Je bedoelt dus dat je ze alle 4 los heb gekocht?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:08 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
8 euro per film![]()
![]()
Quadrology is me toch nog net iets te duur... en zo'n Alien fan ben ik nou ook weer niet..
als je één dvd bestelt, is 't geen probleem hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:47 schreef Thermo het volgende:
hm ik zit te twijfelen of ik bij cdwow een bestelling ga plaatsen, zeker nu alsmaar dat douane gezeik is.
Maar ik zag een paar leuke aanbiedingen die bij play toch wat duurder waren
* Roel_Jewel kijkt het eff aan.
Ik heb er 9 in me mandjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
als je één dvd bestelt, is 't geen probleem hoor
En als je een tweede adres hebt, waar je je bestelling kunt laten afleveren, is 't ook geen probleem.
dat gaat je geld kostenquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik heb er 9 in me mandje![]()
Das dan gewoon toeval want bij mij komen ze gewoon op elke dag van de weekquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:52 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Mijn ervaring is dat de DVD's van cd-wow bijna altijd op zaterdag binnenkomen. Kan je als het meezit elke week 2 DVD's bestellen op 2 verschillende dagen. Tot nu toe is het goed gegaan
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Das dan gewoon toeval want bij mij komen ze gewoon op elke dag van de week
Waar heb je die besteld? En hoe is de beeldkwaliteit?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:01 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Dat is niet degene die ik heb besteld, maar was het enige plaatje dat ik kon vinden. Ik heb de cheap-ass versie besteld bij play voor 3,99 pond. Is de Elstree Hill uitgave.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:56 schreef Sai het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld? En hoe is de beeldkwaliteit?
Ja ja het heeft lang geduurd maar nu heb ik toch mijn eigen topicquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:07 schreef Timo20 het volgende:@ topic voor AntiChrist
Die Bitch!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:12 schreef kinky_queen het volgende:
ff aan een mod vragen of die titel veranderd kan worden.
waar en hoe duur?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Oja, ik heb recentelijk natuurlijk de R3 versie van Army of Darkness besteld. Dat mag in dit topic ook wel even genoemd worden.
die 4 dubbel DVD's zijn los 20 euro bij de FRS, de box is iets van 100,-quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat je ze alle 4 los heb gekocht?
hier voor 140 HK dollar (16 euro)quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waar en hoe duur?
nee de R3 is een 1 disc editiequote:Op woensdag 26 mei 2004 09:36 schreef MikeyMo het volgende:
dat is toch een 2 disc editie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |