ultieme triestheid vind ik dat
je goot wel mensen nat met water?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heet geen Johannes
Ha, ik had een vooruitziende blik. Zoals nagenoeg elk gothic-topic op Fok is dit ook weer een hoogst vermakelijk topic gebleken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:29 schreef Zander het volgende:
Laat nog maar ff open, er moet tenslotte wel wat te lachen blijven.
...dat was géén water...quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
je goot wel mensen nat met water?
Pas maar op dat je niet onthoofd wordt dan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
...dat was géén water...
Dus?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:15 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zei de vrachtwagenchauffeur.![]()
kom op zeg, alle vrachtwagenchauffeurs luisteren toch naar slayerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:35 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Dus?
Iron Maiden! *walgt*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
kom op zeg, alle vrachtwagenchauffeurs luisteren toch naar slayerof iron maiden
Ik zie eigelijk uberhaupt vrij weinig breezah-drinkende pubers op gothic feesten. Die gaan allemaal naar gothic metal feesten. Ze weten nieteens dat de gothic-scene bestaat en denken dat het met metal te maken heeft...quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:58 schreef kamagurka het volgende:
Later (toen ik groot was) heb ik het nog ns dunnetjes overgedaan in de tijd dat de oude goth al werd vervangen door nieuwere vormen en ben op zoveel gothfeesten geweest dat een heel leger breezerkids daar hun hele actieve uitgaansleven mee zouden kunnen vullen (en dientegevolge ook meteen echte goths worden).
Haha toevallig ben ik 15..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
kom op zeg, alle vrachtwagenchauffeurs luisteren toch naar slayerof iron maiden
Je ziet ze steeds meer.... Maar op de echte diehard feesten waarschijnlijk niet nee.. (al hoewel?in vermomming is veel mogelijkquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:47 schreef GeitO_o het volgende:
[..]
Ik zie eigelijk uberhaupt vrij weinig breezah-drinkende pubers op gothic feesten. Die gaan allemaal naar gothic metal feesten. Ze weten nieteens dat de gothic-scene bestaat en denken dat het met metal te maken heeft...
Vanaaf Krieg der Rosenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je ziet ze steeds meer.... Maar op de echte diehard feesten waarschijnlijk niet nee.. (al hoewel?in vermomming is veel mogelijk)
We zijn alweer bijna klaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:31 schreef Graveland het volgende:
Ik heb een rel gemist?
Dan nog, ik heb er wel 1 gemist.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
We zijn alweer bijna klaar.
Maar wees gerust, over het algemeen komt er ééns per twee maanden weer een rel over goff
Naja, je kan de boel wellicht nog wat opgraven (très goffquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:36 schreef Graveland het volgende:
[..]
Dan nog, ik heb er wel 1 gemist.
weg reputatie.
Hoi, overigens
Gezeik is met een korte -ei.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:00 schreef zemmer het volgende:
gezijk...
Probeer eens vanaf een flat op zo'n Goth te springen dan.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:12 schreef zemmer het volgende:
gezijk
nee... dat lukt niet zo snel bovendien ben ikzelf dan ook dood..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:14 schreef dwerg het volgende:
[..]
Probeer eens vanaf een flat op zo'n Goth te springen dan.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:31 schreef zemmer het volgende:
[..]
nee... dat lukt niet zo snel bovendien ben ikzelf dan ook dood..
Probeer eerst maar eens van het dak van een school te springenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:31 schreef zemmer het volgende:
[..]
nee... dat lukt niet zo snel bovendien ben ikzelf dan ook dood..
Hoezo onvolwassen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:24 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Haha toevallig ben ik 15..
Hoezo generaliseren
Best wel ongoff eigenlijk, rellenquote:Op maandag 14 juni 2004 09:58 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hoe zo rellen
Dat zeg jij, maar alle echte goffiks die ik spreek zijn altijd zo depri en snel aangebrand...quote:Op maandag 14 juni 2004 10:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Best wel ongoff eigenlijk, rellen
Kort lontje, hele lange tenen, kleine penis etcquote:Op maandag 14 juni 2004 11:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar alle echte goffiks die ik spreek zijn altijd zo depri en snel aangebrand...
Dat is dan ook trui goffquote:Op maandag 14 juni 2004 11:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar alle echte goffiks die ik spreek zijn altijd zo depri en snel aangebrand...
Ja, inderdaad. Je moet je op je pik getrapt voelen en snel terug in je schulp kruipenin plaats een grote bek terug geven.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Of zwarte tranen huilen?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:37 schreef Wodan het volgende:
Ja, inderdaad. Je moet je op je pik getrapt voelen en snel terug in je schulp kruipenin plaats een grote bek terug geven.
Dat was toch de oogschaduw?quote:Op maandag 14 juni 2004 13:16 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Of zwarte tranen huilen?
dus dat witte gezicht is helemaal nooit schmink??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Da's absoluut waar!
Maar als ik bij iemand langskom in de Pijp of Jordaan met terrasweer en al die brallende kutlui uit de verzamelde provincies zijn weer loos op de blikken klanken van een of ander breezersletje en rose staan zuipen, ben ik blij dat het binnen goed toeven is
Bisexueel wordt het helemaal in 2005.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:03 schreef spookie het volgende:
Ik vindt gothic meisjes en jongens best wel sexy even vriendelijk uitdrukkenook al ben ik zelf geen gothic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |