Ik moet zeggen dat ik hier wel aan heb zitten denken. Gewoon wat drinken en klaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:39 schreef NatteKip het volgende:
tjah....als je erg gelukkig bent met je huidige vriendin dan moet je gewoon absoluut niet gaan " spelen " met die webcamgirl...ga ff wat drinken en zeg dat je het leuk vind dat je haar ontmoet hebt maar het daar ook bij moet blijven! ( Let maar op...als je wel met haar in bed duikt dan komt de aap eerder uit de mouw dan je denkt! ) Truth fears no question!
inderdaad...... en dat wil ik eigenlijk helemaal niet!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:51 schreef Guidoweb5 het volgende:
bovendien zeg je in de tt dat e verliefd bent?!?!?
Komt-ie nu pas met die tip!!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:51 schreef _bigmac_ het volgende:
Toen ik net vrijgezel was en me verveelde heb ik regelmatig rondgesnuffeld op sexsites op internet. Met name live-cam-sites (waar dames met zichzelf spelen en tegelijkertijd met je chatten) konden bij mij op verhoogde interesse rekenen.
Doe dan gewoon doen durfen en de waarheid met girls uit je msn lijst dat is gratis!!
Daar ben ik ook bang voor (of hoop ik daar juist op?)............quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:51 schreef Guidoweb5 het volgende:
ik weet niet in hoeverre dat 'teasen' ging, maar als dat wel ver gaat denk ik dat mevrouw zich verheugd op een stevige bats partij!
Als je haar ontmoet en je de "spanning & geilheid" als excuus gebruikt dan heb je niet genoeg aan je huidige vriendin..duzz overweeg dan eens hoeveel je eigenlijk van je vriendin houdt & of je dat dan allemaal op het spel wilt zetten!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:46 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hier wel aan heb zitten denken. Gewoon wat drinken en klaar.
En als ik met haar in bed duik zal het zeker geen bewuste keuze zijn, maar de door de spanning en geilheid van dat moment.
Echter, in het echt valt het toch altijd een beetje tegen dus ik zat er ook aan te denken om gewoon haar helemaal niet te ontmoeten. Wellicht veel safer. Hoewel ik bloednieuwsgierig ben haar in het echt te zien.......
Arghhhhhh!!!!!!!!
Aan mijn huidige vriendin heb ik (zeker sexueel gezien) meer dan genoeg!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:55 schreef NatteKip het volgende:
[..]
Als je haar ontmoet en je de "spanning & geilheid" als excuus gebruikt dan heb je niet genoeg aan je huidige vriendin..duzz overweeg dan eens hoeveel je eigenlijk van je vriendin houdt & of je dat dan allemaal op het spel wilt zetten!
Een triotje met beiden is wel mijn ultieme natte droom........quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:56 schreef Finchy het volgende:
Misschien kan je wel een triootje of een kwartetje regelen.
Anders zou ik je relatie niet op het spel zetten voor iemand die ook al een vriend heeft.
Ik zou het goed afwegen allemaal.
Het laatste jaar was het geen werk meer.......... daarom ben ik daar wel van overtuigd inmiddels!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:57 schreef _bigmac_ het volgende:
Wel eens aangedacht dat die girl heelemaal niet op je ??
en het zelfs alleen maar doet voor haar werk ??
[offtopic]quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:54 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Komt-ie nu pas met die tip!!!!!![]()
Maar ik ben bang voor HET moment....... dus moet ik de kat niet op het spek binden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:54 schreef LostFormat het volgende:
Praat er met haar over...
Aangezien zij ook een vriend heeft, kun je van te voren gewoon duidelijk maken dat het bij een drankje moet blijven.
Was ook serieus hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:58 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Een triotje met beiden is wel mijn ultieme natte droom........
Maar serieus: ik neig steeds meer naar "geen ontmoeting" als ik jullie reacties zo lees......
Zou je mij eens moeten vertellen hoe ik dat thuis uitleg....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:01 schreef Finchy het volgende:
[..]
Was ook serieus hoor
Ja, daar zit je vriendin vast op te wachten: een trio met een of andere derderangs oostblok webcam snol waar je al tijden mee loopt te kutten achter haar rug via internet. Dat is de droom van iedere vrouw.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:58 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Maar serieus: ik neig steeds meer naar "geen ontmoeting" als ik jullie reacties zo lees......
Doe het dan niet he.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:57 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Aan mijn huidige vriendin heb ik (zeker sexueel gezien) meer dan genoeg!!!!
Maar zegt het spreekwoord niet: het gras is groener aan de andere kant van de heuvels??
De vraag is inderdaad of ik het allemaal op het spel wil zetten: dan is het antwoord NEEN.
't Is maar 1 dame, die ik al ken voor ik haar leerde kennen...... Dus dat laatste valt wel mee gelukkig.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, daar zit je vriendin vast op te wachten: een trio met een of andere derderangs oostblok webcam snol waar je al tijden mee loopt te kutten achter haar rug via internet. Dat is de droom van iedere vrouw.
Persoonlijk vind ik het al minder dat je in een relatie zit en zo de grenzen opzoekt bij andere dames. Ik zou niet staan te juichen als je mijn vriendje was.
Er zijn schatten die daar wel voor in zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:02 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Zou je mij eens moeten vertellen hoe ik dat thuis uitleg....
"kijk eens schat wat ik vond op straat......"
Ik wil elke mooie dame wel batsen.. dat wil iedere gezonde heterosexuele man toch? Maar tussen willen en doen zit wel een groot verschil!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:10 schreef Guidoweb5 het volgende:
wees ff eerlijk tegenover jezelf!
je wilt haar gewoon batsen, je hebt nooit met andere ogen naar haar gekeken als een potentieel neuk object, en je gesprekken gingen voornamelijk over sex.
Nu wil ze je in het echt zien, en wil jij gewoon iets drinken?
Kom op, doe niet zo naief, jij en ik weten beide wel dat de kans iig VEEL groter is dat je met haar het bed induikt dan dat als jij gewoon met een andere vriendin iets gaat drinken.
Alleen daarom zal ik je al afraden om met haar af te spreken, uit respect voor je vriendin...
Hihihi....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:16 schreef kreuk050 het volgende:
geflipt dat ik de eerste ben na zoveel posts die om een pic vraagtPIC dus van die oostblokhoer bitte!
Inderdaad. Zojuist definitief besloten: er komt GEEN ontmoeting.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:07 schreef Copycat het volgende:
Denk dat je het antwoord zelf al lang gegeven hebt, Chubby.
Het risico is waarschijnlijk te groot dat er meer gebeurt dan enkel een onschuldige kop koffie met appelpunt.
Kun je inderdaad beter de wijste zijn en geen ontmoeting regelen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, daar zit je vriendin vast op te wachten: een trio met een of andere derderangs oostblok webcam snol waar je al tijden mee loopt te kutten achter haar rug via internet. Dat is de droom van iedere vrouw.
Persoonlijk vind ik het al minder dat je in een relatie zit en zo de grenzen opzoekt bij andere dames. Ik zou niet staan te juichen als je mijn vriendje was.
Mijn schat is zal daar ook wel voor in zijn.... maar de introductie zal dan toch iets anders moetenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:19 schreef Finchy het volgende:
[..]
Er zijn schatten die daar wel voor in zijn.
Maar die van jou dus blijkbaar niet. Zal ze het inderdaad niet tof vinden hoe je met haar in contact bent gekomen en dat ze daar niks van afweet.
Klopt. Deze echter niet omdat ze onder geen enkele voorwaarde naar haar vriend wilde emigreren. Daarom is hij ook bij haar ingetrokken......quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:24 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Overigens zijn veel Oostblok-cammeisjes uit op "liefdes" in Nederland, zodat ze lekker makkelijk hier kunnen komen. Zodra ze een verblijfsvergunning hebben, word je gedumpt.
Dat op het spel zetten van je relatie heb je natuurlijk allang gedaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:35 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
Moet ik mijn (en haar) huidige relatie op het spel zetten om elkaar te zien? Met alle eventuele gevolgen van dien?
Wat weet jij dat soort dingen toch altijd lekker te verwoordenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat op het spel zetten van je relatie heb je natuurlijk allang gedaan.
En de rest zoek je maar lekker zelf uit.
Als je inventief kan zijn met een suffe webcamgirl kan je nu vast ook iets verzinnen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat op het spel zetten van je relatie heb je natuurlijk allang gedaan.
En de rest zoek je maar lekker zelf uit.
Als je inventief kan zijn met een suffe webcamgirl kan je nu vast ook iets verzinnen.
Wat is hier nu suf aan? Snap je reactie totaal niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:27 schreef milagro het volgende:
[..]
"Double date" heb ik ook aan gedacht, maar hoe verklaar ik een "gewone vriendin" in het Oostblok te hebben??? Met een sluitend verhaal naar beide partners?? Nee, dat wordt helemaal niks!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:29 schreef Little_angel_nr1 het volgende:
Ik weet niet in hoeverrre je vriendin hiervan op de hoogte is,
maar als ze denkt dat het een gewone vriendin is kan je je vriendin meenemen.
Je kan dan eventueel 'double daten'.
Het is natuurlijk wel zo dat als je twijfelt om dit meisje te ontmoeten en je zelf zegt dat je verliefd op haar bent dat ik me dan afvraag in hoeverre jullie relatie nog top is buiten het sexuele gebied.
In ieder geval veel succes,
Little_angel_nr1
![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:32 schreef 303 het volgende:
[..]
Wat is hier nu suf aan? Snap je reactie totaal niet.
Een ontzettend geil lekker ding is het vast en dan begrijp ik zeer zeker de twijvels. Ik was gegaan en had wel gezien hoe het gelopen was. Straks krijg je spijt achteraf...
En je wilt vast meer zien dan alleen haar borsten, niet?
Niet alleen zienquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:32 schreef 303 het volgende:
[..]
Een ontzettend geil lekker ding is het vast en dan begrijp ik zeer zeker de twijvels. Ik was gegaan en had wel gezien hoe het gelopen was. Straks krijg je spijt achteraf...
En je wilt vast meer zien dan alleen haar borsten, niet?
Wat er suf aan is, aan haar?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:32 schreef 303 het volgende:
[..]
tja, maar als hij niet zou gaan krijgt hij vast ook spijt. Maar wie zegt dat er wat gaat gebeuren? Zij heeft immers ook een vriend. En anders, wat niet weet, wat niet deertquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:34 schreef Finchy het volgende:
[..]
Kan je dan geen spijt achteraf krijgen?
Hmmmmm je brengt me weer aan het twijfelen. Dit zou nog een optie zijn. Ik ben alleen bang dat er onderhuids (figuurlijk!!) wel iets gaat kriebelen.... ook bij haar. En dat we er dan een onbevredigend gevoel aan overhouden met honger naar meer.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:35 schreef Little_angel_nr1 het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar je kan haar natuurlijk ook hebben ontmoet op een of andere vakantie.
Uitwisselingsstudente noem maar op. Ik zeg niet dat je moet liegen. Maar als je haar toch graag wilt ontmoeten zal het waarschijnlijk niet mis gaan als je vriendin met je meegaat lijkt mij.
Little_angel_nr1
Mwa, beter dit soort vragen dan voor de zoveelste keer: ik heb de pil vergeten, ben ik nu zwanger? Hier kan je je als jongen nog aardig in verplaatsen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat er suf aan is, aan haar?
Ze valt op hem, een niet inventieve suffe Hollander, die op een forum moet gaan vragen of ie goed bezig is.
Hahahaha.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat er suf aan is, aan haar?
Ze valt op hem, een niet inventieve suffe Hollander, die op een forum moet gaan vragen of ie goed bezig is.
Als hij z'n vriendin kwijt raakt heeft hij niemand meer want webcamgirl zit in het oostblok.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:37 schreef 303 het volgende:
[..]
tja, maar als hij niet zou gaan krijgt hij vast ook spijt. Maar wie zegt dat er wat gaat gebeuren? Zij heeft immers ook een vriend. En anders, wat niet weet, wat niet deert![]()
weet je aan wie je het moet vragen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:40 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Hahahaha.....
Ik vraag niet of ik goed of slim bezig ben. Alleen, ik kan er (uiteraard) met niemand over praten, en ik was toch nieuwsgierig hoe anderen daarover dachten. Dit is dan wel een inventieve oplossing denk ik
Dat eerste bestrijd ik. 't Is niet alleen geilheid, sex en andere perverse dingen, maar ook nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:36 schreef -tammie- het volgende:
Dat je het overweegt om een afspraak te maken zegt wel iets over je relatie. De verleiding is blijkbaar wel erg groot. Ik zou zelf iig niks willen hebben met een vent die stiekem een beetje zit te cybersexen met zo'n 'internetsletje'. Maargoed, ideereen heeft weer een ander idee over wat een relatie inhoud.
Sterkte voor je vriendin en doe geen domme dingen....
Geen ontmoeting .... en de rest van je leven blijven afvragen hoe ze nou in het echt geweest zou zijn. Ja moet je vooral doen, niks zo goed voor een relatie als een brandend verlangen naar een andere vrouw. Gewoon ontmoeten, gewoon mee praten, gewoon mee drinken. Maar het belangrijkste om aan te denken ... DON"T GET DRUNKquote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:58 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Als dit voor jou zo veel betekent dat je haar niet onder ogen durft te komen, in persoon te ontmoeten;quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:35 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
Elke keer als we chatten hebben we de grootste lol en 'teasen' elkaar op sexueel gebied, wat soms erg ver gaat (zonder verder in details te treden).
Nu komt ze deze zomer een week naar Nederland op bezoek bij de familie van har vriend, en wil ze me ontmoeten in "real life". Ik wil haar ook wel ontmoeten, maar ben erg bang voor de gevolgen. Moet ik mijn (en haar) huidige relatie op het spel zetten om elkaar te zien? Met alle eventuele gevolgen van dien? Om moeten we de boel zo houden?
Kijk jij snapt hetquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:42 schreef CryptosP het volgende:
Als je je huidige vriendin tegek vind, dan heb je ook geen digitale avontuurtjes nodig. Stop met liegen tegen jezelf, je vriendin en tegen ons. Leer knopen doorhakken en neem opzeker de weg met de minste weerstand. En dat is niet een relatie met iemand die NIET (wil je soms ook emigreren dan) naast de deur woont, die een vriend heb, als jezelf een vriendin heb en als dit hele verhaal gebasseerd is op geiligheid en er absoluut nix serieus in het verhaal zit omdat je haar nog nooit in levendelijve ontmoet voor een goed gesprek. Dit verhaal is echt een "NO GO".
Tegen jullie heb ik geen letter gelogen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:42 schreef CryptosP het volgende:
Als je je huidige vriendin tegek vind, dan heb je ook geen digitale avontuurtjes nodig. Stop met liegen tegen jezelf, je vriendin en tegen ons. Leer knopen doorhakken en neem opzeker de weg met de minste weerstand. En dat is niet een relatie met iemand die NIET (wil je soms ook emigreren dan) naast de deur woont, die een vriend heb, als jezelf een vriendin heb en als dit hele verhaal gebasseerd is op geiligheid en er absoluut nix serieus in het verhaal zit omdat je haar nog nooit in levendelijve ontmoet voor een goed gesprek. Dit verhaal is echt een "NO GO".
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:43 schreef milagro het volgende:
[..]
weet je aan wie je het moet vragen?
aan je vriendin.
haar reactie is de beste raadgever, trust me.
Geloof me... met mijn vriendin is er sexuele spanning genoeg. Daar hoef ik het echt niet voor te doen!! Het is meer nieuwsgierigheid dat nu speelt.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:46 schreef Finchy het volgende:
Misschien moet je met vriendin overwegen om je relatie wat spannender maken - naar een parenclub ofzo.
Nieuwsgierig naar wat? Er is van jouw kant duidelijk intresse naar iets aan haar wat je niet bij je vriendin kunt vinden. En wat dat cybersexen betreft; of je het nou 1x of 100 x doet, je doet iets intiems met een ander en dat zie ik toch als een vorm van vreemdgaan..zeker omdat je het allemaal achter de rug van je vriendin doet. (dit is mijn mening en visie op een realtie, even voor de duidelijkheid)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:44 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Dat eerste bestrijd ik. 't Is niet alleen geilheid, sex en andere perverse dingen, maar ook nieuwsgierigheid.
Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig naar het meisje dat ik nu zo vaak via de cam gezien heb. Alleen ben ik "bang" voor de eventuele gevolgen... En voor de duidelijkheid: dat cybersexen is echt niet iedere keer hoor. Ik schat 1 op iedere 4-5 keer dat ik haar zie......
Hmmmmm.. Het is inderdaad zo dat ik, maar ook zij, niet weet of we de situatie onder controle kunnen houden. Ik kan hier wel heel stoer roepen dat er niets zou gebeuren, maar ik durf daar niet mijn hand voor in het vuur te steken. Ik weet dat dat heel erg zwak is, maar ik ben een slappe lul in dat soort dingen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Als dit voor jou zo veel betekent dat je haar niet onder ogen durft te komen, in persoon te ontmoeten;
dan is het in dat geval, ook als je achter de webcam elkaar opwind wel an sich al een vorm van 'vreemdgaan'.
Een beetje flirten met iemand anders is an sich helemaal nog niet slecht, maar het is wel zaak om hierin altijd zelf de controle te behouden, te weten tot waar je wilt gaan en wat je niet wilt, of tegenover je vriendin niet meer eerlijk zou zijn
De vraag aan jou is eigenlijk in hoeverre jij controle hebt over de situatie, ben je afhankelijk van die vrouw? durf je haar niet te ontmoeten omdat je geen controle over jezelf hebt, omdat je dus al sowieso niet trouw bent aan je vriendin?
De vraag is ook eigenlijk wat voor de vrouw de reden is om je te willen ontmoeten, is dat eerder vanwege een patonische vriendschap idee, eerder vanwege het vriendschappelijke chatten, en betekenen de sexuele toespellingen voor haar misschien niet minder dan wat ze voor jou schijnen te betekenen?
Weet haar vriend ervan en hoe staat die ertegenover?
Mogelijk is het misschien ook onderdeel van het flirten van haar, als jij zou erkennen het niet te willen vanwege je vriendin is dat een erkenning dat je werkelijk sterk voor haar valt, in zo'n geval 'wint' zij de flirt.
Mocht je beslissen haar niet te willen treffen, denk ik ook dat je eerlijk moet zijn en het hele chatten en zeker het flirten met haar stoppen, daarmee heb je namelijk aangegeven niet 'trouw' te kunnen zijn aan je vriendin, jezelf niet te vertrouwen tov. deze andere vrouw: dan is flirten via een webcam gelijk aan zoenen of zelfs naar bed gaan met een andere vrouw, dat is 'vreemdgaan'.
Dįt zou in dit geval wel erg goed uitkomen...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:56 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
maar ik ben een slappe lul in dat soort dingen.
"Schat, ik heb nooit tegen je gelogen, maar wel verzwegen dat ik al een vrouw had"quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:49 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Tegen jullie heb ik geen letter gelogen.
Tegen mijn vriendin heb ik nooit gelogen (hooguit verzwegen).
Tegen mijzelf lieg ik ook niet, want ik weet heel goed waar ik mee bezig ben. Of het goed is waar ik mee bezig ben..... da's een heel ander verhaal.
Knopen doorhakken doe ik dagelijks, maar ik was nieuwsgierig hoe anderen daarover dachten. En geloof me, dit hele verhaal is bloedserieus.
Dit hele verhaal gebaseerd op geilheid? Mwah... in het allereerste stadium wellicht. Maar in verloop van tijd verschoof dat naar interesse in de ander, een vriendschap (zover dat op deze manier mogelijk is).
Over dat vreemgaan: diep in mijn hart vind ik dat je gelijk hebt. Alleen houd ik mezelf voor de gek door te zeggen dat het minder erg is dan "vleselijk" contact.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:55 schreef -tammie- het volgende:
[..]
Nieuwsgierig naar wat? Er is van jouw kant duidelijk intresse naar iets aan haar wat je niet bij je vriendin kunt vinden. En wat dat cybersexen betreft; of je het nou 1x of 100 x doet, je doet iets intiems met een ander en dat zie ik toch als een vorm van vreemdgaan..zeker omdat je het allemaal achter de rug van je vriendin doet. (dit is mijn mening en visie op een realtie, even voor de duidelijkheid)
het is het opzoeken van de grens, de vraag is waar voor jou de grens ligt:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:56 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Hmmmmm.. Het is inderdaad zo dat ik, maar ook zij, niet weet of we de situatie onder controle kunnen houden. Ik kan hier wel heel stoer roepen dat er niets zou gebeuren, maar ik durf daar niet mijn hand voor in het vuur te steken. Ik weet dat dat heel erg zwak is, maar ik ben een slappe lul in dat soort dingen.
Overigens, haar vriend weet uiteraard ook van niks.......
Maar misschien gebruik ik wel de tip om haar te ontmoeten op een hele saaie plaats waar niks kan gebeuren.. een klooster of zo
Hmmmmm... als je het zo brengt klinkt het inderdaad ongeloofwaardig.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
En verder: ja hoor het is een keurig meisje dat alleen af en toe haar borsten flasht, maar verder zou ze nooit iets doen. En eigenlijk ben je geinteresserd in haar intellect.
Hou toch op
Die intresse moet toch echt ontstaan zijn door iets bij haar wat jij mist en blijkbaar behoefte aan hebt. Als jij zegt dat ze in veel opzichten op je vriendin lijkt...wat heb je dan te zoeken bij die webcamgirl...je hebt alles dan toch al of zie ik dat nou verkeerd?? Of heb je misschien ergens het idee, dat die webcamgirl een betere vast blijkt te zijn dan je eigen vriendin??? Volgens mij weet je het antwoord echt wel, maar schaam je je voor wat je voelt en praat je alles maar een beetje goed.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:02 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Over dat vreemgaan: diep in mijn hart vind ik dat je gelijk hebt. Alleen houd ik mezelf voor de gek door te zeggen dat het minder erg is dan "vleselijk" contact.
Wat bij haar anders is dan bij mijn vriendin? Heel weinig. Het enige is de haarkleur, maar verder lijken ze zelfs op elkaar: bouw, karakter e.d. Misschien ben ik daarom wel nieuwsgierig...
Ik weet waar voor mij de grens ligt. Ik zal ook altijd aan de juiste kant van de grens willen blijven, omdat dat me heel veel waard is. Ik zal ook nooit over die grens heenstappen, zonder dat ik het me zal realiseren.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het is het opzoeken van de grens, de vraag is waar voor jou de grens ligt:
als die ligt op het moment dat je vriendin huilend tegenover je staat, heb je verkeerd gezeten
als jouw grens daarvoor ligt, je zaken regelt, in het reine brengt, voordat anderen dat van je verlangen omdat je jezelf vastlult in een leugen, kan je trots zijn een 'eerlijk mens' te zijn.
Ik zou je aanraden die grens vooraf te definieren en aan te houden, en niet achteraf te realiseren dat je over je eigen grens bent heengestapt, zonder het te hebben gerealiseerd.
overigens 'eerlijkheid' brengt je niks meer dan een gevoel, dat moet je voor jezelf en voor anderen in je direkte omgeving doen.
Ik vond die advertentie op haar homepage al zo opvallend.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:12 schreef milagro het volgende:
doet ze een Tour d'Europe of zo, al haar webcamvriendjes af?
als ze foldertjes uitdeelt zou dat wel eens een slecht teken kunnen zijn.
Nee, jij?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:16 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Ik vond die advertentie op haar homepage al zo opvallend.....![]()
Nee hoor, wees maar niet bang. Ze heeft ze allemaal in Nederland![]()
Nog een zinnige opmerking toevallig?
Het lullige is dat ik het echt niet weet!! Thuis mis ik niks, maar ik ben om een voor mij onduidelijke reden nieuwsgierig naar haar. En dat heeft volgens mij echt niks (of weinig) met sex te maken. En ik schaam me nergens voor, want je kent me toch nietquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:13 schreef -tammie- het volgende:
[..]
Die intresse moet toch echt ontstaan zijn door iets bij haar wat jij mist en blijkbaar behoefte aan hebt. Als jij zegt dat ze in veel opzichten op je vriendin lijkt...wat heb je dan te zoeken bij die webcamgirl...je hebt alles dan toch al of zie ik dat nou verkeerd?? Of heb je misschien ergens het idee, dat die webcamgirl een betere vast blijkt te zijn dan je eigen vriendin??? Volgens mij weet je het antwoord echt wel, maar schaam je je voor wat je voelt en praat je alles maar een beetje goed.
Misschien wel met de vriend van mijn webcammeisje......quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, jij?
Praat eens met je vriendin.
Ms verzwijgt ze ook wel een webcamrelatie.
gewoon geiligheid, egostreling, sleur, egoisme, domheid, kortom niets menselijks is hem vreemd.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:13 schreef -tammie- het volgende:
[..]
Die intresse moet toch echt ontstaan zijn door iets bij haar wat jij mist en blijkbaar behoefte aan hebt. Als jij zegt dat ze in veel opzichten op je vriendin lijkt...wat heb je dan te zoeken bij die webcamgirl...je hebt alles dan toch al of zie ik dat nou verkeerd?? Of heb je misschien ergens het idee, dat die webcamgirl een betere vast blijkt te zijn dan je eigen vriendin??? Volgens mij weet je het antwoord echt wel, maar schaam je je voor wat je voelt en praat je alles maar een beetje goed.
Wat denk je nu echt zelf...eerlijk...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:19 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Het lullige is dat ik het echt niet weet!! Thuis mis ik niks, maar ik ben om een voor mij onduidelijke reden nieuwsgierig naar haar. En dat heeft volgens mij echt niks (of weinig) met sex te maken. En ik schaam me nergens voor, want je kent me toch niet
Eerlijk: ik weet het niet. Misschien is het wel een gezonde nieuwgierigheid naar iets onbekends....?
'Thuis mis ik niks...'---> das 1quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:22 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Ontkennen van wat?
Grappig, maar ik doe niet net alsof.... Het gaat mij ook niet om haar intellectuele bagage.. en gaat me om haarzelf. Hoe is ze in real life?? En dan gaat het me om alle aspecten. En tuurlijk vraag ik me ook af of ze in het dagelijks leven ook zo'n geil ding is. En hoe ze neukt, pijpt e.d....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat denk je nu echt zelf...eerlijk...
Je kent haar vanuit een seksuele omgeving, hebt af en toe cybersex met haar (gehad) en dan zal je nieuwsgierigheid niets of weinig met seks te maken hebben???
Tuurlijk wil je -bewust dan wel onbewust- heel graag weten of ze in real life ook zo'n geil ding is. Niet net doen alsof het je vooral om haar intellectuele bagage te doen is... is een beetje doorzichtig.
Hmmm... en alles is toch waar. Ik begrijp je scepsis, maar da's logisch omdat je me alleen kent van deze posts.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:27 schreef -tammie- het volgende:
[..]
'Thuis mis ik niks...'---> das 1
'En dat heeft volgens mij echt niks (of weinig) met sex te maken.' ---> das 2
'En ik schaam me nergens voor..' ---> das 3
'Misschien is het wel een gezonde nieuwgierigheid naar iets onbekends....?' ---> noem je dat 'gezonde' nieuwgierigheid? ...Dat is nog wel de grootste ontkenning!
Ik hou misschien mezelf wel het meest voor de gek??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:26 schreef DarkElf het volgende:
wees een vent en biecht gewoon eerlijk op tegen je vriendin.
dat zielige gedraaikont dat je niet liegt: wie hou je nou voor de gek zeg?
gatver wat een sneu gedoe.
kben al de zoveelste die het zegt, maar wie hou je nou eigenlijk voor de gek? ga voor jezelf eens na WAAROM je eigenlijk een meeting wilde, en WAAROM je een "webcamrelatie" had met haar. Wees een moment eerlijk tegen jezelf, zonder mooie praatjes, en denk es goed na over wat je nou serieus wilt.. naar ons luister je toch *bijna* niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:36 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Ik hou misschien mezelf wel het meest voor de gek??
Maar ik denk dat heel veel mensen hetzelfde hebben als ik. Niet zozeer met een webcam-meisje, dan wel met een ander persoon in de nabijheid: buurman/-vrouw, collega, schoonzus/zwager, medestudent, vriendin van vriendin, vriend van vriend..... en ik heb het met een webcam-meisje.
Toch nog iemand die het leuk vindquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:39 schreef -tammie- het volgende:
hehe het is btw wel 'leuk' om te zien hoe je gevoel (dat voorkeur geeft aan de webcamgirl) en je verstand (dat voorkeur geeft aan je vriendin) deze strijd voeren....ben benieuwd wie jij laat winnen.![]()
Luisteren naar jullie doe ik zeker wel. Alles wat wordt gezegd neem ik in mij op en ik probeer daar goed mee om te gaan. Alleen kennen jullie mij niet (en ik jullie niet) dus het is lastig voor jullie een gefundeerde mening te hebben, los van de info die ik heb gegeven. Dus ik filter jullie opmerkingen en doe er wel degelijk iets mee.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:41 schreef Lexi het volgende:
[..]
kben al de zoveelste die het zegt, maar wie hou je nou eigenlijk voor de gek? ga voor jezelf eens na WAAROM je eigenlijk een meeting wilde, en WAAROM je een "webcamrelatie" had met haar. Wees een moment eerlijk tegen jezelf, zonder mooie praatjes, en denk es goed na over wat je nou serieus wilt.. naar ons luister je toch *bijna* niet.
oplossingen:
1/ vertel het je vriendin (het eerlijkst tegenover iedereen)
2/ ontmoet haar en ga wat drinken (met de grootste kans om vreemd te gaan en 4 mensen in problemen te brengen)
3/ laat het los (niet echt eerlijk mja..)
Het is geen excuus, het is een nuancering.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:23 schreef milagro het volgende:
[..]
gewoon geiligheid, egostreling, sleur, egoisme, domheid, kortom niets menselijks is hem vreemd.
waar ik op af knap is dat lame excuus "ik lieg niet, ik verzwijg".
Zo.. da's tenminste recht door zee.......quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:51 schreef PDOA het volgende:
Laat die snol toch links liggen; jij hebt een vriendin, en zij heeft een vriend. Je gaat toch niet je relatie op het spel zetten voor een eventueel wippie?
dan is niets menselijks je vreemd; zo ook glashard liegen en het naar jezelf toe verzachten.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:52 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
En ik ben inderdaad heel menselijk: een van mijn goede eigenschappen.
en wat doe je hier nu mee?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:53 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Zo.. da's tenminste recht door zee.......
Antwoord: je hebt gelijk.
Ik heb nooit gelogen en ik verzacht niks....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan is niets menselijks je vreemd; zo ook glashard liegen en het naar jezelf toe verzachten.
De cybersex-sessies worden wel al minder.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:58 schreef -tammie- het volgende:
En daarna? Ben je van plan om contact met haar te blijven houden en jullie cybersexsessies voort te blijven zetten? Zo ja, dan zul je constant tegen die nieuwsgierigheid moeten vechten. (met het idee dat ze misschien ooit weer een keer naar nederland komt)
Alles verzwijgen tegenover je vriendin lijkt mij ook een aardige last trouwens.....ikzelf zou het niet lang volhouden met zo'n slecht geweten. Jij wel?
Nahja, je zei net wel dat je het verzacht door te denken 'het is geen vleselijk contact'. erwijl je diep van binnen eigenlijk weet dat je fout zit. (just marking your wordsquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:04 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Ik heb nooit gelogen en ik verzacht niks....
Ik weet dat wat ik nu doe voor de ene op het randje is en voor de ander eroverheen is.......
We hebben niet eens een relatie. Contact hebben moet denk ik wel kunnen. Het sexuele moet gewoon uitgeband worden. Hoeveel mensen hebben niet 10-tallen mensen in hun MSN-lijst staan waar ze niks mee hebben? Hoewel ze dat misschien wel zouden willen???quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:01 schreef Lexi het volgende:
[..]
en wat doe je hier nu mee?
hoe hard et ook is, ik denk dat enige optie, optie 5 is:
5/ de relatie met mrs. webcam stopzetten op alle fronten, en verdergaan met je leven.
waarom? de enige manier om niet in de verleiding te komen om "iets" te gaan doen is geen contact meer hebben..
Het is geen verzachting, het is een feit.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:08 schreef -tammie- het volgende:
[..]
Nahja, je zei net wel dat je het verzacht door te denken 'het is geen vleselijk contact'. erwijl je diep van binnen eigenlijk weet dat je fout zit. (just marking your words)
het 'sexuele' uitbannen is waarschijnlijk juist het doorslaan in overdreven moraliteit:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:09 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
We hebben niet eens een relatie. Contact hebben moet denk ik wel kunnen. Het sexuele moet gewoon uitgeband worden. Hoeveel mensen hebben niet 10-tallen mensen in hun MSN-lijst staan waar ze niks mee hebben? Hoewel ze dat misschien wel zouden willen???
Ik vind dat je dit niet zomaar in een hokje 'ja' of 'nee' kunt passen. Tuurlijk heb ik er wel eens nagedacht over sex met iemand anders.....verstandelijk ja. Misschien ben ik wel van een andere wereld ofzo, maar ik heb nog nooit een drang gevoelt of ook maar de overweging gemaakt om met een ander naar bed te gaan. (als dit wel zo zou zijn, zou ik toch echt gaan twijfelen aan mijn relatie)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:07 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
De cybersex-sessies worden wel al minder.....
Slecht geweten? Maar masturbeert niet (bijna) iedereen wel 's? En waar denk je dan aan?
Ik denk dat sommige hier behoorlijk hypocriet zijn. Geef nu 's eerlijk antwoord: wie van jullie heeft nooit gedacht of gefantaseerd hoe het zou zijn met een bepaald persoon uit je kring van kennissen, vrienden, (schoon)familie, medestudenten of collega's? Antwoord: niemand!
Dus een slecht geweten? Nee. Schuldig gevoel? Ja.
Dat is dus een interessant discussiepunt. In welke catagorie komt cybersexen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:09 schreef Copycat het volgende:
Nu ga appelen met peren vergelijken.
Fantaseren en masturberen is één, daadwerkelijk iets met een ander doen, ook al is het in cyberspace, is -naar mijn mening- van een totaal andere orde.
relatie hoeft niet per se kwa liefde te zijn... en ik heb geen cybersex met mensen uit mn msn lijst, dus daarmee kun je het niet vergelijken...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:09 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
We hebben niet eens een relatie. Contact hebben moet denk ik wel kunnen. Het sexuele moet gewoon uitgeband worden. Hoeveel mensen hebben niet 10-tallen mensen in hun MSN-lijst staan waar ze niks mee hebben? Hoewel ze dat misschien wel zouden willen???
Precies!!!! En zo heb ik nu ook niet de drang. Maar omdat we elkaar redelijk (denken te) kennen ben ik bang dat het daar wellicht op uit zou kunnen draaien (let op de vele voorbehouden).quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:16 schreef -tammie- het volgende:
[..]
Ik vind dat je dit niet zomaar in een hokje 'ja' of 'nee' kunt passen. Tuurlijk heb ik er wel eens nagedacht over sex met iemand anders.....verstandelijk ja. Misschien ben ik wel van een andere wereld ofzo, maar ik heb nog nooit een drang gevoelt of ook maar de overweging gemaakt om met een ander naar bed te gaan. (als dit wel zo zou zijn, zou ik toch echt gaan twijfelen aan mijn relatie)
Ik praat niks goed, ik probeer het alleen duidelijk te krijgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:17 schreef Lexi het volgende:
[..]
relatie hoeft niet per se kwa liefde te zijn... en ik heb geen cybersex met mensen uit mn msn lijst, dus daarmee kun je het niet vergelijken...
en nu doe je het weer, je probeert het goed te praten voor jezelf, jezelf te overtuigen dat het wel goed komt en dat je alles onder controle hebt![]()
Het is een feit en een verzachting; je zecht zelf dat je vind dat het minder erg is omdat er geen vleselijk contact is geweest. Sorry, maar dan kun je het echt niks anders noemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:14 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Het is geen verzachting, het is een feit.
Ik vind alleen dat het daardoor minder erg is dan 'vreemgaan'. Het ligt eraan wat iemand de definitie van vreemgaan vind.
Is masturberen op een poster van de Playboy vreemdgaan?
Is masturberen terwijl en een pornofilm bekijkt vreemdgaan?
Is masturberen terwijl je aan iemand anders denkt vreemgaan?
Is cybersexen vreemgaan?
Is zoenen vreemdgaan?
Of is vleselijk contact vreemgaan?
Waar begint het en waar houdt het op?
Voor mij persoonlijk valt cybersex in de categorie vreemd gaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:17 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
Dat is dus een interessant discussiepunt. In welke catagorie komt cybersexen?
dat bepaalt je vriendin toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:17 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Dat is dus een interessant discussiepunt. In welke catagorie komt cybersexen?
Ligt er denk ik ook weer aan hoe je dat definieerd.....
Tegenover mezelf lieg ik er niet over. Ik ken de huidige situatie, en ik weet dat deze niet juist is.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het 'sexuele' uitbannen is waarschijnlijk juist het doorslaan in overdreven moraliteit:
het is vrijwel onmogelijk om 'sex' uit te schakelen in je dagelijkse omgang met mensen, simpelweg omdat het een belangrijke drijfveer is in sociale contacten.
punt is wel dat je er zelf eerlijk in moet blijven, juist dat valt een beetje op aan je reacties hier, dat je voor jezelf een leugen ophoud, dat het jou in dit geval helemaal niet om je lustgevoelens ten opzichte van die andere vrouw te doen is/was, maar anderszijds realiseer je wel dat je dit niet tegen je vriendin kan vertellen en dat als je elkaar gaat ontmoeten er een grote kans is dat je zou vreemdgaan.
Juist de leugen is het gevaarlijkste in 'vreemdgaan', niet eens zozeer hoever de sexuele contacten gaan, maar eerder hoever iemand erover liegt, tegenover zichzelf en anderen.
lieg niet tegen jezelf, wees eerlijk over je eigen gevoelens en bepaal aan de hand daarvan of je ergens mee door gaat, of je iets tegenover je vriendin kan verantwoorden
Oke, je hebt gelijk. Daar valt niks tussen te krijgen. Conclusie: ik ben vreemd gegaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk valt cybersex in de categorie vreemd gaan.
Waarom? Omdat het een vorm van seksuele interactie is tussen twee (of meer) personen. Anders dus dan masturberen bij een film of magazine waarbij je slechts toeschouwer bent en niet daadwerkelijk deelneemt aan de įctie'.
Persoonlijk vind ik vleselijk contact (dus ook zoenen in een dronken bui) veel erger dan fantaseren. Ik denk dat zo'n opvatting heel persoonlijk is. Overigens: dat is geen goedpraterij, dat heb ik altijd al zo gevonden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:25 schreef -tammie- het volgende:
[..]
Het is een feit en een verzachting; je zecht zelf dat je vind dat het minder erg is omdat er geen vleselijk contact is geweest. Sorry, maar dan kun je het echt niks anders noemen.
Bij de voorbeelden die je geeft zitten naast lichamelijke vormen van vreemdgaan ook vormen van emotioneel vreemdgaan. (wanneer je gevoelens dus niet overeenstemmen met wat je doet)
Dit laatste vind ik zelfs in sommige gevallen nog erger dan bijvoorbeeld een zoen in een dronken bui.
Die twijfel is allang weg. Er was een lichte vorm van twijfel, maar die is na vandaag echt geheel verdwenen.......quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:27 schreef milagro het volgende:
[..]
dat bepaalt je vriendin toch?
en daar houd jij dan rekening mee of niet.
wat wij/anderen ervan vinden doet er niet toe, onze meningen zijngeen argument waarmee je bij haar aan kunt komen zetten.
of verplaats je eens in de ander ,zou jij het okay vinden als zij klaar kwam op een webcamboy die ze ook nog eens zou willen en kunnen en twijfelt om te ontmoeten, na maandenlang verregaand intiem contact?
Dus wanneer jouw vriendin aan een andere gozer denkt terwijl jullie lekker aan het sexen zijn, vind je minder erg dan een 1malige zoen in een opwelling??? (even een willekeurig voorbeeldje hoor)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:39 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik vleselijk contact (dus ook zoenen in een dronken bui) veel erger dan fantaseren. Ik denk dat zo'n opvatting heel persoonlijk is. Overigens: dat is geen goedpraterij, dat heb ik altijd al zo gevonden.
Ik denk datje je eens moet bedenken dat de meeste webcamdames behoorlijk uitgekookt zijn. Ze zijn opgeleid om jou te vertellen wat je wilt horen, zij is waarschijnlijk niet eens close bij de persoon die je denkt dat ze is.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:36 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Oke, je hebt gelijk. Daar valt niks tussen te krijgen. Conclusie: ik ben vreemd gegaan.
Nu is alleen de vraag hoe ik hiermee om zal gaan. Is het vlees nu sterker dan het verstand?
Ik denk dat het verstand gaat winnen.............
Ik hoop dat jouw toekomstige vriendinnen er ook zo over denken whehehequote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:56 schreef Twizla het volgende:
doe het, die kans krijg je misschien nooit meer man, en fok je vriendin die hoeft niet alles te weten ghehe
Simpel: inderdaad. Je moest 's weten wij in bed doenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:53 schreef -tammie- het volgende:
[..]
Dus wanneer jouw vriendin aan een andere gozer denkt terwijl jullie lekker aan het sexen zijn, vind je minder erg dan een 1malige zoen in een opwelling??? (even een willekeurig voorbeeldje hoor)
Dat eerste klopt. Maar je vergeet dat het contact het laatste jaar niet meer professioneel is, en er dus helemaal geen reden is om aardig te doen. En we hebben het niet alleen over sex: sterker nog: gesprekken over andere dingen voeren de overhand. Dus ken ik haar wel een beetje, voorzover mogelijk is op deze manier.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk datje je eens moet bedenken dat de meeste webcamdames behoorlijk uitgekookt zijn. Ze zijn opgeleid om jou te vertellen wat je wilt horen, zij is waarschijnlijk niet eens close bij de persoon die je denkt dat ze is.
Verder vraag ik me af of je het contact nu afkapt: je hebt net toegegeven dat het toch vreemdgaan is in jouw ogen.
Ach.. dit probleem is opgelost: ik zal d'r niet gaan ontmoeten.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:59 schreef LopeZ het volgende:
Aangezien je twijfelt is er duidelijk iets mis...
Als jij die meid dan egt zo graag wil ontmoeten vertel dit verhaal dan gewoon aan je vriendin..
Dat je die meid regelmatig sprak voordat je haar kende... En dat die meid naar nederland komt en je graag en keer wilt zien. en dat jij nu ook wel wilt weten hoe ze is.
Vraag je vriendin ook gewoon mee.
Ik denk dat je gigantisch gaat balen achteraf...
Tis tog niet voor nix dat je der wilt ontmoeten ??
En dan is de keuze aan je vriendin of ze meegaat of niet...
Je moet eens weten hoeveel kerels denken dat ze zo'n webcamchickie een beetje kennen en dat het verder gaat dan professioneel contact.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:07 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Dat eerste klopt. Maar je vergeet dat het contact het laatste jaar niet meer professioneel is, en er dus helemaal geen reden is om aardig te doen. En we hebben het niet alleen over sex: sterker nog: gesprekken over andere dingen voeren de overhand. Dus ken ik haar wel een beetje, voorzover mogelijk is op deze manier.
Afkappen? Net typte ik van wel, en nu nog steeds denk ik van wel. Ik denk dat ik me voorneem om niet meer te cybersexen. Net als ik heeft ook zij er af en toe een schuldgevoel bij t.o. haar vriend. Het zou mij niks verbazen dat we allebei dat sex-deel kunnen afsluiten.
Aan de andere kant ben ik heel eerlijk: als ik dit nu teruglees geloof ik het zelf niet eens!!! Maar ik denk dat ik 2 keuzes heb:
1) geen cybersex
2) helemaal kappen
Vertel........ ik ken (hoe naief) die verhalen niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel kerels denken dat ze zo'n webcamchickie een beetje kennen en dat het verder gaat dan professioneel contact.
Ach.. als ik er zo over dacht had ik dit topic niet eens hoeven starten.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:56 schreef Twizla het volgende:
doe het, die kans krijg je misschien nooit meer man, en fok je vriendin die hoeft niet alles te weten ghehe
Als gevoel dan zo weinig waarde voor je heeft, ben je wel een erg simpele ziel in mijn opzicht. Wat jullie in bed doen heeft dan volgens mij dan ook het emotionele niveau van een gemiddelde pornofilm.....en die kun je zo huren in de videotheek, dus bespaar ons je sexleven.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:00 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Simpel: inderdaad. Je moest 's weten wij in bed doen
Een pornofilm heeft meer emotie.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:12 schreef -tammie- het volgende:
[..]
Als gevoel dan zo weinig waarde voor je heeft, ben je wel een erg simpele ziel in mijn opzicht. Wat jullie in bed doen heeft dan volgens mij dan ook het emotionele niveau van een gemiddelde pornofilm.....en die kun je zo huren in de videotheek, dus bespaar ons je sexleven.![]()
Nahja, persoonlijk vind ik de emotie en gedachte die erachter zit belangrijker, maar volgens mij is dat echt een 'vrouwending'.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:16 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Een pornofilm heeft meer emotie.....
Nee hoor, dat valt wel mee. Onze bedavonturen zijn passievol en erg emotioneel. Ik probeerde alleen aan te geven dat een fantasie in bed voor MIJ minder zwaar weegt dat zoenen (al dan niet dronken) met een ander. Zoals je al hebt kunnen zien in eerdere posts weegt het "vleselijke contact" voor mij erg zwaar bij vreemgaan......
Dat zou best 's kunnen dan. Misschien dat ik daarom wat 'makkelijker' ben/was met mrs. Webcam. Iets dat ik overigens nu helemaal aan het bijstellen ben voor mezelf.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:26 schreef -tammie- het volgende:
[..]
Nahja, persoonlijk vind ik de emotie en gedachte die erachter zit belangrijker, maar volgens mij is dat echt een 'vrouwending'.
Ghehe, verfrissendquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:56 schreef Twizla het volgende:
Tsja wat denk je zelf??? Maar ik heb nooit gezegd dat ik het geen probleem vind en niet verkeerd bezig ben.... Ik wilde alleen aftasten in hoeverre ik in andermans ogen verkeerd bezig was.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:32 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ghehe, verfrissend
Enne @TS: als je het niet zo'n probleem vindt, dan vind je het ook vast niet erg om alles aan je vriendin te vertellenZodra je haar niet alles durft te vertellen, kun je er zeker van zijn dat je verkeerd bezig bent.
Dan ben je de enigequote:Op woensdag 26 mei 2004 16:48 schreef KingCold het volgende:
Ik zie hier een hele diepgaande en stabiele relatie ontstaan, ik zou zeggen..... Ga ervoor!![]()
Ik had al eerder de conclusie getrokken dat het niet helemaal snor zit (wellicht een understatement)....quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:42 schreef michelle_db het volgende:
Zonder er voor of tegen te zijn (al zou ik er eerlijk gezed niet blij mee zijn als ik jouw vriendin was), probeer je eens in jouw vriendin dr schoenen te staan. Zou je boos zijn, en/of het erg vinden en zou je het zien als vreemdgaan? Hoe zou jij reageren als ze met zo'n verhaal naar je toe zou komen?
Precies!quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:13 schreef B-FliP het volgende:
ach je bent in mijn ogen al vreemd aan 't gaan met dat sexueel getease van jullie... Je bent je huidige vriendinnetje niet waard man... Verliefd op een webcam girl is je topic titel maar in de post vertel je vrolijk dat je al weer een vriendinnetje hebt, maar ondertussen aan 't klooien bent met je camslet (ja ik zeg slet want van trouw heeft zij ook niet veel begrepen wat ik in je post gelezen heb)... Hoop dat je karma z'n werk goed doet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |