Wat? Hoor ik daar '24' ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:08 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
Bij Albert Heijn zijn DVD-boxen te koop voor 29,99 of 19,99+1000 air-miles.
Ze zijn er in 6 varianten.
Weet iemand om welke titels het gaat?
ga maar weer lekker je dvds bij de free record shop halen en blij zijn als je er eentje voor minder dan 15 euro mee mag nemen zonder krassen eropquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:07 schreef Dizer het volgende:
Ik moet mijn frustratie even kwijt!!! Sorry:
KUT CD-WOW!!!!! VUILE KUT MENSEN DIE DAAR WERKEN!!!! GODVERDOMME!!!!
Eerst bestel ik dvd daar. Ging goed! Goedkoper dan waar je hem ook kan vinden! Staat er bij 2 tot 3 dagen levering. Na de bestelling kreeg ik een bericht dat het meer dan 10 dagen gaat duren!! De dvd staat op regio 0. Dus ik blij! Komen ze nu met een bericht dat ie regio 4 heeft!!! KUT SITE!!!
Ik heb een sony dvd speler en die kan je niet 123 regiovrij maken
NOOOOOIT MEER BIJ CD-WOW!!! KUT BAGGERHeb een jaar gewacht op die dvd!!
Waar slaat dat nou weer op? bij de MM, FRS of Fame heb je tenminste garant wat je krijgt!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:12 schreef mooiegek het volgende:
[..]
ga maar weer lekker je dvds bij de free record shop halen en blij zijn als je er eentje voor minder dan 15 euro mee mag nemen zonder krassen erop![]()
welke dvd was het trouwens? veel regio 4 dvd's zijn namelijk ook regio 2
Nog nooit problemen mee gehad.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:07 schreef Dizer het volgende:
Ik moet mijn frustratie even kwijt!!! Sorry:
KUT CD-WOW!!!!! VUILE KUT MENSEN DIE DAAR WERKEN!!!! GODVERDOMME!!!!
Eerst bestel ik dvd daar. Ging goed! Goedkoper dan waar je hem ook kan vinden! Staat er bij 2 tot 3 dagen levering. Na de bestelling kreeg ik een bericht dat het meer dan 10 dagen gaat duren!! De dvd staat op regio 0. Dus ik blij! Komen ze nu met een bericht dat ie regio 4 heeft!!! KUT SITE!!!
Jawel hoor.quote:Ik heb een sony dvd speler en die kan je niet 123 regiovrij maken
Tsja .. Als je je door één mindere ervaring meteen maar alles negatief ziet ......quote:NOOOOOIT MEER BIJ CD-WOW!!! KUT BAGGERHeb een jaar gewacht op die dvd!!
Dan koop je waarschijnlijk weinig dvd's ofzo. CDWOW is véél goedkoper dan de gemiddelde dvd-boer in Nederland.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? bij de MM, FRS of Fame heb je tenminste garant wat je krijgt!!!
Dit is toch niet eerlijk dat ze dat gewoon veranderen? Ennuh veel dvd's die ik koop zijn meestal misschien 1 a 2 euro duurder dan cd-wow.
Wel een interessante dvdquote:Nou daar kan ik best wel mee leven hoor! Dit ging mij puur omdat de release in NL een maand later was dan op die site.
DVD: Matchbox Twenty - SHOW, a night in the life of:
Ok, ik heb ze een e-mail gestuurd of ze dit kunnen oplossen. Als ik mijn geld terug krijg, of iets anders kan kopen voor dat geld of een regio0/2 dvd krijg dan neem ik alles terug over CD-WOW.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan koop je waarschijnlijk weinig dvd's ofzo. CDWOW is véél goedkoper dan de gemiddelde dvd-boer in Nederland.
[..]
Wel een interessante dvd.
Ik krijg meestal binnen een uur al reactie. Je zult wel een voucher krijgenquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, ik heb ze een e-mail gestuurd of ze dit kunnen oplossen. Als ik mijn geld terug krijg, of iets anders kan kopen voor dat geld of een regio0/2 dvd krijg dan neem ik alles terug over CD-WOW.
Ik heb een jaar of wat geleden dat single'tje Push gekocht. Blijft een ernstig lekker nummerquote:Ennuh, turlijk is het een interessante dvd. Matchbox Twenty is goed. Leuk dat je dat zegt
Ok cool. Ik ben benieuwd, mijn dvd verzamling is nog lang niet compleet, dus valt er altijd wat te bestellen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik krijg meestal binnen een uur al reactie. Je zult wel een voucher krijgen.
[..]
Ik heb een jaar of wat geleden dat single'tje Push gekocht. Blijft een ernstig lekker nummer. Recent materiaal van hen ken ik eik niet zo.
denk dat cd-wow het gewoon niet wist...hij was namelijk eerst niet leverbaar zoals je zei..toen ze hem wel binnen kregen, bleek het alleen regio 4 te zijn..spijtig...als je annuleert, wordt het bedrag gewoon teruggeboekt op je credit card.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? bij de MM, FRS of Fame heb je tenminste garant wat je krijgt!!!
Dit is toch niet eerlijk dat ze dat gewoon veranderen? Ennuh veel dvd's die ik koop zijn meestal misschien 1 a 2 euro duurder dan cd-wow. Nou daar kan ik best wel mee leven hoor! Dit ging mij puur omdat de release in NL een maand later was dan op die site.
DVD: Matchbox Twenty - SHOW, a night in the life of:
Yup. En er komt steeds nieuw leuk materiaal uitquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok cool. Ik ben benieuwd, mijn dvd verzamling is nog lang niet compleet, dus valt er altijd wat te bestellen.
Thnxquote:Mocht je tips willen hebben over Matchbox Twenty (wat hier natuurlijk niet thuis hoort) je weet mijn msn adres wel te vinden in mijn profiel.
quote:Op maandag 23 februari 2004 23:27 schreef Dizer het volgende:
A Night in the Life of Matchbox Twenty
Rock sensation MATCHBOX twenty played the show of a lifetime to fans and followers at Philips Arena in Atlanta, GA on June 28, a stopover on their More Than You Think You Are Tour 2003. Rolling out hit after hit, the band played with the intensity of the multi-platinum artists they are, while creating an intimate atmosphere reminiscent of their early club days.
Reaching new visual and sonic heights, this classic DVD was shot in state of the art high definition format with 17 cameras, utilizing multiple angles, capturing all the nuances of a stellar live performance. MATCHBOX twenty can be heard with depth and clarity, as this DVD was recorded in 5.1 PCM stereo.
A Night In The Life Of MATCHBOX twenty will be released in 16:9 format, and offered in Dolby Digital Stereo, Dolby 5.1 Surround Sound, and DTS Digital Surround Sound. Accessible to every household, this DVD is also compatible with Sony Play Station.
With nineteen songs, spanning three enormously successful albums, this DOUBLE DVD also includes documentary footage, and a behind the scenes photo gallery from one of rock’s most prominent bands. A Night In The Life Of MATCHBOX twenty is more than an evening to remember.
Tracks:
COLD
REAL WORLD
SOUL
DISEASE
COULD I BE YOU
3 AM
MAD SEASONM
FEEL
HAND ME DOWN
IF YOU'RE GONE
BRIGHT LIGHTS
BENT
UNWELL
BACK TO GOOD
DOWNFALL
YOU'RE SO REAL
SO SAD SO LONELY
LONGDAY
PUSH
Wordt echt een mega vette DVD
Bron.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
DTS staat er op Play niet bij. Maar dat klinkt natuurlijk nóg beter.
is dat een aanbieding?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:23 schreef Woodpecker het volgende:
The Last Samurai voor ¤ 19,95 bij DVD Valley !!!!!![]()
Yep! Met bon (is daar te krijg) t/m zondag! Inclusief Warner-badlakenquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is dat een aanbieding?
ja blijkbaar welquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is dat een aanbieding?
vind je dit nou echt een goede prijs? ik vind het asociaal duur....dan wacht ik wel even een paar maandjes of koop ik de regio 3 versie wel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:48 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Yep! Met bon (is daar te krijg) t/m zondag! Inclusief Warner-badlakenen omdat ik de tiende koper was ook een dvd van The last of the Mohicans
da's nog eens een deal...
Over een half jaar kun je hem voor de helft van de prijs zelfs bij een FRS kopen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:48 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Yep! Met bon (is daar te krijg) t/m zondag! Inclusief Warner-badlakenen omdat ik de tiende koper was ook een dvd van The last of the Mohicans
Along came a spider had ik een jaar geleden al voor die prijs bij Bart Smit gehaald, maar de rest is idd erg goeiekoop..quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:53 schreef mooiegek het volgende:
[..]
[..]
en 1 a 2 euro duurder is toch echt te weinig..
heb de laatste tijd bij cd-wow gekocht:
Goedkope dvd's ...
-along came a spider 3, 99 eur
denk niet dat je dat ergens anders kan krijgen voor bedragen die er ook maar enigzins in de buurt komen..zou cd-wow niet afschrijven als ik joub was door 1 negatieve ervaring.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ordered
(cdwow dus)
Niet voor 20 euro. Voor die prijs wil ik een samurai-zwaard bij de dvdtje hebben en als ik daar mee zwaai zal de verkoper vast wel inzien dat ik ook een tiende koper was.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:48 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
ja idd wordt tijd dat er in doetinchem 1 komtquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:54 schreef Hare het volgende:
Ik vind al die aanbiedingen van de MM maar mooi kut hoor. Lui als ik kunnen daar niet van profiteren of we moeten een paar uur reizen ofzo.
MediaMarkt moet je nefgeren, de DVD's zijn daar net zo duur als bij de FRS, vaak zelfs duurder (moet je helemaal gaan zeuren om een verlaging ivm hun laagste prijs garantie)quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja idd wordt tijd dat er in doetinchem 1 komt
ja ik ook maar met aanbiedingen zijn ze de moeite wel waard, dan kan frs of een andere zaak er niet aan tippenquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
MediaMarkt moet je nefgeren, de DVD's zijn daar net zo duur als bij de FRS, vaak zelfs duurder (moet je helemaal gaan zeuren om een verlaging ivm hun laagste prijs garantie)
Het is enkele keren een leuke aanbieding van een verse bestseller, maar dan ook vaak enkel in R'dam omdat daar zwaar geconcurreerd wordt. LOTR-The reurn of the king bijvoorbeeld: bij MM Arena, Almere e.d. gewoon 23,99 terwijl hij bij de Fame voor 19,99 ligt.
maak je maar niet zo druk over die MM's dus. Ik heb er op uitgekeken.
een heel sport forum, een voetbal forum, en een EK forum, en dan nog ga je ons hier met die voetbal vervelen?????quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:45 schreef Hare het volgende:
vet offtopic, maar die eerste wedstrijd is nog een betere dan Nl-Du.
Wist gaar niet dat die twee bij elkaar in de poole zaten. Anywayz, my guess: 2-0 voor Frankrijk!
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
een heel sport forum, een voetbal forum, en een EK forum, en dan nog ga je ons hier met die voetbal vervelen?????
Of post je dat in elk topic waar je normaal gesproken in post?
nee, maar wel dat men vervolgens hier over dat gare EK gaat lullen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:39 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het is totaal niet vervelend wanneer er vouchers te verdienen zijn!
Sommige mensen moeten ook altijd iets te zeiken hebben hequote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, maar wel dat men vervolgens hier over dat gare EK gaat lullen.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:35 schreef detulp050 het volgende:
Damn, goede aanbiedingen altijd bij de Action. Maandag maar eens gaan kijkenEn het mooie is, ze hebben altijd ruime voorraden en niet 2 per filiaal
moet je ff naar winterswijk knappenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:38 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
14.99 euro bij alle Music Store's.
Inhoud: Speciale box met de film (op 2 dvd's); dvd-rom met vele extra's, zoals spelletjes en speciale uilen-emails; Harry Potter briefpapier; HP-ruilkaarten; een mini-poster; de complete soundtrack op een aparte dubbel-cd; en -last but not least- een echte Snaai-antennebal.
Kan je toch niet laten liggen voor die prijs
(jammer genoeg zit er geen music store bij mij in de buurt)
Kheb geen auto en geen zin om daar een uur voor met de trein te reizenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je ff naar winterswijk knappen![]()
dat kan ik snappen jaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:44 schreef Hare het volgende:
[..]
Kheb geen auto en geen zin om daar een uur voor met de trein te reizen
Zou jij kunnen melden welke titels er zijn.. anders moet ik helemaal omfietsen om bij een aktion langs te gaan en daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Klopt.
Ik baal er alleen van dat in de advertentie niet alle verkrijgbare titels genoemd worden... ben zo nieuwsgierig!
Maar goed, ik sta daar maandagmorgen ook op de stoep!
Dat is nog geen euro waard, niet de film zelf, die is goed. Maar deze dvd is zwaar bagger. Het is namelijk een 4:3 versie. Dat is dus dvd-onwaardig, een dvd hoort breedbeeld te zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:28 schreef ed-autopet het volgende:
Ik zat bij de FRS de 3 films voor 15 euro pagina is door te spitten (alleen via online bestellingen), maar desondanks dat 99% zwaar bagger is, zitten erook aardig wat films tussen hun 5 euro meer dan waard zijn!
oa:
Lola Rent
Just to let you know!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |